Dat ging ook, maar dan was er niemand om foto's te nemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef AnneX het volgende:
en als je er met zijn tweeën aan gaat hangen?
Waarom zien zg. kleine stappen bij jou eruit als mijlpalen.
Even tussendoor een rachelwerk aanbrengen !

Het word een fitnessruimtequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:33 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat ging ook, maar dan was er niemand om foto's te nemen
Edit:
[ afbeelding ]
En ik heb ook wat voortgedaan
[ afbeelding ]

Dat is wel degelijk zo'n plafond, maar daarboven zitten wel om de +-50cm balken van 18cm hoog. Die kunnen dus erg veel dragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:19 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat voor plafond zat er eigenlijk in? Ik neem aan dat je niet aan een varkenshaar-plakaat hangt

Wat is ie goed he!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tvp.
Ik heb dus net 3 uur lang die oude topics van je zus d'r kamer gelezen.

Jammer dat de foto's vanaf deel 4 het niet meer doenquote:

Ah, daarom dat ik nog eens aan die verdomde balk moest gaan hangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef AnneX het volgende:
en als je er met zijn tweeën aan gaat hangen?

, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd? 

Helaas,ik ben het wel ooit geweest, maar er is een andere MrsMach gekomen :-)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
Mmach, ik had het al eens eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen tussen alle terechte jubelposts, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
Ik ben u op voorhand zeer erkentelijk voor het antwoord
Is Perpentijntje trouwens dezelfde charmante dame als op de vorige foto's? Oftewel MrsMach?

Tiens, ik dacht dat ik dat al eens had beantwoord had hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
Mmach, ik had het al eens eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen tussen alle terechte jubelposts, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
Ik ben u op voorhand zeer erkentelijk voor het antwoord
Is Perpentijntje trouwens dezelfde charmante dame als op de vorige foto's? Oftewel MrsMach?

)
) 

'omdat ik geen respect toonde voor zijn privé en dat de kamer sentimentele waarde heeft, etc..' In my defense is er niets van zijn zaken weggegooid en komt alles na de renovatie gewoon terug, woont hij al 3 jaar niet meer bij ons thuis en betaal ik 95% van de verbouwingen uit eigen zak. Ik moet eerlijk zeggen mijn verbouwmoed me al lang in de schoenen was gezonken mocht ik op dit forum niet zoveel schouderklopjes gekregen hebben en m'n naaste vrienden me niet zouden aanmoedigen om voort te doen. Appreciatie krijgen van iedereen, behalve van diegene waarvoor je het doet is om  op z'n zachtst te zeggen ontmoedigend.
  'omdat ik geen respect toonde voor zijn privé en dat de kamer sentimentele waarde heeft, etc..' In my defense is er niets van zijn zaken weggegooid en komt alles na de renovatie gewoon terug, woont hij al 3 jaar niet meer bij ons thuis en betaal ik 95% van de verbouwingen uit eigen zak. Ik moet eerlijk zeggen mijn verbouwmoed me al lang in de schoenen was gezonken mocht ik op dit forum niet zoveel schouderklopjes gekregen hebben en m'n naaste vrienden me niet zouden aanmoedigen om voort te doen. Appreciatie krijgen van iedereen, behalve van diegene waarvoor je het doet is om  op z'n zachtst te zeggen ontmoedigend. Dat is echt meer dan 15j geleden dat hier nog eens een kerstboom heeft gestaan.
 Dat is echt meer dan 15j geleden dat hier nog eens een kerstboom heeft gestaan. 

Rewimo

Rewimo

precies man..quote:Op zondag 13 december 2009 09:28 schreef Jannuk het volgende:
Awww MMach, wat een rotreactie van je broer!
Waarschijnlijk heeft hij niet eens in al die 3 jaar een kijkje genomen in je topics, want dan had hij wel gezien dat hij er alleen maar profijt van heeft!
Je bent een klusheld!!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |