ik bedoelde eigenlijk oneerbiedigquote:
Of neerbuigend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
MTV-cultuur
Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
een goed voorbeeldquote:
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik wat is er mis met de doodnormale vrouw??
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodelquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef zquing het volgende:
tegen 1 zeg ik waarschijnlijk geen nee, 2 doet 't niet en 3 is
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.
ze is zwart en dr reet is te dik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
ze is zwart en dr reet is te dik.
Die derde is alleen leuk te vinden als je van watermeloen en kip houdtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met de pre-historie cultuur ?
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
Die vrouwen van tegenwoordig denken echt dat ze gelijk zijn he
Niets mis met vlees, zolang de proporties maar goed zijnquote:
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust. zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
meh, eng dikke lippenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef PartyAmber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een gemiddelde vrouw eruit te zien.
Ja iedereen is gelijk! of je het leukt vind of niet. Ik ben niet meer of minder dan u j ouw, vriendquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zou het moeten zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, het is weer de schuld van mannen..
Mijns inziens zijn het nog altijd die vrouwen zelf die kiezen voor plastische chirurgie, niemand dwingt ze. En zo houden ze zelf het modebeeld in stand.
Lekker makkelijk weer om "de man" daar de schuld van te geven. Nee, labiele trut, jij kiest zelf voor die spuit Botox in je bakkes.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehehe.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef ioko het volgende:
Neerbuigend of oneerbiedig: neerbiedig heb je zelf verzonnen
we zijn ook geen keurvlees,quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.![]()
Die onderste lijkt me zeer goed te Huptselen trouwens. Of is dat weer oneerbiedig?
Ik weet niet voor welke vrouwen jij lult maar dit is zeker niet van toepassing op mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
blablabla
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef zquing het volgende:
En 2 lijkt op een 12 jarig jongetje, daar zeg ik ook nee tegen
Wie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, jij bent het voorbeeld uit mijn OP! in jouw buurt zit zeker het hoofdkantoor van victoria secret. En je luncht zeker samen met giselle bundchen
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!quote:
True that.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef FJD het volgende:
Dus vrouwen gaan naar de plastisch chirurg omdat wij mannen een bepaald beeld van vrouwen in ons hoofd hebben. Als vrouwen dan ook gaan strijken en stofzuigen als wij jullie zien als huisvrouw dan zie ik wel mogelijkheden voor een mental shift.
...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust.
En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?quote:zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden. Ik zeg niet dat we onozele wezens zijn die doen wat jullie zeggen. Maar er word van vrouwen verwacht wat 90% niet heeft, en dat is '' perfect'' zijn ...
Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Dan waren er ook geen vrouwen geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden.
Volgens de wet niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef aychelle het volgende:
Ja iedereen is gelijk! of je het leukt vind of niet. Ik ben niet meer of minder dan u j ouw, vriend
Beetje gewoontjes he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik wat is er mis met de doodnormale vrouw??
Boo-ya!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggen
[..]
En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?
Alle vrouwen zijn hot voor mannen met een bierpens ?
Lelijke mannen krijgen bloedmooie vrouwen volgens jou ?
Of zouden die ook net zo hard een probleem hebben als jij met je lelijke porum ?
Als vrouw hebben we het een stuk makkelijker, er is altijd wel een man te vinden die sex met ons wil.
Geloof je me niet ? Check je lokale discotheken maar op zaterdagavond.
Als lelijke man kom je gewoon NIET aan de bak, en ben je op je 30e nog maagd.
Maar o, wat ben jij zielig !
Even een eye-opener voor je :
Vergelijk de mannen-magazines eens met de vrouwen-magazines.
Bij welke zie je meer modellen en niet-haalbare-role-models ?
Verrassing : bij de vrouwenmagazines, die door en voor vrouwen gemaakt worden.
Het zijn niet de mannen die het je aandoen, het zijn je eigen zusters.
Ga die maar lastig vallen, en laat mannen lekker over auto's, borsten en voetbal praten.
Weet je welke vrouwen ze het leukst vinden ?
Kroegtijgers als ik die daar net zo hard over mee ouwehoeren - geen huilebalken die achter de geraniums alle mannen zitten te vervloeken.
photoshop, plastische chirugrie noem het maar op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef PartyAmber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een gemiddelde vrouw eruit te zien.
Godverdomme, ik wil nu met je trouwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
Of zouden die ook net zo hard een probleem hebben als jij met je lelijke porum ?
Als vrouw hebben we het een stuk makkelijker, er is altijd wel een man te vinden die sex met ons wil.
Ga die maar lastig vallen, en laat mannen lekker over auto's, borsten en voetbal praten.
Kroegtijgers als ik die daar net zo hard over mee ouwehoeren - geen huilebalken die achter de geraniums alle mannen zitten te vervloeken.
Nee dat is haar niet schat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
photoshop, plastische chirugrie noem het maar op.
dit is haar in het dagelijks leven, een doodnormale vrouw.
[ afbeelding ]
wat photoshop, belichting en leuk zonnig achtegrondje en ze is weer fabolous perfect!
Vergeet het wassen niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef BorisdeVries het volgende:
Conclusie: Vrouwen zijn alleen goed in koken, schoonmaken en luisteren naar de mening van de man.
QFTquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !quote:
VERKOCHT!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !
Kijk, zo hoort het. Je mannelijke vrienden moet je begroeten met een pijpbeurt, niet met zo`n geemancipeerde zoen op de wang!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Zeggggquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet allemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]Jouw vriendenkring? Jij doet ze allemaal? Wat doe jij in DIE vriendenkring, en niet in die van mij?
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet allemaal
Alleen degenen die ik leuk vind
Discriminazi!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef PartyAmber het volgende:
Nee natuurlijk niet allemaal
Alleen degenen die ik leuk vind
Als vrouw zijnde, had ik verwacht met medelevenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef PinkCake het volgende:
Doen er dan zoveel mannen neerbiedig tegen jou, TS?
Keuken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan.
Laat dan wat tiet zien. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zijn wel een stuk vriendelijk als je wat tiet laat zien
Als je de oplossing al weet waarom klaag je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
1. te dik, te blondquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te dik?! Wtf?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
1. te dik, te blond
2. zou kunnen, mits andere make-up
3.
Als jij dat nou ook hier doet bashen we je niet meer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Mooi topicwending, van klagende kuthoer naar Pijpen en Tieten
Blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
Wat is dat toch? ik verbaas me daar elke keer weer over. Dat (niet alleen op Fok!) mannen die zelf niet de '' knapste '' zijn of gewoon veruit fugly, altijd maar wat te zeggen hebben over het uiterlijk van vrouwen (of mooiboy's die eigenlijk p.i.m.p.s zijn) . Tsja ik weet dat vrouwen er op en top uit moeten zien om een man te plezieren, en durf eens als vrouw met een joggingbroek te lopen. Mannen zijn soms oneerbiedige wezens die nooit tevreden zijn met het uiterlijk van een vrouw. De reden dat vrouwen massaal aan de make-up en plastische chirurgie zitten is niet omdat we '' zelf niet tevreden zijn'' , maar dat is hoe jullie ons maken. Jullie vergelijken gewone vrouwen met topmodellen, of verwachten dat een vrouw : of een lekker wijf is, of een gedrocht. Niks zit daar tussen in, is de vrouw niet lekker genoeg? Heeft ze niet het hoofd van Adriana Lima, het lichaam van Yolanthe en de ogen van Rihanna? vergeet het dan maar, dan ben je gewoon een lelijk gedrocht!
Dus voor de mannen: We zijn niet perfect en leer onze beauty te accepteren, wij verwachten ook niet van jullie dat je op Brad pitt, of C. Ronaldo lijkt. Iedere vrouw is anders, en de één heeft nou eenmaal een bleek gezicht, doodnormale bruine ogen, een grote neus of wat maar ook. Jullie zullen altijd vrouwen kunnen krijgen, is het niet een lekker wijf dan is het wel een importbruid, die in eigen land word vervolgd. Je kunt niet commentaar geven op de kleinste dingen zoals,: zie die neus, die schele ogen, of dat jongetjeshaar. Wij vrouwen kleden en maken ons naar wat mannen willen, niet meer en niet minder. Vrouwen zullen wel zeggen, ik kleed waar ik me in lekker voel etc, bla bla. Maar de vrouw kan zich alleen gelukkig voelen als de man haar uiterlijk accepteert. En ja, de man kan gewoon in Joggingbroek komen, lelijk en fout zijn, en dat is dan blijkbaar ''sexy''
Doodnormale vrouwen: niet lekker genoeg zeker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wil nu met je trouwen
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.quote:
Gast wat is er in godsnaam mis met dat gezichtje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".quote:
Wat, omdat je ook een poes hebt moet ik het met je eens zijn ?quote:had ik verwacht met medeleven
Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.quote:Wat moet ik zien bij een '' mannenmagazin '' Verwijfde mannen die oranje zien van de make-up. Nou vast heeeel veel mannen zijn jaloers, haha![]()
Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.quote:De waarheid is ook, dat de media van Films, en Muziek tot de modellenwereld door mannen word gedomineerd.
En mannen zijn niet reeel ?quote:Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan. Ik vind echt niet dat vrouwen veel van mannen vragen qua uiterlijk hoor! Ja tuurlijk willen vrouwen wel iemand die op Brad pitt lijkt of wie maar ook, maar we zijn ook wat reeler.
helaas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
Vooral al ze een lekker kontje hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
MTV-cultuur
Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
Mijn heldin!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".
"Als vrouw zijnde" is dubbelop en dus foutief, doos.
[..]
Wat, omdat je ook een doos hebt moet ik het met je eens zijn ?![]()
[..]
Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.
Kijk eens in de boekhandel - al die vrouwelijke modellen die jij zo onhaalbaar vindt staan voor 90% op de voorkanten van vrouwenbladen.
Op de voorkanten van de mannenbladen staan voetballers, auto's en motoren, camera's en computers.
Degenen die jou met je neus op die onrealistische beelden wrijven zijn de makers van de vrouwenbladen, niet de makers van de mannenbladen.
En wie maakt die vrouwenbladen ?
Precies, vrouwen.
[..]
Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.
Die dominante mannen zijn niet op die positie gekomen door 36-urige werkweken, zwangerschapsverlof en administratieve baantjes te nemen.
[..]
En mannen zijn niet reeel ?
Die denken serieus allemaal dat ze Angelina Jolie kunnen krijgen ?
Verrassing, iedereen zou graag een bloedmooie partner hebben, maar het is maar voor weinigen weggelegd.
Dat weten mannen, dat weten vrouwen.
En dan heb je altijd nog zeikers die lelijk zijn en onaangenaam in de omgang,
en dat soort mensen denkt dan dat het feit dat ze alleen zijn enkel komt doordat ze lelijk zijn en opent er een topic over op Fok!.
Didn't get the memo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen ? komen die buiten de keuken dan ?
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef mr_vavavoom het volgende:
Wow, wat een beroerd topic.
Vrouwen vinden het vervelend dat wij als mannen een onrealistisch beeld van vrouwen hebben, hm? Dat weten wij zelf ook wel! Elke dag worden we gebombardeerd met gare producten om rimpels tegen te gaan, je kont strakker te krijgen, je wimpers langer te laten lijken, of wapperende blonde haren mee te styleren. WE DON'T CARE.
Wij vinden het net zo kut dat we onrealistische beelden vormen van vrouwen, of hoe een goede vrouw er uit zou moeten zien. Vroeger was ik tevreden met ieder porno-filmpje wat ik maar kon krijgen. Tegenwoordig moet de vrouw (of vrouwen) erin voldoen aan specifieke eisen qua uiterlijk en kleding. Bedankt daarvoor![]()
Vrouwen hebben geen raar beeld van mannen? Moeten wij niet lang en slank zijn? Empatisch, hard werkend en gemotiveerd? Is het niet fijn als we een dikke bankrekening hebben? Oei. Een ideaalbeeld van iedere vrouw.
Het fijne is dat mensen gelukkig kunnen zijn met 'minder'. Zelf die vadsige pukkelvrouw op de hoek kan een man scoren. Zelfs die enge baardaap van de AH kan een partner vinden. Maar wie geen partner vindt? De zeikerd die verkondigt dat iedereen verkeerde beelden heeft van het andere geslacht. Mensen kunnen leven met een dikzak, een windenlater, een kaal iemand, een vreemdganger of een ginger. Maar niet met zeikerds.
mr_vavavoom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
Alleen bij allochtone vrouwen kan hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Britney is dan misschien niet zo'n geslaagd voorbeeld, maar soms staan ze gewoon echt geweldig
Ik hou vooral van die lekkere baggy broek met elastiek bij de enkels
quote:
En jij zou nee zeggen als Brad Pitt (of random andere celeb-hunk) naast je ligt? Donder toch op..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebben
Ja als man krijg je inderdaad onrealistische vrouwen voorgeschoteld, dat je je gaat af gaat vragen wat er nou nog echt is en nep. En zo worden ''normale vrouwen'' daar weer heel onzekerder door. Omdat ze denken dat mannen hun alleen maar mooi vinden als ze op iemand lijken die ook mooi word gevonden door mannen. En dat maakt uit,
Ja en blijkbaar ook in staat een mening te vormenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen ? komen die buiten de keuken dan ?
wie is agnes? ... de vrouw die niet perfect genoeg is? ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens de wet niet.
