naja, niet dat ze het zelf gepost zou hebben maar vaak kun je aan de krabbels wel afleiden wat er is gebeurdquote:Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Maar ik denk dat ze nog lekker ligt te knuffelen
Das uiteindelijk het belangrijkste...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijn vriend is echt een heel
leuke papa gebleken
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Kersjes het volgende:
Nog geen neiuws van Stiemie?![]()
Ik hoop maar dat alles voorspoedig verlopen is en dat ze te druk is met knuffelen!
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijn vriend is echt een heel
leuke papa gebleken
Hier hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij snapt er ook geen donder van, van dat gezwanger, gehormoner, gezweimel over baby's de hele dag, etc. En ik kan me dat enigszins best voorstellen, hij voelt ook verder niks. Hij zegt ook wel dat ie het wel ziet als de baby er isen eerlijk gezegd is het niet altijd leuk en makkelijk maar wil ik en niet ruilen voor een vent die meezwangert, meeemelt en me alleen maar loopt te betuttelen? Nooit!
jawel, naar alle waarschijnlijkheid stiemiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef mijsje het volgende:
dus als ik het goed heb begrepen, dan heeft geen van de 17 septemberdames hun kindje op 17 september gekregen... (ms nog iets te vroeg om te zeggen) en lopen 3 van de 4 overtijd...Ik ben heel benieuwd naar nieuws, geslacht, namen en foto's...
nog even wachten dus...
trusten allemaal!
Joepiequote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef ymme het volgende:Daar ben ik weer
![]()
En helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig gewoon. Het is een echt mensje in mijn buik.En hij is zo vrolijk met z'n handjes en benen bezig. En een handje in zn mond brengen kan ie ook goed.
Oh lezen jullie het al??? Het is een JONGEN!
Een echte jonge man, groeit in mijn buik![]()
Moest echt even![]()
Ik heb een dvd en 2 mooie foto's.
Ik probeer nu een stukje van de dvd op de pc te zetten. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus dat wordt puzzelen.
Maar willen jullie wel geloven hoe blij wij ze nu!
Geweldig gewoon.
Youtube is nu aan het uploaden. Resterende tijd een uurtje of 3quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, van harte meid! Een kereltje, wat leuk joh! Geniet maar lekker op je roze wolk, maar zodra je de aarde weer in beeld hebt, graag foto's van die knul van je!![]()
Linda, ik hoop dat je een rustige nacht hebt zodat je er morgen vol frisse moed en energie tegenaan kan om die kleine van jullie te begroeten![]()
Stiemie, geen idee hoe het met je is, maar zowieso eenHopelijk ben je lekker met je meissies aan het knuffelen.
Incantrix, slaap lekker joh... en veel succes/plezier met de intake morgen!
Ik ga ook mijn bedje met lief erin opzoeken. Es kijken wat de nacht hier gaat brengen. Hopelijkvooral goede nachtrust zoals de thee beloofd.![]()
Hè, ze heeft me door!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
Trixie, lekker slapenen jij bent morgen gewoon thuis om te F5en, geef maar toe
![]()
Hopelijk voel je je morgen wat beter. En succes met de kraam-intake-mevrouw. Heb je tepelcreme?
Zie 3 posts hierboven.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Linda!Slijmprop (alweer) verloren! Ja ja nu gaat het echt heel binnenkort gebeuren hoor!
Mijn slijmprop ging er deels uit op donderdagavond en zondagmiddag had ik Evi in mijn armen
Dus:![]()
![]()
![]()
Ymme een jongen!Wat tof! Wat vindt papa ervan?
![]()
Is het al gelukt met de pics?
Ghehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef tessie het volgende:
Linda, je bent toch niet gaan slapen nu ik hier klaar zit om te F5en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |