schandalig om voor een kinderarmband 20 dollar te vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vind hem grappig en dus niet slecht.
[ afbeelding ]
quote:
Why why whyyyyyyyyyyquote:
quote:
je vraagt je toch sterk af hoe dit is ontstaan. Mam, pap kijk dit is mijn nieuwe carnavals outfit??? WTFquote:
De orginele is toch met vol fursuit?quote:
En 100% terechtquote:
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:09 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het een vrij trieste reactie. Gelijk aggressief, en die ene andere dude die zonder te weten wat er gebeurt die vent schopt.
Mooie high kick dat wel maar het ziet er ook naar uit dat als er niet iemand betijds ertussen was gekomen die gast nog effe flink in elkaar gerost zou worden door die opgefuckte kickboksertjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.
Die kickboxer gast liep 2 m vooruit die andere man, lijkt me niet dat ze bij elkaar hoorden. En bespringen vind ik wel een sterk woord. Hij gooide een lullig netje over hem heenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je bent op stap met een paar vrienden en je ziet in eens dat een of andere douchebag jouw vriend vanuit het niets bespringt. Dan is zo'n snelle reactie juist erg goed. Niet eerst toekijken en daarna klagen, gewoon meteen "bam'' plat op je bek.
Ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die kickboxer gast liep 2 m vooruit die andere man, lijkt me niet dat ze bij elkaar hoorden. En bespringen vind ik wel een sterk woord. Hij gooide een lullig netje over hem heenAl was het dat die hem zat te bespringen, vind ik de reactie alsnog overdreven.
Toch mooi dat jij aan de hand van wat die jongen in 1 seconde doet, meteen weet wat er anders gebeurd was.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Mooie high kick dat wel maar het ziet er ook naar uit dat als er niet iemand betijds ertussen was gekomen die gast nog effe flink in elkaar gerost zou worden door die opgefuckte kickboksertjes.
Maarja dat soort spatjes uithalen in Walonie is grote kans op zulke acties.. Heb het regelmatig met Walen te doen en er loopt altijd wel wat opgefokt gespuis tussen..
Nee dat weet ik natuurlijk nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij aan de hand van wat die jongen in 1 seconde doet, meteen weet wat er anders gebeurd was.
Voor hetzelfde geld had hij hem gemist, en had die gozer een mes getrokken. Weet hij veel.
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:24 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Nee dat weet ik natuurlijk nietmaar dat het kloppers zijn (zoals de Belgen dat noemen) is wel duidelijk. BTW ik weet ook niet hoe het rechtsysteem in Belgique precies werkt.. Maar zou zoiets hier gebeuren dan kan het geschopte slachtoffer er wel wat uithalen indien hiij de geweldpleger aanklaagt.. Sprake van zelfverdediging kan je het niet noemen daar heb ik idd niet meer tijd voor nodig om dat te bepalen/weten.
Voor de rest heb je gelijk en de vraag is wat is wijsheid, je weet nooit wie je voor je hebt en kan je nooit weten of iemand wel of niet wapengevaarlijk is. Maar als jij zo'n acties toejuigt en zelf ook zou toepassen hou er dan maar rekening mee dat het voor jou veel pijnlijker zou kunnen uitpakken met langdurigere gevolgen dan voor diegene die jij voor zijn bek schopt..
Zelfverdediging? Híj werd niet besprongen, de gozer achter hem juist. Zover te zien is kennen de 2 elkaar niet eens. En 'besprongen' kan hier toch echt niet gezien worden als een aanval?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laster? smaad? Vast zetten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen met die back-kick wordt in Nederland niet eens vast gezet. Hij handelde (wel degelijk uit verdediging) en kapt af op het moment dat de situatie beslecht is. Het enige wat het ''slachtoffer'' hier uit kan halen is een rechtszaak voor laster en smaad mocht hij het alsnog voor de rechter willen gooien.
Die 2 gasten hoorden dus wel degelijk bij elkaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Mirel het volgende:Zelfverdediging? Híj werd niet besprongen, de gozer achter hem juist. Zover te zien is kennen de 2 elkaar niet eens. En 'besprongen' kan hier toch echt niet gezien worden als een aanval?
Iemand zowel in woord als schrift zwart maken --> Laster en smaad in de zuiverste orde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:57 schreef Watuntrik het volgende:
Laster? smaad? Vast zetten?Praat daar maar eens met een letselschade advocaat over
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Uit een ander topic. Niet van mij overigens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Uit een ander topic. Niet van mij overigens.
[ afbeelding ]
whehehe die comments van youtube zijn lachuquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef 68Chevelle het volgende:
http://www.break.com/inde(...)s-for-more-beer.html
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef EchoAlpha het volgende:
NSFW maar toch lekkerHeb dat hele gebeuren van Boxxy nooit begrepen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb het ook even geprobeerd
[ afbeelding ]
Super schattig ADHD trutje (of mega irritant)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb dat hele gebeuren van Boxxy nooit begrepen....
dankjewel, nu snap ik deze iets meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Super schattig ADHD trutje (of mega irritant)
En deze maakt bij mij altijd helemaal mijn dag goed
"Ze verdienen een bezoekje van de SS"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |