Pannenkoeken hebben bij mij geholpen!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ah joh, gewoon je best doen...pannenkoeken, ananas, lange wandelingen en als klap op de vuurpijl, een nachtelijk feestje met je LiefIk moet nog pufclubben en voor de laatste keer McDonalds eten (
) dus ik gun je die tijd wel
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef DuchessX het volgende:
Stiemie heeft haar beebje vast al in haar armen![]()
aangepastquote:Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookVast weer zo'n mooie
Duchess, de linkjes missen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, men, ik zit hier echt mn werk te ontwijken...valt het op? Ik heb geen zin...maar ik denk dat ik het anders niet red voor maandag, als ik het nu niet instuur
Eerst wel maar ik heb nu wat minder last door het aanspannen van de dwarse buikspieren en ik loop minder. Als ik in de stad loop doe ik 'm wel altijd om.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Als ik er een had zou 'ie het doen al moest ik 'm dwingenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Das weer eens wat anders dan de hond die je huiswerk opeet
Ikke niet. Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog een keer eenvoor Stiemie en Linda
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Oh ja, dat kwam ik hier doen.....hahahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moest werken idd...
![]()
Ik geef mijn kat de schuld, die zit op mijn papieren dus kan ik niet lezen! Gemeen hoor!
That's de spirit!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oh ja, dat kwam ik hier doen.....hahahaha
Ach, ik blijf gewoon F5-en, want mijn baan kan ik toch niet meer redden. Dan maar genieten van bevallingsverhalen haha
Mijn bekkentherapeut raadde het nog niet aan. Dat was als al het andere was geprobeerd zei ze (en we staan pas aan het begin volgens haar).quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ikke niet. Hoezo?
Ik draag mn oudste op mn rug. dat stabiliseert ook enorm. heb zelfs tegen PR gegrapt dat we maar 15kg aardappelen moeten gaan kopen, dat ik die steeds op mn rug knoop
Ik denk dat je Stiemie bedoeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Takkembah het volgende:
alhoewel Linda haar beeb vast al lekker aan het knuffelen is
Ik denk het ook...af en toe een hand op dr kontje telt zeker niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik denk dat je Stiemie bedoeld
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik denk dat je Stiemie bedoeld
Geen idee wat ze er mee bedoelen...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef WupWup het volgende:
Ik heb ook geen bekkenband Aysiniur. Wel bijzonder dat je zoveel bekkenbandervaringsdeskundigen om je heen hebt (3x extra woordwaarde?), want een echte bekkenband wordt aangemeten door een peut en koop je niet zomaar op iedere straathoek. Bedoelen zij niet meer een buikband?
Ik heb overigens wel bij een flinke groeispurt een goed ondersteunende buikband gekocht van Carriwell. Die was een stuk minder duur dan die Anitra-dingen. Die draag ik alleen op erg drukke dagen en het helpt bij mij goed tegen bandenpijn.
Vandaag iets beter, maar ik heb me maar wel ziek gemeld. En Leander is vandaag heel zoet, dus het gaat wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:
freecell, hoe is het eigenlijk met je? Nog zo ziek? Vergeet je het niet rustig aan te doen![]()
Heb dit ook sinds een week ongeveer. Doet niet echt pijn, maar een heel verkrampt gevoel. Ik geloof dat je baarmoederspieren zich ook echt samentrekken. Ik weet niet wat normaal is, maar ik heb het nu zo'n 5/6 keer op een dag.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef mama_papa het volgende:
Wat houd dat precies in? Zit het kindje dan precies daar ofzo, ik heb er echt geen idee van
Ja, das natuurlijk hartstikke moeilijk als je zwanger bentquote:Op donderdag 17 september 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn cursusdag zit dr weer op; had een cursus omgaan met agressie, bestaat uit 2 dagen, maar poeh zwaar hoor....
Bij mij was het de VK die dat zei en zij heeft wel kinderen maar ik nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag iets beter, maar ik heb me maar wel ziek gemeld. En Leander is vandaag heel zoet, dus het gaat wel.
En rustig aan doen, yay![]()
Volgens mij heeft die therapeute zelf geen kinderen
ik merkte juist dat hij weer goed lag doordat die schaafplek weer pijn deed hihi en later kreeg hij de hik en wist ik het zekerquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Linda2205 het volgende:
Twinkly, je ventje is er maar druk mee, dat heen en weer gedraai. Heb je nog last van die schaafplek?
http://www.babyinfo.nl/ad(...)/art_hardebuiken.asp Ik wist het ook niet, heb net ff gegoogled en kwam dit tegenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er meerdere van mijn termijn al harde buiken hebben
Ik wist niet dat je nu al harde buiken kon hebbengeen wonder dat VK wil dat ik het rustiger aan doe
![]()
Ik heb er wel 1 maar gebruik em nu bijna niet omdat het niet handig is in huis als je veel zit en eigenlijk meer is als je loopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef ymme het volgende:
Hier overigens ook geen bekkenband.
Linda:quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Linda2205 het volgende:
Naja, het strippen doet iig iets...maar dan vind ik het om zo stommer dattie zegt dat er toch niks gebeurd en dat ik het zo zat ben. Alleen maar omdat ik gezegd heb, dat als ze me de keus gaven, ik voor inleiden zou gaan. Het is tenslotte beter voor dr. Ik had alleen geen keus, het werd me gewoon meegedeeld.
Naja...komt wel weer goed enzo...zen
Twinkly, je ventje is er maar druk mee, dat heen en weer gedraai. Heb je nog last van die schaafplek?
Of zijn zus kent d'r broer heel goed en weet dat ie zo nu en dan dingen minder handig verwoordquote:Op donderdag 17 september 2009 16:40 schreef Linda2205 het volgende:
Bluh...Lief belt net zn zus om te vertellen dat beebje maandag gehaald word, omdat ik er geen zin meer in heb en dat er van zichzelf toch niks begint. Ben ik nu een aansteller als ik zeg dat ik huil? Wat nou er begint niks. Ik heb hartstikke rugkramp en toch ook wel het eea aan harde buiken gehad nu. En omdat ik er geen zin meer in heb... bluh..hij weet toch zelf ook dat het beter voor haar is? Nou kom ik echt als zo'n miepfliep over die alleen maar kotst op dr zwangerschap en blij is dat ze er zo snel mogelijk vanaf is...![]()
En ja Mefke, dat klinkt als nesteldrang
aquarobics als je zwanger bent..... Lijkt me niet preettig dat gehups.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef mama_papa het volgende:
Hey meiden ik kijk later op de avond wel weer of er al nieuwe beebs zijn, nu eerst lekker zwemmen
Aquarobics, ben benieuwd of het wat is
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef freecell het volgende:
Serieus, soms zou ik die vriend van jou best een schop in zijn kloten willen geven. Hard.
Serieus, de lamzakquote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Linda2205 het volgende:
Er komt geen tweede keer, hoor ik al vrij lang
Maar fijn te weten dat we niet enige zijn
Rustig maar, denk om je hart!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus, de lamzak
Hij is echt één van die mannen die denken dat een zwangere vrouw hebben het ergste op deze aardbol is.
Dat is het type wat ik een zwangerschap+bevalling gun. Zónder lichamelijke aanpassingen that is. Ze persen het kind er maar door
Whehquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Komt goed
Hij had me gewoon ook al boos gemaakt met zijn 'ik ga tot een idioot tijdstip uit en laat mijn hoogzwangere vrouw zonder info thuis, want straks is mijn leven over'
Hij heeft verdorie zelf ook dat kind gemaakt![]()
Vermoedelijk wel, maar wij weten het nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Stiemie bevallen???? Even snel teruglezen dan!
Die heb ik dan weer niet op mn hyves.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Ik bind al weer in![]()
* freecell trekt een dekentje over zich heen op de bank
Beessie-Jen: op een bepaald moment zijn ze welheel normaal inderdaad, echt helemaal aan het einde van je zwangerschap, maar vaak is het wel even een 'iets rustiger aan jij' seintje.
En met jouw werk heb je het altijd druk
[..]
Vermoedelijk wel, maar wij weten het nog niet
Ik ook niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet op mn hyves.....niemand hier???
naja, niet dat ze het zelf gepost zou hebben maar vaak kun je aan de krabbels wel afleiden wat er is gebeurdquote:Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Maar ik denk dat ze nog lekker ligt te knuffelen
Das uiteindelijk het belangrijkste...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijn vriend is echt een heel
leuke papa gebleken
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Kersjes het volgende:
Nog geen neiuws van Stiemie?![]()
Ik hoop maar dat alles voorspoedig verlopen is en dat ze te druk is met knuffelen!
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijn vriend is echt een heel
leuke papa gebleken
Hier hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij snapt er ook geen donder van, van dat gezwanger, gehormoner, gezweimel over baby's de hele dag, etc. En ik kan me dat enigszins best voorstellen, hij voelt ook verder niks. Hij zegt ook wel dat ie het wel ziet als de baby er isen eerlijk gezegd is het niet altijd leuk en makkelijk maar wil ik en niet ruilen voor een vent die meezwangert, meeemelt en me alleen maar loopt te betuttelen? Nooit!
jawel, naar alle waarschijnlijkheid stiemiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef mijsje het volgende:
dus als ik het goed heb begrepen, dan heeft geen van de 17 septemberdames hun kindje op 17 september gekregen... (ms nog iets te vroeg om te zeggen) en lopen 3 van de 4 overtijd...Ik ben heel benieuwd naar nieuws, geslacht, namen en foto's...
nog even wachten dus...
trusten allemaal!
Joepiequote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef ymme het volgende:Daar ben ik weer
![]()
En helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig gewoon. Het is een echt mensje in mijn buik.En hij is zo vrolijk met z'n handjes en benen bezig. En een handje in zn mond brengen kan ie ook goed.
Oh lezen jullie het al??? Het is een JONGEN!
Een echte jonge man, groeit in mijn buik![]()
Moest echt even![]()
Ik heb een dvd en 2 mooie foto's.
Ik probeer nu een stukje van de dvd op de pc te zetten. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus dat wordt puzzelen.
Maar willen jullie wel geloven hoe blij wij ze nu!
Geweldig gewoon.
Youtube is nu aan het uploaden. Resterende tijd een uurtje of 3quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, van harte meid! Een kereltje, wat leuk joh! Geniet maar lekker op je roze wolk, maar zodra je de aarde weer in beeld hebt, graag foto's van die knul van je!![]()
Linda, ik hoop dat je een rustige nacht hebt zodat je er morgen vol frisse moed en energie tegenaan kan om die kleine van jullie te begroeten![]()
Stiemie, geen idee hoe het met je is, maar zowieso eenHopelijk ben je lekker met je meissies aan het knuffelen.
Incantrix, slaap lekker joh... en veel succes/plezier met de intake morgen!
Ik ga ook mijn bedje met lief erin opzoeken. Es kijken wat de nacht hier gaat brengen. Hopelijkvooral goede nachtrust zoals de thee beloofd.![]()
Hè, ze heeft me door!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
Trixie, lekker slapenen jij bent morgen gewoon thuis om te F5en, geef maar toe
![]()
Hopelijk voel je je morgen wat beter. En succes met de kraam-intake-mevrouw. Heb je tepelcreme?
Zie 3 posts hierboven.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Linda!Slijmprop (alweer) verloren! Ja ja nu gaat het echt heel binnenkort gebeuren hoor!
Mijn slijmprop ging er deels uit op donderdagavond en zondagmiddag had ik Evi in mijn armen
Dus:![]()
![]()
![]()
Ymme een jongen!Wat tof! Wat vindt papa ervan?
![]()
Is het al gelukt met de pics?
Ghehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef tessie het volgende:
Linda, je bent toch niet gaan slapen nu ik hier klaar zit om te F5en?
maar kaneel is toch niet weeenopwekkend?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef bixister het volgende:
rockabella, als 't weeën-opwekkend werkt is dat natuurlijk in eerdere fases van de zwangerschap niet zo handig om te nemen...
Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Linda2205 het volgende:
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Inderdaad, als dat HET middel zou zijn zou het vaker gebruikt worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer.Komt vanzelf wel!
Hehehe, das speciaal voor jou, heb je iig wat te doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef mefke79 het volgende:
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
Joh, dat duurt echt nog heeeeeeeeeeeeeeel erg langquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef WupWup het volgende:
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallen![]()
![]()
Dat heb ik ook wel een beetje Asy, maar aan de andere kant ...vandaag 18 wekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Joh, dat duurt echt nog heeeeeeeeeeeeeeel erg lang
Nou, echt zegquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef WupWup het volgende:
Incantrix irritant he dat doorzakken. Vooral omdat je het niet kunt verbergen en anderen zich dus steeds doodschrikken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Plassen helpt zelfs met doorzetten van de weeen! Dus ja, ik zou het echt wel doen hoor! Anders blokkeer je alleen maar de weg.
Stiemie
Kom maar op met die foto's want je schrijft alsof je nu aardappels staat te schillen en er niks bijzonders aan de hand is![]()
Haha, zal m'n best doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das ook goed..Maar alleen als je er 1 met krulstaartje uitbigt dan, ok?
Mjammquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, ik kreeg broodjes uit de oven met kalkoen
En ik wil je dansje wel zien hoorSowieso moet mn beebje snel komen om jouw beebje te kunnen vertellen dat poezzies heel lief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heej, Asy, ik had over je heengelezen, wat superleuk dat je je beeb gevoeld hebt!!Zo'n geweldig mooi iets blijft dat toch
En Ssserpente, een biggetje?Je bent in elk geval lekker aan het rommelen dus, ook al zo spannend!
Ik moet zo naar de Cesartherapeute en daarna komt de kraamzorg-mevrouw. En voor daarna heb ik mezelf een fijn tukje beloofd.. Ben zo blij dat ik inene al weekend heb, lekker even rustigaan doen.. Kan zowel de therapie als de rust goed gebruiken zeg maar
3!
You did it!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:41 schreef Stiemie het volgende:
Wij zijn eindelijk terug uit het ziekenhuis... Wel een raar systeem hoor dat ze je 's nachts om 2 uur gewoon de straat op schoppen maar ja...
Uiteindelijk bleef de ontsluiting 5 uur lang op 6 cm hangen en moesten we dus om 14 uur toch naar het ziekenhuisDaar een ruggenprik gekregen (echt de uitvinder daarvan moet levenslang geeerd worden
) en vervolgens weer wachten, wachten en wachten op volledige ontsluiting en toen op persdrang. Uiteindelijk is om 21.27 uur onze dochter Esmee geboren. Op de verjaardag van haar papa
![]()
Deze bevalling was echt zo anders dan de eerste. Net zo lang, maar voor mijn gevoel echt een stuk minder zwaar. En dan nu maar eens kijken hoe we zo'n eerste nacht doorkomen met onze kersverse dochter zonder enige kraamzorgLinde logeert gelukkig bij mijn ouders dus dat scheelt.
O ja helemaal geen scheurtjes, knippen of hechtingenEn morgen volgen foto's van ons kleine meisje met veel haar
![]()
Awquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Linde wa gisteravond al in het ziekenhuis langsgeweest, maar omda we dachten dat ik misschien moest blijven, is ze met mijn ouders mee naar huis gegaan. Achteraf ook erg fijn want we waren pas zo laat thuis.
Eerste nacht is goed gegaan al hebben we wel een hongerlapje. Nadat ze om 5 uur had gedronken, heeft ze tot 10 uur doorgeslapenToen weer gedronken en nu ligt ze in de box te slapen terwijl Linde daarnaast speelt met haar nieuwe duplo-trein.
![]()
Davinia ik had tijdens de bevalling een cathether ivm de ruggenprik dus geen idee hoe het zit met plassen dan.
Ik heb helemaal geen nieuwe treinquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aw
Wat een mooi zicht, Esmee in de box en Linda ernaast mét nieuwe treinWat heeft Esmee het al goed gedaan joh!
Over dat fout doen:quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef mefke79 het volgende:
He Ssserpente, jij een biggetje en ik een cavia?Leuke combi!
Ik ga niet baren trouwens en ook niet biggen. Had net mijn zusje aan de lijn, ze komen maandag thuis, dus ik voorspel een baby voor zondag of maandag. Hij wacht gewoon op zijn peettante...
(ook zoiets, is het straks een meisje, hebben wij het al maanden over hem en Driekus, ben benieuwd hoe vaak we het dan fout doen)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen nieuwe trein
Op dit moment heb ik liever een trein, daar kan ik meteen mee spelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor jou ook gaat doorzetten, dat gerommel is![]()
Als je nog bij je moeder gezeten had, was dat een optie geweestquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik liever een trein, daar kan ik meteen mee spelen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Over dat fout doen:
wij hebben 3 katten, 2 honden. Je wilt niet weten hoe vaak we Evi gaan voeren en hoe vaak ze boven in haar mand ligt
Had ik dan Rubens trein mogen lenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je nog bij je moeder gezeten had, was dat een optie geweest
Dat moet ook helemaal niet, je moet van je kleine meiske genietenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef DuchessX het volgende:
* momenteel niet in staat is om alles bij te houden in dit topic...
Alleen als je samen met mij wil spelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Had ik dan Rubens trein mogen lenen?
Dan had ik ook mijn duplo-circustrein van vroeger mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je samen met mij wil spelen
(Heb via marktplaats wat extra dingen gescoord en die moet ik natuurlijk wel uitproberen)
Lindaman! Massage!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan had ik ook mijn duplo-circustrein van vroeger mee kunnen nemen
Maar goed: ontopic: niksIk zit hier helemaal warm ingepakt in bed (warmte helpt ontspannen toch?
) met tosti's en drinken, tv te kijken maar het werrukt niet
Ja, met verschillende dingen ook wel, maar ik moest nu hier weer aan denken omdat ik een toastje wilde pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ken het niet, maar ik eet ook nooit zulke salades... heb je het ook met andere dingen?
En hoe is het met Didydoos? Die heeft toch komende week die onderzoeken?
Tjeck! Dat heb ik met "pittige" tomatensoep... echt niet te hard meer, terwijl ik er vroeger om moest lachen dat het uberhaupt pittig genoemd werd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
Even iets heel anders: hebben de andere zwangere dames ook dat heel veel etenswaren ineens te scherp zijn? Ik kan bijvoorbeeld echt geen selleriesalade (je weet wel, voor op toastjes) meer eten. Maar ook huzarensalade en rundvleesalade en al dat soort dingen vallen me helemaal niet lekker, het prikt gewoon allemaal in mijn mond
o, geen ijsje voor jou dan...ditquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb het koud
En ik heb nog geen bloeduitslag
Een lekkere warme chocolademelk met slagroomquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef mefke79 het volgende:
[..]
o, geen ijsje voor jou dan...ditbeter?
Doe maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef DuchessX het volgende:
Hé Linda* DuchessX geeft Linda een duplotreintje tegen de verveling en sommeert de beeb om nu eindelijk eens echt aanstalten te maken om eruit te komen
![]()
Rocka fijn gevoel wel hé, zo'n geboorteplan? Had je bij Brent ook een geboorteplan?
Oh ja Troel, zal ik even een voorverwarmd dekentje komen brengen?weet je wel, zoeen die je krijgt voor je geopereerd moet worden omdat het zo koud is op de operatiekamer...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok.. ik moet weer gauw gaan. B. zit de poes af te likkenen heeft nu allemaal haar in zijn mond.....waarom mag joost weten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |