Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanval
[ afbeelding ]
op scherp en meteen konten likken hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
Ik zal het mee naar achteren nemen ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
op scherp en meteen konten likken hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
Wat zoeken mensen toch de hele tijd op hyves?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen ..
* zichzelf vastketent aan japsnarsquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.
Truequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
quote:
* betonschaar pakken doetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
* zichzelf vastketent aan japsnars
No problemo, bellaquote:
Welke generatie?quote:
quote:
Daarom geen iPod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
De reden dat hij kapot is, is omdat een of andere boerenlul hem liet vallen en er daarna met zijn vette poten op ging staan.quote:
Hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
Heb toch liever mijn iPhonequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet dat iedereen gek is op die Ipod, maar Cowon...
Waardeloos. Wat heb je nou aan een camera in je iPod nano. Alsof je aan je mobiel en je gewone camera al niet genoeg hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb toch liever mijn iPhone
Trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een Iphone, maar niet om muziek te luisteren, ik vind het gewoon niet zo vol klinken, als die Cowon-dingen, maar misschien is het idee..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb toch liever mijn iPhone
Trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De reden dat hij kapot is, is omdat een of andere boerenlul hem liet vallen en er daarna met zijn vette poten op ging staan.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
Had laatst deze geprobeerd;quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik altijd van die halve liters bullit
Voor kwibus toen naar Hank halve liters monster opquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik altijd van die halve liters bullit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had laatst deze geprobeerd;
[ afbeelding ]
HeerlijkLekkerder dan Red Bull.
Vind Bullit zelf niet zo.
Dat monster vind ik echt te ranzigquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sensation ook tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor kwibus toen naar Hank halve liters monster op
Viel niet helemaal goed
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik was er niet zo blij mee, maar ik kreeg een nieuwe, een zwarte nano van de langwerpige beeldschermen generatie (ZONDER CAMERA WANT GATVER), 16gb gotta love it.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen heb je m even in elkaar gebeukt?
Inslaan dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slechtgoed nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Ik baal ook want ik vond de low carb versie wel okee.
Monster is.. nja je drinkt vloeibare kankerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Hm, dat is jammerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Whehe, van die lompe boer een nieuwe gekregen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, ik was er niet zo blij mee, maar ik kreeg een nieuwe, een zwarte nano van de langwerpige beeldschermen generatie (ZONDER CAMERA WANT GATVER), 16gb gotta love it.
Mon papa.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, dat is jammer
Ach, Red Bull vind ik ook prima
Kan het gelukkig gratis drinken bij de snackbar![]()
[..]
Whehe, van die lompe boer een nieuwe gekregen?
Kusjes, remlof, kusjes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
wtf is datquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gruwelijk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |