Pannenkoeken hebben bij mij geholpen!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ah joh, gewoon je best doen...pannenkoeken, ananas, lange wandelingen en als klap op de vuurpijl, een nachtelijk feestje met je LiefIk moet nog pufclubben en voor de laatste keer McDonalds eten (
) dus ik gun je die tijd wel
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef DuchessX het volgende:
Stiemie heeft haar beebje vast al in haar armen![]()
aangepastquote:Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookVast weer zo'n mooie
Duchess, de linkjes missen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, men, ik zit hier echt mn werk te ontwijken...valt het op? Ik heb geen zin...maar ik denk dat ik het anders niet red voor maandag, als ik het nu niet instuur
Eerst wel maar ik heb nu wat minder last door het aanspannen van de dwarse buikspieren en ik loop minder. Als ik in de stad loop doe ik 'm wel altijd om.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Als ik er een had zou 'ie het doen al moest ik 'm dwingenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Das weer eens wat anders dan de hond die je huiswerk opeet
Ikke niet. Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog een keer eenvoor Stiemie en Linda
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Oh ja, dat kwam ik hier doen.....hahahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moest werken idd...
![]()
Ik geef mijn kat de schuld, die zit op mijn papieren dus kan ik niet lezen! Gemeen hoor!
That's de spirit!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oh ja, dat kwam ik hier doen.....hahahaha
Ach, ik blijf gewoon F5-en, want mijn baan kan ik toch niet meer redden. Dan maar genieten van bevallingsverhalen haha
Mijn bekkentherapeut raadde het nog niet aan. Dat was als al het andere was geprobeerd zei ze (en we staan pas aan het begin volgens haar).quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ikke niet. Hoezo?
Ik draag mn oudste op mn rug. dat stabiliseert ook enorm. heb zelfs tegen PR gegrapt dat we maar 15kg aardappelen moeten gaan kopen, dat ik die steeds op mn rug knoop
Ik denk dat je Stiemie bedoeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Takkembah het volgende:
alhoewel Linda haar beeb vast al lekker aan het knuffelen is
Ik denk het ook...af en toe een hand op dr kontje telt zeker niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik denk dat je Stiemie bedoeld
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik denk dat je Stiemie bedoeld
Geen idee wat ze er mee bedoelen...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef WupWup het volgende:
Ik heb ook geen bekkenband Aysiniur. Wel bijzonder dat je zoveel bekkenbandervaringsdeskundigen om je heen hebt (3x extra woordwaarde?), want een echte bekkenband wordt aangemeten door een peut en koop je niet zomaar op iedere straathoek. Bedoelen zij niet meer een buikband?
Ik heb overigens wel bij een flinke groeispurt een goed ondersteunende buikband gekocht van Carriwell. Die was een stuk minder duur dan die Anitra-dingen. Die draag ik alleen op erg drukke dagen en het helpt bij mij goed tegen bandenpijn.
Vandaag iets beter, maar ik heb me maar wel ziek gemeld. En Leander is vandaag heel zoet, dus het gaat wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef Asyniur het volgende:
freecell, hoe is het eigenlijk met je? Nog zo ziek? Vergeet je het niet rustig aan te doen![]()
Heb dit ook sinds een week ongeveer. Doet niet echt pijn, maar een heel verkrampt gevoel. Ik geloof dat je baarmoederspieren zich ook echt samentrekken. Ik weet niet wat normaal is, maar ik heb het nu zo'n 5/6 keer op een dag.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef mama_papa het volgende:
Wat houd dat precies in? Zit het kindje dan precies daar ofzo, ik heb er echt geen idee van
Ja, das natuurlijk hartstikke moeilijk als je zwanger bentquote:Op donderdag 17 september 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn cursusdag zit dr weer op; had een cursus omgaan met agressie, bestaat uit 2 dagen, maar poeh zwaar hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |