haha lol.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Waar de fuck heeft dat publiek last van?
(tvp)
Oja en om nog iets toe te voegen:
[ afbeelding ]
Hmm als Wilders dit zou zienquote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
(tvp)
[ afbeelding ]
Lesbische moslima's.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
(tvp)
[ afbeelding ]
omg best wel tofquote:
Matigquote:
quote:
Ik dacht dat het om het meisje in het blauw om 1:58 gingquote:
Hier is de zelfde video, maar dan met een kleine uitleg van hoe en waarom ze het gedaan hebben:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Gaaf zeg!
Was dat ingestudeerd of is dat een overval van zo'n groep dansers?
(al zijn het er dan wel veel zeg!!!!)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om het meisje in het blauw om 1:58 ging
omdat het veel van hetzelfde is ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:18 schreef Mirel het volgende:
Ik zag de Black Eyed Peas en deed het toen uit.
En waarom reageert er niemand op mijn Japanse Gameshows post. Zoveel filmpjes opzoeken ga ik dus ook niet meer doen
je gaat er dan voor het gemak van uit dat het leuk is wat je postquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat iedere keer als ik lange posts maak in wat voro topic dan ook, dat niemand erop reageert of dat het topic doodgaat na mijn post. Lekker is dat
Dat ze in dr eentje helemaal los gaat, en die meid drie plaatsen daarnaast echt kijkt van: WTF :Squote:Op zaterdag 19 september 2009 00:08 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja ik zat ook al te kijken, wat is er raar dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat iedere keer als ik lange posts maak in wat voro topic dan ook, dat niemand erop reageert of dat het topic doodgaat na mijn post. Lekker is dat
Takeshi's castle!! fuck, heb je ook de amerikaanse voice over versie. Die zoek ik al tijdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een aantal filmpjes van Japanse gameshows opgezocht. Veelal komen ze van de mensen achter Human Tetris, Silent Library, 'travestiet-presentator show' en 'stinkbek dame in rupskostuum show' uploads die we allemaal al gezien hebben, en die staan al zo'n 2 tot 3 jaar op youtube.
Heb dus een aantal nieuwere en/of onbekendere opgezocht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die is echt te erg.quote:
WTF man. Dat is echt supervaag, en die muziek is ook krankzinnig. Wat bezielt iemand om dit te maken? Een Japanner natuurlijk, getuige ook van die vage transformdingen die je in anime zou vinden.quote:
Ehm ik vat m niet helemaal. Het is dus die asian gast van Virginia tech?? (die laatste foto, is dat zn levenloze lichaam...ziet er niet echt hetzelfde uitquote:
Grappig nummer, klinkt nog goed in de oren ookquote:
Bond, Vagabond. goed acteerwerk ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Yoda87 het volgende:
http://www.break.com/index/homeless-james-bond.html
deel 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Yoda87 het volgende:
http://www.break.com/index/homeless-james-bond.html
Omfg die Chinezen en Japanners ook he, met al hun massa-prestatiesquote:
quote:
k zie het niet?quote:
johquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Mirel het volgende:
Ohhhhh nou snap ik de grap van die telefoonfoto. Ik zag dat het een soldaat was die het vasthield. Het is een bom!!!!
Hahaha nu snap ik 'm ook pasquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Mirel het volgende:
Ohhhhh nou snap ik de grap van die telefoonfoto. Ik zag dat het een soldaat was die het vasthield. Het is een bom!!!!
Die heb ik al vaker gedaan, echt epischquote:
Wie niet. Straks mijn origami-ninja-sterretjes vouwenquote:
Die heb ik vroegahquote:Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie niet. Straks mijn origami-ninja-sterretjes vouwen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Groter kan ik hem zo niet vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Magere_Gein op 02-10-2009 01:06:43 ]Er is leven na de lach.
Lig gewoon dubbel hier op werkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef onlogisch het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)new-kids-deel-2-3097
zonde. ik had er betast en gevingerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef onlogisch het volgende:
Ja, want dat is grappigquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zonde. ik had er betast en gevingerd
Wat slechtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef onlogisch het volgende:
dat eindequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:04 schreef onlogisch het volgende:
NKOTB is dan ook van de makers van de Pulpshow.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:41 schreef Gehenna het volgende:
hmm waar had ik dat grapje eerder gezien...
http://video.google.com/videoplay?docid=-5353511233431815338#
BOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef Ilovepie het volgende:
Stomme Weeaboo![]()
Verhuis naar Japan en laat ons met rust!
"Lekker in je keel." "Oeh dat voelt goed."quote:
Hahahahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet het, cliche. maar ik begin dit nummer pas te ontdekken dus laat me
Jij hebt geen gevoel voor humor. try harderquote:
Mickey Mouse stemmetjes is zooooo 1994quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet het, cliche. maar ik begin dit nummer pas te ontdekken dus laat me
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:07 schreef Mirel het volgende:
-weg-
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:
J-D is homo en wilt dat mannen aan zijn ballen zuigen.
niks mis met een andere geaardheid. maar wattie wil
Hoeft ook niet. meisjes met zelfrespect doen alleen maar moeilijk dus..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef ReWout het volgende:
[..]zullen wel geen greintje zelfrespect hebben.
wat een baasquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik dacht eerst, laat ik er een apart topic voor maken, maar hier past 'ie ook wel:
[ afbeelding ]
Is 'ie een baas of wat.
Die is dan wél weer gesoept. Wel mooi gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef Cluijt het volgende:
Ok... http://www.fubiz.net/wp-content/uploads/2009/10/liu5.jpg die zag ik echt ff niet...
En hoe weet je zo zeker dat die wel gesoept is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die is dan wél weer gesoept. Wel mooi gedaan trouwens.
idd was hem echt ff kwijt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef Cluijt het volgende:
Ok... http://www.fubiz.net/wp-content/uploads/2009/10/liu5.jpg die zag ik echt ff niet...
Gewoon even goed kijken. Dan zie je het direct.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
En hoe weet je zo zeker dat die wel gesoept is?
Lekker objectiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon even goed kijken. Dan zie je het direct.
Ik vond het leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:18 schreef Mirel het volgende:
Ik zag de Black Eyed Peas en deed het toen uit.
En waarom reageert er niemand op mijn Japanse Gameshows post. Zoveel filmpjes opzoeken ga ik dus ook niet meer doen
Ze zijn toch gewoon allemaal gemaakt door die man (en zijn kleren) naar de achtergrond te schilderen en vervolgens in precies de goede hoek te fotograferen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon even goed kijken. Dan zie je het direct.
Erg stoer!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:32 schreef Cluijt het volgende:
http://mindcrap.com/media/1501/Videogioco/
Meer in die categorie:quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik dacht eerst, laat ik er een apart topic voor maken, maar hier past 'ie ook wel:
[ afbeelding ]
Is 'ie een baas of wat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Handig, waar the fuck moet je lul vandaan komen? Dat witte voetje zit handig in de weg.
Je kan toch gewoon op dat witte voetje gaan zitten als je op een stoel zit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Handig, waar the fuck moet je lul vandaan komen? Dat witte voetje zit handig in de weg.
Nogal een verschil of iemand ergens voorstaat of er compleet in ''gegummed'' is. En die gast is dus doorzichtig gemaakt met een edittor, niet met verf.quote:
Ik heb het ook even geprobeerdquote:
volgens mij nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omg is dat http://www.nextdoornikki.com/ ?
Zo, das een beste trap!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Gehenna het volgende:
ik lag vanmiddag helemaal dubbel om dit:
JEZUS!quote:
De tering, die kerel kent wel zijn timingquote:
Dat zeg thij niet, hij zegt dat je als je in Japan geboren bent, gewoon een EU inwoner kan zijn. Wat natuurlijk gewoon zo is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:45 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
WTF
In principe is het al een domme vraag, aangezien 'the UK' sowieso bij de EU hoort. Maar toch kan ik het nog snappen (deels) omdat een heel groot deel van de EU met euro's betaalt, maar Engeland niet.
Maar om dan te zeggen dat het niet uitmaakt waar je geboren bent en waar je woont.
En dat je net zo goed in Japan kunt wonen maar toch in de EU woont is nogal dom
Ik ben ook buiten Europa geboren maar ben ook gewoon een Europeaan hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:45 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
WTF
In principe is het al een domme vraag, aangezien 'the UK' sowieso bij de EU hoort. Maar toch kan ik het nog snappen (deels) omdat een heel groot deel van de EU met euro's betaalt, maar Engeland niet.
Maar om dan te zeggen dat het niet uitmaakt waar je geboren bent en waar je woont.
En dat je net zo goed in Japan kunt wonen maar toch in de EU woont is nogal dom
Is het nu zo moeilijk om even een topic door te kijken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:05 schreef babbode het volgende:
Verborgen camera loopt helemaal slecht af!
quote:
Ik moest het even doen.quote:You: finally i can try this!
Stranger: ook
Stranger: hi
You: u r allrite? hi by the way
Stranger: im fine
Stranger: how r u?
You: currently im well...:P
Stranger: thats good
You: k, where are you from?
Stranger: serbia u?
You: yugoslavia
Stranger: that doesnt exist anymore
You: osaka, im from osaka. thats in japan
Stranger: ok
You: u know that?
Stranger: i knew it
You: now i need you to do something....read all first letters i wrote
Stranger: ok
Your conversational partner has disconnected.
schandalig om voor een kinderarmband 20 dollar te vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vind hem grappig en dus niet slecht.
[ afbeelding ]
quote:
Why why whyyyyyyyyyyquote:
quote:
je vraagt je toch sterk af hoe dit is ontstaan. Mam, pap kijk dit is mijn nieuwe carnavals outfit??? WTFquote:
De orginele is toch met vol fursuit?quote:
En 100% terechtquote:
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:09 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het een vrij trieste reactie. Gelijk aggressief, en die ene andere dude die zonder te weten wat er gebeurt die vent schopt.
Mooie high kick dat wel maar het ziet er ook naar uit dat als er niet iemand betijds ertussen was gekomen die gast nog effe flink in elkaar gerost zou worden door die opgefuckte kickboksertjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.
Die kickboxer gast liep 2 m vooruit die andere man, lijkt me niet dat ze bij elkaar hoorden. En bespringen vind ik wel een sterk woord. Hij gooide een lullig netje over hem heenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.
Ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die kickboxer gast liep 2 m vooruit die andere man, lijkt me niet dat ze bij elkaar hoorden. En bespringen vind ik wel een sterk woord. Hij gooide een lullig netje over hem heenAl was het dat die hem zat te bespringen, vind ik de reactie alsnog overdreven.
Toch mooi dat jij aan de hand van wat die jongen in 1 seconde doet, meteen weet wat er anders gebeurd was.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Mooie high kick dat wel maar het ziet er ook naar uit dat als er niet iemand betijds ertussen was gekomen die gast nog effe flink in elkaar gerost zou worden door die opgefuckte kickboksertjes.
Maarja dat soort spatjes uithalen in Walonie is grote kans op zulke acties.. Heb het regelmatig met Walen te doen en er loopt altijd wel wat opgefokt gespuis tussen..
Nee dat weet ik natuurlijk nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij aan de hand van wat die jongen in 1 seconde doet, meteen weet wat er anders gebeurd was.
Voor hetzelfde geld had hij hem gemist, en had die gozer een mes getrokken. Weet hij veel.
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:24 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Nee dat weet ik natuurlijk nietmaar dat het kloppers zijn (zoals de Belgen dat noemen) is wel duidelijk. BTW ik weet ook niet hoe het rechtsysteem in Belgique precies werkt.. Maar zou zoiets hier gebeuren dan kan het geschopte slachtoffer er wel wat uithalen indien hiij de geweldpleger aanklaagt.. Sprake van zelfverdediging kan je het niet noemen daar heb ik idd niet meer tijd voor nodig om dat te bepalen/weten.
Voor de rest heb je gelijk en de vraag is wat is wijsheid, je weet nooit wie je voor je hebt en kan je nooit weten of iemand wel of niet wapengevaarlijk is. Maar als jij zo'n acties toejuigt en zelf ook zou toepassen hou er dan maar rekening mee dat het voor jou veel pijnlijker zou kunnen uitpakken met langdurigere gevolgen dan voor diegene die jij voor zijn bek schopt..
Zelfverdediging? Híj werd niet besprongen, de gozer achter hem juist. Zover te zien is kennen de 2 elkaar niet eens. En 'besprongen' kan hier toch echt niet gezien worden als een aanval?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laster? smaad? Vast zetten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.
Die 2 gasten hoorden dus wel degelijk bij elkaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Mirel het volgende:Zelfverdediging? Híj werd niet besprongen, de gozer achter hem juist. Zover te zien is kennen de 2 elkaar niet eens. En 'besprongen' kan hier toch echt niet gezien worden als een aanval?
Iemand zowel in woord als schrift zwart maken --> Laster en smaad in de zuiverste orde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:57 schreef Watuntrik het volgende:
Laster? smaad? Vast zetten?Praat daar maar eens met een letselschade advocaat over
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Uit een ander topic. Niet van mij overigens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Uit een ander topic. Niet van mij overigens.
[ afbeelding ]
whehehe die comments van youtube zijn lachuquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef 68Chevelle het volgende:
http://www.break.com/inde(...)s-for-more-beer.html
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef EchoAlpha het volgende:
NSFW maar toch lekkerHeb dat hele gebeuren van Boxxy nooit begrepen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb het ook even geprobeerd
[ afbeelding ]
Super schattig ADHD trutje (of mega irritant)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb dat hele gebeuren van Boxxy nooit begrepen....
dankjewel, nu snap ik deze iets meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Super schattig ADHD trutje (of mega irritant)
En deze maakt bij mij altijd helemaal mijn dag goed
"Ze verdienen een bezoekje van de SS"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |