Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
ho eens even, nu wordt ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!
Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
Flauw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ghehe.. news flash, ik ben een vrouw..
humor me? jullie terrein toch..
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, vertel dan eens waarom je die ene lekkerder vindt ? Ik vind dat maar stom !"
Vooruit dan maar. Wil je ook ff een pakkie peuken voor me halen? (Was geen vraag he, maar een opdracht.)quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
ho eens even, nu word ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!
Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind normale vrouwen juist vaker mooier dan die topmodellen.
Want actrices moeten persé mooi zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef jagga het volgende:
[..]
echt hé
Ik ben de dominante in mijn relatie, vanaf het begin al geweest.
Echter ben ik wel degene die kookt, full time werkt.
Zij werkt part-time en doet dus meer in het huishouden dan ik.
Als zij 2 dagen vrij is en er gebeurd geen reet in huis, ja dan laat ik mij gelden ja. Ze hoeft van mij niet te zwoegen om alles brandschoon te hebben als ik thuis kom, maar als je 2 dagen vrij bent, kun je wel een stofzuiger door de toko halen, en een wasje draaien bijv.
Mocht het zo zijn dat zij vaker moet werken in een week, dan zal ik dat doen wat nodig is (stofzuigen e.d.)
Ik mag dan dominant zijn, dat betekend niet dat ik te beroerd ben om iets thuis te doen, en ik denk dat dit voor veel mannen/partners in andere relaties geld.
Een relatie heb je samen, dus ook samen opdraaien voor klusjes e.d.
Dat werd van Megan net zo veel - of weinig - verwacht als van jou.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
Daar kiest ze zelf voor slimmerik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ho! Stop!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Want actrices moeten persé mooi zijn?
Potver, dat hij kookt en huishouden doet en werkt en alles is niet genoeg, hij moet ook nog lekker en gezond kunnen koken?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Ja. Dat is namelijk haar beroep. Megan Fox is geen overdonderende, Shakespeareaanse actrice en ze is volgens mij ook niet het helderste lampje in de kroonluchter: mag ze dan godverdomme haar uiterlijk gebruiken om een flinke zak geld te verdienen?! En wat is er mis mee dat wij graag films zien met mooie mensen er in, als ze toch al niet snugger kunnen acteren? Het alternatief is namelijk slecht acterende lelijke mensen, en dat is al helemaal geen porem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daar kiest ze zelf voor slimmerik.
Maar ze kiest er toch zelf voor om niet in de appie achter de kassa te gaan zitten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
Dat doet ze voor haar werk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?
Brad Pitt kan rustig een bierbuik krijgen zonder gevolgen denk je ?
Wat is dat voor rare kronkel in jouw hoofd dat jij denkt dat dat enkel voor vrouwen geldt ?
Hé maar schatteboutje. Denk je dat Brad Pitt nog net zoveel rollen krijgt als hij oranje stekelhaar neemt en een bierpens?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
Het wordt helemaal niet van ze verwacht. Ze zullen natuurlijk wel voor grote blockbusters het liefst een lekker wijf casten, maar het is geen voorwaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
Films zijn niet echt hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
1. Pretty woman.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?
Maar het is ook gewoon friet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Frank-NL het volgende:
Mensen, stop maar. TS heeft haar wereldbeeld bepaald en dit kan niet meer veranderen door discussie. Dit is hetzelfde als een aanhanger van dat het patat proberen te overtuigen dat het friet is
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?quote:
Ehm, wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Wie zou Rita Verdonk überhaupt willen nemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ook daar is het patat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Boven de rivieren is het patat, behalve bij McDOnalds.
Ik wil alleen maar 14 koters van m'n dochter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?Zouden mannen dan toch niet allemaal over één kam te scheren zijn?! Nou snap ik het niet meer! Oh, had vader mij maar meer dan basischoolonderwijs gegund!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.
Ja, mannen met geld kunnen aan een lekker wijf komen ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Serieus TS, jij vindt jezelf heel lelijk of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat we nooit te zien krijgen hoe TS eruit zietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef Otis. het volgende:
Ik heb het idee dat TS er ongeveer zo uitziet;
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
4 jaar in de keuken gestaan in de horeca,>> elke dag wat anders, varierend van pasta's, hollandse pot, You name it, i cook itquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |