abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72864640
he nachtbrakers!
pi_72864665
Wij zijn eindelijk terug uit het ziekenhuis... Wel een raar systeem hoor dat ze je 's nachts om 2 uur gewoon de straat op schoppen maar ja...

Uiteindelijk bleef de ontsluiting 5 uur lang op 6 cm hangen en moesten we dus om 14 uur toch naar het ziekenhuis Daar een ruggenprik gekregen (echt de uitvinder daarvan moet levenslang geeerd worden ) en vervolgens weer wachten, wachten en wachten op volledige ontsluiting en toen op persdrang. Uiteindelijk is om 21.27 uur onze dochter Esmee geboren. Op de verjaardag van haar papa

Deze bevalling was echt zo anders dan de eerste. Net zo lang, maar voor mijn gevoel echt een stuk minder zwaar. En dan nu maar eens kijken hoe we zo'n eerste nacht doorkomen met onze kersverse dochter zonder enige kraamzorg Linde logeert gelukkig bij mijn ouders dus dat scheelt.

O ja helemaal geen scheurtjes, knippen of hechtingen En morgen volgen foto's van ons kleine meisje met veel haar
pi_72864735
Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 18 september 2009 @ 05:53:45 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72864974
Wauw, Esmee geboren! Gefeliciteerd!
Heel veel geluk met jullie tweede dochter.

En hopelijk gaat 't een beetje, zo'n gekke eerste halve middenindenacht-nacht? Vreemd dat ze jullie zo weg lieten gaan. Hopelijk voelde het niet rot?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72865000
Stiemie, gefeliciteerd met Esmee!! Hele leuke naam!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72865005
Stiemie wow, je meisje is er ongelooflijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat fijn dat je de bevalling als zoveel gemakkelijker hebt ervaren ook al is t dan toch niet helemaal zo verlopen als je van te voren wenste! En wat bijzonder op haar vaders verjaardag, t is toch wat met die septemberbaby's!

Heel veel plezier als Linde straks thuiskomt! Zorg dat je iemand de camera in zn handen duwt voor dat 1e bijzondere moment met zn 4en!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 18 september 2009 @ 06:16:15 #157
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72865006
Stiemie en Manlief gefeliciteerd met Esmee

en inderdaad een beetje weird beleid om jullie om 2 uur 's nachts vaarwel te zeggen Maar goed, hopelijk zijn jullie die eerste nacht lekker met zijn drietjes doorgekomen...!!! En vannacht voor de eerste keer met zijn viertjes!!!

hier gaat weer een poging tot slaap gedaan worden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72865022
Stiemie, gefeliciteerd!
Leuke naam en balen dat je bleef steken maar fijn dat je er toch nog goed op terug kijkt achteraf.
Hopelijk zijn jullie de nacht goed doorgekomen maar ik vraag me af of je na zoiets moois niet helemaal hyper bent en de hele nacht wakker?
Nou lkker genieten en ben benieuwd naar Linde's reactie!

Hee takkkembah, ik los je wel af met wakker zijn.
Lag al een poos te mieren en te draaien, nu maar ff kopje thee en rond 7u nog maar ff paar uuur erin.
(wie had het er over slaapthee ofzo?)
pi_72865023
jaaaaj stiemie en manlief! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochtertje

hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen...
geniet lekker met zijn 4tjes!

En ik ben dus weer uit bed, en man wat heb ik slecht geslapen.... was echt bijna de hele nacht wakker.... wordt een zware dag vermoed ik...
naja vanmiddag als ik thuis kom, las ik een lange middagslaap in... (lees; ga ik slapen tot vriendlief weer thuiskomt....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72865058
Stiemie, gefeliciteerd met jullie dochter
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 06:52:04 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72865066
Stiemie gefeliciteerd met Esmee!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72865071
Stiemie van harte met jullie zusje en dochter! Wat een super naam!

Ik heb super geslapen, alleen dat er uit komen om te werken is zo naar Morgen lekker uitslapen! En de dag daarna, die daarna en die daarna!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:07:26 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72865104
Gefeliciteerd Stiemie!
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:14:19 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72865118
Goodmorning lieve dikkies!

Stiemie, jaaaaa!! Wat een geweldig bericht, heel erg gefeliciteerd met de komst van Esmee!! Fijn dat je goed terug kunt kijken op de bevalling, al kan ik me voorstellen dat het redelijk bizar voelt dat jullie zo midden in de nacht weggestuurd zijn. Ik weet niet of ik het zou trekken, maar volgens mij doen jullie het hardstikke goed! Heel erg veel geluk met jullie meisjes, waarvan de tweede graag wilde wachten om op een bijzondere dag geboren te worden..

En och dames toch, wat vervelend dat er zo veel slecht hebben geslapen zeg Ik heb idd een nieuwe trend: doorslapen tot een ur of 6 a 7 Heel fijn.. En dan ga ik over een half uurtje mijn werk maar eens bellen, ik kwam daarnet al amper naar het toilet Zakte gisteren ook een paar keer achter elkaar door mijn heup bij mijn ouders en die schrokken er geloof ik nogal van, zo sneu.. Meteen rondjes rennen met stoelen en kussentjes enzo Nouja, vandaag een bijtrekdag dus, kan ik lekker F5-en voor Linda (en eventuele andere LLM's??)
3!
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:24:58 #165
108648 cattie
lieve moeder
pi_72865154
Stiemie, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Esmee! Wat een mooie naam ook!

Bizar dat je 's nachts naar huis moest. In "mijn" ziekenhuis doen ze dat niet, daar blijf je tot na het ontbijt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:26:35 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72865163
Stiemie & familie van harte gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72865182
Stiemie en familie, gefeliciteerd met jullie lieve kleine Esmee Fijn dat de bevalling voor je gevoel is meegevallen.

Ymme, een jongetje, wat leuk!! Ook jij gefeliciteerd.

En voor Linda alvast hopenlijk komt het voor maandag nog zelf op gang. Ik blijf vandaag F5-en.

En nu op weg naar het werk. De laatste dag voor het weekend, dus schouders eronder en gaaan
pi_72865183
Stiemie gefeliciteerd. Ze is er! En Esmee is echt een leuke naam.
Bizar inderdaad dat je naar huis bent gestuurd, maar als het goed staat er over een klein half uurtje al een KH voor je deur.

Beesie, balen dat je niet zo goed geslapen hebt

Inca, heerlijk toch als je door kunt slapen.

Ymme, gefeliciteerd met je zoon, ik zei het toch
Ben benieuwd naar de fotos.
pi_72865190
En nu de rest nog. Linda en Mefke natuurlijk maar ook Sssssserpente en Rekkie en Takkembah...
pi_72865212
Van harte gefeliciteerd met Esmee

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72865213
Stiemie Gefeliciteerd met jullie dochtertje Esmee
pi_72865234
Esmee, welkom op de wereld
En Stiemie, van harte gefeliciteerd, ook nog voor de verjaardag van je vriend
.... met gevoel voor drama....
pi_72865259
Stiemie, man en Linde van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Esmee. Mooie naam!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:51:41 #174
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72865302
Stiemie gefeliciteerd met jullie dochter! Benieuwd naar de foto's

Ymme een knul, wat leuk!! Volgens mij ben je een dag na mij uitgerekend en jij weet het gewoon al Ik heb 28 september de echo en ben zo benieuwd!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72865323
Stiemie gefeliciteerd

Vandaag 20 weken en onze dochter laat al flink van dr horen

Vanavond kinderkamer inkopen doen
pi_72865467
Stiemie Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Esmee en natuurlijk Linde met haar kleine zusje! Fijn dat het (in elk geval tov vorige keer) minder zwaar is. Geniet er maar mooi van met zijn 4-tjes straks!

