quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah voorspelbaar! en waarom precies als ik vragen mag?
Ja, wat waarom? Dikke tetten zijn geweldig, een wijf dat je niet breekt als ze je berijdt is geweldig, en het buurmeisje van megan fox ziet er gewoon geweldig uit en ze is goed in HALO.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah voorspelbaar! en waarom precies als ik vragen mag?
en de rest, want hij moet wél onthouden dat ik niet alleen een kut benquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef jij echt elke avond je kut?.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, wat waarom? Dikke tetten zijn geweldig, een wijf dat je niet breekt als ze je berijdt is geweldig, en het buurmeisje van megan fox ziet er gewoon geweldig uit en ze is goed in HALO.
Is dat het beeld dat de media schept? Echt niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder vrouw: Een lekkere huismus die om 6 uur het eten klaar heeft staan, en elke avond haar kut geeft om zo grof the zeggen. Het is echt zo dat de meeste mannen de dominante rol op zich willen nemen en dat hun vrouwtje hun gehoorzaamt en thuisblijft.
Ik antwoord wel ff: de langste + dikstequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
TS; laat ik het dan eens anders proberen.
Als jij op de markt een bak komkommers ziet met daarin 5 gewone komkommers en 1 superlekkere komkommer, welke schuif je dan liever in je foef? Een gewone of een superlekkere?
Ze volgt gewoon d'r dierlijk instinct dus?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik antwoord wel ff: de langste + dikste
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
welke schuif je dan liever in je foef?
Omdat vrouwen die sex leuk vinden hoeren zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef PartyAmber het volgende:
Het zegt uberhaupt al genoeg over het wereldbeeld van TS en consorten dat ze sex zien als iets wat enkel leuk is voor de man - dat een vrouw de man een plezier doet door met haar benen wijd te gaan maar dat eigenlijk ervaart als iets dat ze tegen haar zin doet.
Als je elke avond met je kerel sex wilt hebben, wat is daar mis mee ?
Waarom moet dat opeens gezien worden als iets waar hi zich om de een of andere reden schuldig om moet voelen ?
Ze smaken allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef zovty het volgende:
TS; laat ik het dan eens anders proberen.
Als jij op de markt een bak komkommers ziet met daarin 5 gewone komkommers en 1 superlekkere komkommer, welke schuif je dan liever in je foef? Een gewone of een superlekkere?
goed, dus je weet je eigen grenzen en kan zelf bepalen waar je voor staat. dat is positief, maar niet iedereen kan dit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef Marouska het volgende:
TS: Ik ben een sterke, onafhankelijke vrouw met een lief, zacht snoetje. En nu?
Ik was eigenlijk niet van plan het uit te leggen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze volgt gewoon d'r dierlijk instinct dus?
Volgens de theorie van de TS wel ja. Ik ben namelijk een weerloos, arm, door de door mannen bestuurde media geindoctrineerd schaap dat het voor een breezer doet. Och helpe. Bovendien maak ik achteraf de keuken schoon.quote:
Nee, domme wichten niet nee. Is dat HUN verantwoordelijkheid, of die van de grote, gemeeeeeene mannen? Hm?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
goed, dus je weet je eigen grenzen en kan zelf bepalen waar je voor staat. dat is positief, maar niet iedereen kan dit.
Netjes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Marouska het volgende:
[..]
Volgens de theorie van de TS wel ja. Ik ben namelijk een weerloos, arm, door de door mannen bestuurde media geindoctrineerd schaap dat het voor een breezer doet. Och helpe. Bovendien maak ik achteraf de keuken schoon.
Humor me...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan het uit te leggen..
ho eens even, nu word ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Netjes..
Heb je nog een voorkeur qua kleur breezer of kan ik er om het even wat in gieten?
TS verkeert gewoon in een lage sociale klasse, dan heb je datquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef PartyAmber het volgende:
Maar om even terug te komen op de titel van dit topic :
TS is dus van mening dat alle mannen 'neerbiedig' praten over vrouwen, en enkel het lekkerste wijf ter wereld willen.
Dit terwijl alle vrouwen het liefst een nerd hebben met een bierpens, een stoma en een gehoorapparaat.
Als je zo'n wereldbeeld hebt snap ik wel een beetje dat je je verongelijkt voelt.
Tevens vind ik je dan zo gek als een deur.
Dat ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef PartyAmber het volgende:
Maar om even terug te komen op de titel van dit topic :
TS is dus van mening dat alle mannen 'neerbiedig' praten over vrouwen, en enkel het lekkerste wijf ter wereld willen.
Dit terwijl alle vrouwen het liefst een nerd hebben met een bierpens, een stoma en een gehoorapparaat.
Als je zo'n wereldbeeld hebt snap ik wel een beetje dat je je verongelijkt voelt.
Tevens vind ik je dan zo gek als een deur.
Ik vind het zo vreemd, want blijkbaar hebben alle mannen die TS kent een fotomodel als vriendin; volgens TS doen alle mannen het immers niet voor minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |