Dat ging ook, maar dan was er niemand om foto's te nemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef AnneX het volgende:
en als je er met zijn tweeën aan gaat hangen?
Waarom zien zg. kleine stappen bij jou eruit als mijlpalen.
Even tussendoor een rachelwerk aanbrengen !
Het word een fitnessruimtequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:33 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat ging ook, maar dan was er niemand om foto's te nemen
Edit:
[ afbeelding ]
En ik heb ook wat voortgedaan
[ afbeelding ]
Dat is wel degelijk zo'n plafond, maar daarboven zitten wel om de +-50cm balken van 18cm hoog. Die kunnen dus erg veel dragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:19 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat voor plafond zat er eigenlijk in? Ik neem aan dat je niet aan een varkenshaar-plakaat hangt![]()
Wat is ie goed he!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tvp.
Ik heb dus net 3 uur lang die oude topics van je zus d'r kamer gelezen.
Jammer dat de foto's vanaf deel 4 het niet meer doenquote:
Ah, daarom dat ik nog eens aan die verdomde balk moest gaan hangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef AnneX het volgende:
en als je er met zijn tweeën aan gaat hangen?
Helaas,ik ben het wel ooit geweest, maar er is een andere MrsMach gekomen :-)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
Mmach, ik had het al eens eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen tussen alle terechte jubelposts, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
Ik ben u op voorhand zeer erkentelijk voor het antwoord
Is Perpentijntje trouwens dezelfde charmante dame als op de vorige foto's? Oftewel MrsMach?
Tiens, ik dacht dat ik dat al eens had beantwoord had hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
Mmach, ik had het al eens eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen tussen alle terechte jubelposts, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
Ik ben u op voorhand zeer erkentelijk voor het antwoord
Is Perpentijntje trouwens dezelfde charmante dame als op de vorige foto's? Oftewel MrsMach?
precies man..quote:Op zondag 13 december 2009 09:28 schreef Jannuk het volgende:
Awww MMach, wat een rotreactie van je broer!![]()
Waarschijnlijk heeft hij niet eens in al die 3 jaar een kijkje genomen in je topics, want dan had hij wel gezien dat hij er alleen maar profijt van heeft!
Je bent een klusheld!!
Dat moet je vragen aan Perpentijntje, zij zou iets meer dan een maand geleden een luchter kiezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef Duderella het volgende:
Gewoon doordoen Benoit. Laat je broer maar brommen!
Hangen jullie nog een leuke lamp in de TV-kamer?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Klote hoor, die reactie van je broer. Maar waarschijnlijk draait ie wel bij als het uiteindelijk af is. Wat wil hij nou liever: een kamer die verbouwd wordt door hemzelf terwijl hij er niet meer woont, wel geheel naar zijn idee OF een kamer die AF is, netjes afgewerkt, die waardevermeerderend is?
quote:Op zondag 13 december 2009 09:28 schreef Jannuk het volgende:
Awww MMach, wat een rotreactie van je broer!![]()
Waarschijnlijk heeft hij niet eens in al die 3 jaar een kijkje genomen in je topics, want dan had hij wel gezien dat hij er alleen maar profijt van heeft!
Je bent een klusheld!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:21 schreef MMach het volgende:
-knip-
En dit krijg je als je aan je vriendin vraagt om wat overzichtsfoto's van de werkzaamheden te nemen![]()
[ afbeelding ]
In welk huis is dit dan?quote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef MMach het volgende:
Gisteren is m'n broer dan naar huis gekomen en hij was weer helemaal relax (al is hij niet gaan kijken) en heeft hij er geen woord over gezegd. Works for me.Het zal vooral onder invloed van stress geweest zijn vermoed ik.
Over stress gesproken, ik heb vandaag congé gepakt om nog eens te kunnen ontspannen van het madhouse dat m'n werk is. M'n gsm staat al de hele morgen roodgloeiend, maar ik kan dan toch voortdoen.
Ik heb de trafo geplaatst (ik prefereer 12V halogeenspots ipv die van 230V omdat de lichtopbrengst/verbruik/levensduur veel beter is, ook al komen ze dubbel zo duur uit in totaal). Er zitten nu 8 spots van 20Watt in het plafond, om wat speling te hebben zit er een trafo van 250W in, dus indien nodig kan ik op wat plaatsen straffere spots steken (bijvoorbeeld boven de bureau). Toch denk ik dat dit voldoende is, omdat ik toch vooral sfeerlicht wil hebben. Vanavond zie ik wel hoe het zit met de lichtopbrengst in het donker.
in het plafond:
[ afbeelding ]
van buiten gezien:
[ afbeelding ]
van binnen gezien:
[ afbeelding ]
Maar die gevel had je toch al opgeknapt?quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef MMach het volgende:
@AnneX: de gevel is voorlopig het verste van m'n prioriteiten, na de tuin zelfs :p Dat is iets voor binnen een jaar of 2 denk ik, deze zomer wil ik immers beginnen aan de achterbouwafbraak enzo.
@Dagoduck, dat is nog steeds hetzelfde huisgewoon het ouderlijke
eensch!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef Guppyfriend het volgende:
BenoitWat een klote situatie...
Ben het eens met BB.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef bleiblei het volgende:
Vaak kan een taxateur ook wel wat zeggen over de waarde van voor de verbouwing.
Je hebt genoeg foto's van het werk, dus ik zou het zeker niet laten om te proberen er 2 aparte taxaties uit te krijgen. 1 voor verbouwing en 1 na verbouwing.
Kan je achteraf altijd nog beslissen of het je de moeite waard is om nog te steggelen over welke prijs je gaat betalen voor het huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |