abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72848883
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ook niet...
Maar ik denk dat ze nog lekker ligt te knuffelen
naja, niet dat ze het zelf gepost zou hebben maar vaak kun je aan de krabbels wel afleiden wat er is gebeurd Snaps....
Maar ik zal tzt wel ervoor zorgen dat iemand per direct een sms krijgt met het dwingende verzoek het direct te posten natuurlijk
zo van:
floep
sms

ow wacht, ik heb een iphone, kan natuurlijk ook zelf posten
  donderdag 17 september 2009 @ 19:04:48 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72848886
Freecell, niet elke vent is hetzelfde, hoor. Wees blij met de jouwe
Die van mij snapt er ook geen donder van, van dat gezwanger, gehormoner, gezweimel over baby's de hele dag, etc. En ik kan me dat enigszins best voorstellen, hij voelt ook verder niks. Hij zegt ook wel dat ie het wel ziet als de baby er is en eerlijk gezegd is het niet altijd leuk en makkelijk maar wil ik en niet ruilen voor een vent die meezwangert, meeemelt en me alleen maar loopt te betuttelen? Nooit!

om eerlijk te zijn word ik zelf al vaak moe van zwangeren die denken in het middelpunt te staan en alles te menen kunnen en niet kunnen vanwege hormonen of ander drama
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72848904
En nu ga ik maar even het werk dat ik mee naar huis heb genomen doen
Kan ik straks mn buik misschien laten rusten.

Gelukkig had mn hubbie gekookt en haalt hij straks Eva op bij opa en oma.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:06:25 #104
190853 RockabeIIa
pi_72848942
En mijn vriend is echt een heel
leuke papa gebleken
  donderdag 17 september 2009 @ 19:09:54 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72849065
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
leuke papa gebleken
Das uiteindelijk het belangrijkste...
pi_72850059
Nog geen neiuws van Stiemie?
Ik hoop maar dat alles voorspoedig verlopen is en dat ze te druk is met knuffelen!
.... met gevoel voor drama....
pi_72850095
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Kersjes het volgende:
Nog geen neiuws van Stiemie?
Ik hoop maar dat alles voorspoedig verlopen is en dat ze te druk is met knuffelen!
Ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72850126
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
leuke papa gebleken

Jeumig, wat heb ik ineens een emobui!

Pff, barstte vanmiddag van de energie en was bijna hysterisch goedgeluimd. Heb gestofzuigd, gedweild, een stuk met de hond gewandeld, de hele achterstallige strijk gedaan (lees: 15 overhemden) en de wc en keuken schoongemaakt.

N. gaat vanavond uit eten. En daarom had ie haast. Dus toen ik iets wilde vertellen, zei ie: "Ik heb even haast, schatje! " en liep ie weg.

En 'knip', zomaar ineens sloeg ik om!

Tissue!

Heb trouwens ook al de hele avond harde buiken. Zal wel komen omdat ik teveel heb gedaan. Blegh!
pi_72850310
Rachel van Friends is aan het bevallen.
Bijna nét echt.
pi_72850409
Tadaa, en een stuitbevalling zonder knippen of scheuren!
Geweldig!

En de navelstreng hoeft ook niet door en ze hoeft ook niet de placenta uit te poepen!
Wat is het leven toch prachtig en bevallen is zooooooooooooooo leuk!

stomme k*t tv bevallingen, ik had er dus wel echt een vertekend beeld van
pi_72851159
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij snapt er ook geen donder van, van dat gezwanger, gehormoner, gezweimel over baby's de hele dag, etc. En ik kan me dat enigszins best voorstellen, hij voelt ook verder niks. Hij zegt ook wel dat ie het wel ziet als de baby er is en eerlijk gezegd is het niet altijd leuk en makkelijk maar wil ik en niet ruilen voor een vent die meezwangert, meeemelt en me alleen maar loopt te betuttelen? Nooit!
Hier hetzelfde hoor.

Mijn lief snapt er verder ook niet veel van. Betuttelt en zwijmelt echt totaal niet mee.
Hij vindt kinderen geweldig en zijn eigen jongens natuurlijk helemaal en maar die zwangerschap daar moet hij niet zoveel van hebben, eigenlijk
Voor hem begint het pas na de geboorte (en dan zelfs nog iets later als ze een beetje baby af zijn, zeg maar want ik geef ook altijd borstvoeding enzo dus daarmee kan hij ook niet helpen)

Ik zit daar helemaal niet mee

wil niet zeggen dat hij er niet meteen voor me is als er iets aan de hand is natuurlijk want dan staat hij aan mijn zijde en laat hij alles vallen
pi_72853975
Hier een die wel betrokken is, maar niet té. Ik word elke dag uitgebreid gemasseerd (is zijn hobby ) en hij helpt me met alles, maar ik moet 't wel eerst vragen En ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hij is lief. Meestal niet horkerig en niet te bezorgd.

