Wat wel grappig is, dat ze een vitamine B-nogwat bevatten, en heel trots de aanwezige hoeveelheid en de benodigde hoeveelheid op het blik hebben staan, en het is iets van een paar duizend keer de benodigde hoeveelheid per dag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Monster is.. nja je drinkt vloeibare kanker
Vitamine is goed, dus het drankje is supergezondquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, dat ze een vitamine B-nogwat bevatten, en heel trots de aanwezige hoeveelheid en de benodigde hoeveelheid op het blik hebben staan, en het iets van een paar duizend keer de benodigde hoeveelheid per dag.
kanker gezond vindenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vitamine is goed, dus het drankje is supergezond
Ik moest net lachen om wat in mijn gedachte voorbij schoot. Een dove laten kijken naar The Sound of Music.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om wat in mijn gedachte voorbij schoot. Een dove laten kijken naar The Sound of Music.
Hoe epic en kut zou dat zijn voor die dove.quote:
Als ie nou helemaal niet van die film houdt dan is hij gezegend met zijn doofheidquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe epic en kut zou dat zijn voor die dove.
Ghehehe besproeien met water van 80 gradenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)terij-uitbannen.html
Bestaan piraten nog steeds?
Je hoort ook steeds gekkere dingen..
Gewoon terug naar de pek-en-veren tijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
Is al tijden in het nieuwsquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuitquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe besproeien met water van 80 graden
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuit
Schiet mij maar lek, ik wist niet eens dat er nog piraten bestonden, en na tig eeuwen komen ze erachter dat ze al die shit hadden kunnen voorkomen met water van 80 graden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe besproeien met water van 80 graden
Grote steen leef jij onderquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik wist niet eens dat er nog piraten bestonden, en na tig eeuwen komen ze erachter dat ze al die shit hadden kunnen voorkomen met water van 80 graden.
Wordt een saaie Pirates of the Caribbean 4 zo.
Je kunt beter zo gek als een deur zijn tegenwoordig, dan pas je nog in de samenleving.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is al tijden in het nieuws
Daarnaast:
Jahaaaa ik herhaalde alleen wat ze zeiden in dat filmpje..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuit
Malibu is toch best lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
Zucht, geen bier.
En zelfs geen BerenburgAlleen maar Malibu
Nouja, bij gebrek aan beter dan maar.
4000liter per minuutquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jahaaaa ik herhaalde alleen wat ze zeiden in dat filmpje..
Niet zoiets van 'gohhh dat zou heet zijn" of niet dus..
Nja ligt er wel aan natuurlijk.. als ze n flinke straal hebben, zal t nog wel aardig warm zijn denk ik!
Tjongejongeuhhhhquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
4000liter per minuut
66.67liter per seconde
zeg dat het gemiddelde containerschip/tanker 200meter is
dan heb je RUIM 400meter meter om te besproeien.
dat komt neer op 0,167 liter per meter per seconde![]()
je zult dus maar 1 punt hebben wat erg heet is, de rest is allang weer afgekoeld door die verneveling
K vind het tegenvallenquote:
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
4000liter per minuut
66.67liter per seconde
zeg dat het gemiddelde containerschip/tanker 200meter is
dan heb je RUIM 400meter meter om te besproeien.
dat komt neer op 0,167 liter per meter per seconde![]()
je zult dus maar 1 punt hebben wat erg heet is, de rest is allang weer afgekoeld door die verneveling
Die 200meter is trouwens erg krap zie:quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tjongejongeuhhhh
Daar gaat alle sensatie
Dat is waar..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vind het tegenvallen
Berenburg is veel lekkerder.
Puur?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar Jagermeister is weer lekkerder dan Berenburg
lekker boeiendquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die 200meter is trouwens erg krap zie:
http://nl.wikipedia.org/w(...)erschepen_ter_wereld
EY!!! Natuurlijk puur.. Jagermeister mixen is zonde!!quote:
Ga ergens anders lopen janken ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vakantie ben ik allergisch voor shotjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY!!! Natuurlijk puur.. Jagermeister mixen is zonde!!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds vakantie ben ik allergisch voor shotjes
Niet dat ik het daarvoor wel lekker vond btw.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen janken vent
boehoehoezieke geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T voelt ook zo lekker warm als t weer omhoog komt stromenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ik hou er op z'n tijd wel van..
T voelt zo lekker warm dan als je t zo door je keel voelt glijden![]()
Gatver jordeeehquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T voelt ook zo lekker warm als t weer omhoog komt stromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |