abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:03:22 #76
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72872061
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

...Want jij kent alle mannen persoonlijk dus dat kun jij zeggen
[..]

En we horen vrouwen nooit over Mr Pitt, Clooney, Depp en roep het maar ?
Alle vrouwen zijn hot voor mannen met een bierpens ?
Lelijke mannen krijgen bloedmooie vrouwen volgens jou ?
Of zouden die ook net zo hard een probleem hebben als jij met je lelijke porum ?

Als vrouw hebben we het een stuk makkelijker, er is altijd wel een man te vinden die sex met ons wil.
Geloof je me niet ? Check je lokale discotheken maar op zaterdagavond.
Als lelijke man kom je gewoon NIET aan de bak, en ben je op je 30e nog maagd.
Maar o, wat ben jij zielig !

Even een eye-opener voor je :
Vergelijk de mannen-magazines eens met de vrouwen-magazines.
Bij welke zie je meer modellen en niet-haalbare-role-models ?
Verrassing : bij de vrouwenmagazines, die door en voor vrouwen gemaakt worden.

Het zijn niet de mannen die het je aandoen, het zijn je eigen zusters.
Ga die maar lastig vallen, en laat mannen lekker over auto's, borsten en voetbal praten.
Weet je welke vrouwen ze het leukst vinden ?
Kroegtijgers als ik die daar net zo hard over mee ouwehoeren - geen huilebalken die achter de geraniums alle mannen zitten te vervloeken.
Als vrouw zijnde, had ik verwacht met medeleven Wat moet ik zien bij een '' mannenmagazin '' Verwijfde mannen die oranje zien van de make-up. Nou vast heeeel veel mannen zijn jaloers, haha
De waarheid is ook, dat de media van Films, en Muziek tot de modellenwereld door mannen word gedomineerd. Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan. Ik vind echt niet dat vrouwen veel van mannen vragen qua uiterlijk hoor! Ja tuurlijk willen vrouwen wel iemand die op Brad pitt lijkt of wie maar ook, maar we zijn ook wat reeler.

Verassing bij '' mannenbladen '': die eigenlijk een verknipte versie van vrouwen zijn met kort haar.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:04:16 #77
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72872081
VROUWEN MET EEN MENING

-edit-

Mag ook zonder bagger. Zeker wanneer je al aan het trollen bent.

[ Bericht 60% gewijzigd door Biogarde op 18-09-2009 13:05:11 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:20 #78
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72872114
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef PinkCake het volgende:
Doen er dan zoveel mannen neerbiedig tegen jou, TS?

nee dat niet, maar ze zijn wel een stuk vriendelijk als je wat tiet laat zien
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72872121
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:03 schreef aychelle het volgende:

[..]
Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan.
Keuken.
????!11!!WAT IS DIT??!!!!11
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:42 #80
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872127
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:06:05 #81
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72872142
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:

[..]

Laat dan wat tiet zien. Opgelost, slotje.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:06:13 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872145
quote:

[..]

Als je de oplossing al weet waarom klaag je dan?
pi_72872148
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
1. te dik, te blond
2. zou kunnen, mits andere make-up
3.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:06:48 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872163
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

1. te dik, te blond
2. zou kunnen, mits andere make-up
3.
Te dik?! Wtf?!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:07:13 #85
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_72872176
quote:

[..]

Als jij dat nou ook hier doet bashen we je niet meer!
Deathlift or Die.
pi_72872248
Mooi topicwending, van klagende kuthoer naar Pijpen en Tieten
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:09:57 #87
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872260
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Mooi topicwending, van klagende kuthoer naar Pijpen en Tieten
Sluit ik me bij aan.
pi_72872264
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef aychelle het volgende:
Wat is dat toch? ik verbaas me daar elke keer weer over. Dat (niet alleen op Fok!) mannen die zelf niet de '' knapste '' zijn of gewoon veruit fugly, altijd maar wat te zeggen hebben over het uiterlijk van vrouwen (of mooiboy's die eigenlijk p.i.m.p.s zijn) . Tsja ik weet dat vrouwen er op en top uit moeten zien om een man te plezieren, en durf eens als vrouw met een joggingbroek te lopen. Mannen zijn soms oneerbiedige wezens die nooit tevreden zijn met het uiterlijk van een vrouw. De reden dat vrouwen massaal aan de make-up en plastische chirurgie zitten is niet omdat we '' zelf niet tevreden zijn'' , maar dat is hoe jullie ons maken. Jullie vergelijken gewone vrouwen met topmodellen, of verwachten dat een vrouw : of een lekker wijf is, of een gedrocht. Niks zit daar tussen in, is de vrouw niet lekker genoeg? Heeft ze niet het hoofd van Adriana Lima, het lichaam van Yolanthe en de ogen van Rihanna? vergeet het dan maar, dan ben je gewoon een lelijk gedrocht!

Dus voor de mannen: We zijn niet perfect en leer onze beauty te accepteren, wij verwachten ook niet van jullie dat je op Brad pitt, of C. Ronaldo lijkt. Iedere vrouw is anders, en de één heeft nou eenmaal een bleek gezicht, doodnormale bruine ogen, een grote neus of wat maar ook. Jullie zullen altijd vrouwen kunnen krijgen, is het niet een lekker wijf dan is het wel een importbruid, die in eigen land word vervolgd. Je kunt niet commentaar geven op de kleinste dingen zoals,: zie die neus, die schele ogen, of dat jongetjeshaar. Wij vrouwen kleden en maken ons naar wat mannen willen, niet meer en niet minder. Vrouwen zullen wel zeggen, ik kleed waar ik me in lekker voel etc, bla bla. Maar de vrouw kan zich alleen gelukkig voelen als de man haar uiterlijk accepteert. En ja, de man kan gewoon in Joggingbroek komen, lelijk en fout zijn, en dat is dan blijkbaar ''sexy''

Doodnormale vrouwen: niet lekker genoeg zeker?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Blauwtje gelopen?
Maar als men vriendin in een joggingbroek loopt, vind ik dat echt wel sexy!
Er zit wel wat tussen een lekker wijf en een gedrocht.. gewoon een 'normaal' tof wijf of een bitch..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:10:11 #89
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72872271
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Godverdomme, ik wil nu met je trouwen
ik ook

Met haar dan hé , niet met jou... ik ben niet van die kant

/maar echt waar, wat een top-post
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_72872277
Terechte klacht!
pi_72872330
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Te dik?! Wtf?!
Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:12:50 #92
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872348
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Gezien haar gezicht verwacht ik zeker wel een vetrol daar beneden. Helaas staat dat niet op de foto.
Gast wat is er in godsnaam mis met dat gezichtje?
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:13:23 #93
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72872361
Was Ts laatst ook al niet zo op dreef met haar surrealistische kijk op de wereld?

IEts met haar zusje, en dronken mensen geloof ik ofzo.

Dan zeg ik wederom;

Kijk om je heen, en ga op avontuur want het wereldbeeld wat jij schetst klopt van geen kant.

In navolging van die andere Huillie-op over dronken mensen, en nu over mannen (wij zijn het kwaad van de wereld! ) stel ik voor dat je eens met een psychiater gaat praten.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:13:36 #94
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72872367
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:03 schreef aychelle het volgende:

[..]

Als vrouw zijnde
Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".
"Als vrouw zijnde" is dubbelop en dus foutief, doos.
quote:
had ik verwacht met medeleven
Wat, omdat je ook een poes hebt moet ik het met je eens zijn ?
quote:
Wat moet ik zien bij een '' mannenmagazin '' Verwijfde mannen die oranje zien van de make-up. Nou vast heeeel veel mannen zijn jaloers, haha
Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.
Kijk eens in de boekhandel - al die vrouwelijke modellen die jij zo onhaalbaar vindt staan voor 90% op de voorkanten van vrouwenbladen.
Op de voorkanten van de mannenbladen staan voetballers, auto's en motoren, camera's en computers.
Degenen die jou met je neus op die onrealistische beelden wrijven zijn de makers van de vrouwenbladen, niet de makers van de mannenbladen.
En wie maakt die vrouwenbladen ?
Precies, vrouwen.
quote:
De waarheid is ook, dat de media van Films, en Muziek tot de modellenwereld door mannen word gedomineerd.
Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.
Die dominante mannen zijn niet op die positie gekomen door 36-urige werkweken, zwangerschapsverlof en administratieve baantjes te nemen.
quote:
Noem jij maar iets wat door vrouwen word gedomineerd, en kom niet met de slaapkamer aan. Ik vind echt niet dat vrouwen veel van mannen vragen qua uiterlijk hoor! Ja tuurlijk willen vrouwen wel iemand die op Brad pitt lijkt of wie maar ook, maar we zijn ook wat reeler.
En mannen zijn niet reeel ?
Die denken serieus allemaal dat ze Angelina Jolie kunnen krijgen ?
Verrassing, iedereen zou graag een bloedmooie partner hebben, maar het is maar voor weinigen weggelegd.
Dat weten mannen, dat weten vrouwen.

En dan heb je altijd nog zeikers die lelijk zijn en onaangenaam in de omgang,
en dat soort mensen denkt dan dat het feit dat ze alleen zijn enkel komt doordat ze lelijk zijn en opent er een topic over op Fok!.
O ja, niet dan toch zeker
pi_72872370
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

helaas?
pi_72872379
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef JuzzMuzz het volgende:

[..]

helaas?
Dan hadden we uitsluitsel
pi_72872392
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht.

MTV-cultuur

Maar vrouwen in een trainingsbroek kunnen zeker sexy zijn.
Vooral al ze een lekker kontje hebben
Are you nuts??
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:14:39 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72872393
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Het is "als vrouw", of "vrouw zijnde".
"Als vrouw zijnde" is dubbelop en dus foutief, doos.
[..]

Wat, omdat je ook een doos hebt moet ik het met je eens zijn ?
[..]

Wat voor iedereen met een brein duidelijk was was dat ik zei dat er in vrouwenmagazines meer mooie vrouwen en onbereikbare role-models staan dan in mannenmagazines.
Kijk eens in de boekhandel - al die vrouwelijke modellen die jij zo onhaalbaar vindt staan voor 90% op de voorkanten van vrouwenbladen.
Op de voorkanten van de mannenbladen staan voetballers, auto's en motoren, camera's en computers.
Degenen die jou met je neus op die onrealistische beelden wrijven zijn de makers van de vrouwenbladen, niet de makers van de mannenbladen.
En wie maakt die vrouwenbladen ?
Precies, vrouwen.
[..]

Kom dan eens van je luie reet en ga wat doen in plaats van gelijke rechten eisen maar vertikken 60 uur per week te werken zoals veel zakenmannen doen.
Die dominante mannen zijn niet op die positie gekomen door 36-urige werkweken, zwangerschapsverlof en administratieve baantjes te nemen.
[..]

En mannen zijn niet reeel ?
Die denken serieus allemaal dat ze Angelina Jolie kunnen krijgen ?
Verrassing, iedereen zou graag een bloedmooie partner hebben, maar het is maar voor weinigen weggelegd.
Dat weten mannen, dat weten vrouwen.

En dan heb je altijd nog zeikers die lelijk zijn en onaangenaam in de omgang,
en dat soort mensen denkt dan dat het feit dat ze alleen zijn enkel komt doordat ze lelijk zijn en opent er een topic over op Fok!.
Mijn heldin!
pi_72872437
Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 vrouwen uit je op best wel lelijk vindt.
Maar wel een super terechte klacht.
Ik hou wel van die au-naturel en puur natuur vrouwtjes. Die niet urenlang aan hun haar en makeup zitten, maar er gewoon ff snel een kam doorheen halen en wat mascara op doen.
Ik vind dat vrouwen pas écht knap zijn als ze hun best er niet voor hoeven te doen.

En joggingbroeken ftw!
Ik draag die dingen echt altijd! Ze zitten lekker en kunnen soms best wel sexy staan bij meisjes/vrouwen.
Ik draag ze alleen niet naar school aan, omdat er vaak vlekken op zitten (ben nou niet echt zuinig op die dingen) en er gewoon niet helemaal fris uitzien
Maar toch, zodra ik bij m'n vriend ben of thuis trek ik gelijk zo'n ding aan.

Britney is dan misschien niet zo'n geslaagd voorbeeld, maar soms staan ze gewoon echt geweldig

Ik hou vooral van die lekkere baggy broek met elastiek bij de enkels

Edit: Ik blijf natuurlijk wel een puber meisje. En hou er soms ook wel van om me lekker op te doffen met vriendinnen, maar 9 van de 10 keer ga ik zo de deur echt niet uit. Laat staan dat ik dat elke ochtend met m'n slome kop moet doen voor ik naar school ga!
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 13:16:18 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72872458
vrouwen ? komen die buiten de keuken dan ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')