abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72867405
davinia. in de goen? waar zit die?
pi_72867452
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Lotte!
Noah!
pi_72867476
Stiemie gefeliciteerd!! wat een mooie naam

Linda hopelijk snel aan het echte werk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:04 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72867488
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef bixister het volgende:
rockabella, als 't weeën-opwekkend werkt is dat natuurlijk in eerdere fases van de zwangerschap niet zo handig om te nemen...
maar kaneel is toch niet weeenopwekkend?

*googlen gaat*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72867490
Linda, wat rot dat de weeen opgehouden zijn. Even rustig ontbijten en dan verder, hopelijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:59 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72867519
Stiemie! Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee!
pi_72867538
Verse baby!
Van harte Stiemie, met de geboorte van je dochter, met een prachtige naam!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:40 #208
190853 RockabeIIa
pi_72867617
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Linda2205 het volgende:
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
pi_72867682
Stiemie, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje

Ymme, gaaf dat jullie het geslacht weten ik mag pas 5 oktober, en ik ben zoooo nieuwsgierig

Linda, ben je alweer een beetje zennnn? Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je geen zin hebt in interlichamelijk interactie met je vriend Die baby komt er sowieso wel, of je nu allerlei opwekkers gebruikt of niet.

Ik heb trouwens het idee dat ik mijn ukje wel kan voelen. Voelt alsof een spiertje steeds samentrekt op een plekje in mijn buik.
pi_72867896
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
Inderdaad, als dat HET middel zou zijn zou het vaker gebruikt worden.
Ach als je een theemens bent kun je eens die frambozenthee proberen maar ik dnek dat het komt, wanneer het er klaar voor is en das dus gewoon afwachten.

Heb je al een klusje bedacht voor vandaag?

Wel balen linda dat het niet heeft doorgezet
pi_72867910

Zijn jullie de nacht goed doorgekomen Stiemie? Gefeliciteerd en een ontspannen kraamtijd gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72867933
Stiemie gefeliciteerd!
pi_72867942
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Maar goed, allereerst Stiemie: gefeliciteerd met Esmee! Mooie naam en mooie datum en dan ook nog op de verjaardag van haar papa. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en heeft Linde haar zusje inmiddels in de armen kunnen sluiten. Geniet ervan!

Oh Linda Ik kan me je teleurstelling zo voorstellen! Dat had ik al na 1 nachtje voorweeën van de week. Succes en wie weet heb je toch gewoon vanavond nog je beeb in handen.

Ymme, een zoon, leuk!

En verder sluit ik me bij Rocka aan. Niks opwekkends hier, vooral geen wonderolie. Ergens ben ik ineens heel rustig nou die datum maar voorbij is. Raar maar waar. Ikzelf vermoed dat Driekus (of beter gezegd: ikzelf) gewoon wacht tot mijn zusje weer in het land is. En dat is maandag. Nou, dat overleef ik, geen enkel probleem. Lijk zelfs weer wat extra energie te hebben, Driekus ligt fijn, dus mijn bekken doet minder zeer en ik ga zo maar eens wat opruimen.

Sorbo, welkom bij de meld club!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72868044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef mefke79 het volgende:
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Hehehe, das speciaal voor jou, heb je iig wat te doen

Fijn dat je trouwens wat meer rust hebt gekregen en geniet ervan dat je minder pijn hebt.

Mn hyves was net btw best confronterend, of iig de ticker, "nog 23 dgn tot je bevaldatum"
Gaat rap ineens
pi_72868052
Neuh, ik ga het ook niet uitproberen hoor! Behalve misschien wentelteefjes eten, maar die stonden sowieso al op de planning, dus dat was niet door wat die vrouw gezegd had!

Stiemie, ik hoop dat je heerlijk met je man en 2 ( ) meiden aan het genieten bent!

Mef, je bent echt aan de nesteldrang hah? Heb je gister nog niet genoeg opgeruimd?
Lotte!
Noah!
pi_72868096
Goedemorgen! Ik kom gewoon nu pas mijn bed uitrollen! Met een wakker intermezzo van 1 tot 3 terwijl ik om tien uur al sliep is dit dus eigenlijk een belachelijk goede nacht geweest!

Stiemie! Gelukkig, je meisje is geboren. Gefeliciteerd!!
Wel gek, ik heb over je gedroomd... dat je ontsluiting niet vorderde en bleef steken op vijf centimeter... maar dan definitief zeg maar. Toch apart Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en straks fijn kunnen genieten met z'n vieren!

Raar idee... nu heb ik dus echt een voldragen baby in mijn buik Toen ik zwanger werd had ik nooit gedacht dat ik dat zou halen.
pi_72868112
Nesteldrang ja..haha. Ik vertelde mijn moeder over de keukenkast en die viel bijna van haar stoel. Vandaag staat de trapkast op de planning. Alle lege flessen eruit en zooi ruimen...ik doe over die kast waarschijnlijk weer een halve dag aangezien alles op halve snelheid gaat. Ach ja, buitendeur open, konijntjes rondom me heen, muziekje aan en zonnetje in huis, tis bijna leuk om de kast uit te doen....
pi_72868180
Davinia, ik had juist aan het begin van de ontsluitingsperiode dat ik na elke wee heel nodig moest plassen. Totdat ik aan de CTG ging ben ik dan ook meerdere malen gegaan en er kwam echt wel wat uit ook. Na de bevalling dan weer niet helaas, toen kreeg ik na een paar dreigementen ("Je krijgt nog 15 minuten om zelf te plassen!" "Is het al gelukt? Over 10 minuten ben ik terug!" Grrr....) een catheter omdat je baarmoeder niet goed kan krimpen samentrekken als de blaas vol is.

Linda, hopelijk breekt jouw moment snel aan!

En de andere dames mogen ook hoor, het is vandaag een prachtige dag om geboren te worden
.... met gevoel voor drama....
pi_72868197
Mijn kat heeft voor de deur van de badkamer gepist en dat zag ik dus niet.

Glijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.........
pi_72868242
Stemie gefeliciteerd

K lag woensdag boven TV te kijken ( ik beneden CL voetbal ) toen ik in de rust naar boven werd geroepen. Ons Babypopje* was weer eens te keer aan het gaan en volgens haar kon ik hem ook voelen.
En jawel ik voelen en opeens voelde ik zachtjes iets tegen mijn hand schoppen
K begon te huilen van blijdschap dat ik hem nu ook eindelijk kon voelen.

Ik is happy Nog even en dan 1 oktober de 20 wkn echo. Kijken naar de druktema(a)k(st)er

* De koosnaam voor elkaar is popje, dus ik had maar bedacht dat het kindje nu dus babypopje is . Oh en we weten nog niet wat het wordt btw
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:39:52 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72868318
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
pi_72868360
Gefeliciteerd met Esmee, Stiemie, StiemieMan en Linde! Mooie naam
pi_72868473
Linda, ik heb de hele zwangerschap door kaneelthee gedronken, maar t hielp mooi niet hoor
Sowieso heb ik in m'n uppie volgens mij alle bakerpraatjes wel de wereld uitgeholpen he. Pannenkoeken eten, traplopen, het werkte allemaal niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72868486
Gefeliciteerd Stiemie, met je 2e meisje!

En Ymme een jongetje, cool
Volgende week weet ik ook meer hoop ik
pi_72868501
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallen

Stiemie gefeliciteerd met Esmee die naam hebben we hier ook nog op het lijstje gehad

Linda balen dat het niet doorzet. Stilte voor de storm? Ga maar lekker helemaal cocoonen zolang het nog kan, maandag moet je sowieso aan de slag!

Incantrix irritant he dat doorzakken. Vooral omdat je het niet kunt verbergen en anderen zich dus steeds doodschrikken
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:49:07 #226
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72868588
Stiemie proficiat met jullie 2de dochtertje.... nu lekker met zijn vieren genieten

Linda spijtig dat het niet heeft doorgezet...

Ik vind het ook raar klinken.. nog 37 dagen.. maar op andere manier lijkt het nog zo lang... en toch zo dichtbij... ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel..
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:50:47 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72868633
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef WupWup het volgende:
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallen
Joh, dat duurt echt nog heeeeeeeeeeeeeeel erg lang
pi_72868789
Jeetje mina, wat ben ik vandaag lui!

Ben nu al drie uur op en heb nog bijna niets gedaan. Zit eigenlijk alleen maar te F5-en, haha....
pi_72868808
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Joh, dat duurt echt nog heeeeeeeeeeeeeeel erg lang
Dat heb ik ook wel een beetje Asy, maar aan de andere kant ...vandaag 18 weken en over 2 weken is het al weer oktober en dan hebben we de 20 weken echo en dan en dan is het 4 weken later al weer november

Nou ja, zo probeer ik me dus wat moet in te praten

Mijn buik lijkt trouwens te ontploffen de laatste dagen. Ineens begint het bijna een echt babyhuisje te worden (in plaats van de reguliere vetjes zeg maar).
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:59:31 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72868870
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef WupWup het volgende:

Incantrix irritant he dat doorzakken. Vooral omdat je het niet kunt verbergen en anderen zich dus steeds doodschrikken
Nou, echt zeg Ik had het de laatste weken weer een beetje onder controle met de tips en oefeningen van de Cesartherapeute, maar de laatste week ben ik er alweer een aantal keer doorheen gezakt.. En mijn ouders maken zich al zorgen, dus als ik íemand de schrik zou willen besparen.. Heb jij het vaak, ook? Geeft weer een heel andere betekenis aan de term 'een avondje doorzakken'

En ook een goodmornings voor alle uitslapers! (Sorbootje, die kát van jou.. Die van mij zijn gewoon heel druk, maar die van jou maakt er wel écht een feestje van zeg!)

Heb je ondertussen al lekker iets gegeten Linda? Ik kan wel een virtueel kom-nu-maar-gauw-baby-van-Linda-dansje doen, maar bij Innepin hielp dat ook niet
3!
pi_72868968
Ja, ik kreeg broodjes uit de oven met kalkoen

En ik wil je dansje wel zien hoor Sowieso moet mn beebje snel komen om jouw beebje te kunnen vertellen dat poezzies heel lief zijn

Sorbo, doe je voorzichtig?

Asy, wat leuk dat je je hebt opgegeven! Hopelijk bevalt het je!
Lotte!
Noah!
pi_72869060
Incantrix, mijn kat is gewoon een hopeloos geval. Onzindelijk (zal ook nooit veranderen), altijd zijn tong uit zijn bek waardoor hij alleen bepaald gevormde brokjes kan eten, hij mist een stuk van zijn staart, is vadzig, maarrrr vreselijk lief. En als ik hem naar 't asiel zou brengen zou dat gewoon zijn einde zijn want niemand wil zo'n kat dus blijft hij gewoon bij ons en blijf ik zijn poep en pies opruimen.

Maar die adviezen van blijf ver bij kattenpis en poep uit de buurt... tsja, daar kan ik me gewoon niet aan houden. Moet ik alles hier dan maar de hele dag laten dampen? Ik draag handschoenen en boen daarna mijn handen goed.. Zit niks anders op
pi_72869256
Wat leuk al die reacties van jullie op het feit dat wij een zoontje krijgen
Ik heb heerlijk geslapen gewoon. Wat een wonderbaarlijke wereld leven we.
Je wordt zwanger, en het wordt steeds echter en echter. En de wolk wordt steeds groter en groter

Stieme, gefeliciteerd

En wat vinden julie van mijn geplaatste echo?
Appart hè, dat het hoofdje al zo duidelijk te zien is
pi_72869311
Mooie echo hoor Ymme! En ik herken dat gevoel wel, dat het steeds echter wordt.. En toch gaat het onwerkelijke gevoel ook niet helemaal weg!

Vandaag is het érg rustig in mijn buik. Net al voor de zekerheid mijn angelsounds er op gezet en dat was ok... maar vind het niet prettig!
pi_72869489
Esmee is geboren! Stiemie, wat goed gedaan! Heel erg gefeliciteerd! Geniet van elkaar! En post tussendoor ff een fotootje..!

En Asy heeft Harry gevoeld! Bijzonder hè?!

En jij ws ook al Octo! Geniet ervan!

Ooh, en Scorpion heeft z'n Popje ook kunnen voelen! Wat een geplop hier!

Ymme, een jongen! Jullie krijgen een zoon! En wat een mooie echo! *op zoek gaat naar blauwe jompel.

Sorbo, meldplicht! Jihoe!

Keshet, wat een lief berichtje over je zus en jullie 'geheim'!

Balen dat het niet doorzet, Linda! Maar hé, lang kan het nu écht niet meer duren!

Blegh, wat heb ik een k*tnacht gehad! Het liefst was ik gisteravond al met een fles wijn op de bank Bridget Jones gaan kijken ; vannacht werd het er niet beter op. Naast emo begon in me ook wat 'grieperig' te voelen. Beetje klam, soort ondefinieerbare spierpijn in m'n armen en benen die ineens heel zwaar leken, het bed leek heel groot en ik heel klein, dat soort dingen.

En begon me toch ineens wel zorgen te maken om acute zwangerschapsvergiftiging waaraan m'n moeder haar eerste kindje is verloren. Zij begon ook een paar dagen voor de bevalling ineens midden in de nacht te ijlen en zo.

Maar m'n bloeddruk was gelukkig erg laag en het meisje in m'n buik spartelde vrolijk rond. Nog steeds trouwens.

Wel heb ik nog tot zeker twee uur wakker gelegen en kon ik vanmorgen om zes uur al niet meer slapen. Had ook om de zoveel tijd flinke harde buiken. Nog steeds wel eigenlijk.

Probeer een middagdutje vandaag maar over te slaan zodat ik vannacht wat beter slaap. Ga me straks maar eens wagen aan het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes!

Fijne dag ladies! En poetsze, Mef!
pi_72869569
Sorbo, het lijkt hier wel of het ritme van Driekus anders geworden is. Op de tijden dat ie eerst heel druk was is het nu stil terwijl op andere momenten...
Trouwens heel grappig, hij probeert echt zijn kontje onder mijn ribben te haken en dat gaat alleen als ik scheef zit of lig. En als ik dan verplaats voel je echt iets achter je ribben haken. Raar gevoel! En gisteravond was ie ook iets aan het doen met een bovenbeen of knie ofzo en had ik zomaar ineens dat beentje vast, het stak ook echt boven mijn buik uit. Raar kind.
Nou, behang voor de woonkamer is besteld, nieuwe bankhoes uitgezocht, konijnen naar buiten...ik ga maar eens douchen! Linda, ik kom straks weer effe spieken hoor!
pi_72869859
Stiemie gefeliciteerd met Esmee
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:39:43 #238
190853 RockabeIIa
pi_72870027
't klinkt wel een beetje als een voorbode, Ssserpente Rustig aan doen hoor!
pi_72870207
oe, Ssserpente is onrustig spannend

en Linda, hopenlijk duurt het niet meer lang!
pi_72870542
Bedankt voor de felicitaties!

Linde wa gisteravond al in het ziekenhuis langsgeweest, maar omda we dachten dat ik misschien moest blijven, is ze met mijn ouders mee naar huis gegaan. Achteraf ook erg fijn want we waren pas zo laat thuis.

Eerste nacht is goed gegaan al hebben we wel een hongerlapje. Nadat ze om 5 uur had gedronken, heeft ze tot 10 uur doorgeslapen Toen weer gedronken en nu ligt ze in de box te slapen terwijl Linde daarnaast speelt met haar nieuwe duplo-trein.

Davinia ik had tijdens de bevalling een cathether ivm de ruggenprik dus geen idee hoe het zit met plassen dan.
pi_72870785
Zag het idd zelf misschien ook wel een beetje als voorbode... Een vriendinnetje sms-te ook al of er vannacht iets was gebeurd. Had ze gedroomd.

Over dat plassen. Tijdens gewone weeen kun je toch wel gewoon plassen? En wordt tijdens de persweeen je urinebuis niet gewoon afgekneld door het koppie? En wie zegt trouwens dat je niet plast tijdens de bevalling? Volgens mij staan alle sluizen gewoon open hoor.
pi_72870979
Ik voelde me gister ook alsof ik zware griep had Ssserpente! Ga je baren?

Stiemie, wat klinkt het fijn zo! Was Linde blij met het cadeautje van de baby? En hoe vindt ze Esmee zelf?
Lotte!
Noah!
pi_72871052
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ga je baren?
Ik ga biggen!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:30:04 #244
190853 RockabeIIa
pi_72871128
Plassen helpt zelfs met doorzetten van de weeen! Dus ja, ik zou het echt wel doen hoor! Anders blokkeer je alleen maar de weg.

Ik had ook een catheter trouwens.

Stiemie
Kom maar op met die foto's want je schrijft alsof je nu aardappels staat te schillen en er niks bijzonders aan de hand is
Hoe reageerde Linde?
pi_72871148
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik ga biggen!
Das ook goed..Maar alleen als je er 1 met krulstaartje uitbigt dan, ok?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:33:12 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72871214
Ssserpente krijgt een biggetje
pi_72871341
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Plassen helpt zelfs met doorzetten van de weeen! Dus ja, ik zou het echt wel doen hoor! Anders blokkeer je alleen maar de weg.

Stiemie
Kom maar op met die foto's want je schrijft alsof je nu aardappels staat te schillen en er niks bijzonders aan de hand is
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Das ook goed..Maar alleen als je er 1 met krulstaartje uitbigt dan, ok?
Haha, zal m'n best doen!
pi_72871591
Stiemie van harte gefeliciteerd met Esmee
pi_72871851
Stiemie, van harte gefeliciteerd, wat een mooie naam ook
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72871878
He Ssserpente, jij een biggetje en ik een cavia? Leuke combi!

Ik ga niet baren trouwens en ook niet biggen. Had net mijn zusje aan de lijn, ze komen maandag thuis, dus ik voorspel een baby voor zondag of maandag. Hij wacht gewoon op zijn peettante...
(ook zoiets, is het straks een meisje, hebben wij het al maanden over hem en Driekus, ben benieuwd hoe vaak we het dan fout doen)
pi_72872108
Ik vind Driekus ook een jongetje...volgens mij moet iedereen wennen als het straks een meisje blijkt te zijn
Lotte!
Noah!
pi_72872170
Inderdaad.
Ik denk ook steeds aan een jongetje bij mefke
pi_72872178
Ik ga zo even de stad in... Lekker shoppen en proberen niet teveel jongens kleren mee te nemen

Dus nog even wachten met biggen en cavia's baren totdat ik weer terug ben
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:10:44 #254
95408 Incantrix
pi_72872287
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, ik kreeg broodjes uit de oven met kalkoen

En ik wil je dansje wel zien hoor Sowieso moet mn beebje snel komen om jouw beebje te kunnen vertellen dat poezzies heel lief zijn
Mjamm Ennuhm, ja, dansje voor jou dus. Eens kijken. Dat gaat dan ongeveer zo:

En? Werkt het al?

Sorbootje, ahgos, jullie hebben een beetje een kat met een 'deukje'.. Tja, dan doe je aan die zindelijkheid inderdaad ook niet zo veel. Wel cool dat jullie gewoon van hem blijven houden, er zijn er genoeg die het beestje tóch de deur zouden wijzen.. Ik heb geluk, mijn katten zijn extreem zindelijk en ik heb slechts twee keer een plasje búiten de bak gevonden, beiden voor ze zeven weken waren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heej, Asy, ik had over je heengelezen, wat superleuk dat je je beeb gevoeld hebt!! Zo'n geweldig mooi iets blijft dat toch

En Ssserpente, een biggetje? Je bent in elk geval lekker aan het rommelen dus, ook al zo spannend!

Ik moet zo naar de Cesartherapeute en daarna komt de kraamzorg-mevrouw. En voor daarna heb ik mezelf een fijn tukje beloofd.. Ben zo blij dat ik inene al weekend heb, lekker even rustigaan doen.. Kan zowel de therapie als de rust goed gebruiken zeg maar
3!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:24:06 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72872699
Ik heb het idee dat het wel een druktemakertje is.
Ik voel de hele tijd nu 'plopplopplopplopplopplop' in mijn buik, rechts onderin en het verschuift soms...

Ik denk ook steeds dat mefke een jongetje krijgt door dat driekus maar dat is natuurlijk ook bij ons met Harry
pi_72872820
Daar wen je wel snel aan hoor Asy. Bij ons heette ze ook Harry, en nu toch echt...mja, niet meer Maar Mefke heeft natuurlijk al 40+weken Driekus..op de een of andere manier ga je er in geloven hah. Net als dat ik soms vergeet sat Stiemie bijv. echt geen Stiemie heet in het echt

En Trixie, het gerommel is weer begonnen, dus ik geef je dansje de schuld hoor Succes bij de peut en met de kraamzorg
Lotte!
Noah!
pi_72872862
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 02:41 schreef Stiemie het volgende:
Wij zijn eindelijk terug uit het ziekenhuis... Wel een raar systeem hoor dat ze je 's nachts om 2 uur gewoon de straat op schoppen maar ja...

Uiteindelijk bleef de ontsluiting 5 uur lang op 6 cm hangen en moesten we dus om 14 uur toch naar het ziekenhuis Daar een ruggenprik gekregen (echt de uitvinder daarvan moet levenslang geeerd worden ) en vervolgens weer wachten, wachten en wachten op volledige ontsluiting en toen op persdrang. Uiteindelijk is om 21.27 uur onze dochter Esmee geboren. Op de verjaardag van haar papa

Deze bevalling was echt zo anders dan de eerste. Net zo lang, maar voor mijn gevoel echt een stuk minder zwaar. En dan nu maar eens kijken hoe we zo'n eerste nacht doorkomen met onze kersverse dochter zonder enige kraamzorg Linde logeert gelukkig bij mijn ouders dus dat scheelt.

O ja helemaal geen scheurtjes, knippen of hechtingen En morgen volgen foto's van ons kleine meisje met veel haar
You did it!!! Zonder scheuren en knippen nog wel!
Hoera, gefeliciteerd! Esmee is een heel mooie naam ook!
Wel erg naar dat die ontsluiting niet wilde vorderen zeg

Is Linde al weer thuis, wat vindt ze van haar zusje?

Geniet er lekker van!!!!!
#geen
pi_72872983
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!

Linde wa gisteravond al in het ziekenhuis langsgeweest, maar omda we dachten dat ik misschien moest blijven, is ze met mijn ouders mee naar huis gegaan. Achteraf ook erg fijn want we waren pas zo laat thuis.

Eerste nacht is goed gegaan al hebben we wel een hongerlapje. Nadat ze om 5 uur had gedronken, heeft ze tot 10 uur doorgeslapen Toen weer gedronken en nu ligt ze in de box te slapen terwijl Linde daarnaast speelt met haar nieuwe duplo-trein.

Davinia ik had tijdens de bevalling een cathether ivm de ruggenprik dus geen idee hoe het zit met plassen dan.
Aw
Wat een mooi zicht, Esmee in de box en Linda LindE ernaast mét nieuwe trein Wat heeft Esmee het al goed gedaan joh!

Ja Linda jij zit in mijn gedachten hoor, gevalletje Freudiaanse verspreking
#geen
pi_72873066
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Aw
Wat een mooi zicht, Esmee in de box en Linda ernaast mét nieuwe trein Wat heeft Esmee het al goed gedaan joh!
Ik heb helemaal geen nieuwe trein
Lotte!
Noah!
pi_72873077
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef mefke79 het volgende:
He Ssserpente, jij een biggetje en ik een cavia? Leuke combi!

Ik ga niet baren trouwens en ook niet biggen. Had net mijn zusje aan de lijn, ze komen maandag thuis, dus ik voorspel een baby voor zondag of maandag. Hij wacht gewoon op zijn peettante...
(ook zoiets, is het straks een meisje, hebben wij het al maanden over hem en Driekus, ben benieuwd hoe vaak we het dan fout doen)
Over dat fout doen:
wij hebben 3 katten, 2 honden. Je wilt niet weten hoe vaak we Evi gaan voeren en hoe vaak ze boven in haar mand ligt

Ik denk dat jij vanavond weeën gaat krijgen
* wilde gok doet
#geen
pi_72873121
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen nieuwe trein

Ik hoop dat het voor jou ook gaat doorzetten, dat gerommel is
#geen
pi_72873193
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik hoop dat het voor jou ook gaat doorzetten, dat gerommel is
Op dit moment heb ik liever een trein, daar kan ik meteen mee spelen
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:42:51 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_72873299
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik liever een trein, daar kan ik meteen mee spelen
Als je nog bij je moeder gezeten had, was dat een optie geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72873333
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef DuchessX het volgende:

[..]
Over dat fout doen:
wij hebben 3 katten, 2 honden. Je wilt niet weten hoe vaak we Evi gaan voeren en hoe vaak ze boven in haar mand ligt
pi_72873347
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je nog bij je moeder gezeten had, was dat een optie geweest
Had ik dan Rubens trein mogen lenen?
Lotte!
Noah!
pi_72873372
Incantrix, IK houd van mijn kat. Lief heeft uberhaupt niks met katten. Maar hij weet hoe dol ik op ze ben en dus accepteert hij ze.

Ssserpente, ik ben wel benieuwd naar je biggetje! En een cavia is een guinees biggetje, dus jullie gaan allebei biggen. Hoe knus!
pi_72873640
Asy heeft beeb gevoeld Wat mooi
ik mis beeb-movements in mijn buik...

Het zou idd gek zijn als Mef een meisje krijgt... Maar natuurlijk ook wel erg leuk

Alle dames wens ik sterkte, veel plezier en dat jullie allemaal maar lekker mogen genieten, in welke fase van de zwangerschap jullie je nu dan ook bevinden
* momenteel niet in staat is om alles bij te houden in dit topic...
#geen
pi_72873710
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef DuchessX het volgende:

* momenteel niet in staat is om alles bij te houden in dit topic...
Dat moet ook helemaal niet, je moet van je kleine meiske genieten
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:58:28 #269
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72873835
Ik heb echt veel te weinig uren in een dag tegenwoordig, maar ik kom even hoi roepen hier! En Goooo Linda en Mefke!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:09:35 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_72874168
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Had ik dan Rubens trein mogen lenen?
Alleen als je samen met mij wil spelen

(Heb via marktplaats wat extra dingen gescoord en die moet ik natuurlijk wel uitproberen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72874927
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Alleen als je samen met mij wil spelen

(Heb via marktplaats wat extra dingen gescoord en die moet ik natuurlijk wel uitproberen )
Dan had ik ook mijn duplo-circustrein van vroeger mee kunnen nemen

Maar goed: ontopic: niks Ik zit hier helemaal warm ingepakt in bed (warmte helpt ontspannen toch? ) met tosti's en drinken, tv te kijken maar het werrukt niet
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:31:59 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_72875008
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dan had ik ook mijn duplo-circustrein van vroeger mee kunnen nemen

Maar goed: ontopic: niks Ik zit hier helemaal warm ingepakt in bed (warmte helpt ontspannen toch? ) met tosti's en drinken, tv te kijken maar het werrukt niet
Lindaman! Massage!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72875051
Lindaman is naar zn werk gestuurd door moi...en nu mag ik alleen bellen als er echt iets is, anders schriktie.. Nou heb ik niks te doen als ik me verveel
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:03 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_72875117
Even iets heel anders: hebben de andere zwangere dames ook dat heel veel etenswaren ineens te scherp zijn? Ik kan bijvoorbeeld echt geen selleriesalade (je weet wel, voor op toastjes) meer eten. Maar ook huzarensalade en rundvleesalade en al dat soort dingen vallen me helemaal niet lekker, het prikt gewoon allemaal in mijn mond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72875145
Ik ken het niet, maar ik eet ook nooit zulke salades... heb je het ook met andere dingen?

En hoe is het met Didydoos? Die heeft toch komende week die onderzoeken?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:10 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_72875248
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ken het niet, maar ik eet ook nooit zulke salades... heb je het ook met andere dingen?

En hoe is het met Didydoos? Die heeft toch komende week die onderzoeken?
Ja, met verschillende dingen ook wel, maar ik moest nu hier weer aan denken omdat ik een toastje wilde pakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72875513
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
Even iets heel anders: hebben de andere zwangere dames ook dat heel veel etenswaren ineens te scherp zijn? Ik kan bijvoorbeeld echt geen selleriesalade (je weet wel, voor op toastjes) meer eten. Maar ook huzarensalade en rundvleesalade en al dat soort dingen vallen me helemaal niet lekker, het prikt gewoon allemaal in mijn mond
Tjeck! Dat heb ik met "pittige" tomatensoep... echt niet te hard meer, terwijl ik er vroeger om moest lachen dat het uberhaupt pittig genoemd werd...

[offtopic] Bijna weekend [/offtopic]
pi_72875625
Stiemie, stiemieman en Linde, gefeliciteerd met ESMEE!!!
pi_72876438
O troel, herkenbaar. Ik vind sommige dingen ook ineens heet, terwijl lief me dan echt aankijkt zo van..heet? Dit is niet eens pittig te noemen.
Zo...ik ben klaar met de trapkast. Maar 5 keer mijn hoofd gestoten, stom ding wordt ook gewoon te snel te laag voor mij. En een ikeatafeljte in elkaar geschroefd en de badkamerkraan voorzien van een laagje schoonmaakazijn voor het ontkalken. Ik heb een ijsje verdiend dus...
* mefke79 schuift een doos dubbellikkers de groep in smakelijk!
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:12:15 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_72876472
Ik heb het koud

En ik heb nog geen bloeduitslag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72876548
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb het koud

En ik heb nog geen bloeduitslag
o, geen ijsje voor jou dan...dit beter?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:17:09 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_72876657
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef mefke79 het volgende:

[..]

o, geen ijsje voor jou dan...dit beter?
Een lekkere warme chocolademelk met slagroom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:47:55 #283
190853 RockabeIIa
pi_72877633
Mijn geboorteplan is helemaal af en die ga ik zo bespreken bij de vk
Weer een stapje verder, zo voelt het...
pi_72878683
Hé Linda * DuchessX geeft Linda een duplotreintje tegen de verveling en sommeert de beeb om nu eindelijk eens echt aanstalten te maken om eruit te komen

Rocka fijn gevoel wel hé, zo'n geboorteplan? Had je bij B ook een geboorteplan?

Oh ja Troel, zal ik even een voorverwarmd dekentje komen brengen? weet je wel, zoeen die je krijgt voor je geopereerd moet worden omdat het zo koud is op de operatiekamer...

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2009 17:50:36 ]
#geen
pi_72879205
Hoe komt het toch dat er altijd aan het einde van pagina 6 ineens heel erg weinig gepost wordt?

Hier vandaag een gevalletje van nesteldrang denk ik. Heb al 4 kasten uitgeruimd. Maar nu heb ik geen idee waar ik alle zooi moeten laten, haha. Het is nu dus eigenlijk een nog grotere chaos in huis. En nog zoveel meubeltjes die verkocht moeten worden....die staan me allemaal in de weg.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:09:23 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_72880110
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef DuchessX het volgende:
Hé Linda * DuchessX geeft Linda een duplotreintje tegen de verveling en sommeert de beeb om nu eindelijk eens echt aanstalten te maken om eruit te komen

Rocka fijn gevoel wel hé, zo'n geboorteplan? Had je bij Brent ook een geboorteplan?

Oh ja Troel, zal ik even een voorverwarmd dekentje komen brengen? weet je wel, zoeen die je krijgt voor je geopereerd moet worden omdat het zo koud is op de operatiekamer...
Doe maar Neem je wel je mannetje en je meisje mee dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:18:15 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_72880365
Ik wil mijn bloeduitslag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:32:44 #288
95408 Incantrix
pi_72880796
Muh, Linda, ik had bíjna even de hoop dat mijn extréém charmante dansje gewerkt had Oeh, en dát klinkt goed.. Tosti.. Zat me net ook al af te vragen of we nog patat in de vriezer hebben, ik heb overduidelijk honger

Troel, zou je die vandaag krijgen? Ja toch? (pardonnez moi, mijn geheugen.. Zeef.. Bla..) Balen dat je 'm nog niet hebt!

Nou, de kraamzorg is weer weg hoor, en ik ben volledig verbaasd over hoe relaxed ze overal wel niet over was. De wieg was helemaal a-ok (was ik ergens toch wel bang voor sinds het een wieg uit het jaar prik betreft), de kraamlijst die zíj me gaf was veel minder lang dan alle anderen die ik tot nu toe heb gezien, en dan ook nog precies op de punten waar ik de aanschaf nog had uitgesteld, dus dat was ook al zo mooi Ik ben helemaal joepie-de-poepie gewoon!
3!
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:56:34 #289
190853 RockabeIIa
pi_72881515
Duch, bij mijn eerste bevalling had ik geen geboorteplan. Nu is mijn geboorteplan helemaal gebaseerd op dingetjes die de vorige keer niet lekker gingen of fout gegaan zijn. Het i overigens goedgekeurd. De vk heeft het gekopieerd en in mijn map gedaan Ze zei dat er niets vreemds in stond en dat ze heel goed begreep dat ik me hierdoor stukken rustiger voelde.

Verder ben ik weer door de APK.
Ons kindje is ingedaald, of dat nou volledig was weet ik niet. Volgens mij niet aangezien ik nog elke avond van die venijnige steekjes heb richting plasbuis, yikes. En ze schat 'm op zo'n 7-8 pond.
Ik vind het helemaal best, was al lang blij dat ik overgekomen was daar met de fiets. Lekker hoor, in de 2e versnelling. Het was nog net geen lopen zo hard ging ik!

Ok.. ik moet weer gauw gaan. B. zit de poes af te likken en heeft nu allemaal haar in zijn mond.....waarom mag joost weten....
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:59:02 #290
95408 Incantrix
pi_72881584
Rocka, fijn dat je bent goedgekeurd en dat je rust hebt kunnen vinden door je geboorteplan Ennuhm, is toch logisch, de poes aflikken? Doet de poes zelluf ook! (tenminste, dat is de enige logica die ik erachter bedenken kan )
3!
pi_72881916
hellow

@Rocka; wat fijn dat je bent goedgekeurd wederom!

@Ymme; gister helemaal over je heen gelezen; maar wat tof dat je een zoontje verwacht! gefeliciteerd!

ik ben dooooooodmoe, en had na het werk enorm dikke enkels
plan de campagne; op de bank met de benen omhoog vanavond....
net een uurtje op bed gelegen...

en ik ben vast de helft vergeten... sorrrrrrry

voor allemaal een dikke
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72882109
Hoeraaaaa voor Stiemie,man en Linde!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee!!! Leuke naam!
Mijn zusje had ook bijna die naam gehad.

Ik heb ook geheel het idee dat Driekus van Mefke een jongentje is! Grappig dat jullie dat ook denken. Zou het echt even gek vinden als het een meisje blijkt te zijn hahaha
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok.. ik moet weer gauw gaan. B. zit de poes af te likken en heeft nu allemaal haar in zijn mond.....waarom mag joost weten....

En fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Ook ik ben weer goedgekeurd bij de vk vanmorgen
en nog wat heel leuks en spannends: Ik heb zn hoofdje vast gehad tussen mn handen! Heel duidelijk voelbaar toen de vk het me liet voelen, echt een rond balletje.
Hij zat nu al helemaal met zn hoofd bij mn schaambeen (misschien vandaar dat ik constant het gevoel heel erg heb dat ik moet plassen?!), dus klaar bij mn uitgang. Ruggetje links en beentjes en armpjes rechts.
Maar goed, wie weet gaat ie alsnog helemaal anders draaien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72882131
Oh en aan Didydoos moest ik gisteren ook nog denken ja, hoop heel erg dat ze gauw goed nieuws te horen krijgt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72882451
Hierbij de foto's van onze prachtige dochters

Esmee

Linde is heel blij met haar zusje

Ze wil de hele dag wel kusjes geven
pi_72882507
Stiemie, wat is ze MOOI!!!
wat een hoop haar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:37:16 #296
95408 Incantrix
pi_72882547
Stiemie, wát een ontzettend dotje, zó lief! En inderdaad, die háártjes, wauw! En die foto met Linde is ook al zo lief Geniet ervan!
3!
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:02:44 #297
190853 RockabeIIa
pi_72883315
Wat een poppetje, stiemie!!! En wat een donkere haartjes! Ze is prachtig! En duidelijk een zus van linde
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:07:40 #298
43556 miss_dynastie
pi_72883494
Oh stiemie, wat een rijkdom
Heel veel geluk met jullie kleine meid
pi_72883707
Wat een mooie meiden Stiemie
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:18:16 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_72883849
Arts

Hij belde om tien over half zeven We gaan naar twee keer in de week een infuus, maar wel met de mineralen beter verdund zodat mijn aderen het aankunnen. Helaas dus niet helemaal het gewenste resultaat, maar wel een vooruitgang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')