Maar eigenlijk willen jullie nog altijd onderdanig behandeld worden aan de man, alleen geven jullie dit in de harde buitenwereld niet toe... bang om terrein en functies te verliezen.
Maar oh weeh als er een plasser in het spel is dan is het van:
OOOH NEEEEEM ME en PAAAAAKK ME
Dan willen jullie wel ineens de onderdanige uithangen he. Het zit wel in jullie bloed, maar een aantal Agnes Kant achtige schaamhaar wijven heeft het verpest.
Voor jullie normale vrouwen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
wie is agnes? ... de vrouw die niet perfect genoeg is? ..
echter wel met een verwrongen wereldbeeld en rare ideeen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar ook in staat een mening te vormen
ik zie het ook niet, en dat bedoel ik nou. Wat is dik tegenwoordig? 55 kilo? ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gast wat is er in godsnaam mis met dat gezichtje?
dankjewel suuzie! vquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 vrouwen uit je op best wel lelijk vindt.
Maar wel een super terechte klacht.
Ik hou wel van die au-naturel en puur natuur vrouwtjes. Die niet urenlang aan hun haar en makeup zitten, maar er gewoon ff snel een kam doorheen halen en wat mascara op doen.
Ik vind dat vrouwen pas écht knap zijn als ze hun best er niet voor hoeven te doen.
En joggingbroeken ftw!
Ik draag die dingen echt altijd! Ze zitten lekker en kunnen soms best wel sexy staan bij meisjes/vrouwen.
Ik draag ze alleen niet naar school aan, omdat er vaak vlekken op zitten (ben nou niet echt zuinig op die dingen) en er gewoon niet helemaal fris uitzien
Maar toch, zodra ik bij m'n vriend ben of thuis trek ik gelijk zo'n ding aan.
[ afbeelding ]
Britney is dan misschien niet zo'n geslaagd voorbeeld, maar soms staan ze gewoon echt geweldig
Ik hou vooral van die lekkere baggy broek met elastiek bij de enkels
Edit: Ik blijf natuurlijk wel een puber meisje. En hou er soms ook wel van om me lekker op te doffen met vriendinnen, maar 9 van de 10 keer ga ik zo de deur echt niet uit. Laat staan dat ik dat elke ochtend met m'n slome kop moet doen voor ik naar school ga!![]()
Zoals mannen een uiterlijk ideaalbeeld van 'de vrouw' krijgen aangesmeerd, worden vrouwen net zo goed platgebombardeerd met het innerlijk ideaalbeeld van de man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebben
Ja als man krijg je inderdaad onrealistische vrouwen voorgeschoteld, dat je je gaat af gaat vragen wat er nou nog echt is en nep. En zo worden ''normale vrouwen'' daar weer heel onzekerder door. Omdat ze denken dat mannen hun alleen maar mooi vinden als ze op iemand lijken die ook mooi word gevonden door mannen. En dat maakt uit,
2 keer een 3.5 ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga alleen voor een 7 en hoger. Op kleine dingetjes compenseren is mogelijk.
Tegenwoordig is vrouwen aangepraat dat een BMI van 25 nog best kan. Dan zijn de dus echt al dik hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik zie het ook niet, en dat bedoel ik nou. Wat is dik tegenwoordig? 55 kilo? ..
Aan de andere kant weet je wel gelijk wat voor'n vlees je in de kuip hebt zodra een man je niet neemt omdat je niet zo lekker bent als Yolanthe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
dag linlin, youre my heroquote:
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is de vrouwvriendelijkheid in pornofilms al ter spraken gekomen?
Dat is idd zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vrouwen aangepraat dat een BMI van 25 nog best kan. Dan zijn de dus echt al dik hoor.
Had ik maar zo'n grote zwansquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaar
Ja, maar eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
dankjewel suuzie! vheb je soms ook het gevoel dat mensen op je neerkijken als je er niet op en top uitziet?
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. Ik vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld. Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen. God thanks there are normal men!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
En jij zou nee zeggen als Brad Pitt (of random andere celeb-hunk) naast je ligt? Donder toch op..
Grote vraag is natuurlijk waarom het merendeel van de vrouwen achter zulke kerels aanlooptquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Suusje-V het volgende:
Toch vind ik het wel kut dat mannen (vooral van die rednecks en playertjes) vrouwen als lustobject zien enzo. Maar de bad guys weet je er ook zo wel tussenuit te pikken.
In pornofilms worden de meeste vrouwen onderdanig behandeld omdat ze daar zelf mee instemmen, omdat ze dat zelf geil vinden, en omdat ze het zelf willen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n grote zwans
Mannen worden tenminste niet onder gespoten met zaad
Dit heeft ook gewoon met de evolutie theorie te maken, survival of the fittest...
Beetje jammer alleen dat we afhankelijk van elkaar zijn om ons voort te planten
Pornofilms zijn dan ook vaak vóór mannen gemaakt en eerlijk gezegd zie ik daar zo weinig mogelijk van. Ik kijk nog liever 1,5uur naar een vrouw die zichzelf verwent dan 2 minuten een vrouw die door een kerel wordt genomen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaar
als jij ook gaat, en ik ben de psychiater toevallig zelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef jagga het volgende:
Was Ts laatst ook al niet zo op dreef met haar surrealistische kijk op de wereld?
IEts met haar zusje, en dronken mensen geloof ik ofzo.
Dan zeg ik wederom;
Kijk om je heen, en ga op avontuur want het wereldbeeld wat jij schetst klopt van geen kant.
In navolging van die andere Huillie-op over dronken mensen, en nu over mannen (wij zijn het kwaad van de wereld!) stel ik voor dat je eens met een psychiater gaat praten.
Je weet wat ze zeggen over psychiaters?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
als jij ook gaat, en ik ben de psychiater toevallig zelf.
Figures, het zijn meestal de verknipte figuren zelf die psychologie gaan studeren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ten eerst, neerbiedig:bij deze een nominatie voor woord van het jaar
![]()
Ten tweede: TS, wees eens niet zo'n labiele trut, niet alle mannen zijn zo...
Ten derde: Als je niet zo behandelt wilt worden, kom uit voor je mening: draag / doe wat je leuk vindt en ga je bijvoorbeeld niet kleden zoals een man het wil
Emancipatie, yeah right
Vanavond maar weer achter aan mammoet aan met mijn speer, heerlijk met mijn goddelijke Brad Pitt lichaam in een beren velletje
Kut, je hapte nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
In pornofilms worden de meeste vrouwen onderdanig behandeld omdat ze daar zelf mee instemmen, omdat ze dat zelf geil vinden, en omdat ze het zelf willen.
Het nadeel is dat de mannen die de pornofilm kijken denken dat alle vrouwen dat willen en ze daarom maar zo behandelen.
Trouwens zijn pornofilms een en al fake. Mannen met een neplul, vrouwen met een nepkut en neptieten (is het geen plastische chirurgie zijn het wel opplaksiliconen), etc etc.
Of kerels die bij allemaal chicks in de klas willen komenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Figures, het zijn meestal de verknipte figuren zelf die psychologie gaan studeren.
Jullie vrouwen zijn gecompliceerde wezens, als ik het zo noemen magquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Serieus, zeik niet zo. Denk je nou écht dat er veel mannen zijn die alleen genoegen willen nemen met zo'n model? Een lekker wijf is inderdaad leuk om naar te kijken ja, maar dat wil; niet zeggen dat een man niet genoegen kan nemen met minder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. k vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld. Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen. God thanks there are normal men!
Wow... Makkelijk he, 'mannen' overal maar de schuld van geven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Zelfde geldt voor mannen en wat jij voor onrealistische verwachtingen hebt van hun emoties.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. Ik vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld.
Nogmaals, en 'mannen' (in het algemeen ?quote:Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen.
"God thanks"quote:God thanks there are normal men!
brainwashing, vrouwen worden zo ook verteld dat '' bad guy's '' cooler zijn. Als je je als vrouw gedraagt zoals mannen willen, ga je hangen opstraat, laat je tieten zien, en geef je elke avond je kut aan iemand anders. De wat slimmeren trappen daar niet in, en worden dan ook geen hoertjes van loverboy'squote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk waarom het merendeel van de vrouwen achter zulke kerels aanloopt
Loop niet zo te miepen, doos, je bent superonzeker en het straalt er vanafquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden.
Wat heb jij een ontzettend verknipt beeld van zowel mannen als vrouwen zeg !quote:Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen.
Yup, gevolgen van de emancipatie.quote:En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
Maar je hebt wel het recht om jongens af te zeiken die niet aan jouw ideaalbeeld voldoen ?quote:sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Ja, inderdaad, dat is wat mannen willen.... Jouw probleem is dat je een nogal raar beeld van mannen hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
brainwashing, vrouwen worden zo ook verteld dat '' bad guy's '' cooler zijn. Als je je als vrouw gedraagt zoals mannen willen, ga je hangen opstraat, laat je tieten zien, en geef je elke avond je kut aan iemand anders. De wat slimmeren trappen daar niet in, en worden dan ook geen hoertjes van loverboy's
De kans dat jij daadwerkelijk psychiater bent lijkt me ongeveer 2 a 3% . Gezien je spelling en wereldbeeld. En redenatievaardigheden. En manier van praten en discussiëren. En algehele intelligentie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
Tjonge jongequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
brainwashing, vrouwen worden zo ook verteld dat '' bad guy's '' cooler zijn. Als je je als vrouw gedraagt zoals mannen willen, ga je hangen opstraat, laat je tieten zien, en geef je elke avond je kut aan iemand anders. De wat slimmeren trappen daar niet in, en worden dan ook geen hoertjes van loverboy's
sorrie dat is niet naar alle mannen toe, wel naar veelquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef BRooster het volgende:
[..]
Serieus, zeik niet zo. Denk je nou écht dat er veel mannen zijn die alleen genoegen willen nemen met zo'n model? Een lekker wijf is inderdaad leuk om naar te kijken ja, maar dat wil; niet zeggen dat een man niet genoegen kan nemen met minder.
Ik denk dat vrouwen jaloezie onderling een groter probleem is dan die blaadjes die je leest hoor.
[..]
Wow... Makkelijk he, 'mannen' overal maar de schuld van geven.
Wat? Porno? Mannen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, je hapte niet
Maar even serieus, vrouwen doen er net zo hard aan mee hoor
Wees eerlijk Suusje, als je een drankje op het terras doet op een zonnige dag, waar kijken jullie dan naar en wat zijn de gespreksonderwerpen?
Precies ja!
dat meende ik dan ook niet, gewoon het idee dat vrouwen ook slim kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Biels het volgende:
[..]
De kans dat jij daadwerkelijk psychiater bent lijkt me ongeveer 2 a 3% . Gezien je spelling en wereldbeeld. En redenatievaardigheden. En manier van praten en discussiëren. En algehele intelligentie.
Zijn ze meestal ook niet, of tenminste - ze zijn niet scherp.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat meende ik dan ook niet, gewoon het idee dat vrouwen ook slim kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Vrouwen doen er idd net zo hard aan mee.
Inderdaad, in pornofilms krijgen vrouwen tenminste wat ze willen: een kwak zaad op de snoet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is de vrouwvriendelijkheid in pornofilms al ter spraken gekomen?
Wie beweert hier dan het tegendeel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat meende ik dan ook niet, gewoon het idee dat vrouwen ook slim kunnen zijn.
Amber, hou op met die nare pesterij. Waarom kom je op voor mannen? hoe zie je er zelf uit? ik heb het gevoel dat je er wel goed uitziet, maar zeg eens eerlijk dat doe je voor de mannen en niet voorjezelf. Respect moet je verdienen en niet naar vragen ...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef PartyAmber het volgende:
...Maar wat iedereen natuurlijk al lang door heeft is dat je gewoon mannen wilt afzeiken,
zodat je niet hoeft toe te geven dat je gewoon te dik bent en dat je eigen schuld is.
Weet je trouwens ook dat 9 van de 10 keer mensen psychologen bedoelen als ze over psychiaters praten? Een psychiater gaat meer over pillen e.d., over de medische kant van de psychologie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over psychiaters?
Natuurlijk zijn er ook slimme vrouwen, de lelijkerds.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef aychelle het volgende:
gewoon het idee dat vrouwen ook slim kunnen zijn.
Moet ze dan perse voor de vrouwen opkomen omdat jij een rare mening hebt over mannen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
Amber, hou op met die nare pesterij. Waarom kom je op voor mannen? hoe zie je er zelf uit? ik heb het gevoel dat je er wel goed uitziet, maar zeg eens eerlijk dat doe je voor de mannen en niet voorjezelf. Respect moet je verdienen en niet naar vragen ...
Het leukste is nog dat iedereen zichzelf gelijk geeft.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Zijn ze meestal ook niet, of tenminste - ze zijn niet scherp.
Net zoals er ook praktisch geen grappige vrouwen zijn.
Dat is voor ons evolutionair gezien gewoon nooit zo belangrijk geweest.
Omdat jij zo veel onzin verkondigt en doet alsof onrealistische verwachtingen enkel aan vrouwen opgelegd worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
Amber, hou op met die nare pesterij. Waarom kom je op voor mannen?
Fantastisch !quote:hoe zie je er zelf uit?
Dat doe ik voor beide.quote:ik heb het gevoel dat je er wel goed uitziet, maar zeg eens eerlijk dat doe je voor de mannen en niet voorjezelf.
Hou dan eens op met dat gezeur en doe eens wat om respect te verdienen, muts !quote:Respect moet je verdienen en niet naar vragen ...
Nou, raar is het niet hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Maldred het volgende:
[..]
Moet ze dan perse voor de vrouwen opkomen omdat jij een rare mening hebt over mannen?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook slimme vrouwen, de lelijkerds.
Amber .. de evolutie verandert, al willen sommigen dat niet toegeven. Ze dacht ook ooit dat een vrouw nooit de president van een land kon zijn. En zie nu maar eens. De Amerikaanse media die de wereld zowat controleerd, en voor word gedmonineerd door mannen (of homo's) hebben een verknipt beeld van de vrouw die maar 10 tot 20% maar haalt. En dat is perfect zijn. En ja, en nu zelfs heb je rimpelcremes voor mannen, om jonger te lijken. En dat zijn niet de vrouwen die daarna vragen. Ik hoef geen vent die 60 is en 20 lijkt. Net als mannen altijd over tienersletjes praten, die ronduit hersenloze kippen met een kut zijn altijd zich makkelijk laten geven. Sommige vrouwen denken dat ze onder de man hore, in de keuken en sexueel de man moeten plezieren en meer niet! be-lach-e-lijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Zijn ze meestal ook niet, of tenminste - ze zijn niet scherp.
Net zoals er ook praktisch geen grappige vrouwen zijn.
Dat is voor ons evolutionair gezien gewoon nooit zo belangrijk geweest.
[..]
JAAA, want appel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Maldred het volgende:
[..]
Moet ze dan perse voor de vrouwen opkomen omdat jij een rare mening hebt over mannen?
Er bestaan ook slimme vrouwen, maar die zijn zonder uitzondering lelijk (en/of frigide.)quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Say what?, dat slaat werkelijk nergens op.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen, doos, je bent superonzeker en het straalt er vanaf
[..]
Wat heb jij een ontzettend verknipt beeld van zowel mannen als vrouwen zeg !![]()
Vrouwen bungelen onderaan de keten ?
Mannen brengen ons naar de afgrond ???
Mij niet hoor, en jij doet het jezelf aan.
[..]
Yup, gevolgen van de emancipatie.
De vrouw heeft haar lichaam leren zien als chantagemiddel omdat ze weet dat ze er bij mannen alles mee voor elkaar kan krijgen.
Heb je aan je zusters te danken.
[..]
Maar je hebt wel het recht om jongens af te zeiken die niet aan jouw ideaalbeeld voldoen ?
En waar ben jij mee bezig? voel je je hier werkelijk beter door?quote:
Ik weet het, maar het is niet voor niets dat psychiaters eerst zelf in jarenlang in therapie moeten voordat ze überhaupt hun beroep kunnen uitoefenen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet je trouwens ook dat 9 van de 10 keer mensen psychologen bedoelen als ze over psychiaters praten? Een psychiater gaat meer over pillen e.d., over de medische kant van de psychologie.
Hahahhahahahaha, jij kan dus niet eens pijpenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
En waar ben jij mee bezig? voel je je hier werkelijk beter door?
Je een beetje aanpassen aan de mannen, ik leid aan je berichten af dat ze je alleen moeten om je pijp kwaliteiten?Wees er maar trots op..
Mijn vriendin krijgt ook altijd van die dodelijk blikkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Marouska het volgende:
Ben jij één van die vrouwen die mij in de metro altijd zo chagerijnig aankijkt omdat ik wèl in een maat 36 pas?
Jaloersquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Je een beetje aanpassen aan de mannen, ik leid aan je berichten af dat ze je alleen moeten om je pijp kwaliteiten?Wees er maar trots op..
dat frigide deel kan idd kloppen jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Er bestaan ook slimme vrouwen, maar die zijn zonder uitzondering lelijk (en/of frigide.)
Muts, leuter toch niet zo slapquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
Amber .. de evolutie verandert, al willen sommigen dat niet toegeven.
Obama is een vrouw ? Of is Beatrix opeens president ?quote:Ze dacht ook ooit dat een vrouw nooit de president van een land kon zijn. En zie nu maar eens.
Ah, dus wat je bedoelt te zeggen is dat dat ideaalbeeld mannen ook opgelegd wordt ?quote:De Amerikaanse media die de wereld zowat controleerd, en voor word gedmonineerd door mannen (of homo's) hebben een verknipt beeld van de vrouw die maar 10 tot 20% maar haalt.
En dat is perfect zijn. En ja, en nu zelfs heb je rimpelcremes voor mannen, om jonger te lijken.
...QUE ???quote:En dat zijn niet de vragen die daarna vragen.
Prima, moet je zelf weten.quote:Ik hoef geen ven die 60 is en 20 lijkt.
Nogmaals, ik weet niet met wat voor mannen jij om gaat maar ik denk dat de hele oorzaak van jouw verknipte wereldbeeld jouw eigen slechte smaak in vrienden is.quote:Net als mannen altijd over tienersletjes praten
"geven " ?quote:die ronduit hersenloze kippen met een kut zijn altijd zich makkelijk laten geven.
Geeft niet, ik ben het wel gewend dat andere vrouwen vaak eerst kakelen en dan pas nadenken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat met die afgrond en keten zei ik iets te snel.
[..]
