ik bedoelde eigenlijk oneerbiedigquote:
Of neerbuigend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
MTV-cultuur
Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
een goed voorbeeldquote:
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik wat is er mis met de doodnormale vrouw??
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodelquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef zquing het volgende:
tegen 1 zeg ik waarschijnlijk geen nee, 2 doet 't niet en 3 is
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niks, maar ons beeld van vrouwen is een beetje verpest.
ze is zwart en dr reet is te dik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk oneerbiedig
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
ze is zwart en dr reet is te dik.
Die derde is alleen leuk te vinden als je van watermeloen en kip houdtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
want de 3e is? .... een te dikke reet, een oerlelijk gezicht, teveel vet, raar haar. Kortom, ik zie niet wat er mis is met haar, maar jij vind haar blijkbaar niet genoeg een topmodel
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met de pre-historie cultuur ?
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
Die vrouwen van tegenwoordig denken echt dat ze gelijk zijn he
Niets mis met vlees, zolang de proporties maar goed zijnquote:
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust. zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
De man ging jagen (anno 2009 dus werken) en de vrouw zorgde voor het huishouden en dat ze met de benen in spagaat ging als manlief thuiskwam.
Zo zou het moeten zijn.
meh, eng dikke lippenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef PartyAmber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een gemiddelde vrouw eruit te zien.
Ja iedereen is gelijk! of je het leukt vind of niet. Ik ben niet meer of minder dan u j ouw, vriendquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zou het moeten zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef PartyAmber het volgende:
Goh, wat ben jij goed in het over 1 kam scheren van alle mannen zeg !
Als jij denkt dat alle mannen zo zijn zegt dat meer over de mannen waar jij blijkbaar mee om wilt gaan dan over mannen in het algemeen, doos.
Kom eens uit die pauperwijk en leer eens normale mannen kennen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, het is weer de schuld van mannen..
Mijns inziens zijn het nog altijd die vrouwen zelf die kiezen voor plastische chirurgie, niemand dwingt ze. En zo houden ze zelf het modebeeld in stand.
Lekker makkelijk weer om "de man" daar de schuld van te geven. Nee, labiele trut, jij kiest zelf voor die spuit Botox in je bakkes.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehehe.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef ioko het volgende:
Neerbuigend of oneerbiedig: neerbiedig heb je zelf verzonnen
we zijn ook geen keurvlees,quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nieuwe. Joh, doe nu eens niet zo neerbiedig. Klinkt een beetje of je een veel te laag bod uitbrengt.![]()
Die onderste lijkt me zeer goed te Huptselen trouwens. Of is dat weer oneerbiedig?
Ik weet niet voor welke vrouwen jij lult maar dit is zeker niet van toepassing op mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
blablabla
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef zquing het volgende:
En 2 lijkt op een 12 jarig jongetje, daar zeg ik ook nee tegen
Wie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, jij bent het voorbeeld uit mijn OP! in jouw buurt zit zeker het hoofdkantoor van victoria secret. En je luncht zeker samen met giselle bundchen
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!quote:
True that.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Doodnormale vrouw? Ik teken er vandaag nog voor!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef FJD het volgende:
Dus vrouwen gaan naar de plastisch chirurg omdat wij mannen een bepaald beeld van vrouwen in ons hoofd hebben. Als vrouwen dan ook gaan strijken en stofzuigen als wij jullie zien als huisvrouw dan zie ik wel mogelijkheden voor een mental shift.
...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet alle mannen, maar wel veel. En de rest doet het onbewust.
En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?quote:zoals altijd praten over 'lekkere wijfen'' waar doodnormale vrouwen het nooit bij halen. Topmodellen dus .. .
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden. Ik zeg niet dat we onozele wezens zijn die doen wat jullie zeggen. Maar er word van vrouwen verwacht wat 90% niet heeft, en dat is '' perfect'' zijn ...
Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Dan waren er ook geen vrouwen geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef aychelle het volgende:
![]()
ja, we doen het voor jullie, maar onbewust. Als er geen mannen op de wereld waren was de make-up en plastische chirugrie ook nog niet uitgevonden.
Volgens de wet niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef aychelle het volgende:
Ja iedereen is gelijk! of je het leukt vind of niet. Ik ben niet meer of minder dan u j ouw, vriend
Beetje gewoontjes he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel ik wat is er mis met de doodnormale vrouw??
Boo-ya!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggen
[..]
En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?
Alle vrouwen zijn hot voor mannen met een bierpens ?
Lelijke mannen krijgen bloedmooie vrouwen volgens jou ?
Of zouden die ook net zo hard een probleem hebben als jij met je lelijke porum ?
Als vrouw hebben we het een stuk makkelijker, er is altijd wel een man te vinden die sex met ons wil.
Geloof je me niet ? Check je lokale discotheken maar op zaterdagavond.
Als lelijke man kom je gewoon NIET aan de bak, en ben je op je 30e nog maagd.
Maar o, wat ben jij zielig !
Even een eye-opener voor je :
Vergelijk de mannen-magazines eens met de vrouwen-magazines.
Bij welke zie je meer modellen en niet-haalbare-role-models ?
Verrassing : bij de vrouwenmagazines, die door en voor vrouwen gemaakt worden.
Het zijn niet de mannen die het je aandoen, het zijn je eigen zusters.
Ga die maar lastig vallen, en laat mannen lekker over auto's, borsten en voetbal praten.
Weet je welke vrouwen ze het leukst vinden ?
Kroegtijgers als ik die daar net zo hard over mee ouwehoeren - geen huilebalken die achter de geraniums alle mannen zitten te vervloeken.
photoshop, plastische chirugrie noem het maar op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef PartyAmber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een gemiddelde vrouw eruit te zien.
Godverdomme, ik wil nu met je trouwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
Of zouden die ook net zo hard een probleem hebben als jij met je lelijke porum ?
Als vrouw hebben we het een stuk makkelijker, er is altijd wel een man te vinden die sex met ons wil.
Ga die maar lastig vallen, en laat mannen lekker over auto's, borsten en voetbal praten.
Kroegtijgers als ik die daar net zo hard over mee ouwehoeren - geen huilebalken die achter de geraniums alle mannen zitten te vervloeken.
Nee dat is haar niet schat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
photoshop, plastische chirugrie noem het maar op.
dit is haar in het dagelijks leven, een doodnormale vrouw.
[ afbeelding ]
wat photoshop, belichting en leuk zonnig achtegrondje en ze is weer fabolous perfect!
Vergeet het wassen niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef BorisdeVries het volgende:
Conclusie: Vrouwen zijn alleen goed in koken, schoonmaken en luisteren naar de mening van de man.
QFTquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !quote:
VERKOCHT!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !
Kijk, zo hoort het. Je mannelijke vrienden moet je begroeten met een pijpbeurt, niet met zo`n geemancipeerde zoen op de wang!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En pijpen schijn ik ook goed te kunnen als ik zo mijn vriendenkring mag geloven !
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Zeggggquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet allemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]Jouw vriendenkring? Jij doet ze allemaal? Wat doe jij in DIE vriendenkring, en niet in die van mij?
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet allemaal
Alleen degenen die ik leuk vind
Discriminazi!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef PartyAmber het volgende:
Nee natuurlijk niet allemaal
Alleen degenen die ik leuk vind
Als vrouw zijnde, had ik verwacht met medelevenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef PinkCake het volgende:
Doen er dan zoveel mannen neerbiedig tegen jou, TS?
Keuken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan.
Laat dan wat tiet zien. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zijn wel een stuk vriendelijk als je wat tiet laat zien
Als je de oplossing al weet waarom klaag je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
1. te dik, te blondquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te dik?! Wtf?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
1. te dik, te blond
2. zou kunnen, mits andere make-up
3.
Als jij dat nou ook hier doet bashen we je niet meer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Mooi topicwending, van klagende kuthoer naar Pijpen en Tieten
Blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
Wat is dat toch? ik verbaas me daar elke keer weer over. Dat (niet alleen op Fok!) mannen die zelf niet de '' knapste '' zijn of gewoon veruit fugly, altijd maar wat te zeggen hebben over het uiterlijk van vrouwen (of mooiboy's die eigenlijk p.i.m.p.s zijn) . Tsja ik weet dat vrouwen er op en top uit moeten zien om een man te plezieren, en durf eens als vrouw met een joggingbroek te lopen. Mannen zijn soms oneerbiedige wezens die nooit tevreden zijn met het uiterlijk van een vrouw. De reden dat vrouwen massaal aan de make-up en plastische chirurgie zitten is niet omdat we '' zelf niet tevreden zijn'' , maar dat is hoe jullie ons maken. Jullie vergelijken gewone vrouwen met topmodellen, of verwachten dat een vrouw : of een lekker wijf is, of een gedrocht. Niks zit daar tussen in, is de vrouw niet lekker genoeg? Heeft ze niet het hoofd van Adriana Lima, het lichaam van Yolanthe en de ogen van Rihanna? vergeet het dan maar, dan ben je gewoon een lelijk gedrocht!
Dus voor de mannen: We zijn niet perfect en leer onze beauty te accepteren, wij verwachten ook niet van jullie dat je op Brad pitt, of C. Ronaldo lijkt. Iedere vrouw is anders, en de één heeft nou eenmaal een bleek gezicht, doodnormale bruine ogen, een grote neus of wat maar ook. Jullie zullen altijd vrouwen kunnen krijgen, is het niet een lekker wijf dan is het wel een importbruid, die in eigen land word vervolgd. Je kunt niet commentaar geven op de kleinste dingen zoals,: zie die neus, die schele ogen, of dat jongetjeshaar. Wij vrouwen kleden en maken ons naar wat mannen willen, niet meer en niet minder. Vrouwen zullen wel zeggen, ik kleed waar ik me in lekker voel etc, bla bla. Maar de vrouw kan zich alleen gelukkig voelen als de man haar uiterlijk accepteert. En ja, de man kan gewoon in Joggingbroek komen, lelijk en fout zijn, en dat is dan blijkbaar ''sexy''
Doodnormale vrouwen: niet lekker genoeg zeker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wil nu met je trouwen
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.quote:
Gast wat is er in godsnaam mis met dat gezichtje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".quote:
Wat, omdat je ook een poes hebt moet ik het met je eens zijn ?quote:had ik verwacht met medeleven
Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.quote:Wat moet ik zien bij een '' mannenmagazin '' Verwijfde mannen die oranje zien van de make-up. Nou vast heeeel veel mannen zijn jaloers, haha![]()
Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.quote:De waarheid is ook, dat de media van Films, en Muziek tot de modellenwereld door mannen word gedomineerd.
En mannen zijn niet reeel ?quote:Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan. Ik vind echt niet dat vrouwen veel van mannen vragen qua uiterlijk hoor! Ja tuurlijk willen vrouwen wel iemand die op Brad pitt lijkt of wie maar ook, maar we zijn ook wat reeler.
helaas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
Vooral al ze een lekker kontje hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.
MTV-cultuur
Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
Mijn heldin!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".
"Als vrouw zijnde" is dubbelop en dus foutief, doos.
[..]
Wat, omdat je ook een doos hebt moet ik het met je eens zijn ?![]()
[..]
Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.
Kijk eens in de boekhandel - al die vrouwelijke modellen die jij zo onhaalbaar vindt staan voor 90% op de voorkanten van vrouwenbladen.
Op de voorkanten van de mannenbladen staan voetballers, auto's en motoren, camera's en computers.
Degenen die jou met je neus op die onrealistische beelden wrijven zijn de makers van de vrouwenbladen, niet de makers van de mannenbladen.
En wie maakt die vrouwenbladen ?
Precies, vrouwen.
[..]
Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.
Die dominante mannen zijn niet op die positie gekomen door 36-urige werkweken, zwangerschapsverlof en administratieve baantjes te nemen.
[..]
En mannen zijn niet reeel ?
Die denken serieus allemaal dat ze Angelina Jolie kunnen krijgen ?
Verrassing, iedereen zou graag een bloedmooie partner hebben, maar het is maar voor weinigen weggelegd.
Dat weten mannen, dat weten vrouwen.
En dan heb je altijd nog zeikers die lelijk zijn en onaangenaam in de omgang,
en dat soort mensen denkt dan dat het feit dat ze alleen zijn enkel komt doordat ze lelijk zijn en opent er een topic over op Fok!.
Didn't get the memo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen ? komen die buiten de keuken dan ?
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef mr_vavavoom het volgende:
Wow, wat een beroerd topic.
Vrouwen vinden het vervelend dat wij als mannen een onrealistisch beeld van vrouwen hebben, hm? Dat weten wij zelf ook wel! Elke dag worden we gebombardeerd met gare producten om rimpels tegen te gaan, je kont strakker te krijgen, je wimpers langer te laten lijken, of wapperende blonde haren mee te styleren. WE DON'T CARE.
Wij vinden het net zo kut dat we onrealistische beelden vormen van vrouwen, of hoe een goede vrouw er uit zou moeten zien. Vroeger was ik tevreden met ieder porno-filmpje wat ik maar kon krijgen. Tegenwoordig moet de vrouw (of vrouwen) erin voldoen aan specifieke eisen qua uiterlijk en kleding. Bedankt daarvoor![]()
Vrouwen hebben geen raar beeld van mannen? Moeten wij niet lang en slank zijn? Empatisch, hard werkend en gemotiveerd? Is het niet fijn als we een dikke bankrekening hebben? Oei. Een ideaalbeeld van iedere vrouw.
Het fijne is dat mensen gelukkig kunnen zijn met 'minder'. Zelf die vadsige pukkelvrouw op de hoek kan een man scoren. Zelfs die enge baardaap van de AH kan een partner vinden. Maar wie geen partner vindt? De zeikerd die verkondigt dat iedereen verkeerde beelden heeft van het andere geslacht. Mensen kunnen leven met een dikzak, een windenlater, een kaal iemand, een vreemdganger of een ginger. Maar niet met zeikerds.
mr_vavavoom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
[..]
Alleen bij allochtone vrouwen kan hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Britney is dan misschien niet zo'n geslaagd voorbeeld, maar soms staan ze gewoon echt geweldig
Ik hou vooral van die lekkere baggy broek met elastiek bij de enkels
quote:
En jij zou nee zeggen als Brad Pitt (of random andere celeb-hunk) naast je ligt? Donder toch op..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebben
Ja als man krijg je inderdaad onrealistische vrouwen voorgeschoteld, dat je je gaat af gaat vragen wat er nou nog echt is en nep. En zo worden ''normale vrouwen'' daar weer heel onzekerder door. Omdat ze denken dat mannen hun alleen maar mooi vinden als ze op iemand lijken die ook mooi word gevonden door mannen. En dat maakt uit,
Ja en blijkbaar ook in staat een mening te vormenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen ? komen die buiten de keuken dan ?
wie is agnes? ... de vrouw die niet perfect genoeg is? ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens de wet niet.
Maar eigenlijk willen jullie nog altijd onderdanig behandeld worden aan de man, alleen geven jullie dit in de harde buitenwereld niet toe... bang om terrein en functies te verliezen.
Maar oh weeh als er een plasser in het spel is dan is het van:
OOOH NEEEEEM ME en PAAAAAKK ME
Dan willen jullie wel ineens de onderdanige uithangen he. Het zit wel in jullie bloed, maar een aantal Agnes Kant achtige schaamhaar wijven heeft het verpest.
Voor jullie normale vrouwen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
wie is agnes? ... de vrouw die niet perfect genoeg is? ..
echter wel met een verwrongen wereldbeeld en rare ideeen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar ook in staat een mening te vormen
ik zie het ook niet, en dat bedoel ik nou. Wat is dik tegenwoordig? 55 kilo? ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gast wat is er in godsnaam mis met dat gezichtje?
dankjewel suuzie! vquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 vrouwen uit je op best wel lelijk vindt.
Maar wel een super terechte klacht.
Ik hou wel van die au-naturel en puur natuur vrouwtjes. Die niet urenlang aan hun haar en makeup zitten, maar er gewoon ff snel een kam doorheen halen en wat mascara op doen.
Ik vind dat vrouwen pas écht knap zijn als ze hun best er niet voor hoeven te doen.
En joggingbroeken ftw!
Ik draag die dingen echt altijd! Ze zitten lekker en kunnen soms best wel sexy staan bij meisjes/vrouwen.
Ik draag ze alleen niet naar school aan, omdat er vaak vlekken op zitten (ben nou niet echt zuinig op die dingen) en er gewoon niet helemaal fris uitzien
Maar toch, zodra ik bij m'n vriend ben of thuis trek ik gelijk zo'n ding aan.
[ afbeelding ]
Britney is dan misschien niet zo'n geslaagd voorbeeld, maar soms staan ze gewoon echt geweldig
Ik hou vooral van die lekkere baggy broek met elastiek bij de enkels
Edit: Ik blijf natuurlijk wel een puber meisje. En hou er soms ook wel van om me lekker op te doffen met vriendinnen, maar 9 van de 10 keer ga ik zo de deur echt niet uit. Laat staan dat ik dat elke ochtend met m'n slome kop moet doen voor ik naar school ga!![]()
Zoals mannen een uiterlijk ideaalbeeld van 'de vrouw' krijgen aangesmeerd, worden vrouwen net zo goed platgebombardeerd met het innerlijk ideaalbeeld van de man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, oke ik begrijp wat je bedoelt. Maar er zijn niet zoveel mannen die blij zijn met minder. Ze hebben dan mischien wel een doodnormale vriending, maar dromen wel om britney spears naast hun te hebben
Ja als man krijg je inderdaad onrealistische vrouwen voorgeschoteld, dat je je gaat af gaat vragen wat er nou nog echt is en nep. En zo worden ''normale vrouwen'' daar weer heel onzekerder door. Omdat ze denken dat mannen hun alleen maar mooi vinden als ze op iemand lijken die ook mooi word gevonden door mannen. En dat maakt uit,
2 keer een 3.5 ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga alleen voor een 7 en hoger. Op kleine dingetjes compenseren is mogelijk.
Tegenwoordig is vrouwen aangepraat dat een BMI van 25 nog best kan. Dan zijn de dus echt al dik hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik zie het ook niet, en dat bedoel ik nou. Wat is dik tegenwoordig? 55 kilo? ..
Aan de andere kant weet je wel gelijk wat voor'n vlees je in de kuip hebt zodra een man je niet neemt omdat je niet zo lekker bent als Yolanthe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
dag linlin, youre my heroquote:
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is de vrouwvriendelijkheid in pornofilms al ter spraken gekomen?
Dat is idd zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vrouwen aangepraat dat een BMI van 25 nog best kan. Dan zijn de dus echt al dik hoor.
Had ik maar zo'n grote zwansquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaar
Ja, maar eerlijk gezegd heb ik daar schijt aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
dankjewel suuzie! vheb je soms ook het gevoel dat mensen op je neerkijken als je er niet op en top uitziet?
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. Ik vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld. Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen. God thanks there are normal men!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
En jij zou nee zeggen als Brad Pitt (of random andere celeb-hunk) naast je ligt? Donder toch op..
Grote vraag is natuurlijk waarom het merendeel van de vrouwen achter zulke kerels aanlooptquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Suusje-V het volgende:
Toch vind ik het wel kut dat mannen (vooral van die rednecks en playertjes) vrouwen als lustobject zien enzo. Maar de bad guys weet je er ook zo wel tussenuit te pikken.
In pornofilms worden de meeste vrouwen onderdanig behandeld omdat ze daar zelf mee instemmen, omdat ze dat zelf geil vinden, en omdat ze het zelf willen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n grote zwans
Mannen worden tenminste niet onder gespoten met zaad
Dit heeft ook gewoon met de evolutie theorie te maken, survival of the fittest...
Beetje jammer alleen dat we afhankelijk van elkaar zijn om ons voort te planten
Pornofilms zijn dan ook vaak vóór mannen gemaakt en eerlijk gezegd zie ik daar zo weinig mogelijk van. Ik kijk nog liever 1,5uur naar een vrouw die zichzelf verwent dan 2 minuten een vrouw die door een kerel wordt genomen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat mannen in pornofilms vaak maar als stukken vlees behandeld worden, ze zijn compleet inwisselbaar
als jij ook gaat, en ik ben de psychiater toevallig zelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef jagga het volgende:
Was Ts laatst ook al niet zo op dreef met haar surrealistische kijk op de wereld?
IEts met haar zusje, en dronken mensen geloof ik ofzo.
Dan zeg ik wederom;
Kijk om je heen, en ga op avontuur want het wereldbeeld wat jij schetst klopt van geen kant.
In navolging van die andere Huillie-op over dronken mensen, en nu over mannen (wij zijn het kwaad van de wereld!) stel ik voor dat je eens met een psychiater gaat praten.
Je weet wat ze zeggen over psychiaters?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
als jij ook gaat, en ik ben de psychiater toevallig zelf.
Figures, het zijn meestal de verknipte figuren zelf die psychologie gaan studeren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ten eerst, neerbiedig:bij deze een nominatie voor woord van het jaar
![]()
Ten tweede: TS, wees eens niet zo'n labiele trut, niet alle mannen zijn zo...
Ten derde: Als je niet zo behandelt wilt worden, kom uit voor je mening: draag / doe wat je leuk vindt en ga je bijvoorbeeld niet kleden zoals een man het wil
Emancipatie, yeah right
Vanavond maar weer achter aan mammoet aan met mijn speer, heerlijk met mijn goddelijke Brad Pitt lichaam in een beren velletje
Kut, je hapte nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
In pornofilms worden de meeste vrouwen onderdanig behandeld omdat ze daar zelf mee instemmen, omdat ze dat zelf geil vinden, en omdat ze het zelf willen.
Het nadeel is dat de mannen die de pornofilm kijken denken dat alle vrouwen dat willen en ze daarom maar zo behandelen.
Trouwens zijn pornofilms een en al fake. Mannen met een neplul, vrouwen met een nepkut en neptieten (is het geen plastische chirurgie zijn het wel opplaksiliconen), etc etc.
Of kerels die bij allemaal chicks in de klas willen komenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Figures, het zijn meestal de verknipte figuren zelf die psychologie gaan studeren.
Jullie vrouwen zijn gecompliceerde wezens, als ik het zo noemen magquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Serieus, zeik niet zo. Denk je nou écht dat er veel mannen zijn die alleen genoegen willen nemen met zo'n model? Een lekker wijf is inderdaad leuk om naar te kijken ja, maar dat wil; niet zeggen dat een man niet genoegen kan nemen met minder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. k vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld. Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen. God thanks there are normal men!
Wow... Makkelijk he, 'mannen' overal maar de schuld van geven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden. Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen. En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Zelfde geldt voor mannen en wat jij voor onrealistische verwachtingen hebt van hun emoties.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
u neeh, natuurlijk niet! daar gaat het ook niet om. Ik vind dat mannen een wijf lekker mogen vinden. Maar dan moeten ze niet verwachten dat normale vrouwen daar aan moeten voldoen, en anders als lelijk worden bestempeld.
Nogmaals, en 'mannen' (in het algemeen ?quote:Dat was mijn klacht: is de vrouw niet perfect genoeg, niet lekker genoeg dan is ze lelijk. Tuurlijk ik vind ook sommige mannen lekker. Maar ik weet het verschil tussen opgemaakte gephotoshopte mannen en gewone mannen.
"God thanks"quote:God thanks there are normal men!
brainwashing, vrouwen worden zo ook verteld dat '' bad guy's '' cooler zijn. Als je je als vrouw gedraagt zoals mannen willen, ga je hangen opstraat, laat je tieten zien, en geef je elke avond je kut aan iemand anders. De wat slimmeren trappen daar niet in, en worden dan ook geen hoertjes van loverboy'squote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk waarom het merendeel van de vrouwen achter zulke kerels aanloopt
Loop niet zo te miepen, doos, je bent superonzeker en het straalt er vanafquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is em nou juist, ik kleedme zoals ik wil. Het kan me niks of jullie me een lekker wijf of een gedrocht vinden.
Wat heb jij een ontzettend verknipt beeld van zowel mannen als vrouwen zeg !quote:Het idee erachter vind ik gewoon naar. Jullie brengen vrouwen naar de afgrond. We zijn al onzekere wezens, die ergens onderaan de keten bungelen.
Yup, gevolgen van de emancipatie.quote:En ik had verwacht naarmate met de moderne jaren dat het beter werd, maar nee het word steeds erger!
Maar je hebt wel het recht om jongens af te zeiken die niet aan jouw ideaalbeeld voldoen ?quote:sorrie jongens! sorrie dat ik niet voldoe aan jullie perfecte beeld
Ja, inderdaad, dat is wat mannen willen.... Jouw probleem is dat je een nogal raar beeld van mannen hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
brainwashing, vrouwen worden zo ook verteld dat '' bad guy's '' cooler zijn. Als je je als vrouw gedraagt zoals mannen willen, ga je hangen opstraat, laat je tieten zien, en geef je elke avond je kut aan iemand anders. De wat slimmeren trappen daar niet in, en worden dan ook geen hoertjes van loverboy's
De kans dat jij daadwerkelijk psychiater bent lijkt me ongeveer 2 a 3% . Gezien je spelling en wereldbeeld. En redenatievaardigheden. En manier van praten en discussiëren. En algehele intelligentie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |