ik bedoelde eigenlijk oneerbiedigquote:
Of neerbuigend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
MTV-cultuur
Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
een goed voorbeeldquote:
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik wat is er mis met de doodnormale vrouw??
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodelquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef zquing het volgende:
tegen 1 zeg ik waarschijnlijk geen nee, 2 doet 't niet en 3 is
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.
ze is zwart en dr reet is te dik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
ze is zwart en dr reet is te dik.
Die derde is alleen leuk te vinden als je van watermeloen en kip houdtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met de pre-historie cultuur ?
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
Die vrouwen van tegenwoordig denken echt dat ze gelijk zijn he
Niets mis met vlees, zolang de proporties maar goed zijnquote:
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust. zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
meh, eng dikke lippenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef PartyAmber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een gemiddelde vrouw eruit te zien.
Ja iedereen is gelijk! of je het leukt vind of niet. Ik ben niet meer of minder dan u j ouw, vriendquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zou het moeten zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, het is weer de schuld van mannen..
Mijns inziens zijn het nog altijd die vrouwen zelf die kiezen voor plastische chirurgie, niemand dwingt ze. En zo houden ze zelf het modebeeld in stand.
Lekker makkelijk weer om "de man" daar de schuld van te geven. Nee, labiele trut, jij kiest zelf voor die spuit Botox in je bakkes.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehehe.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef ioko het volgende:
Neerbuigend of oneerbiedig: neerbiedig heb je zelf verzonnen
we zijn ook geen keurvlees,quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.![]()
Die onderste lijkt me zeer goed te Huptselen trouwens. Of is dat weer oneerbiedig?
Ik weet niet voor welke vrouwen jij lult maar dit is zeker niet van toepassing op mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
blablabla
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef zquing het volgende:
En 2 lijkt op een 12 jarig jongetje, daar zeg ik ook nee tegen
Wie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, jij bent het voorbeeld uit mijn OP! in jouw buurt zit zeker het hoofdkantoor van victoria secret. En je luncht zeker samen met giselle bundchen
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!quote:
True that.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef FJD het volgende:
Dus vrouwen gaan naar de plastisch chirurg omdat wij mannen een bepaald beeld van vrouwen in ons hoofd hebben. Als vrouwen dan ook gaan strijken en stofzuigen als wij jullie zien als huisvrouw dan zie ik wel mogelijkheden voor een mental shift.
...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust.
En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?quote:zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden. Ik zeg niet dat we onozele wezens zijn die doen wat jullie zeggen. Maar er word van vrouwen verwacht wat 90% niet heeft, en dat is '' perfect'' zijn ...
Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Dan waren er ook geen vrouwen geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |