haha lol.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Waar de fuck heeft dat publiek last van?
(tvp)
Oja en om nog iets toe te voegen:
[ afbeelding ]
Hmm als Wilders dit zou zienquote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
(tvp)
[ afbeelding ]
Lesbische moslima's.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
(tvp)
[ afbeelding ]
omg best wel tofquote:
Matigquote:
quote:
Ik dacht dat het om het meisje in het blauw om 1:58 gingquote:
Hier is de zelfde video, maar dan met een kleine uitleg van hoe en waarom ze het gedaan hebben:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Gaaf zeg!
Was dat ingestudeerd of is dat een overval van zo'n groep dansers?
(al zijn het er dan wel veel zeg!!!!)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om het meisje in het blauw om 1:58 ging
omdat het veel van hetzelfde is ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:18 schreef Mirel het volgende:
Ik zag de Black Eyed Peas en deed het toen uit.
En waarom reageert er niemand op mijn Japanse Gameshows post. Zoveel filmpjes opzoeken ga ik dus ook niet meer doen
je gaat er dan voor het gemak van uit dat het leuk is wat je postquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat iedere keer als ik lange posts maak in wat voro topic dan ook, dat niemand erop reageert of dat het topic doodgaat na mijn post. Lekker is dat
Dat ze in dr eentje helemaal los gaat, en die meid drie plaatsen daarnaast echt kijkt van: WTF :Squote:Op zaterdag 19 september 2009 00:08 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja ik zat ook al te kijken, wat is er raar dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat iedere keer als ik lange posts maak in wat voro topic dan ook, dat niemand erop reageert of dat het topic doodgaat na mijn post. Lekker is dat
Takeshi's castle!! fuck, heb je ook de amerikaanse voice over versie. Die zoek ik al tijdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een aantal filmpjes van Japanse gameshows opgezocht. Veelal komen ze van de mensen achter Human Tetris, Silent Library, 'travestiet-presentator show' en 'stinkbek dame in rupskostuum show' uploads die we allemaal al gezien hebben, en die staan al zo'n 2 tot 3 jaar op youtube.
Heb dus een aantal nieuwere en/of onbekendere opgezocht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die is echt te erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|