Hier weer super geslapen... weet niet of het aan de nieuwe thee ligt, maar het begint er wel verdacht veel op te lijken.
pi_72865530
Stiemie van harte! en wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan
geniet er maar van
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:28:30 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72865645
Stiemie, gefeliciteerd met je dochter!

en ymme krijgt een jongetje

en Linda heeft ook snel d'r meisje vast

En ik heb gisteravond (en vannacht) Harry voor het eerst gevoeld!
gisteravond twijfelde ik nog maar vannacht wist ik het zeker, volgens mij protesteerde ie tegen het feit dta ik op mijn buik lag
pi_72865662
Stiemie, daar is ze dan, jullie dochter, het zusje van Linde
Gefeliciteerd, ook je man en Linde natuurlijk
Fijn dat het goed gaat. Hopelijk zijn jullie de nacht fijn doorgekomen met z'n drietjes en dadelijk de kennismaking met Linde
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72865861
Stiemie gefeliciteerd!
En Sorbo aan het melden, hoezee!
pi_72865912
Asy heeft de beeb gevoeld Wat tof
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:49:34 #182
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72865973
ymme krijgt een jongetje! Wat heerlijk dat alles goed was! Zwijmel maar lekker door op je blauwe wolk!

Stiemie, man en Linde: Van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie Esmee! Fijn dat de bevalling zo 'soepel' ging! Hoe zijn jullie de eerste nacht doorgekomen?

Ik heb een nachtje bij m'n ouders geslapen ivm een begrafenis vandaag. Heb gisteren aan m'n grote (gehandicapte) zus verteld dat ik zwanger ben. Helemaal in tranen van blijdschap! Ze wordt Tante! Ze baalde wel dat de Hema al dicht was, nou moest ze wachten met het kopen van een kadootje, hihi.
Ze is ook supertrots dat ze 'Het Geheim' weet! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hele dorp hier op de hoogte is.
Oh ja, ze hoopt wel dat 'ie nog een beetje bijtrekt, op de foto (echo) zag 'ie er toch een beetje raar uit!
Mijn grote lieve zus wordt gewoon tante en nu zit ik ook te huilen. Lang leve de hormonen!
A grand adventure has begun.
pi_72866048
Esmee

Gefeliciteerd Stiemie!!! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!
pi_72866077
AAAAh Keshet
Wat tof zeg, kan me voorstellen dat je daar helemaal week van wordt!
pi_72866184
Stiemie, gefeliciteerd met Esmee!!!

Ymme, vind je het ook niet veel echter worden nu je weet dat je een jongetje in je buik hebt?!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72866246
JAAA Esmee is er!! Gefeliciteerd Stiemie en Lief
Goed zo! Lekker rustig aan doen Icantrix!!
Keshet was lief en ontroerend!
Ymme een jongetje!

Mijn nieuwe trend is 's nachts rond 3-4 uur heel nodig moeten plassen en honger hebben en daarna niet meer slapen Wie heeft er nog een hamer over?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:10:46 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_72866330
Stiemie! Gefeliciteerd!

Keshet, wat lief!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72866438
Stiemie, van harte gefeliciteerd met je tweede dochter

Wat een leuk cadeautje voor je mans verjaardag
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72866447
Ymme, wat een leuke foto zeg, super stoer
Keshet, wat lief met je zus zeg, kan me voorstellen dat ze dat helemaal te gek vind!
pi_72866451
jaaa stiemie, daar is ze dan! Esmee!!! hoera! gefeliciteerd met jullie 2e dochter! ik ben benieuwd hoe Linde zal reageren. heel veel geluk gewenst met z'n viertjes! en ik vind 't een hele mooie naam, past goed bij Linde!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 18-09-2009 09:40:15 ]
pi_72866509
Stiemie gefeliciteerd met Esmee Best nog wat uurtjes over gedaan uiteindelijk maar gelukkig toch soepel verlopen allemaal. En wat een geluk dat je alles al een keer hebt mee gemaakt he, als ze je om 2 uur 's nachts op straat zetten.

Ymme een jongetje Hoe vaag lijkt me dat als ze eerst zeggen 'ik denk een meisje' en daarna 'nee het is een jongen', wat een wisselwerking van gevoelens moet dat opleveren ook al zitten er misschien maar een paar seconden tussen. Maar nu krijgt het zwijmelen steeds meer beeld he

Ik ben ook blij, want na 2 dagen van flinke stilte in m'n buik laat uk zich nu weer even lekker voelen. Wat ga je je toch een rare gedachtes in je hoofd halen als je ukkie zo stil is ineens (wel zo nu en dan een trapje, maar niet op gebruikelijke momenten en erg weinig).
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:24:55 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72866604
Stiemie! Van harte met de geboorte van Esmee! Fijn dat je er ongeschonden vanaf bent gekomen!
En uiteraard gefeli met de verjaardag van vriendlief

Ymme wat leuk, een jongetje! Die zijn heeeel leuk

asy voor het eerst de beeb gevoeld!

keshet, wat lief!

wat ik me vanochtend afvroeg, hoe komt het dat je bij de bevalling geen behoefte hebt om te plassen? tenminste, had ik niet.en bij het persen plas je ook verder niet...

ik heb waarschijnlijk vandaag ook een achternichtje erbij gekregen gister uitgerekend, en ze was al in het zkh voor pijnstilling, ik ben benieuwd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72866829
Stiemie Van harte met jullie Esmee! Ik hoop dat jullie de dag goed doorgekomen zijn en dan Linde nu in- en ingelukkig d'r kleine zusje aan het bewonderen is

En sorry voor de nachtbrakers, maar ik kreeg ineens zo'n aanval van moeheid dat ik Lief de comp in handen gedrukt heb met de mededeling: Ik krijg 'm niet meer uit, doe jij maar

En nu wil ik even officieel GVD zeggen Gister de hele dag krampen, gisteravond zelfs om de 6-8min (ze hielden alleen maar een halve minuut aan en super pijnlijk waren ze ook niet, maar een begin was er). En nu...zit ik hier op de bank honger te hebben ipv weeen weg te puffen Dat was niet helemaal wat ik ervan gedacht had...
Lotte!
Noah!
pi_72866965
He bah Linda dat schiet ook niet op
Misschien moet je trappen gaan lopen, touwtje springen dan komt het vast wel weer opgang
Misschien zet het later vandaag wel door
pi_72867144
Stiemie gefeliciteerd met Esmee

Linda Ik hoop voor je dat ze gewoon straks terugkomen. Eerst eten, dan weeën
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72867262
Ow, ik wil trouwens even in verdediging van mn Lief zeggen dattie er echt voor me is. Gisteravond op de pufclub had ik best pijn en dat merkte die heel goed. Hij heeft me thuis in bed geparkeerd met laptop, drinken en 2 tosti's. En vannacht bij ieder kreuntje van mij zattie van schrik rechtop in mn bed. En nu ben ik weer op de bank geparkeerd en wordt m'n ontbijt voorbereid

Maarre...touwtje springen en traplopen lijkt me niet echt handig, met mn zere rug Kreeg van de pufclubjuf wel een lijstje kruiden mee die helpen. Kaneel bijv. Ben benieuwd.
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:59:38 #197
190853 RockabeIIa
pi_72867340
Vreemd is dat. Er wordt nl in de zwangerschap afgeraden om veel kaneel te nemen en nu weer wel?
pi_72867381
frambozenbladthee. of vrouwenmantelthee. die zouden ook helpen. maar je moet ook wel uitkijken met al die kruiden en dingetjes. je kindje komt er toch wel, misschien beter om je lichaam zelf te laten aangeven wanneer 't er echt klaar voor is.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:01:54 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72867394
Linda, als het zo rommelt, kan je mss vriendlief nog eens diep in de ogen kijken (zoals marlieske dat dan noemde), wellicht geeft dat het laatste zetje?

Wel balen, dat voorwerk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72867395
rockabella, als 't weeën-opwekkend werkt is dat natuurlijk in eerdere fases van de zwangerschap niet zo handig om te nemen...
pi_72867405
davinia. in de goen? waar zit die?
pi_72867452
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Lotte!
Noah!
pi_72867476
Stiemie gefeliciteerd!! wat een mooie naam

Linda hopelijk snel aan het echte werk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:04 #204
190853 RockabeIIa
pi_72867488
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef bixister het volgende:
rockabella, als 't weeën-opwekkend werkt is dat natuurlijk in eerdere fases van de zwangerschap niet zo handig om te nemen...
maar kaneel is toch niet weeenopwekkend?

*googlen gaat*
pi_72867490
Linda, wat rot dat de weeen opgehouden zijn. Even rustig ontbijten en dan verder, hopelijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:59 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72867519
Stiemie! Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee!
pi_72867538
Verse baby!
Van harte Stiemie, met de geboorte van je dochter, met een prachtige naam!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:40 #208
190853 RockabeIIa
pi_72867617
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Linda2205 het volgende:
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
pi_72867682
Stiemie, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje

Ymme, gaaf dat jullie het geslacht weten ik mag pas 5 oktober, en ik ben zoooo nieuwsgierig

Linda, ben je alweer een beetje zennnn? Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je geen zin hebt in interlichamelijk interactie met je vriend Die baby komt er sowieso wel, of je nu allerlei opwekkers gebruikt of niet.

Ik heb trouwens het idee dat ik mijn ukje wel kan voelen. Voelt alsof een spiertje steeds samentrekt op een plekje in mijn buik.
pi_72867896
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
Inderdaad, als dat HET middel zou zijn zou het vaker gebruikt worden.
Ach als je een theemens bent kun je eens die frambozenthee proberen maar ik dnek dat het komt, wanneer het er klaar voor is en das dus gewoon afwachten.

Heb je al een klusje bedacht voor vandaag?

Wel balen linda dat het niet heeft doorgezet
pi_72867910

Zijn jullie de nacht goed doorgekomen Stiemie? Gefeliciteerd en een ontspannen kraamtijd gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72867933
Stiemie gefeliciteerd!
pi_72867942
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Maar goed, allereerst Stiemie: gefeliciteerd met Esmee! Mooie naam en mooie datum en dan ook nog op de verjaardag van haar papa. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en heeft Linde haar zusje inmiddels in de armen kunnen sluiten. Geniet ervan!

Oh Linda Ik kan me je teleurstelling zo voorstellen! Dat had ik al na 1 nachtje voorweeën van de week. Succes en wie weet heb je toch gewoon vanavond nog je beeb in handen.

Ymme, een zoon, leuk!

En verder sluit ik me bij Rocka aan. Niks opwekkends hier, vooral geen wonderolie. Ergens ben ik ineens heel rustig nou die datum maar voorbij is. Raar maar waar. Ikzelf vermoed dat Driekus (of beter gezegd: ikzelf) gewoon wacht tot mijn zusje weer in het land is. En dat is maandag. Nou, dat overleef ik, geen enkel probleem. Lijk zelfs weer wat extra energie te hebben, Driekus ligt fijn, dus mijn bekken doet minder zeer en ik ga zo maar eens wat opruimen.

Sorbo, welkom bij de meld club!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72868044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef mefke79 het volgende:
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Hehehe, das speciaal voor jou, heb je iig wat te doen

Fijn dat je trouwens wat meer rust hebt gekregen en geniet ervan dat je minder pijn hebt.

Mn hyves was net btw best confronterend, of iig de ticker, "nog 23 dgn tot je bevaldatum"
Gaat rap ineens
pi_72868052
Neuh, ik ga het ook niet uitproberen hoor! Behalve misschien wentelteefjes eten, maar die stonden sowieso al op de planning, dus dat was niet door wat die vrouw gezegd had!

Stiemie, ik hoop dat je heerlijk met je man en 2 ( ) meiden aan het genieten bent!

Mef, je bent echt aan de nesteldrang hah? Heb je gister nog niet genoeg opgeruimd?
Lotte!
Noah!
pi_72868096
Goedemorgen! Ik kom gewoon nu pas mijn bed uitrollen! Met een wakker intermezzo van 1 tot 3 terwijl ik om tien uur al sliep is dit dus eigenlijk een belachelijk goede nacht geweest!

Stiemie! Gelukkig, je meisje is geboren. Gefeliciteerd!!
Wel gek, ik heb over je gedroomd... dat je ontsluiting niet vorderde en bleef steken op vijf centimeter... maar dan definitief zeg maar. Toch apart Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en straks fijn kunnen genieten met z'n vieren!

Raar idee... nu heb ik dus echt een voldragen baby in mijn buik Toen ik zwanger werd had ik nooit gedacht dat ik dat zou halen.
pi_72868112
Nesteldrang ja..haha. Ik vertelde mijn moeder over de keukenkast en die viel bijna van haar stoel. Vandaag staat de trapkast op de planning. Alle lege flessen eruit en zooi ruimen...ik doe over die kast waarschijnlijk weer een halve dag aangezien alles op halve snelheid gaat. Ach ja, buitendeur open, konijntjes rondom me heen, muziekje aan en zonnetje in huis, tis bijna leuk om de kast uit te doen....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72868180
Davinia, ik had juist aan het begin van de ontsluitingsperiode dat ik na elke wee heel nodig moest plassen. Totdat ik aan de CTG ging ben ik dan ook meerdere malen gegaan en er kwam echt wel wat uit ook. Na de bevalling dan weer niet helaas, toen kreeg ik na een paar dreigementen ("Je krijgt nog 15 minuten om zelf te plassen!" "Is het al gelukt? Over 10 minuten ben ik terug!" Grrr....) een catheter omdat je baarmoeder niet goed kan krimpen samentrekken als de blaas vol is.

Linda, hopelijk breekt jouw moment snel aan!

En de andere dames mogen ook hoor, het is vandaag een prachtige dag om geboren te worden
.... met gevoel voor drama....
pi_72868197
Mijn kat heeft voor de deur van de badkamer gepist en dat zag ik dus niet.

Glijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.........
pi_72868242
Stemie gefeliciteerd

K lag woensdag boven TV te kijken ( ik beneden CL voetbal ) toen ik in de rust naar boven werd geroepen. Ons Babypopje* was weer eens te keer aan het gaan en volgens haar kon ik hem ook voelen.
En jawel ik voelen en opeens voelde ik zachtjes iets tegen mijn hand schoppen
K begon te huilen van blijdschap dat ik hem nu ook eindelijk kon voelen.

Ik is happy Nog even en dan 1 oktober de 20 wkn echo. Kijken naar de druktema(a)k(st)er

* De koosnaam voor elkaar is popje, dus ik had maar bedacht dat het kindje nu dus babypopje is . Oh en we weten nog niet wat het wordt btw
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:39:52 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72868318
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
pi_72868360
Gefeliciteerd met Esmee, Stiemie, StiemieMan en Linde! Mooie naam
pi_72868473
Linda, ik heb de hele zwangerschap door kaneelthee gedronken, maar t hielp mooi niet hoor
Sowieso heb ik in m'n uppie volgens mij alle bakerpraatjes wel de wereld uitgeholpen he. Pannenkoeken eten, traplopen, het werkte allemaal niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72868486
Gefeliciteerd Stiemie, met je 2e meisje!

En Ymme een jongetje, cool
Volgende week weet ik ook meer hoop ik
pi_72868501
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallen

Stiemie gefeliciteerd met Esmee die naam hebben we hier ook nog op het lijstje gehad

Linda balen dat het niet doorzet. Stilte voor de storm? Ga maar lekker helemaal cocoonen zolang het nog kan, maandag moet je sowieso aan de slag!

Incantrix irritant he dat doorzakken. Vooral omdat je het niet kunt verbergen en anderen zich dus steeds doodschrikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')