Stiemiehiehie!! Kom es vertellen!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:06:34 #113
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72854134
Nog geen nieuwe beebs gemeld?

Het zwemmen was inderdaad iets teveel van het goede
Beebje schopt er nu op los!
Volgende week toch maar lekker banenzwemmen
Voor nu nog even lekker op de bank hangen en dan duik ik mijn bedje in..Truste
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72855573
ik kwam nog even linda en stiemie nieuws checken...geen nieuws. Nou dames, zet em op dan komende nacht!
Ik ga zo even een sproeier op mijn buikje zetten en daarna heerlijk slapen. Trusten allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72855657
dus als ik het goed heb begrepen, dan heeft geen van de 17 septemberdames hun kindje op 17 september gekregen... (ms nog iets te vroeg om te zeggen) en lopen 3 van de 4 overtijd... Ik ben heel benieuwd naar nieuws, geslacht, namen en foto's... nog even wachten dus...
trusten allemaal!
pi_72855829
ben ik weer...

Pufclubmevrouw denkt niet dat het nog tot maandag duurt, want ik moest toch echt af en toe wel eea wegzuchten...Ben benieuwd. Echt relaxed is het niet meer in ieder geval, maar ik heb nog niet echt regelmaat in mn buik gevoeld. Tis vooral mn rug die enorm lastig doet.

Ok, even pauze van naar de wc gaan. Slijmprop is er ook uit nu (dus ja, die dingen groeien aan, want met 26 weken ben ik die ook al verloren).

Over Lief, hij is echt heel zorgzaam. Loopt nu ook als een gestresste kip zonder kop rond, heeft de maxicosi al klaar staan in de gang enzo. Maar dat hele zwangere, nee, daar heeftie weinig mee. Zoals Rocka's vriend dus

Ow, en egopost, ik weet het, maar ik kan me echt ff niet op iets anders focussen nu, sorry.
behalve dan dat ik graag wil weten hoe het met Stiemie is
Lotte!
Noah!
pi_72855899
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef mijsje het volgende:
dus als ik het goed heb begrepen, dan heeft geen van de 17 septemberdames hun kindje op 17 september gekregen... (ms nog iets te vroeg om te zeggen) en lopen 3 van de 4 overtijd... Ik ben heel benieuwd naar nieuws, geslacht, namen en foto's... nog even wachten dus...
trusten allemaal!
jawel, naar alle waarschijnlijkheid stiemie
  donderdag 17 september 2009 @ 21:45:06 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72855934
Linda, geen excuses gek, focus jij je maar lekker op de zich al aankondigende bevalling
pi_72855935
Ik hoop dat het door gaat zetten Linda en dat je je morgen komt melden met beeb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:54:46 #120
190853 RockabeIIa
pi_72856403
Linda, lekker gaan rusten. Dalijk zet het vannacht toch door joh
pi_72856438
ik hoopte persoonlijk nog op een nachtje slaap
Lotte!
Noah!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:56:01 #122
190853 RockabeIIa
pi_72856465
Helaas heb je er geen zak over te vertellen
(en het begint vaak 's nachts omdat dan de baarmoeder het actiefst is blijkbaar)
pi_72856539
mjeh, daar was ik al bang voor Vandaar ook het rennen van Lief, die is 's nachts niet op zn best zeg maar
Lotte!
Noah!
pi_72856577
Oooh Linda, nou krijg ik helemaal zin om als vanouds weer te komen nachtbraken hier
Heel veel succes alvast!
.... met gevoel voor drama....
pi_72856619
Mag wel hoor Kers, kan je me gezelschap houden Doe je er dan een foto van Toby bij? Dat ik weet waar ik het voor doe enzo?
Lotte!
Noah!
pi_72856886
Daar ben ik weer

En helemaal
Geweldig gewoon. Het is een echt mensje in mijn buik. En hij is zo vrolijk met z'n handjes en benen bezig. En een handje in zn mond brengen kan ie ook goed.

Oh lezen jullie het al??? Het is een JONGEN!
Een echte jonge man, groeit in mijn buik

Moest echt even
Ik heb een dvd en 2 mooie foto's.
Ik probeer nu een stukje van de dvd op de pc te zetten. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus dat wordt puzzelen.

Maar willen jullie wel geloven hoe blij wij ze nu!
Geweldig gewoon.
pi_72856989
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef ymme het volgende:
Daar ben ik weer

En helemaal
Geweldig gewoon. Het is een echt mensje in mijn buik. En hij is zo vrolijk met z'n handjes en benen bezig. En een handje in zn mond brengen kan ie ook goed.

Oh lezen jullie het al??? Het is een JONGEN!
Een echte jonge man, groeit in mijn buik

Moest echt even
Ik heb een dvd en 2 mooie foto's.
Ik probeer nu een stukje van de dvd op de pc te zetten. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus dat wordt puzzelen.

Maar willen jullie wel geloven hoe blij wij ze nu!
Geweldig gewoon.
Joepie
Geniet van je kleine man!
pi_72857036
Gefeliciteerd Ymme, een zoontje
Lotte!
Noah!
pi_72857185
Ja het is echt helemaal super.
Een meisje wat ook super geweest.
Het maakte ons helemaal niets uit. Lekker cliché maar het is echt zo.

We krijgen gewoon een zoon.
En hij gaat de naam van zijn overleden opa dragen
pi_72857247
Morgen Linda! Morgen

Gefeliciteerd Ymme met je knulletje
pi_72857353
Owja, belangrijke mededeling: Pvoesss is chef-update als ik zelf niet meer daar toe in staat ben
Lotte!
Noah!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:34:14 #132
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72858144
Linda, ik ga nu slapen want ik ben echt afgepeigerd, maar ik zal echt aan je denken Het gaat vast niet lang meer duren, ik heb gewoon zo'n gevoel dat het wel eens snel zou kunnen gaan tussen nu en even, zeg maar..

En hoe zou het nu zijn met Stiemie? ? ? Ik hoop zo dat er morgen meer te lezen is over haar!

Ymme, leuk, een jongen!

Nouja, ik ga nu dus mijn bed in en ik heb alvast besloten dat ik morgen niet ga werken. Ik heb het volledig gehad, ik heb zo'n spijt dat ik een halve dag mee ben gegaan met het bedrijfsuitje.. Het was veels te veel en veels te zwaar en mijn lijf wil nu écht niet meer. Morgen dus maar een dag rust, heb ik besloten. Relatief gezien natuurlijk, want de kraam-intake-mevrouw komt morgen Lief staat nu nog te dweilen zodat ik me morgen niet hoef te schamen voor een smerig huis Sweet dreams allemaal Hoop dat íedereen vannacht lekker kan slapen!
3!
pi_72858308
Trixie, lekker slapen en jij bent morgen gewoon thuis om te F5en, geef maar toe
Hopelijk voel je je morgen wat beter. En succes met de kraam-intake-mevrouw. Heb je tepelcreme?
Lotte!
Noah!
pi_72858388
Ymme, van harte meid! Een kereltje, wat leuk joh! Geniet maar lekker op je roze wolk, maar zodra je de aarde weer in beeld hebt, graag foto's van die knul van je!

Linda, ik hoop dat je een rustige nacht hebt zodat je er morgen vol frisse moed en energie tegenaan kan om die kleine van jullie te begroeten

Stiemie, geen idee hoe het met je is, maar zowieso een Hopelijk ben je lekker met je meissies aan het knuffelen.

Incantrix, slaap lekker joh... en veel succes/plezier met de intake morgen!

Ik ga ook mijn bedje met lief erin opzoeken. Es kijken wat de nacht hier gaat brengen. Hopelijkvooral goede nachtrust zoals de thee beloofd.
pi_72858905
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, van harte meid! Een kereltje, wat leuk joh! Geniet maar lekker op je roze wolk, maar zodra je de aarde weer in beeld hebt, graag foto's van die knul van je!

Linda, ik hoop dat je een rustige nacht hebt zodat je er morgen vol frisse moed en energie tegenaan kan om die kleine van jullie te begroeten

Stiemie, geen idee hoe het met je is, maar zowieso een Hopelijk ben je lekker met je meissies aan het knuffelen.

Incantrix, slaap lekker joh... en veel succes/plezier met de intake morgen!

Ik ga ook mijn bedje met lief erin opzoeken. Es kijken wat de nacht hier gaat brengen. Hopelijkvooral goede nachtrust zoals de thee beloofd.
Youtube is nu aan het uploaden. Resterende tijd een uurtje of 3
Naja, kan ik de link morgenvroeg zeker posten hier.

Ga nu foto van foto proberen te maken.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:54:39 #136
95408 Incantrix
pi_72859394
Tee-hee, natuurlijk éven vergeten dat als er net gedweild is, je niet door je huis kunt gaan baggeren Héél eventjes hiero dus nog
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
Trixie, lekker slapen en jij bent morgen gewoon thuis om te F5en, geef maar toe
Hopelijk voel je je morgen wat beter. En succes met de kraam-intake-mevrouw. Heb je tepelcreme?
Hè, ze heeft me door! Maar geef toe, dit is natuurlijk ook wel het thuisblijven waard Ik hoop het ook, maar de ervaring leert dat als ik morgen ga werken, ik waarschijnlijk nog een paar dagen de echo's voel van vandaag. Beter maar luisteren naar mijn lijf dus En whehe! Nee, had ik eigenlijk wel moeten hebben, want ik heb ook nog geen enkel hydrofiel-artikel van de kraamlijst, de wieg is er nog niet, nog geen commode, de kamer staat nog vol met klusspullen op oud en onder de verf gespetterd zeil enz. enz... Dan zou ik bij evt. opmerkingen kunnen roepen "maar kíjk, ditte hebt ik wel!" Overigens denk ik dat ik haar gewoon heel enthousiast élk kleertje dat ik heb stuk voor stuk ga laten zien als ze wil controleren, dan rent ze vast halverwege gillend weg Nouja, nog maar eens een voor jou, ik vind het zo spannend voor je!

Lijnloos, jij ook lekker slapen Truste!
3!
  donderdag 17 september 2009 @ 23:03:27 #137
95408 Incantrix
pi_72859889
Nu écht truste!
3!
pi_72859918
Ymme ook een knul! Leuk!

Nog geen nieuws van Stiemie? Hoop dat alles goed gaat dan!
Linda, succes he!

Lieve meiden, welterusten en tot morgen middag! (moet werken)

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72860614
Stiemie is vast zo aan het genieten geweest van haar nieuwe dochter, dat ze nu helemaal doodmoe in slaap gevallen is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72861083
Zie hier een close-up van zijn hoofdje

pi_72861544
Oeh ik ben benieuwd of Stiemie nu al bevallen is! Spannend!

En Linda! Bij jou ook spannend! alvast, en wie weet wat er vannacht nog gaat gebeuren!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72861847
Linda! Slijmprop (alweer) verloren! Ja ja nu gaat het echt heel binnenkort gebeuren hoor! Mijn slijmprop ging er deels uit op donderdagavond en zondagmiddag had ik Evi in mijn armen
Dus:

Ymme een jongen! Wat tof! Wat vindt papa ervan?
Is het al gelukt met de pics?
#geen
pi_72862408
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Linda! Slijmprop (alweer) verloren! Ja ja nu gaat het echt heel binnenkort gebeuren hoor! Mijn slijmprop ging er deels uit op donderdagavond en zondagmiddag had ik Evi in mijn armen
Dus:

Ymme een jongen! Wat tof! Wat vindt papa ervan?
Is het al gelukt met de pics?
Zie 3 posts hierboven.

Ja papa is natuurlijk ook helemaal blij.
Die was in gedachten al aan het voetballen.

De vk zei eerst, volgens mij is het een meisje, paps helemaal glunderen. Oh nee het is toch een jongentje..
Maar het kon ons echt niets schelen. Beide zijn welkom.
pi_72863532
Hmmm nog steeds geen nieuws van Stiemie. Hopelijk is ze inderdaad heel erg aan het genieten van haar dochter

Linda hoe is het met jou? Fijn dat je lief nu ook wakker lijkt te zijn geworden

Slaap lekker allemaal (Rocka ook en vooral )
pi_72863678
Linda, je bent toch niet gaan slapen nu ik hier klaar zit om te F5en?
pi_72863946
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef tessie het volgende:
Linda, je bent toch niet gaan slapen nu ik hier klaar zit om te F5en?
Ghehehe

Ik hoopte ook op nog een -bericht voor het slapen gaan...

Wie weet morgenvroeg...Stiemienieuws en Linda aan de gang...?

Succes!!!
#geen
pi_72863998
Ik ben verdorie speciaal aan het wakker liggen om hier nieuws te zien!
pi_72864094
Oh verrek... het is al vrijdag!

Ik *MELD* mij
pi_72864458
Sorbootje meldplicht!
  vrijdag 18 september 2009 @ 02:31:01 #150
190853 RockabeIIa
pi_72864606
Goedzo, sorbo! Mooi op tijd