Ze halen de topjes van je tepels af... vraag maar aan Ssserpentequote:Op donderdag 17 september 2009 10:52 schreef Vlindur het volgende:
Mijn borst begint ook weer te lekker. Ik had even een paar weken een lek vrije borst, maar hij doet het dus nogKomt die ander vanzelf ook meedoen? of moeten ze dat lekprikken ofzo?
(Mijn rechter zit dus potdicht)
Nee, niet weer dat nare verhaalquote:Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze halen de topjes van je tepels af... vraag maar aan Ssserpente
Oh, die heb ik gemist..?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze halen de topjes van je tepels af... vraag maar aan Ssserpente
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, ik ben zo jaloers op jouw marmottenslaapjes!!!
Hihi wat leuk!!quote:Wup ook een hikbaby. Meisje in m’n buik had de hik bij de vk. Was erg leuk om te horen met de doppler! Vk moest er zelf ook erg om lachen.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
Heb gisteravond twee pilletjes Dormeasan van A. Vogel weggeslikt met een beker warme melk. Misschien helpt het bij jou ook?
Spannend Linda! Wanneer gaat je mams jouw kant op?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:00 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie![]()
Zie je wel, ga je toch als eerste
Zet 'm op!
Zo, ff kort verslag van het ziekenhuis: Weeen, ja, maar niet regelmatig. Echo alles ok. Niet veel vruchtwater meer, maar nog wel genoeg. Ontsluiting: 1cm. Gestript: ja (auw) maandag inleiden, maar ze verwachtte me voor die tijd wel al terug te zien
Spannend
En nog een keer eenvoor Stiemie, ik vind het zo leuk
Klopt. Ik ben ook nog steeds gezegend met een droge BHquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb nog nooit gelekt, maar dat hoeft ook niet persé heb ik begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor het niet-frisse-nieuwsNiet veel te melden. Ongelofelijke ongesteldheidskramp in mn rug die ik absoluut niet gemist heb de laatste 9 maanden, maar nog niks te merken van weeen. Misschien doe ik de andere 9cm wel gewoon zoals de eerste, hihi!
Enne..Mefke, je mag me best nog inhalen hoor, als je niet bovenaan wil staan. Hou ik de beentjes nog even bij elkaar
Troel, fijn dat ze je zo bevallen
Lotte!
Noah!
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:01 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie doe eens updaten!!
Is het normaal dat je bloed na het strippen?Ik zou toch even bellen voor de zekerheid. Ik heb geen idee, maar vragen kan geen kwaad toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor het niet-frisse-nieuwsNiet veel te melden. Ongelofelijke ongesteldheidskramp in mn rug die ik absoluut niet gemist heb de laatste 9 maanden, maar nog niks te merken van weeen. Misschien doe ik de andere 9cm wel gewoon zoals de eerste, hihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |