abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72833037
Mijn borst begint ook weer te lekker. Ik had even een paar weken een lek vrije borst, maar hij doet het dus nog Komt die ander vanzelf ook meedoen? of moeten ze dat lekprikken ofzo? (Mijn rechter zit dus potdicht)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72833101
Hier ben ik! Maar ik ben morgen pas meldplichtig, dus mijn afwezigheid was geoorloofd

Stiemie! Wat spannennnnnnnnnd!!! Heel veel succes meid! Ik ben zo benieuwd!!
pi_72833138
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:52 schreef Vlindur het volgende:
Mijn borst begint ook weer te lekker. Ik had even een paar weken een lek vrije borst, maar hij doet het dus nog Komt die ander vanzelf ook meedoen? of moeten ze dat lekprikken ofzo? (Mijn rechter zit dus potdicht)
Ze halen de topjes van je tepels af... vraag maar aan Ssserpente
pi_72833176
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nee, niet weer dat nare verhaal
pi_72833180
Ik heb alleen vorige week een keer gehad dat er 's morgens een ronde natte plek op mijn shirt zat, verder komt er alleen iets uit als ik erin knijp

Stiemieeee!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72833229
Stiemie Zie je wel, ga je toch als eerste Zet 'm op!

Zo, ff kort verslag van het ziekenhuis: Weeen, ja, maar niet regelmatig. Echo alles ok. Niet veel vruchtwater meer, maar nog wel genoeg. Ontsluiting: 1cm. Gestript: ja (auw ) maandag inleiden, maar ze verwachtte me voor die tijd wel al terug te zien Spannend

En nog een keer een voor Stiemie, ik vind het zo leuk
Lotte!
Noah!
pi_72833257
oehh spannend Linda!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72833370
Hè wat is het hier weer lekker spannend Zo kom ik mijn verlof wel door
pi_72833489
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Oh, die heb ik gemist..?

Goed zo Linda! Zet hem op dit weekend!
pi_72833729
Houden zo Vlindur, was neit wat je wilt horen...

Linda ook al aan de slag... nou, dit weekend zou natuurlijk ook prima zijn!
pi_72834012
't Was maar een droom Vlindur..
pi_72834063
Ooohhh Stiemie en Linda Dit gaat dus een heerlijk F5 dagje worden!!

(even ego, vriendinnetje die 20 okt. was uitgerekend is al bevallen , ze heeft diabetes dus kindje is eerder gehaald en met 35 weken al 3600 gr en 52 cm maar alles is goed, ben zo blij!! )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72834249
wooow stiemie, spannend!! en wat een voorbeeldig kind ben je aan 't baren! hoe zit dat met die gratis geboortekaartjes? wat grappig! heel veel succes de laatste centimeters en uren/minuten....!!!

linda dus ook al een beetje op gang, ik hoop dat je gynaecoloog gelijk krijgt. zet 'm op!

en heb ik gewoon helemaal de geboorte van Lars gemist. xxxkarinxxx heeeel hartelijk gefeliciteerd! wat een snelheidsmaniak! heel veel geluk met jullie kleine man. lieve naam! hoe vindt Meike het?
pi_72834544
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
't Was maar een droom Vlindur..
Oh gelukkig!
pi_72834745
Hey er zijn dames aan het puffen?

Spannend
pi_72834915
Oeh oeh oeh, Linda ook al zo spannend
Leuk is dat, het komt hier altijd in golfjes
pi_72834968
Mogge!

Ben nergens mee bezig hoor! Hoewel… Slapen gaat me goed af lately, ben net pas wakker en sliep om een uur of 12 al gisteravond. Fijn!

En geen enge dromen gehad vannacht!

Maar wat is het spannend hier!

Stiemie, wat goed! Heel veel succes meid! Hou je taai! Leuk dat de mannelijke vk erbij is! Kwam er van de week achter dat mijn favo vk lesbisch is. No probs verder hoor, ben alleen benieuwd hoe ze toucheert!

Linda, heel veel succes! Ben zo blij voor jullie! Zet 'm op!

Trix, gefeliciteerd met je paps en veel plezier op je bedrijfsuitje!

En zomaar tussendoor even een dikke en voor de 17-septembermama’s!

Davinia, hoe voel je je nu? Sterkte met je bekken!

BJ ook alweer 25 weken! Times flies!

Lily, misschien een schrale troost, maar mijn placenta lag ook aan de voorkant en sloot de hele ingang uitgang af, maar is helemaal naar boven verschoven.

Wup ook een hikbaby. Meisje in m’n buik had de hik bij de vk. Was erg leuk om te horen met de doppler! Vk moest er zelf ook erg om lachen.

Verders geen nieuws hier. Probeer overdag zoveel mogelijk te bewegen. Want hoe langer ik zit of lig, hoe moeilijker ik weer overeind kom. Maar met die nesteldrang is dat niet zo'n groot probleem.

Fijne dag, ladies!
pi_72834993
Oke, dan is het bij deze dus min of meer zeker...ik word de laatste 17 septembermama. Had ik toch gelijk. Stiemie haal ik never nooit meer in en Linda, jou ook niet. Ach ja, maakt ook niet uit, iemand moet de laatste zijn. Maar nou kom ik straks wel bovenaan de lijst te staan hellup!

Stiemie
O en Linda, voel je nu verder al iets?
Sorbo ik kan niet meer rekenen dus ik gokte dat je rond de 37 weken zat. Niet eens zo slecht gegokt, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72835031
Eigenlijk sta je nu ook al bovenaan, Mef!
  donderdag 17 september 2009 @ 11:59:56 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72835047
Ssserpente, ik ben zo jaloers op jouw marmottenslaapjes!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72835097
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, ik ben zo jaloers op jouw marmottenslaapjes!!!

Heb gisteravond twee pilletjes Dormeasan van A. Vogel weggeslikt met een beker warme melk. Misschien helpt het bij jou ook?
pi_72835131
quote:
Wup ook een hikbaby. Meisje in m’n buik had de hik bij de vk. Was erg leuk om te horen met de doppler! Vk moest er zelf ook erg om lachen.
Hihi wat leuk!!

Oh Linda wat spannend!! Voel je al wat?

Bix ik had een foldertje van de vk gekregen met reclame voor geboortekaartjes en als je precies op je uitgerekende datum bevalt dan krijg je ze gratis Ik zal kijken of ik de website daarvan nog kan vinden.

Navelcheck: hij is verdwenen als ik lig of sta
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72835354
Mefke, goed gegokt hoor!

Ssserpente, fijn dat je zo goed slaapt. Dat scheelt zo enorm met hoe je de dag doorkomt!
  donderdag 17 september 2009 @ 12:13:29 #274
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72835393
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Heb gisteravond twee pilletjes Dormeasan van A. Vogel weggeslikt met een beker warme melk. Misschien helpt het bij jou ook?
Dat denk ik niet Er loopt nl ook nog een peuter hier rond te hobbelen...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72835416
Linda, spannend!!
Ik hoop dat je je baby snel in je armen zal kunnen houden.

Stiemie, is ze er al?????

Mefke, komt goed joh, binnen uiterlijk 2 weken mag jij eindelijk ook je kindje zien

Alle andere zwangere dames ook een
Hou je taai, probeer te genieten van de rust zolang het nog kan en verheug je op het allermooiste: mama worden
En of het nou voor de eerste of de 6e keer is, het blijft iets wonderbaarlijks. Zo geweldig, en jullie mogen ook straks (weer)!!!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 17 september 2009 @ 12:15:30 #276
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72835453
Oh Linda, spannend is dat zeg, echt zo bewust de laatste loodjes. En al 1 cm ontsluiting en gestript, veelbelovend hoor . Zet hem op meis .

Stiemie, you go girl
pi_72835484
Oja, over lekvlekken. Die blijven hier ook present ja. Heb er sinds een dag of 2 ook pijnlijke tepels bij, das effe wat minder.
Sserpente, ik sta nog niet bovenaan Linda en Stiemie staan (nog) boven me
pi_72835510
Stiemie heel veel succes, je bent er bijna!!
pi_72835527
Ik heb nog nooit gelekt, maar dat hoeft ook niet persé heb ik begrepen.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:22:34 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_72835632
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:00 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie Zie je wel, ga je toch als eerste Zet 'm op!

Zo, ff kort verslag van het ziekenhuis: Weeen, ja, maar niet regelmatig. Echo alles ok. Niet veel vruchtwater meer, maar nog wel genoeg. Ontsluiting: 1cm. Gestript: ja (auw ) maandag inleiden, maar ze verwachtte me voor die tijd wel al terug te zien Spannend

En nog een keer een voor Stiemie, ik vind het zo leuk
Spannend Linda! Wanneer gaat je mams jouw kant op?

(En gisteren mijn nieuwe buurman gesproken, volgens mij krijg ik echt erg leuke buren )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72835677
Ik mis alle spanning
Linda en Stiemie even een voor jullie, zet em op meiden!!!!

Nieuwe beebjes onderweg

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 12:24:45 ]
pi_72835688
Spannend hier zie ik!

Voor Stiemie en Linda!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72835816
17 september Stiemie En linda
  donderdag 17 september 2009 @ 12:38:31 #284
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72836092
Spannend!! Zet 'm op dames!
pi_72836324
Verse beebjes onderweg

Stiemie en Linda; veel succes en zet hem op
pi_72836375
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb nog nooit gelekt, maar dat hoeft ook niet persé heb ik begrepen.
Klopt. Ik ben ook nog steeds gezegend met een droge BH

Linda maak jij het ook even spannend! Hopen dat het strippen werkt en je niet ingeleid hoeft te worden!
pi_72836426
Oh mén zo spannend!!!
Stiemie en Linda zet 'm op!!!! Go go go!!!!!
#geen
pi_72836699
Stiemie doe eens updaten!!

Is het normaal dat je bloed na het strippen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Spoiler voor het niet-frisse-nieuws Niet veel te melden. Ongelofelijke ongesteldheidskramp in mn rug die ik absoluut niet gemist heb de laatste 9 maanden, maar nog niks te merken van weeen. Misschien doe ik de andere 9cm wel gewoon zoals de eerste, hihi!

Enne..Mefke, je mag me best nog inhalen hoor, als je niet bovenaan wil staan. Hou ik de beentjes nog even bij elkaar

Troel, fijn dat ze je zo bevallen
Lotte!
Noah!
pi_72836714
Stiemie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72836851
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:01 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie doe eens updaten!!

Is het normaal dat je bloed na het strippen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Spoiler voor het niet-frisse-nieuws Niet veel te melden. Ongelofelijke ongesteldheidskramp in mn rug die ik absoluut niet gemist heb de laatste 9 maanden, maar nog niks te merken van weeen. Misschien doe ik de andere 9cm wel gewoon zoals de eerste, hihi!
Ik zou toch even bellen voor de zekerheid. Ik heb geen idee, maar vragen kan geen kwaad toch?
pi_72836927
Linda, misschien heb je wel rugweeën...
Sterkte en succes en bel even voor de zekerheid?
#geen
pi_72836994
Duchess..ja, daar had ik me al op voorbereid...ongesteldheid kwam bij mij ook altijd alleen maar met rugpijn. Maar het is niet in vlagen, tis echt een constante irritatie. Ik merk het wel! En over dat bloeden, ze had wel gezegd dat het kon, maar ik dacht een paar druppies ofzo.

Ow @ Troel, mn mama komt een week na de bevalling. Ronny moet dan weer werken en dan heb ik toch nog een beetje hulp. Aan de ene kant jammer, want ik denk dat ik mn mama eigenlijk meteen daar wil, maar om het na 1 week helemaal alleen te doen vind ik ook weer zo wat..
Lotte!
Noah!
pi_72837002
Linda, succes! Het doet in ieder geval iets, dat strippen. En nuh, ik ga je echt niet meer inhalen, dus je hoeft je benen niet bij elkaar te houden. Iemand moet de laatste zijn, ga ik strijken met die eer.
En Stiemie, als je vk gelijk krijgt, ben je er al bijna...
pi_72837254
Mef
#geen
pi_72837275
Ah joh, gewoon je best doen...pannenkoeken, ananas, lange wandelingen en als klap op de vuurpijl, een nachtelijk feestje met je Lief Ik moet nog pufclubben en voor de laatste keer McDonalds eten ( ) dus ik gun je die tijd wel
Lotte!
Noah!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:24:50 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72837296
Stiemie en Linda, zet 'em op!
Mefke, je kan ze nog inhalen als je hetzelfde 'trucje' doet als Karin

lily. af en toe moet je gewoon even egoistisch doen
pi_72837377
Haha Linda, pannenkoeken heb ik al gehad (waren erg lekker, maar deden verder niets), ananas ligt in de koelkast (van die stukjes, liggen er al weken) en lange wandelingen zijn hier niet langer dan 200 meter. Blijft dus over dat feestje met lief. Hmmm
Nou, ik ga de laptop zo maar eens er bij pakken, dan kan ik en hier f5'en en een keukenkastje opruimen...Maar eerst zal ik maar eens gaan douchen (jaaa, erg he...ik heb echt zo'n dag dat er niks uit mijn handen komt)
pi_72837544
Dat hoort erbij volgens mij! Ik wil al 2 weken lang eigenlijk alleen nog maar omringt met eten in bed liggen. Wat dat betreft ben ik echt blij dat het de eerste is. Echt respect voor 2e (of meer) kindjes-mama's...
Lotte!
Noah!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:35:54 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_72837604
Klinkt heel normaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 september 2009 @ 13:38:17 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72837672
Jullie vergeten traplopen en touwtje springen!

Of zullen we Pringles als nieuwe bevalopwekmethode introduceren?

Go Stiemie!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')