abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:59:38 #176
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72873865
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Zijn ze meestal ook niet, of tenminste - ze zijn niet scherp.
Net zoals er ook praktisch geen grappige vrouwen zijn.

Dat is voor ons evolutionair gezien gewoon nooit zo belangrijk geweest.
Amber .. de evolutie verandert, al willen sommigen dat niet toegeven. Ze dacht ook ooit dat een vrouw nooit de president van een land kon zijn. En zie nu maar eens. De Amerikaanse media die de wereld zowat controleerd, en voor word gedmonineerd door mannen (of homo's) hebben een verknipt beeld van de vrouw die maar 10 tot 20% maar haalt. En dat is perfect zijn. En ja, en nu zelfs heb je rimpelcremes voor mannen, om jonger te lijken. En dat zijn niet de vrouwen die daarna vragen. Ik hoef geen vent die 60 is en 20 lijkt. Net als mannen altijd over tienersletjes praten, die ronduit hersenloze kippen met een kut zijn altijd zich makkelijk laten geven. Sommige vrouwen denken dat ze onder de man hore, in de keuken en sexueel de man moeten plezieren en meer niet! be-lach-e-lijk
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72873876
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er ook slimme vrouwen, de lelijkerds.
Say what?, dat slaat werkelijk nergens op.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:00:20 #178
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72873881
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef Maldred het volgende:

[..]

Moet ze dan perse voor de vrouwen opkomen omdat jij een rare mening hebt over mannen?
JAAA, want appel!

Je zou voor de grap dat andere topic over dronken mensen moeten lezen.

Om vervolgens dit topic nog eens te lezen.

trek je eigen conclusies aangaande de mentale gesteldheid van deze TS
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_72873941
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Say what?, dat slaat werkelijk nergens op.
Er bestaan ook slimme vrouwen, maar die zijn zonder uitzondering lelijk (en/of frigide.)
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:02:55 #180
206337 aychelle
pi_72873957
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Loop niet zo te miepen, doos, je bent superonzeker en het straalt er vanaf
[..]

Wat heb jij een ontzettend verknipt beeld van zowel mannen als vrouwen zeg !
Vrouwen bungelen onderaan de keten ?
Mannen brengen ons naar de afgrond ???

Mij niet hoor, en jij doet het jezelf aan.
[..]

Yup, gevolgen van de emancipatie.
De vrouw heeft haar lichaam leren zien als chantagemiddel omdat ze weet dat ze er bij mannen alles mee voor elkaar kan krijgen.
Heb je aan je zusters te danken.
[..]

Maar je hebt wel het recht om jongens af te zeiken die niet aan jouw ideaalbeeld voldoen ?

dat met die afgrond en keten zei ik iets te snel.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72873973
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

En waar ben jij mee bezig? voel je je hier werkelijk beter door?
Je een beetje aanpassen aan de mannen, ik leid aan je berichten af dat ze je alleen moeten om je pijp kwaliteiten? Wees er maar trots op..
pi_72873977
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Weet je trouwens ook dat 9 van de 10 keer mensen psychologen bedoelen als ze over psychiaters praten? Een psychiater gaat meer over pillen e.d., over de medische kant van de psychologie.
Ik weet het, maar het is niet voor niets dat psychiaters eerst zelf in jarenlang in therapie moeten voordat ze überhaupt hun beroep kunnen uitoefenen.
pi_72873995
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Je een beetje aanpassen aan de mannen, ik leid aan je berichten af dat ze je alleen moeten om je pijp kwaliteiten? Wees er maar trots op..
Hahahhahahahaha, jij kan dus niet eens pijpen .
Dan ben je niet eens een vrouw in mijn ogen.
pi_72874003
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Marouska het volgende:
Ben jij één van die vrouwen die mij in de metro altijd zo chagerijnig aankijkt omdat ik wèl in een maat 36 pas?
Mijn vriendin krijgt ook altijd van die dodelijk blikken
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:05:01 #185
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72874023
quote:

[..]

Jaloers
pi_72874025
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef zovty het volgende:

[..]

Er bestaan ook slimme vrouwen, maar die zijn zonder uitzondering lelijk (en/of frigide.)
dat frigide deel kan idd kloppen ja
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:05:19 #187
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72874031
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

Amber .. de evolutie verandert, al willen sommigen dat niet toegeven.
Muts, leuter toch niet zo slap
De kern van evolutie is juist verandering, dus die uitspraak van jou slaat als een tang op een varken }:(
quote:
Ze dacht ook ooit dat een vrouw nooit de president van een land kon zijn. En zie nu maar eens.
Obama is een vrouw ? Of is Beatrix opeens president ?
quote:
De Amerikaanse media die de wereld zowat controleerd, en voor word gedmonineerd door mannen (of homo's) hebben een verknipt beeld van de vrouw die maar 10 tot 20% maar haalt.
En dat is perfect zijn. En ja, en nu zelfs heb je rimpelcremes voor mannen, om jonger te lijken.
Ah, dus wat je bedoelt te zeggen is dat dat ideaalbeeld mannen ook opgelegd wordt ?

Kijk eens naar Sylvester Stallone, ziet zijn gezicht er puur natuur uit ?
quote:
En dat zijn niet de vragen die daarna vragen.
...QUE ???
quote:
Ik hoef geen ven die 60 is en 20 lijkt.
Prima, moet je zelf weten.
Ondertussen heeft Patricia Paay weer een 25-jarige toy-boy.
quote:
Net als mannen altijd over tienersletjes praten
Nogmaals, ik weet niet met wat voor mannen jij om gaat maar ik denk dat de hele oorzaak van jouw verknipte wereldbeeld jouw eigen slechte smaak in vrienden is.

In wat voor wereld leef jij waarin "mannen altijd over tienersletjes praten" ?
quote:
die ronduit hersenloze kippen met een kut zijn altijd zich makkelijk laten geven.
"geven " ?

Ah, het is me nu duidelijk.
Je bent een kloon van een mannelijke fok-gebruiker die probeert te rellen.

Duh.
O ja, niet dan toch zeker
pi_72874052
Waar je je druk om kan maken op het internet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:06:16 #189
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72874061
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:

[..]

dat met die afgrond en keten zei ik iets te snel.
Geeft niet, ik ben het wel gewend dat andere vrouwen vaak eerst kakelen en dan pas nadenken.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:12 #190
206337 aychelle
pi_72874083
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er ook slimme vrouwen, de lelijkerds.

uhuh zo ongeveer jah. Zo zie jij het, omdat veel vrouwen zich als domme wezens voordoen zodat de man duidelijk boven haar staat en haar veters moet strikken. Dat is wat veel mannen nog steeds willen: macht en controle over de vrouw, en zich in de relatie genoeg man voelen. En man gaat echt niet voor een vrouw die slimmer is dan hjjzelf, of wel?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:17 #191
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72874086
quote:

[..]

Nee hoor, niet enkel om mijn pijp-kwaliteiten.
Ik ben namelijk ook nog eens heel erg leuk, ik kan lekker mee-ouwehoeren en het belangrijkste :
ik ben geen verzuurde muts die anti-mannen is.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:23 #192
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_72874092
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:

Blablabal en

...Sommige vrouwen denken dat ze onder de man hore, in de keuken en sexueel de man moeten plezieren en meer niet! be-lach-e-lijk
Ja in Katwijk aan Zee denken ze dat. De rest van ons vrouwen is gewoon de soepel de 21e eeuw binnen gestroomd hoor. Je loopt zo'n vijftig jaar achter met je vuur- en galspuwerij. Alleen al daaruit kan ik aflieden dat je slechts een gefrustreerd mens bent dat tegen mannen aan loopt te schoppen omdat ze ze zelf niet goed uit kan kiezen.

Vrouwen als jij maken het voor de rest van ons een stuk moeilijker serieus te wroden genomen...
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_72874109
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef zovty het volgende:

[..]

Hahahhahahahaha, jij kan dus niet eens pijpen .
Dan ben je niet eens een vrouw in mijn ogen.
Ik bewaar het lekker voor mn eigen vriend,
niet voor wanhopige mannen die een vrouw zoeken die ze hun naar de de bek praat om hem vervolgens te pijpen.
Ik ben wél een echte vrouw omdat ik tenminste geen schande spreek over mijn geslacht.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:08:04 #194
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72874119
quote:

[..]

Je hebt helemaal recht op je eigen mening natuurlijk maar besef eer ge begint aub.

Lees AUB dat andere topic door van aychelle, dan zul je zien dat in essentie ze misschien gelijk heeft maar voor de rest zo verknipt is als maar zijn kan.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_72874160
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef aychelle het volgende:

[..]

uhuh zo ongeveer jah. Zo zie jij het, omdat veel vrouwen zich als domme wezens voordoen zodat de man duidelijk boven haar staat en haar veters moet strikken. Dat is wat veel mannen nog steeds willen: macht en controle over de vrouw, en zich in de relatie genoeg man voelen. En man gaat echt niet voor een vrouw die slimmer is dan hjjzelf, of wel?
Ik zou het niet weten, ik moet de eerste vrouw die slimmer is dan ik, aantrekkelijk en niet frigide is nog tegenkomen. Ik denk zelfs dat die eerst in een laboratorium met de modernste dna technieken in elkaar gezet zal moeten worden. Door een man uiteraard.
pi_72874166
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Nee hoor, niet enkel om mijn pijp-kwaliteiten.
Ik ben namelijk ook nog eens heel erg leuk, ik kan lekker mee-ouwehoeren en het belangrijkste :
ik ben geen verzuurde muts die anti-mannen is.

Ik ben ook geen doorgeslagen anti-mannen trutje, helemaal niet zelfs, maar de dingen die jij eruit gooit komen meer op me over als ass-kissing. Daar maak je ook geen punt mee.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:10:52 #197
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72874215
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Ik bewaar het lekker voor mn eigen vriend,
niet voor wanhopige mannen die een vrouw zoeken die ze hun naar de de bek praat om hem vervolgens te pijpen.
Ik ben wél een echte vrouw omdat ik tenminste geen schande spreek over mijn geslacht.
Wat een onzin, de enige die "schande spreekt over een geslacht" is de TS die mannen afzeikt.
Ik zeg enkel dat ik blij ben dat ik niet zo'n generaliserende verzuurde muts ben die het feit dat ze alleen is omdat ze onaangenaam in de omgang is probeert af te schuiven op een verknipt beeld van "mannen".
pi_72874242
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen als jij maken het voor de rest van ons een stuk moeilijker serieus te wroden genomen...
ALS JE SERIEUS GENOMEN WIL WORDEN...... HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :d:D :d:D; .
pi_72874255
neerbiedig x 100000000000000000000000000000000000000
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:11:54 #200
83951 rashudo
project 2501
pi_72874258
Ik vind het niet erg dat je lelijk bent, zolang je er maar geen zeiktopic over opent.
Their eyes opaque.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')