quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Reese het volgende:Mmach, ik had het al eens eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen tussen alle terechte jubelposts

, maar heb je in de badkamer een speciale verf gebruikt ivm vocht? En heb je op die muren ook weer het door jou zo geliefde glasvlies gebruikt en daarna geschilderd?
Ik ben u op voorhand zeer erkentelijk voor het antwoord

Is Perpentijntje trouwens dezelfde charmante dame als op de vorige foto's? Oftewel MrsMach?
Tiens, ik dacht dat ik dat al eens had beantwoord had hoor
Maar dat is vochtbestendige badkamerverf op glasvlies. Met een ventilator met hoog debiet en voldoende ventilatie (deur laten openstaan na douchen) verwacht ik ook geen afbladderende verf oid. Er is dan ook weinig damp te bespeuren na badkamergebruik.
Op sommige foto's is het idd Perpentijntje (die intussen ongeveer een jaar m'n lief niet meer is, maar intussen wel een van m'n beste vriendinnen is geworden).
Dus voor de goede orde:
Perpentijntje (zwartharige charmante dame):
![]()
En nu heb ik sinds een maand of 2 een vriendin (die niet op dit forum zit overigens) en die je dus ook af en toe op de foto's ziet:
Lauren (roodharige charmante deerne):
![]()
(blijf ik een machtig mooie foto vinden, ook al heb ik hem zelf niet gemaakt

)
Maargoed, dat is offtopic -in dit topic althans-
Ik ben pas thuis van een stressgevulde dag en natuurlijk zijn alle winkels alweer dicht waardoor ik niet echt kan voortdoen