abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 14:47:45 #51
23978 DirectZ
"All or none"
pi_73180284
Welkom terug..!!!
pi_73218738
ziet er weer puik uit
pi_74530915
en ben je al stiekem aan je broers kamer begonnen?
............................
pi_74535368
Voor zover ik weet is MMach nog niet begonnen,hij heeft andere -leukere- bezigheden
Koekoek!
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 21:59:56 #55
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:06:38 #56
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_74566779
Ik ben er idd niet aan begonnen, al heb ik er wel voor gezaagd. Het volgende jobje dat gaat gebeuren zal dan de woonkamer zijn. Ik heb echter op dit moment weinig zin om weer in het stof te zitten én het antieke meubilair is mijn grootste probleem. Er staat een piano van 1895, wat antieke eiken kasten, enz. Om daar te kunnen werken moeten die weg -ik zou ze nog het liefste verkopen- maar mijn antiekkennis is nihil.
Ik denk eraan te beginnen in het voorjaar, zodanig dat ik aan de echte werken (zoals het afbreken van de achterbouw) in de zomermaanden kan beginnen.

[ Bericht 50% gewijzigd door MMach op 10-11-2009 12:24:58 ]
pi_74602347
Een antieke piano is niet meer waard dan hoe hij eruit ziet. Om te spelen is hij waarschijnlijk niet meer goed, piano's verliezen hun mooie klank na een jaar of 75, of je moet het hele binnenwerk vervangen. Wel zijn ze natuurlijk mooi als decoratieobject. Wat voor maker heeft ie? Ik zie dat veel piano's van rond die leeftijd weggaan voor rond de 700 euro, ligt aan de staat.

Heb je goede foto's van de kasten? (Ik gok van niet, want ik weet dat alles daar enorm opgepropt staat). Mocht je wel goede foto's hebben, wil ik best wat over uitzoeken mbv mijn vader.
pi_74604006
ik heb even gezocht en dit is de piano he?
  woensdag 11 november 2009 @ 16:11:34 #59
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_74607558
Ziet er wel mooi uit
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  zondag 15 november 2009 @ 13:55:43 #60
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_74715034
quote:
Een antieke piano is niet meer waard dan hoe hij eruit ziet. Om te spelen is hij waarschijnlijk niet meer goed, piano's verliezen hun mooie klank na een jaar of 75, of je moet het hele binnenwerk vervangen. Wel zijn ze natuurlijk mooi als decoratieobject. Wat voor maker heeft ie? Ik zie dat veel piano's van rond die leeftijd weggaan voor rond de 700 euro, ligt aan de staat.

Heb je goede foto's van de kasten? (Ik gok van niet, want ik weet dat alles daar enorm opgepropt staat). Mocht je wel goede foto's hebben, wil ik best wat over uitzoeken mbv mijn vader.
Het is dat het geen standaard piano is, anders dacht ik er hetzelfde over.

Maar vooral dit is interessant, deze piano kan vanzelf spelen met geponste papieren rollen Archont (die instrumentenbouwer is) heeft deze piano eens gedemonteerd en de piano is intern nog goed te restaureren. Extern is er wat fineerschade, maar dat zou ik zelfs kunnen herstellen.

Ik heb er destijds eens onderzoek naar gedaan, en het enige wat ik te weten ben gekomen is dat dit een beperkte oplage 'virtuos' was van een berlijnse pianofabrikant, gebouwd tussen 1895 en 1902, en dat deze op de wereldtentoonstelling zou hebben gestaan.

De meubels zijn in mijn ogen gewoon de standaard 13 in een dozijn oude kasten:

Gisteren was het trouwens de verjaardag van Perpenijntje hier op Fok, het was gezellig
[img][/img]
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 14:18:42 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_74715539
Ooh die piano wat een plaatje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74716105
Oh, dat is wel cool, met die papieren rollen!!! Die er ook nog bij zitten.Doen ze het ook nog?
En van dichtbij ziet de piano er beter uit dan ik verwacht had. Minder "overbouwd" als je snapt wat ik bedoel, enkel dat "hekje" bovenop ziet er qua ontwerp niet zo goed uit. Denk je dat dat bovenste deel er altijd op heeft gezeten?Ik zal eens kijken of ik vergelijkbare piano's kan vinden.

De kasten zien er goed uit. Veel fijne details aangebracht qua randen ed, gevlamde nerven op de onderkastjes: zeker kwaliteit. Zelf ben ik geen fan van al dat houtsnijwerk en om eerlijk te zijn denk ik dat ook niet zo goed verkoopt. Wel hele mooie raampjes erin. En als je twee dezelfde hebt, is dat ook een plus Ik zal eens mijn pa vragen of ie het ergens qua plaats en tijd kan thuis brengen. Zelf gok ik 1890 in duitsland/belgie, het heeft een beetje jugendstil, maar durfde niet echt over te stappen van traditionele methodes

[ Bericht 14% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 15-11-2009 14:52:42 ]
pi_74716218
Ligt er onder dat lelijke zeil in de living dezelfde vloer als in de tv kamer?

Enne, die tafel met dat ingelegde "schaakbord" hout? Erg mooi!!!!

[ Bericht 52% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 15-11-2009 14:59:07 ]
  zondag 15 november 2009 @ 15:51:59 #64
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_74717555
Er hangt een stekker aan die piano, maar ik heb die nog nooit ingestoken (wie weet hoe de electriciteit er aan toe is binnenin dat geval).

Die kasten zijn van een 'set', het is te zeggen, er is nog zo'n kast, maar een variant met een spiegel:

Die kasten zijn totaal mijn smaak niet, maar de eettafel kan ik dan weer wel apprecieren

De vloer is idd dezelfde als die in de tvkamer, maar moet in veel betere staat zijn, gezien die altijd al is beschermd door het -lelijke- zeil.

(en rechts, das mijn vriendin )

pi_74719317
ik had eerder nog wat dingen over je piano opgezocht, maar fok lag eruit

Ik zag dat je al veel info had gekregen over je piano op Renovatie kamer zus, the aftertalk (deel 6)

Anyway: het pianola museum van Amsterdam zou je mogelijk nog wat meer info kunnen verschaffen. Ze zien er niet rijk uit, dus een vette prijs ervoor vangen van hen wordt lastig Maar misschien hebben ze wel dezelfde piano staan daar, ze hebben er in ieder geval muziekrollen in hun collectie van dezelfde maker. Info zal sowieso wel lukken denk ik.
Enne, hier hebben ze een advertentie van een van hun pianola's... 3500 euro.... http://www.pianola.nl/FramesetNederlands.html

Er zijn meerdere piano's van deze nog bestaand http://www.mmdigest.com/A(...)7/1998.07.30.15.html Je kunt evt ook even naar het serienummer kijken, zou binnenin moeten staan.

Al en al denk ik dat je piano best een hoop waard is, MAAR zie er maar eens een goede koper voor te krijgen. Ik heb door te googlelen nou niet echt een duidelijke markt er voor gevonden, denk dat pianorestaurateurs en taxateurs de beste verkoopplekken kunnen wijzen. Bij de NLse pianolovereniging bemiddelen ze wel tussen kopers en verkopers, mailtje wagen? http://www.pianolavereniging.nl/

Ander onderwerp: Kun je iets vinden van een maker op of in of achter de kasten? Ze zien er vol uit, dus ik kan me voorstellen dat dat weer een onderneming op zich is

Enne..... dat zeil Ik ben heel ver verwijderd van smetvrees, maar zelfs voor mij ziet dat er goor uit. Maar dat gaat vast goed komen

[ Bericht 1% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 15-11-2009 19:47:41 ]
  zondag 29 november 2009 @ 14:37:48 #66
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75109719
Interessante links daar

Ach, goor... De toplaag met de print is er gewoon afgesleten Vandaag heb ik toch samen met m'n vriendin het zeil verwijderd, ik was benieuwd naar de staat van de vloer eronder. Die blijkt best goed te zijn!

Mijn vingers jeuken om eraan te beginnen, maar ik sta nog geen stap verder met de meubels en/of de piano. Laat staan dat ik weer zin heb om mijn huisgenootjes weer te overtuigen dat het stof de moeite waard is
Na zoveel jaar en zoveel projecten is het nog steeds niet vanzelfsprekend geworden dat ik verderwerk aan dat huis, helaas

Ook de kamer van m'n broer is iets leger (ter herinnering, dat is dus de kamer naast de badkamer).

Wat ik daarvan wil maken: een 2 persoons opklapbed dat het meeste van de tijd weggestoken kan worden, zodat mijn broer er nog kan slapen. Veel archiefruimte voor de administratieve stuff, een grote bureau omdat ik toch redelijk vaak thuis werk, met een beveiligde internetaansluiting en de bureau moet groot genoeg zijn voor bouwtekeningen enzo. Daarnaast wil ik een hoek van de kamer inrichten als hobby fotografiehoek. Daarom zal de hele kamer knalwit zijn. Mijn grote liefde fotografie is namelijk weer aan het oplaaien.

(Kom niet af met reacties als: maar dat gaat toch niet, zo'n kleine kamer als fotostudio, en dan nog een hoek , want het zal wel gaan, trust me on that one )

Ik hoop in de komende weken toch te beginnen aan een van beide ruimtes, ik voel dat ik er weer helemaal zin in krijg.
pi_75109906
Oeh, MMach die kluszin heeft! Ik verheug me alvast!

Had je broer zijn kamer al zelf aangepakt? De wanden zien er in ieder geval schilder-klaar uit, maar zijn ze dat ook?
Als je zoekt op murphybed kun je veel werkbeschrijvingen vinden van opklapbedden om ideetjes uit te halen. Maar waarschijnlijk ga je iets beters bouwen

[ Bericht 44% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 29-11-2009 20:07:56 ]
pi_75110071
Gaaf topic!
pi_75115326
we gaan weer los !!!
  zondag 29 november 2009 @ 22:44:30 #70
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_75128348
* Nint Gaat er voor zitten en pakt de popcorn
pi_75130947
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:07 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ik heb even gezocht en dit is de piano he?
[ afbeelding ]
Volgens mij... heet dit een pianola

En MMach die kachels wat zien de er gaaf uit,, zeker met de schouw!

Ga je daar nog iets mee doen???? of laat je die zo....
  maandag 30 november 2009 @ 11:05:14 #72
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75137068
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef kingofcool het volgende:

[..]

Volgens mij... heet dit een pianola

En MMach die kachels wat zien de er gaaf uit,, zeker met de schouw!

Ga je daar nog iets mee doen???? of laat je die zo....
Beide kachels op de foto blijven bewaard.
In de woonkamer vervang ik de kapotte mica en blijft voor de rest de stoof zoals het is (misschien wel zo'n lampje erin voor wat sfeerlicht), en wordt ze niet aangesloten op het rookkanaal.
De kamer van m'n broer is er net boven, en ook daar staat een kachel. Je kan het niet direct zien op de foto maar dat is een beauty Art decoachtig van stijl, zeer goede staat, bruin met een rode zweem door de 'verf' en een candycoat finish. Die blijft dus ook bewaard; maar de rugplaat gaat weg (dat is dat bruine paneel achter de kachel). Het is niet mooi genoeg, en als dat weg is kan de kachel verzonken worden in de schouw zonder veel plaats in de kamer te verliezen. Die kachel is wel nog aangesloten op het rookkanaal, maar die aansluiting wordt gesupprimeerd. Het zijn allemaal kolenkachels en hoewel we nog een massa kolen hebben liggen in de tuin, ik zie mezelf niet zeulen met kolen en as.
  maandag 30 november 2009 @ 11:50:17 #73
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_75138190
Kolenkachels zijn ook niet echt veilig... CO enzo. Wat voor verwarming hebben jullie verder in het huis?
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  maandag 30 november 2009 @ 12:26:54 #74
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75139319
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Quara het volgende:
Kolenkachels zijn ook niet echt veilig... CO enzo. Wat voor verwarming hebben jullie verder in het huis?
Een gewone centrale verwarming op aardgas (in zeer goede staat gelukkig )

Vandaag is het trouwens exact 10 jaar geleden dat m'n vader overleden is. Ik heb een maand of 2 geleden echt honderden foto's van rond die tijd teruggevonden. Ik was het zelf al bijna vergeten van hoe ver we gekomen zijn. Ik plaats er maar een paar, aangezien de gemiddelde fokker al smetvrees krijgt van wat afgesleten zeil op de vloer Goor of niet, it wasn't our choice, en ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik mijn leven nu veel harder appreciëer dan ik ooit zou doen mocht ik een gewone thuis gehad hebben.

2001

2009

2001

2009

En zo zijn er van elke kamer in huis, zelfs van de tuin

2000

2001

2009
pi_75144280
Vandaag is dus een rare dag om bij stil te staan.
Ik begrijp dat je niet in wrok omkijkt.

En het is vaker gezegd: je bent een handige man met gouden handen.
En je hebt weer klus- en fotokriebels.
Altijd fijn voor ons lurkers.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:04:15 #76
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75319309
Ok, there we go. Dan maar zonder toestemming van m'n broer.

We starten dus met:

En de eerste fase is altijd opruimen. Samen met Archont en Lauren (de vriendin) ging dat vlot

Ook weer een mooie spiegel gevonden die ook gebruikt zal worden

En wat het allemaal wordt, dat zien jullie wel...
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:15:10 #77
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_75319547
Laat je die wand (laatste foto) staan of haal je die eruit?
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:23:30 #78
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75319745
MMach! Wat leuk...een nieuw project!

Ik had nog een vraag over die foto uit 2001, die waarop dat jongetje (jij waarschijnlijk?) staat. Wat staat hij of sta jij daar te doen? Sorry als ik te nieuwsgierig overkom hoor, maar dat ben ik nou eenmaal.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:32:34 #79
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75319990
Zet 'm op Mmach!

En wat een mooie vriendin heb je.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:59:45 #80
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75320656
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef Nint het volgende:
Laat je die wand (laatste foto) staan of haal je die eruit?
Achter die wand zit de badkamer, dus die laat ik wel staan . Maar de wand zal een soort meubelstuk worden om ruimte te winnen. De badkamer zal dan ook een soort van ensuite zijn (dat kadert in een groter geheel, want (heel veel) later wil ik deze kamer en mijn kamer samenvoegen tot 1 grote slaapkamer met badkamer.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef Judeljuud het volgende:
MMach! Wat leuk...een nieuw project!

Ik had nog een vraag over die foto uit 2001, die waarop dat jongetje (jij waarschijnlijk?) staat. Wat staat hij of sta jij daar te doen? Sorry als ik te nieuwsgierig overkom hoor, maar dat ben ik nou eenmaal.
Dat ben ik idd Ik was op die foto de stalen veren aan het knippen uit de onderkant van de zetel. Als je naar het stort gaat moet alles immers gescheiden zijn in metaal/brandbaar grofvuil.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Duderella het volgende:
Zet 'm op Mmach!

En wat een mooie vriendin heb je.
Ty en Ty
pi_75324955
Gaaf dat je begonnen bent. Mooie spiegel is dat.

Klopt het nou dat de muren al redelijk afgewerkt zijn? Ik ben benieuwd wat je met die wand en inbouwbed gaat doen.......
pi_75327102
Allereerst TOPWERK! Echt super gaaf en mooi! Ook een zeer mooi huis, die hoge plafonds echt super!

En je oog voor details is fenomenaal! In de afwerking... pff gewoon super.

Ik heb je andere topic ook even doorgelezen.
Ik ben echter heel benieuwd naar het verhaal achter dit huis. En heb een paar vragen die in mij oprijzen! Heeft iemand een linkje waar ik die verhalen kan vinden? Hij rept in zijn openingspost over andere topics, maar echt vinden doe ik die niet!
pi_75327459
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:36 schreef rub3n het volgende:Ik ben echter heel benieuwd naar het verhaal achter dit huis. En heb een paar vragen die in mij oprijzen! Heeft iemand een linkje waar ik die verhalen kan vinden? Hij rept in zijn openingspost over andere topics, maar echt vinden doe ik die niet![/sub]
Gewoon bij het eerst echte MMach topic beginnen: Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd
Je vind al zijn topics het makkelijkst via zijn geschiedenis.

Zijn aardig wat topics, maar zijn allemaal zeker de moeite waard om ze door te lezen.
............................
  zondag 6 december 2009 @ 09:20:45 #84
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_75331715
Ziet er super uit MMach!
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 6 december 2009 @ 09:42:32 #85
151515 verita
Happy days
pi_75331812
Tsjonge MMach, wat ga je weer als een speer
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 december 2009 @ 10:23:41 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75332054
En weer een nieuw project Wat voor vloer heeft je broers kamer? Ik zie iets blauwigs maar dat zal wel zeil o.i.d. zijn denk ik? Er zit vast ook een (hopelijk mooie) houten vloer onder. En de kachel is

De TV-kamer ziet er prachtig uit trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 6 december 2009 @ 12:16:05 #87
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_75333663
Ik ga het ook weer vol bewondering volgen, veel succes
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zondag 6 december 2009 @ 12:31:47 #88
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75333915
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:23 schreef Rewimo het volgende:
En weer een nieuw project Wat voor vloer heeft je broers kamer? Ik zie iets blauwigs maar dat zal wel zeil o.i.d. zijn denk ik? Er zit vast ook een (hopelijk mooie) houten vloer onder. En de kachel is

De TV-kamer ziet er prachtig uit trouwens
Deze keer ga ik opteren voor tapijt
-leuk voor de voetjes
-er is een overgang van oud hout naar nieuw hout (ter hoogte van de badkamer) waarvan beiden niet alleen een andere maat hebben, maar ook nog eens van een ander soort hout zijn. Ik ga nooit tevreden zijn met die overgang dus ga ik er mijn tijd ook niet aan spenderen.
-ik moet nog een stuk van de vloer mollen omdat ik wat electriciteitsleidingen wil leggen voor de kamer eronder (de woonkamer) zodat ik daar toch die leiding kan wegwerken die ik in de tv kamer niet kon wegwerken (leiding dwars over het plafond)

Intussen tijd voor een vertrouwde foto:

Wat wil zeggen dat ik daar ook aan de electriciteit ben begonnen.

Dat zou normaal gezien niet zo heel moeilijk moeten zijn. Ik voorzie 3 stopcontacten in 3 hoeken van de kamer en een dimmer naast de deur. De horizontale leidingen zullen via een verlaagd plafond (10cm) lopen. In dat verlaagde plafond een 10 tal dimbare halogeenspotjes.
  Moderator / Miss SHO zondag 6 december 2009 @ 15:20:44 #89
22592 crew  Ole
pi_75338410
Oeh ik ga deze ook weer volgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_75338506
ik weet zeker dat je het weer prachtig weet te maken, maar enig idee wat je broer gaat vinden?
je pikt nu toch een beetje zijn kamer in of?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 6 december 2009 @ 15:28:49 #91
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_75338619
jeetje wat ene klus zeg.. maar wat wordt het ontzettend mooi!

heb je eraan gedacht om de antieke meubels creme te verven? (aangezien je ze niet mooi vind) ze hebben dan meteen een heel andere look, althans ik vind het dan ineens wel mooie kasten.
O+
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 22:20:35 #92
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_75352316
Het ziet er nu al goed uit Benoit !
Ben benieuwd of je er net zo'n mooie kamer van gaat maken als de rest van het huis

Maar jou kennende komt dat vast wel goed !

(toch wel een stofmasker opgehad bij het slijpen ? )
pi_75354768
volg dit natuurlijk ook weer..... Ben wel nieuwsgierig naar wat je met al die spullen die in de kamer waren hebt gedaan. Ik neem aan dat alles niet terug komt.
  maandag 7 december 2009 @ 11:26:08 #94
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75364500
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef groggy het volgende:
ik weet zeker dat je het weer prachtig weet te maken, maar enig idee wat je broer gaat vinden?
je pikt nu toch een beetje zijn kamer in of?
Die kamer krijgt ie gewoon terug na 1 maand hoor, net zoals m'n zus de hare. Hij heeft er al 3 jaar niet meer geslapen...
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Saisai het volgende:
jeetje wat ene klus zeg.. maar wat wordt het ontzettend mooi!

heb je eraan gedacht om de antieke meubels creme te verven? (aangezien je ze niet mooi vind) ze hebben dan meteen een heel andere look, althans ik vind het dan ineens wel mooie kasten.
Ik heb er al aan gedacht, maar m'n zus steigert bij die gedachte, and that's the end of it Ze zijn evenveel van haar als van mij, dus heeft ze er evenveel over te zeggen.

@ Vonkenboer: ik wist dat ik iets had vergeten.
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef sjaakspark het volgende:
volg dit natuurlijk ook weer..... Ben wel nieuwsgierig naar wat je met al die spullen die in de kamer waren hebt gedaan. Ik neem aan dat alles niet terug komt.
Wat zeker terugkomt is de administratie (die hopen papier ), zij het dan iets ordelijker. Voor de rest: het bed (in een andere vorm), de kachel (als decoratieobject) en die antieke spiegel (als decoratie en rode draad met de andere kamers in het huis)
pi_75364807
leuk
pi_75378262
Oe! Daar gaan 'we' weer! Leuk!!
Ben erg benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken MMach, zeker ook omdat ik eigenlijk niet zo van tapijt houd.... Maar ik weet zéker dat je er iets moois van gaat maken, en eigenlijk ook wel heel tof dat die leiding (uit de tv kamer) nu dan tóch nog weggewerkt kan worden!
Succes!

ps: ow, en dat langere haar staat je leuk! (haha, zelfs verstopt onder het stof!)
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 7 december 2009 @ 19:26:20 #97
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75383407
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef elvy het volgende:
.... en eigenlijk ook wel heel tof dat die leiding (uit de tv kamer) nu dan tóch nog weggewerkt kan worden!
....
Dat is helaas niet het geval. Ik kan wel al de leiding klaarleggen voor ik aan de woonkamer start
Maar het is niet uitgesloten dat ik ook mijn kamer (boven de tv kamer) nog eens opnieuw aanpak, en dan kan ik ook daar de leiding wegwerken (hoewel ze mij tot op heden nog niet stoort)

Ik heb een erg drukke week voor de boeg, dus ik weet niet of er veel updates gaan zijn. Toch heb ik nog snel de electriciteit in de muren gelegd. Op de foto is dat al de 2de laag, de eerste is cement.

dinsdag 8 december 2009 @ 18:41:31 #98
31260 Finch
Stay close
pi_75417657
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef MMach het volgende:

2001
[ afbeelding ]
Klusbelgje
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:39:21 #99
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75422541
Intussen verder gewerkt aan het rachelwerk, maar nog niet zo heel veel gedaan. Sterk genoeg in elk geval

q.e.d.
pi_75423465
en als je er met zijn tweeën aan gaat hangen?

Waarom zien zg. kleine stappen bij jou eruit als mijlpalen.
Even tussendoor een rachelwerk aanbrengen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')