Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanval
[ afbeelding ]
op scherp en meteen konten likken hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
Ik zal het mee naar achteren nemen ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
op scherp en meteen konten likken hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
Wat zoeken mensen toch de hele tijd op hyves?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen ..
* zichzelf vastketent aan japsnarsquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.
Truequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
quote:
* betonschaar pakken doetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
* zichzelf vastketent aan japsnars
No problemo, bellaquote:
Welke generatie?quote:
quote:
Daarom geen iPod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
De reden dat hij kapot is, is omdat een of andere boerenlul hem liet vallen en er daarna met zijn vette poten op ging staan.quote:
Hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |