Esmee is geboren!

Stiemie, wat goed gedaan! Heel erg gefeliciteerd!

Geniet van elkaar!

En post tussendoor ff een fotootje..!
En Asy heeft Harry gevoeld!

Bijzonder hè?!
En jij ws ook al Octo! Geniet ervan!
Ooh, en Scorpion heeft z'n Popje ook kunnen voelen! Wat een geplop hier!
Ymme, een jongen! Jullie krijgen een zoon! En wat een mooie echo!
*op zoek gaat naar blauwe jompel. Sorbo, meldplicht! Jihoe!
Keshet, wat een lief berichtje over je zus en jullie 'geheim'!
Balen dat het niet doorzet, Linda! Maar hé, lang kan het nu écht niet meer duren!
Blegh, wat heb ik een k*tnacht gehad! Het liefst was ik gisteravond al met een fles wijn op de bank Bridget Jones gaan kijken

; vannacht werd het er niet beter op. Naast emo begon in me ook wat 'grieperig' te voelen. Beetje klam, soort ondefinieerbare spierpijn in m'n armen en benen die ineens heel zwaar leken, het bed leek heel groot en ik heel klein, dat soort dingen.
En begon me toch ineens wel zorgen te maken om acute zwangerschapsvergiftiging waaraan m'n moeder haar eerste kindje is verloren. Zij begon ook een paar dagen voor de bevalling ineens midden in de nacht te ijlen en zo.
Maar m'n bloeddruk was gelukkig erg laag en het meisje in m'n buik spartelde vrolijk rond.

Nog steeds trouwens.
Wel heb ik nog tot zeker twee uur wakker gelegen en kon ik vanmorgen om zes uur al niet meer slapen. Had ook om de zoveel tijd flinke harde buiken. Nog steeds wel eigenlijk.
Probeer een middagdutje vandaag maar over te slaan zodat ik vannacht wat beter slaap. Ga me straks maar eens wagen aan het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes!
Fijne dag ladies! En poetsze, Mef!