Nee hoor, niet enkel om mijn pijp-kwaliteiten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ja in Katwijk aan Zee denken ze dat. De rest van ons vrouwen is gewoon de soepel de 21e eeuw binnen gestroomd hoor. Je loopt zo'n vijftig jaar achter met je vuur- en galspuwerij. Alleen al daaruit kan ik aflieden dat je slechts een gefrustreerd mens bent dat tegen mannen aan loopt te schoppen omdat ze ze zelf niet goed uit kan kiezen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:
Blablabal en
...Sommige vrouwen denken dat ze onder de man hore, in de keuken en sexueel de man moeten plezieren en meer niet! be-lach-e-lijk
Ik bewaar het lekker voor mn eigen vriend,quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha, jij kan dus niet eens pijpen.
Dan ben je niet eens een vrouw in mijn ogen.
Je hebt helemaal recht op je eigen mening natuurlijk maar besef eer ge begint aub.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik moet de eerste vrouw die slimmer is dan ik, aantrekkelijk en niet frigide is nog tegenkomen. Ik denk zelfs dat die eerst in een laboratorium met de modernste dna technieken in elkaar gezet zal moeten worden. Door een man uiteraard.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhuh zo ongeveer jah. Zo zie jij het, omdat veel vrouwen zich als domme wezens voordoen zodat de man duidelijk boven haar staat en haar veters moet strikken. Dat is wat veel mannen nog steeds willen: macht en controle over de vrouw, en zich in de relatie genoeg man voelen. En man gaat echt niet voor een vrouw die slimmer is dan hjjzelf, of wel?
Ik ben ook geen doorgeslagen anti-mannen trutje, helemaal niet zelfs, maar de dingen die jij eruit gooit komen meer op me over als ass-kissing. Daar maak je ook geen punt mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee hoor, niet enkel om mijn pijp-kwaliteiten.
Ik ben namelijk ook nog eens heel erg leuk, ik kan lekker mee-ouwehoeren en het belangrijkste :
ik ben geen verzuurde muts die anti-mannen is.
Wat een onzin, de enige die "schande spreekt over een geslacht" is de TS die mannen afzeikt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik bewaar het lekker voor mn eigen vriend,
niet voor wanhopige mannen die een vrouw zoeken die ze hun naar de de bek praat om hem vervolgens te pijpen.
Ik ben wél een echte vrouw omdat ik tenminste geen schande spreek over mijn geslacht.
ALS JE SERIEUS GENOMEN WIL WORDEN...... HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen als jij maken het voor de rest van ons een stuk moeilijker serieus te wroden genomen...
Ja, want als echte vrouw mag je inderdaad de realiteit uit het oog verliezen en je eigen geslacht op een voetstuk zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
niet voor wanhopige mannen die een vrouw zoeken die ze hun naar de de bek praat om hem vervolgens te pijpen.
Ik ben wél een echte vrouw omdat ik tenminste geen schande spreek over mijn geslacht.
Volgens mij wil een vrouw zich in een relatie ook gewoon vrouw voelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhuh zo ongeveer jah. Zo zie jij het, omdat veel vrouwen zich als domme wezens voordoen zodat de man duidelijk boven haar staat en haar veters moet strikken. Dat is wat veel mannen nog steeds willen: macht en controle over de vrouw, en zich in de relatie genoeg man voelen. En man gaat echt niet voor een vrouw die slimmer is dan hjjzelf, of wel?
Oh jah, sorry, ik was even vergeten dat plezier beleven aan sex voor een meisje not-done isquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik ben ook geen doorgeslagen anti-mannen trutje, helemaal niet zelfs, maar de dingen die jij eruit gooit komen meer op me over als ass-kissing. Daar maak je ook geen punt mee.
Duidelijk. Je kan het dus niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet waarom ze dat doet. Ik heb nergens gezegd dat mannen vreselijk zijn of wat maar ook. En verder hebben veel vrouwen er ook schuld aan dat vrouwen als lustobjecten worden gezien. Ik had het erover dat mannen zich laten brainwashen door de media wat ''lekker'' is of niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oh noes, nu is mijn beeld van vrouwonvriendelijke hiphop vertroebeldquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
een vrouw is geen bitch broer
en een bitch is geen vrouw
die kids weten nog nix en toch lullen ze shit
dus mischien beschijpen ze het nou
kom op
ik zeg een vrouw is geen bitch zus
dus ben je geen ho gedraag je dan ook niet zo
jo mischien begrijpen ze me nou
sommige zeggen een vrouw is alleen goed voor de sex
ja dat kan wel maar dan zijn de gevoelens niet egt
en ik irriteer me egt aan elke broeder die rapt
en met ze tekst de vrouw neer zet als een hoer of een slet
wat is het doel dat je hebt
huh?
voel je je slecht
heb je een trauma werd je vroeger door je moeder gesmackt
kijk een slechte jeugd rechtvaardigd nog niet wat je zegt
en je gebruikt respect
Tis niet correct dus check
Als je jezelf afvraagt waarom raymz zo kirtisch is
kijk me broertje kijkt wel eens videoclips en ziet alleen vieze chick
begrijp me niet verkeerd ik hou van billen en tieten
maar als ik dat zou willen filmen zou ik pronfilms schieten
want al die kids denken dat het egt is
maar me broertje vorige week op sgool hoort wat een slet is
dus ik leerde hem wat respect is
ik zei een bitch behandel je als shit en een vrouw altijd netjes
die kids weten nog nix en tog lullen ze shit
kom op
ik ben zeker niet de eerste die zegt
ik vind britney spears en christina aguilera te nep
als je je lichaam moet verkopen om je album te promoten
lijkt al dat bloot heel gewoon in een kleine meisje der ogen
en wat denk je dat ze doen opkijkend tegen der rolmodel
veertien jaar een bikinitop een minirok
je volgt me wel
het gaat van kwaad tot erger
potentiele prooi voor loverboys en ze willen later werken
en het is zonde als een kleine meid die een vrouw had kunnen worden
slachtoffer word van de omgeving die haar vorderd
je voelt me
als je een zusje hebt of een dochter
als ik zeg wat vroeg rijp is is ook vroeg bedorven
en daar is nix van geloven
kijk die kids worden groter
waar ligt de grens tusse mode en als hoer er bij lopen
als je het mij vraagt ik zie haar als een vage
als je respect wil als een egte vrouw moet je je er ook naar gedragen
kom op
ze zijn 16 jaar en meer in de club dan fifty
bitches worden gekweekt hier dat is wat ik zie
me missie om dit duidelijk te maken aan die gasten en chikies
om de daden te gebruike geen fictie
dit is me scriptie en ik bied het aan aan de jeugd
educatie is meestal saai maar wij maken het leuk
je krijgt er spijt van als je je kinderjaren verneukt
die krijg je zelfs niet trug met een magische spreuk
dus waarom heb je zoon haast om op te groeien
dit is voor de weinige die me begrijpen de rest kan het tog niet boeie
maar mischien wekt juist dit hun interesse omdat k niet voldoe aan het stereo type van rappers
ik ben een mc met een message
die niet elke vrouw bitch of ho noemt want ik weet dat dat wack is
ja k ken wel een paar kids die alleen dat soort shit spitte
maar noem hun moeder een bitch en kijk hoe ze flippe
WAT??
kom op
Ik ben het zeker niet eens mat aychelle (ofzoiets), en ik vind dat ze lekker voor zichzelf mag spreken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat een onzin, de enige die "schande spreekt over een geslacht" is de TS die mannen afzeikt.
Ik zeg enkel dat ik blij ben dat ik niet zo'n generaliserende verzuurde muts ben die het feit dat ze alleen is omdat ze onaangenaam in de omgang is probeert af te schuiven op een verknipt beeld van "mannen".
Maar wat versta jij onder vrouw: Een lekkere huismus die om 6 uur het eten klaar heeft staan, en elke avond haar kut geeft om zo grof the zeggen. Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij wil een vrouw zich in een relatie ook gewoon vrouw voelen
Statement van 2009 dit hoor, chapeauquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:
Amber .. de evolutie verandert, al willen sommigen dat niet toegeven.
Mens, dit hele topic zit vol met je uitspraken als "alle mannen doen dat" en "alle mannen praten over tienersletjes"quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet waarom ze dat doet. Ik heb nergens gezegd dat mannen vreselijk zijn of wat maar ook.
Aha, want zonder die media had je jou en Angelina Jolie naast elkaar kunnen zetten en hadden alle mannen voor jou gekozen natuurlijkquote:En verder hebben veel vrouwen er ook schuld aan dat vrouwen als lustobjecten worden gezien. Ik had het erover dat mannen zich laten brainwashen door de media wat ''lekker'' is of niet.
Voor de vrouwen dit soort lijstjes :quote:Voor de mannen dit soort lijstjes:
Een cup A, of een Cup DD
En maatje 36, of een maatje 42,
Een lief zacht snoetje, of een sterke onafhankele vrouw
Megan Fox, of je buurmeisje
In tegendeel, maar dat zul je nooit te weten komen, lelijke internet nerd,quote:
Dus jij wil dat de meeste mannen en vrouwen tegen hun wil in gaan en... tja.... wat wil je eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder vrouw: Een lekkere huismus die om 6 uur het eten klaar heeft staan, en elke avond haar kut geeft om zo grof the zeggen. Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.
Waarom is mijn mening nou niks waard?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
In tegendeel, maar dat zul je nooit te weten komen, lelijke internet nerd,
misschien scoor je vrouwtjes door ze te kleineren en het tegendeel te laten willen bewijzen,
maar jouw mening is duidelijk niets waard,
Nuecken?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef Marouska het volgende:
TS: Ik ben een sterke, onafhankelijke vrouw met een lief, zacht snoetje. En nu?
Zeg, breng je achterlijke hersenspinsels eens niet als feiten. Het is misschien beter als je je zinnen begint met: "in mijn zieke hoofd denk ik dat.... "quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.
ah voorspelbaar! en waarom precies als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef zovty het volgende:
Dd, 36, lief snoetje, megan fox' buurmeisje.
Ik doe dat toevallig met plezier,quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder vrouw: Een lekkere huismus die om 6 uur het eten klaar heeft staan, en elke avond haar kut geeft om zo grof the zeggen. Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.
Je beargumenteert te mening echt fantastisch gewoonquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
In tegendeel, maar dat zul je nooit te weten komen, lelijke internet nerd,
misschien scoor je vrouwtjes door ze te kleineren en het tegendeel te laten willen bewijzen,
maar jouw mening is duidelijk niets waard, dus verdoe je tijd liever door verder naar porn te surfen
en te fantaseren over je non-existance meisje, lamlul.
Geef jij echt elke avond je kut?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik doe dat toevallig met plezier,
echt héquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
In dit geval... jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom is mijn mening nou niks waard?
Is jouw mening superieur?
Een uiteenzetting van de door jou gebruikte pijptechnieken die ik dan op kwaliteit zal beoordelen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
In dit geval... ja![]()
Hoor eens, als jij een gesprek begint met; "je kan niet pijpen", wat verwacht je dan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah voorspelbaar! en waarom precies als ik vragen mag?
Ja, wat waarom? Dikke tetten zijn geweldig, een wijf dat je niet breekt als ze je berijdt is geweldig, en het buurmeisje van megan fox ziet er gewoon geweldig uit en ze is goed in HALO.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah voorspelbaar! en waarom precies als ik vragen mag?
en de rest, want hij moet wél onthouden dat ik niet alleen een kut benquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef jij echt elke avond je kut?.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, wat waarom? Dikke tetten zijn geweldig, een wijf dat je niet breekt als ze je berijdt is geweldig, en het buurmeisje van megan fox ziet er gewoon geweldig uit en ze is goed in HALO.
Is dat het beeld dat de media schept? Echt niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik antwoord wel ff: de langste + dikstequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
TS; laat ik het dan eens anders proberen.
Als jij op de markt een bak komkommers ziet met daarin 5 gewone komkommers en 1 superlekkere komkommer, welke schuif je dan liever in je foef? Een gewone of een superlekkere?
Ze volgt gewoon d'r dierlijk instinct dus?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik antwoord wel ff: de langste + dikste
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
welke schuif je dan liever in je foef?
Omdat vrouwen die sex leuk vinden hoeren zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef PartyAmber het volgende:
Het zegt uberhaupt al genoeg over het wereldbeeld van TS en consorten dat ze sex zien als iets wat enkel leuk is voor de man - dat een vrouw de man een plezier doet door met haar benen wijd te gaan maar dat eigenlijk ervaart als iets dat ze tegen haar zin doet.
Als je elke avond met je kerel sex wilt hebben, wat is daar mis mee ?
Waarom moet dat opeens gezien worden als iets waar hi zich om de een of andere reden schuldig om moet voelen ?
Ze smaken allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
TS; laat ik het dan eens anders proberen.
Als jij op de markt een bak komkommers ziet met daarin 5 gewone komkommers en 1 superlekkere komkommer, welke schuif je dan liever in je foef? Een gewone of een superlekkere?
goed, dus je weet je eigen grenzen en kan zelf bepalen waar je voor staat. dat is positief, maar niet iedereen kan dit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef Marouska het volgende:
TS: Ik ben een sterke, onafhankelijke vrouw met een lief, zacht snoetje. En nu?
Ik was eigenlijk niet van plan het uit te leggen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze volgt gewoon d'r dierlijk instinct dus?
Volgens de theorie van de TS wel ja. Ik ben namelijk een weerloos, arm, door de door mannen bestuurde media geindoctrineerd schaap dat het voor een breezer doet. Och helpe. Bovendien maak ik achteraf de keuken schoon.quote:
Nee, domme wichten niet nee. Is dat HUN verantwoordelijkheid, of die van de grote, gemeeeeeene mannen? Hm?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
goed, dus je weet je eigen grenzen en kan zelf bepalen waar je voor staat. dat is positief, maar niet iedereen kan dit.
Netjes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Marouska het volgende:
[..]
Volgens de theorie van de TS wel ja. Ik ben namelijk een weerloos, arm, door de door mannen bestuurde media geindoctrineerd schaap dat het voor een breezer doet. Och helpe. Bovendien maak ik achteraf de keuken schoon.
Humor me...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan het uit te leggen..
ho eens even, nu word ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Netjes..
Heb je nog een voorkeur qua kleur breezer of kan ik er om het even wat in gieten?
TS verkeert gewoon in een lage sociale klasse, dan heb je datquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef PartyAmber het volgende:
Maar om even terug te komen op de titel van dit topic :
TS is dus van mening dat alle mannen 'neerbiedig' praten over vrouwen, en enkel het lekkerste wijf ter wereld willen.
Dit terwijl alle vrouwen het liefst een nerd hebben met een bierpens, een stoma en een gehoorapparaat.
Als je zo'n wereldbeeld hebt snap ik wel een beetje dat je je verongelijkt voelt.
Tevens vind ik je dan zo gek als een deur.
Dat ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef PartyAmber het volgende:
Maar om even terug te komen op de titel van dit topic :
TS is dus van mening dat alle mannen 'neerbiedig' praten over vrouwen, en enkel het lekkerste wijf ter wereld willen.
Dit terwijl alle vrouwen het liefst een nerd hebben met een bierpens, een stoma en een gehoorapparaat.
Als je zo'n wereldbeeld hebt snap ik wel een beetje dat je je verongelijkt voelt.
Tevens vind ik je dan zo gek als een deur.
Ik vind het zo vreemd, want blijkbaar hebben alle mannen die TS kent een fotomodel als vriendin; volgens TS doen alle mannen het immers niet voor minder.quote:
Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
ho eens even, nu wordt ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!
Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
Flauw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ghehe.. news flash, ik ben een vrouw..
humor me? jullie terrein toch..
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, vertel dan eens waarom je die ene lekkerder vindt ? Ik vind dat maar stom !"
Vooruit dan maar. Wil je ook ff een pakkie peuken voor me halen? (Was geen vraag he, maar een opdracht.)quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
ho eens even, nu word ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!
Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind normale vrouwen juist vaker mooier dan die topmodellen.
Want actrices moeten persé mooi zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
Ik ben de dominante in mijn relatie, vanaf het begin al geweest.
Echter ben ik wel degene die kookt, full time werkt.
Zij werkt part-time en doet dus meer in het huishouden dan ik.
Als zij 2 dagen vrij is en er gebeurd geen reet in huis, ja dan laat ik mij gelden ja. Ze hoeft van mij niet te zwoegen om alles brandschoon te hebben als ik thuis kom, maar als je 2 dagen vrij bent, kun je wel een stofzuiger door de toko halen, en een wasje draaien bijv.
Mocht het zo zijn dat zij vaker moet werken in een week, dan zal ik dat doen wat nodig is (stofzuigen e.d.)
Ik mag dan dominant zijn, dat betekend niet dat ik te beroerd ben om iets thuis te doen, en ik denk dat dit voor veel mannen/partners in andere relaties geld.
Een relatie heb je samen, dus ook samen opdraaien voor klusjes e.d.
Dat werd van Megan net zo veel - of weinig - verwacht als van jou.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
Daar kiest ze zelf voor slimmerik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ho! Stop!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Want actrices moeten persé mooi zijn?
Potver, dat hij kookt en huishouden doet en werkt en alles is niet genoeg, hij moet ook nog lekker en gezond kunnen koken?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Ja. Dat is namelijk haar beroep. Megan Fox is geen overdonderende, Shakespeareaanse actrice en ze is volgens mij ook niet het helderste lampje in de kroonluchter: mag ze dan godverdomme haar uiterlijk gebruiken om een flinke zak geld te verdienen?! En wat is er mis mee dat wij graag films zien met mooie mensen er in, als ze toch al niet snugger kunnen acteren? Het alternatief is namelijk slecht acterende lelijke mensen, en dat is al helemaal geen porem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor slimmerik.
Maar ze kiest er toch zelf voor om niet in de appie achter de kassa te gaan zitten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
Dat doet ze voor haar werk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?
Brad Pitt kan rustig een bierbuik krijgen zonder gevolgen denk je ?
Wat is dat voor rare kronkel in jouw hoofd dat jij denkt dat dat enkel voor vrouwen geldt ?
Hé maar schatteboutje. Denk je dat Brad Pitt nog net zoveel rollen krijgt als hij oranje stekelhaar neemt en een bierpens?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
Het wordt helemaal niet van ze verwacht. Ze zullen natuurlijk wel voor grote blockbusters het liefst een lekker wijf casten, maar het is geen voorwaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
Films zijn niet echt hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
1. Pretty woman.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?
Maar het is ook gewoon friet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Frank-NL het volgende:
Mensen, stop maar. TS heeft haar wereldbeeld bepaald en dit kan niet meer veranderen door discussie. Dit is hetzelfde als een aanhanger van dat het patat proberen te overtuigen dat het friet is
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?quote:
Ehm, wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Wie zou Rita Verdonk überhaupt willen nemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ook daar is het patat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Boven de rivieren is het patat, behalve bij McDOnalds.
Ik wil alleen maar 14 koters van m'n dochter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?Zouden mannen dan toch niet allemaal over één kam te scheren zijn?! Nou snap ik het niet meer! Oh, had vader mij maar meer dan basischoolonderwijs gegund!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.
Ja, mannen met geld kunnen aan een lekker wijf komen ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Serieus TS, jij vindt jezelf heel lelijk of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat we nooit te zien krijgen hoe TS eruit zietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef Otis. het volgende:
Ik heb het idee dat TS er ongeveer zo uitziet;
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
4 jaar in de keuken gestaan in de horeca,>> elke dag wat anders, varierend van pasta's, hollandse pot, You name it, i cook itquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |