abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72864030
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wilders is net een Italiaanse verdediging. Sterk, slim en dodelijk met de counter.
En de meeste wedstrijden al ver voor de 90ste minuut met een rode kaart de catacomben in gestuurd.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_72864076
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En de meeste wedstrijden al ver voor de 90ste minuut met een rode kaart de catacomben in gestuurd.
Maar wel in de laatste minuut winnen met een leipe goal. Mooi voetbal hoeft niet, als je maar wint. Mooie politiek hoeft ook niet, als hij maar minister-president wordt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72864092
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar wel in de laatste minuut winnen met een leipe goal. Mooi voetbal hoeft niet, als je maar wint. Mooie politiek hoeft ook niet, als hij maar minister-president wordt.
Winnen?

De sympathie van de hooligans misschien.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_72864101
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe kan ie scoren als ie in de kleedkamer zit? Mooi voetbal hoeft zeker niet, maar winnen moet je wel op een legale manier doen. Toni gaat toch ook niet een minuut na het fluitsignaal de bal in het doel schoppen om daarna te zeggen dat ie het niet eens is met het eindsignaal, de FIFA spelregels niet goed zijn en volhoudt dat ie telde?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 18-09-2009 01:40:31 ]
-
pi_72864146
Eigenlijk is Wilders de John de Wolf van de politiek. Matig getalenteerd, maar dankzij de botte bijl en z'n blonde manen de held van de zwakzinnige gewone man.
pi_72864167
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eigenlijk is Wilders de John de Wolf van de politiek. Matig getalenteerd, maar dankzij de botte bijl en z'n blonde manen de held van de zwakzinnige gewone man.
Niets tegen John.

Wel knap trouwens, Geertje heeft het intussen van buitengesloten jochie tot het Italiaanse elftal geschopt, en dat als Rotterdammer met blond lang haar nog wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ritmo op 18-09-2009 01:43:40 ]
-
pi_72864322
Beter dan kleding te belasten is het verlenen van een voorhuidvoordeel.

Dat werkt zo:
Bijna overal op de wereld waar er gedonder is, zijn er ofwel Israėlieten, danwel moslims of Amerikanen bij betrokken. Soms alledrie. De jongetjes van die delen van de wereldbevolking zijn om uiteenlopende redenen doorgaans besneden.
Hieruit valt af te leiden dat babybesnijdenis op latere leeftijd tot agressief gedrag lijdt. Dus ligt het voor de hand de onbesnedenen te belonen voor hun zachtaardiger natuur.
Farts are jazz to assholes
pi_72864368
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zeg eerder Materazzi. Je kan niet om hem heen en probeer maar niet te scoren, want hij haalt je altijd onderuit. Bovendien is hij wel zo leip om in de laatste minuut naar voren te stormen en een penalty te versieren. Zo winnen ze alsnog terwijl je zelf met een rode kaart van het veld wordt gestuurd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72864536
Wat is dit nou weer voor onzin?

Het is een grapje? Toch?....
 FR
pi_72864546
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zeg eerder Materazzi. Je kan niet om hem heen en probeer maar niet te scoren, want hij haalt je altijd onderuit. Bovendien is hij wel zo leip om in de laatste minuut naar voren te stormen en een penalty te versieren. Zo winnen ze alsnog terwijl je zelf met een rode kaart van het veld wordt gestuurd.
Pas op: Materazzi is een held sinds hij Zidane heeft genaaid dus ook die vergelijking gaat niet op!
 FR
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:00:14 #261
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72865370
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef -HERA- het volgende:
Ik ben benieuwd naar reacties van moderne buitenlanders, die hier wonen, wat zij ervan vinden!
Ik denk dat zij deze maatregel, die natuurlijk cynisch bedoeld is, toejuichen!

Kopvoddentax!
Je denkt ook dat je God het er mee eens zal zijn? Wellicht heb je daar ook telepathisch contact mee.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72865676
Ja ook ik vind het vreemd, toch zijn er andere gedachtes om maar een gelijkenis te trekken met de landen waar de hoofddoek voornamelijk vandaan komt.... Hoe zullen ze daar reageren als je daar denkt of aanvraag doet voor het plaatsen van een kerk voor christenen?
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:34:49 #263
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72865731
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:30 schreef Anc het volgende:
Ja ook ik vind het vreemd, toch zijn er andere gedachtes om maar een gelijkenis te trekken met de landen waar de hoofddoek voornamelijk vandaan komt.... Hoe zullen ze daar reageren als je daar denkt of aanvraag doet voor het plaatsen van een kerk voor christenen?
Want die landen zijn een voorbeeld voor ons?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:48:29 #264
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72865955
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:30 schreef Anc het volgende:
Dat is wel zo'n kutargument Alsof we dan maar net als die landen moeten worden
pi_72865999
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Urquhart het volgende:
CDA = Christenen Dienen Allah was wel even een dijenkletser
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72866806
Velen mensen die Wilders uitlachen cq haten, begrijpen het verhaal wat Wilders houdt niet. Wilders is een persoon die met een goede dosis humor zijn standpunten duidelijk wil maken aan de mens, het is zijn manier van doen! Ik snap dat dit tot verwarring kan leiden, waardoor jullie hem allemaal de grond in boren (haten en uitlachen). Als je Wilders denken begrijpt, dan weet je dat hij het niet verkeerd bedoelt.

Je kunt dit vergelijken met humor op je werk, soms wordt daar ook wat afgelachen met vergaderingen. Er zijn ook altijd mensen aanwezig die de op een humorige manier gebrachten standpunten niet begrijpen. Ik hoop dat ik eindelijk duidelijkheid hebt geschept, waardoor jullie nu weten hoe Wilders het nou bedoelt...

Met vriendelijke groeten,

Een 17 jarig jochie uit Roermond
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:36:03 #267
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72866839
Luister maar, hij zegt niet wat hij zegt!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:37:47 #268
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72866891
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:34 schreef ManianMan het volgende:
Velen mensen die Wilders uitlachen cq haten, begrijpen het verhaal wat Wilders houdt niet. Wilders is een persoon die met een goede dosis humor zijn standpunten duidelijk wil maken aan de mens, het is zijn manier van doen! Ik snap dat dit tot verwarring kan leiden, waardoor jullie hem allemaal de grond in boren (haten en uitlachen). Als je Wilders denken begrijpt, dan weet je dat hij het niet verkeerd bedoelt.

Je kunt dit vergelijken met humor op je werk, soms wordt daar ook wat afgelachen met vergaderingen. Er zijn ook altijd mensen aanwezig die de op een humorige manier gebrachten standpunten niet begrijpen. Ik hoop dat ik eindelijk duidelijkheid hebt geschept, waardoor jullie nu weten hoe Wilders het nou bedoelt...

Ik heb zijn standpunten en ideeėn gelezen op die baggersite van de PVV en ik zie daardoor juist nog meer redenen om hem te haten.
pi_72867198
quote:

Oh ja, hij is niet gek, wij begrijpen hem gewoon niet. Blijkbaar zijn de standpunten alleen voor een select groepje uitverkorenen helder. De profeet spreekt alleen tot de ware gelovigen, natuurlijk.

Misschien moet je je pas met de grote mensen gaan bemoeien als je baardgroei hebt, knul.
pi_72867618
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh ja, hij is niet gek, wij begrijpen hem gewoon niet. Blijkbaar zijn de standpunten alleen voor een select groepje uitverkorenen helder. De profeet spreekt alleen tot de ware gelovigen, natuurlijk.

Misschien moet je je pas met de grote mensen gaan bemoeien als je baardgroei hebt, knul.
Ten eerste heb ik baardgroei en had ik van tevoren (paar weken geleden) al zijn site bekeken. Op enkele punten na ben ik verder met hem eens. Hier in de buurt wonen veel criminelen die eens streng aangepakt moeten worden, helaas doet het huidige cabinet niets waar Wilders wel wat aan wilt doen (meer politie op straat), beter onderwijs (meer leraren), betere zorg en vooral betere opvoeding.

Ook het niet hoeven te betalen van belasting op het loon als je na je 65ste nog werkt vind ik een goed idee, het wordt aantrekkelijker om dan een paar jaar door te blijven werken.

Maar mischien zien jullie het niet in omdat jullie in een pracht wijk wonen waar bijna geen crimineel woont. Ze zouden jullie in een buurt moeten zetten waar veel criminele activiteit aanwezig is dan piepen jullie wel anders. Ik ben het, het meeste eens met meneer Wilders, want alle andere partijen hebben voorstellen die mij niet aanstaan!
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:16:37 #271
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72867728
Eerst was het zijn humor die we niet begrijpen en nu de wijk waarin we niet wonen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72867818
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Ringo het volgende:
Eerst was het zijn humor die we niet begrijpen en nu de wijk waarin we niet wonen.
Jullie begrijpen beide niet, omdat jullie geen inzicht hebben wordt eens daadwerkelijk volwassen (intelligent)!

Iets met mensenkennis
pi_72867878
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik baardgroei en had ik van tevoren (paar weken geleden) al zijn site bekeken. Op enkele punten na ben ik verder met hem eens. Hier in de buurt wonen veel criminelen die eens streng aangepakt moeten worden, helaas doet het huidige cabinet niets waar Wilders wel wat aan wilt doen (meer politie op straat), beter onderwijs (meer leraren), betere zorg en vooral betere opvoeding.

Ook het niet hoeven te betalen van belasting op het loon als je na je 65ste nog werkt vind ik een goed idee, het wordt aantrekkelijker om dan een paar jaar door te blijven werken.

Maar mischien zien jullie het niet in omdat jullie in een pracht wijk wonen waar bijna geen crimineel woont. Ze zouden jullie in een buurt moeten zetten waar veel criminele activiteit aanwezig is dan piepen jullie wel anders. Ik ben het, het meeste eens met meneer Wilders, want alle andere partijen hebben voorstellen die mij niet aanstaan!
Het ghetto van Roermond.
Hallon!
pi_72867885
Zijn aanpak van beleid is gewoon om mensen te shockeren. Het werkt, immers Wilders krijgt opnieuw grote media- aandacht op deze manier. Voorheen met de lancering van zijn filmpje FItna(?) trok ook een enorme media- aandacht aan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72867893
Zo de laatste posts lezende, heb ik ineens nog een geweldig idee hoe op de AOW bespaard kan worden.

Als we nou, bij de berekening welk percentage van de AOW je krijgt, Limburg als buitenland rekenen dan scheelt dat vast miljarden.
pi_72868039
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat schrijnender is: dat Wilders dit voorstel indient of dat mensen dit leuk vinden.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_72868045
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:23 schreef Igen het volgende:
Zo de laatste posts lezende, heb ik ineens nog een geweldig idee hoe op de AOW bespaard kan worden.

Als we nou, bij de berekening welk percentage van de AOW je krijgt, Limburg als buitenland rekenen dan scheelt dat vast miljarden.
Ha ik hoop dat dit het geval is, eindelijk van het verschrikkelijke Nederlandse regering af! Als Wilders nou minister-president zou worden in Limburg zou het helemaal top worden, weg met de criminelen.

Limburg kan zelf wel zijn eigen gedeelte besturen, trouwens als jullie nou eens onderwater komen te zitten komen jullie er ook niet in, zo zijn we eindelijk af van het minder intelligente volk!
pi_72868139
quote:
Op donderdag 17 september 2009 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die dit een goed plan vinden?

Jongens, ga je schamen. Jullie vinden dus dat het openlijk belijden van een andere godsdienst dan de 'onze' 1000 Euro moet kosten? Ik heb het nog niet eerder over Wilders gezegd, maar dit plan is werkelijk fascistisch.

En alle internethelden op FOK die dit een gewedlig idee vinden zijn dus óók fascisten.
Ja de godsdient die alle andere godsdiensten slecht vindt, en ongelovigen zouden dood moeten he..
Gewoon oprotten. Ze willen het hun eigen land maken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72868254
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ja de godsdient die alle andere godsdiensten slecht vindt, en ongelovigen zouden dood moeten he..
Eens Islam gelovigen, opbokken niet Islam gelovigen buitenlanders mogen erin mits ze geen misdrijf hebben gepleegd, want criminelen hoeven hier niet bij want de politie kan het nu al niet bijbenen. Het huidig kabinet wil nog minder blauw op straat
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:40:53 #280
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72868339
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Eens Islam gelovigen, opbokken niet Islam gelovigen buitenlanders mogen erin mits ze geen misdrijf hebben gepleegd, want criminelen hoeven hier niet bij want de politie kan het nu al niet bijbenen. Het huidig kabinet wil nog minder blauw op straat
Mensen weigeren vanwege hun geloof Ferdinand II van Aragon was trots op je geweest
pi_72868467
quote:

[..]

Natuurlijk, want de Turk op de hoek zou jou het liefst door je kop schieten Alle islamieten willen jou immers dood.

Xenofoob.
pi_72868497
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:40 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mensen weigeren vanwege hun geloof Ferdinand II van Aragon was trots op je geweest
Ik ken deze man niet, maar misschien heb ik de verkeerde term gebruikt. Ik kon beter de term "extreem Islamitische gelovigen" gebruiken maar helaas is het moeilijk te controleren!
pi_72868499
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hallo zeg? Lees eens even terug? Wie begon daar zwart-wit te denken en de problemen met allochtonen aan sociale achterstandswijken te koppelen? Ik niet in ieder geval. Due verwijt mij niet als ik daarop inhoudelijk reageer om betreffend standpunt te ontkrachten, dat ik zwart-wit denk.
Ik heb teruggelezen en kwam deze reactie tegen. Hier begin jij voor het eerst met de indeling van allochtonen/autochtonen, en koppelt er gelijk een hoop problemen aan. Ik begin over sociale achterstandswijken om nuance te brengen en een tegengeluid te geven aan jouw Wilders-propaganda.

Waarom zie je ze alleen als allochtoon of moslim en niet als een individuele staatsburger met problemen?
Derevaun Seraun.
pi_72868532
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk, want de Turk op de hoek zou jou het liefst door je kop schieten Alle islamieten willen jou immers dood.

Xenofoob.
Niet alle maar er zijn degelijk wel Islamieten die het wel willen!
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:48:44 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_72868579
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:20 schreef Igen het volgende:
41% van de Wilders-kiezers steunt de hoofddoekjesbelasting.

bron
Nouja zie het positief, dat betekent dat 59% van z'n vijfde colonne zich achter de oren krabte en dacht, nou nou...

Was deze hier al gepost, als reactie op Wilders' voorstel?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72868636
quote:

Dus wat je eigenlijk zegt is dat Wilders' electoraat intelligenter is dan de rest daar zij de geheime boodschappen van Wilders wel begrijpen? Vreemd, zeer vreemd.
quote:

[..]

Ik hoop dat je aan het trollen bent. Echt.
Derevaun Seraun.
pi_72868767
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Niet alle maar er zijn degelijk wel Islamieten die het wel willen!
Er zijn ook degelijk Hollandse, getrouwde, blanke mannen met twee kinderen, een kantoorbaan van 9 tot 5, een stationwagon en een golden retriever die mensen door hun hoofd willen knallen. Zullen we deze groep dan ook maar tot Reichsfeinde dopen en ze het land uit gooien?
Derevaun Seraun.
pi_72868848
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja zie het positief, dat betekent dat 59% van z'n vijfde colonne zich achter de oren krabte en dacht, nou nou...

Was deze hier al gepost, als reactie op Wilders' voorstel?

[ afbeelding ]
Ik ben het werkelijk niet eens met de hoofdoekjes belasting, wel ben ik het mee eens dat gezichtsherkenning aanwezig moet zijn, daarom ben ik van mening dat hij beter het woord burqa kon gebruiken.
pi_72868952
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Er zijn ook degelijk Hollandse, getrouwde, blanke mannen met twee kinderen, een kantoorbaan van 9 tot 5, een stationwagon en een golden retriever die mensen door hun hoofd willen knallen. Zullen we deze groep dan ook maar tot Reichsfeinde dopen en ze het land uit gooien?
Deze groep zouden ze in de gevangenis moeten zetten, het liefst levenslang of afmaken. De andere groep (buitenlanders die een misdrijf plegen) het land uitgooien, want we hebben al genoeg aan onze eigen criminelen!
pi_72869020
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Deze groep zouden ze in de gevangenis moeten zetten, het liefst levenslang of afmaken. De andere groep (buitenlanders die een misdrijf plegen) het land uitgooien, want we hebben al genoeg aan onze eigen criminelen!
En de mensen met een Nederlands paspoort die Islamitisch zijn horen in welke groep?
Derevaun Seraun.
pi_72869126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

En de mensen met een Nederlands paspoort die Islamitisch zijn horen in welke groep?
Als ze alleen Nederlands paspoort hebben gewoon in de gevangenis stoppen en net zoals die kerel met een golden retriever die mensen dood wilt schieten aanpakken. Mensen met een dubbelpaspoort, Nederlandspaspoort verscheuren en het land uitzetten, ze hebben het voor zich zelf verpest.
pi_72869748
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:08 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als ze alleen Nederlands paspoort hebben gewoon in de gevangenis stoppen en net zoals die kerel met een golden retriever die mensen dood wilt schieten aanpakken. Mensen met een dubbelpaspoort, Nederlandspaspoort verscheuren en het land uitzetten, ze hebben het voor zich zelf verpest.
Dus wat heeft de hele islam met jouw voortreffelijke immigratiebeleid te maken? Inderdaad, helemaal niets.
Derevaun Seraun.
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:28:54 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_72869765
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:58 schreef ManianMan het volgende:
Ik ben het werkelijk niet eens met de hoofdoekjes belasting, wel ben ik het mee eens dat gezichtsherkenning aanwezig moet zijn, daarom ben ik van mening dat hij beter het woord burqa kon gebruiken.
Maar je hoeft dan weer geen belasting te betalen als je op de moter zit, of wel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72869844
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar je hoeft dan weer geen belasting te betalen als je op de motor zit, of wel?
niet?
Derevaun Seraun.
pi_72870188
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar je hoeft dan weer geen belasting te betalen als je op de moter zit, of wel?
Ik denk wel dat je belasting moet betalen (om de motor te mogen rijden etc.) weet even niet hoe het heet. Maar als je van de motor stapt gewoon de helm van je hoofd halen, want dan hoef je die niet meer op voor veiligheid. Nee, je hoeft geen helmen belasting te betalen want het is voor veiligheid.

PS: Wat een mierenneukerij
pi_72870221
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Dus wat heeft de hele islam met jouw voortreffelijke immigratiebeleid te maken? Inderdaad, helemaal niets.
Oh helemaal niet nee, lees de koran eens
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:47:43 #297
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72870245
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Heb jij de Koran gelezen dan?
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:48:47 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_72870270
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef ManianMan het volgende:
Ik denk wel dat je belasting moet betalen (om de motor te mogen rijden etc.) weet even niet hoe het heet. Maar als je van de motor stapt gewoon de helm van je hoofd halen, want dan hoef je die niet meer op voor veiligheid. Nee, je hoeft geen helmen belasting te betalen want het is voor veiligheid.

PS: Wat een mierenneukerij
En een bivakmuts dan? En als je erop tegen bent, waarom dan een belasting heffen? Denk je dat het ontmoedigend werkt voor vrouwen die zich uit hun religie verplicht voelen een burka te dragen?

En de grondwet mierenneukerij noemen... .
pi_72870419
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef ManianMan het volgende:

[..]

De Koran heeft hier niets mee te maken. De Islam heeft hier niets mee te maken.
Derevaun Seraun.
pi_72870858
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:48 schreef speknek het volgende:

[..]

En een bivakmuts dan? En als je erop tegen bent, waarom dan een belasting heffen? Denk je dat het ontmoedigend werkt voor vrouwen die zich uit hun religie verplicht voelen een burka te dragen?

En de grondwet mierenneukerij noemen... .
Een verbod is op zo'n ondingen is ook op zijn plaats maar een bivakmuts kun je gebruiken bij de formule 1 en zo'n burqa moet verboden worden omdat iedere burqa drager onherkenbaar is! Lekker als je net een crimineel zoekt die dan een vermomming als burqa heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')