Zo, das een beste trap!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Gehenna het volgende:
ik lag vanmiddag helemaal dubbel om dit:
JEZUS!quote:
De tering, die kerel kent wel zijn timingquote:
Dat zeg thij niet, hij zegt dat je als je in Japan geboren bent, gewoon een EU inwoner kan zijn. Wat natuurlijk gewoon zo is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:45 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
WTF
In principe is het al een domme vraag, aangezien 'the UK' sowieso bij de EU hoort. Maar toch kan ik het nog snappen (deels) omdat een heel groot deel van de EU met euro's betaalt, maar Engeland niet.
Maar om dan te zeggen dat het niet uitmaakt waar je geboren bent en waar je woont.
En dat je net zo goed in Japan kunt wonen maar toch in de EU woont is nogal dom
Ik ben ook buiten Europa geboren maar ben ook gewoon een Europeaan hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:45 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
WTF
In principe is het al een domme vraag, aangezien 'the UK' sowieso bij de EU hoort. Maar toch kan ik het nog snappen (deels) omdat een heel groot deel van de EU met euro's betaalt, maar Engeland niet.
Maar om dan te zeggen dat het niet uitmaakt waar je geboren bent en waar je woont.
En dat je net zo goed in Japan kunt wonen maar toch in de EU woont is nogal dom
Is het nu zo moeilijk om even een topic door te kijken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:05 schreef babbode het volgende:
Verborgen camera loopt helemaal slecht af!
quote:
Ik moest het even doen.quote:You: finally i can try this!
Stranger: ook
Stranger: hi
You: u r allrite? hi by the way
Stranger: im fine
Stranger: how r u?
You: currently im well...:P
Stranger: thats good
You: k, where are you from?
Stranger: serbia u?
You: yugoslavia
Stranger: that doesnt exist anymore
You: osaka, im from osaka. thats in japan
Stranger: ok
You: u know that?
Stranger: i knew it
You: now i need you to do something....read all first letters i wrote
Stranger: ok
Your conversational partner has disconnected.
schandalig om voor een kinderarmband 20 dollar te vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vind hem grappig en dus niet slecht.
[ afbeelding ]
quote:
Why why whyyyyyyyyyyquote:
quote:
je vraagt je toch sterk af hoe dit is ontstaan. Mam, pap kijk dit is mijn nieuwe carnavals outfit??? WTFquote:
De orginele is toch met vol fursuit?quote:
En 100% terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |