De screener heeft het originele einde, de bioscoop versie heeft het nieuwe einde (meer Hollywood-style). Er is ook nog een derde versie van het einde maar die zien we pas op de DVD.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef criminal_mind het volgende:
Ondertussen gezien erg goede film
Alleen heeft de screener wel een ander einde dan de bioscoop versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horrorfilms doen mij eigenlijk niks meer, maar deze is de eerste sinds lange tijd die voor mij in de buurt van 'écht eng' komt. In ieder geval de eerste sinds lange tijd waarvan ik weet dat ik een week niet had kunnen slapen als ik hem als kind gezien had.
Dat idee heb ik ook soms wel eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Torrio het volgende:
Nu ik deze reacties lees moet ik er toch over nadenken..
Ookal heb ik ontelbaar veel horrorfilms gezien, ik dacht deze nooit te willen zienAfgezaagde hoofden, ogen uitsteken I don't care, maar geesten/demonen.. Vond the Blair Witch ook creepy de eerste keer dat ik die zag en deze leek nog een stukje enger. Maar goed, meestal wint de nieuwsgierigheid het van de 'angst' dus dat zal nu ook wel gebeuren..
![]()
De film valt best mee dus?
yeah I know, de trailer legt het er ook wel erg dik bovenop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:17 schreef Crushly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de Blair Witch niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Jeeh het volgende:
Heb hem net gezien.
De film is zeker niet slecht en het is een leuke horror met een interessante aanpak, maar de film is absoluut niet zo eng als ik had gehoopt. Blair Witch en [REC] vind ik nog steeds stukken beter.
Een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.
Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Weakling het volgende:
Gisternacht screener bekeken. Klamme handjes film. Ontzettend creepy sfeer. Maar ik werd wel even compleet uit het verhaal gehaald door het stukjeDat zijn ook meer Slashers. Dat kun je geen horror noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.
Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
nee, niet zo'n hype (yet), maar wel net zo goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de bioscoop-versie:quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef flappiewappie het volgende:
Iemand meer informatie over de verschillende eindes?
[ Bericht 14% gewijzigd door Rainesz op 26-10-2009 12:18:59 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 26-10-2009 12:30:43 ]
Oh nee, waarom zeg je dat nou, nu heb ik een chronisch slaaptekortquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef Symer het volgende:
Vergeet niet dat demonen zich voeden met negatieve energie. Dus hoe banger je bent, hoe groter de kans dat er daadwerkelijk een demon verschijnt.
Ik heb mezelf als kind een flink aantal keren grandioos bang weten te maken met dat gegeven
Volgensmij krijg je er juist hartritmestoornissen vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef Torrio het volgende:
Maar toch moet je hem zien!
Angst is goed voor je gezondheid
Amerikanen verdubbelen ook elke emotie tien keer. Zijn allemaal een beetje als Gordon dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Symer het volgende:
Er staan beelden van publieksreacties van de eerste screening in Amsterdam op paranormalactivity.nl
Grappig om het verschil te zien tussen Amerikanen en nuchtere Hollanders![]()
De enige reactie die ze in NL in beeld hebben weten te brengen was iemand die d'r hand voor d'r mond doet, maar die kan net zo goed aan het gapen zijn
ja ik heb ook al het alternatieve eind gelezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Let me guess, screener versie? Zo zat ik dus ook na het einde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als dat dan alles goed moet maken is dat ook een kut eind....☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut dus! Anticlimax☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..De enige echte.
Zo'n film moet je dan ook niet overdag kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef Rnie het volgende:
net gezien....jesus wat een slaapwekkend filmpje zeg.
Ik heb hem gekeken, 2 dagen terug. Ik ben een redelijke schijterd, en deze film wordt in het laatste deel wel redelijk creepy. Ik had er alleen 's avonds in bed een beetje last van (wat was dat geluid?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef harmenst het volgende:
Ik heb de film en wil het ook nog zien, maar durf het niet in mijn eentje te kijken
Veel reacties op twitter omstreeks deze film zoals "Heb al 2 weken niet fatsoenlijk kunnen slapen door deze kut film".
Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef eurabia het volgende:
FF serieus.. naar een scherm kijken en geklop horen is niet eng tenzij je met de hype meeloopt.
Maar al die Freddy en Halloween films leunen veel op achtergrond muziek om het schrikeffect aan te dikken ghehe. Paranormal Activty had wel zo z'n schrik momenten, maar jammer dat ze een magere budget hadden. Ik had die dame graag tegen het plafond willen zien vliegen, maar ja dat kost helaas geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.
The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik durf 'm niet te zien (vond The Gremlins al eng) maar geweldig dat hij maar voor 11.000 dollar gemaakt is. Dat bewijst maar weer dat je geen miljoenen dollars nodig hebt om een echt goede film te maken.
Dat was hetzelfde met The Blair Witch Project: whoaaaah ook zo eng (ik geloof op TV gezien). Pure klasse...
Hij is in ieder geval niet zo hysterisch als de Blair Witch Project.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef Jivis het volgende:
Issie enger of minder eng als Blair Witch Project? Die vond ik namelijk wel meevallen.
Ja, ik vond het eng... die beesten gingen op een gegeven moment in de Moulinex Groenterasp, het bloed spatte door de keuken!!! En dat was gekwalificeerd als een 'kinderfilm'!!! Nu ben ik absoluut niet maatgevend want ik ga alleen naar films onder de 12 maar dit vond ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef eurabia het volgende:
[..]
The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjes
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Stefan het volgende:
Maar welk einde heeft de bioscoop dan?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef Stefan het volgende:
Waar was die scene trouwens dat Micah tegen de camera wordt geworpen, zat niet in de screener.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat ik me afvroegVanavond film gekeken met vriendin in bed die absoluut niet tegen dit soort films kan. Tel daarbij het gure weer en gebrek aan ondertiteling op (hard geluid) en je zit zo in de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij te concluderen dat er eindelijk weer een echte horrorfilm is zonder schrikmomenten aangedikt met vage creepy muziek of cuts met vage schrikmomenten (Drag Me To Hell iemand?).
Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
ohja, wat ik me afvroegIk kan de film nu niet terugkijken, maar in mijn herinneringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:Volgens mij is het nog simpeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohja, wat ik me afvroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien... Allemachtig ik schrok me dood. Nu nog het derde einde zien, ben benieuwd of die ergens online staat of dat we moeten wachten op de dvd-releaseBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Een echt goede film vond ik het niet, maar zeker in het begin wel spannend. Later vond ik het een beetje onzinnig worden en Mikka bleek ineens een debiel te zijn, iets dat mijn inlevingsvermogen gedurende de rest van de film nooit zo verhoogt. Maar wel de moeite waar om eens te kijken en ik kan me goed voorstellen dat mensen hem heel eng vinden, mits gekeken op het juiste moment in de jusite omstandigheden.
Ik heb TBWP ooit op een warme zomerdmiddag gekeken op een slechte TV met veel reflectie: dat werkt niet echt: klotefilm.anonieme razernist![]()
Voor iemand die er van overtuigd is dat het paranormale niet bestaat is het toch wel opvallend dat je juist naar deze film gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 00:07 schreef NoCigar het volgende:
Een echt goede film vond ik het niet, maar zeker in het begin wel spannend. Later vond ik het een beetje onzinnig worden en Mikka bleek ineens een debiel te zijn, iets dat mijn inlevingsvermogen gedurende de rest van de film nooit zo verhoogt. Maar wel de moeite waar om eens te kijken en ik kan me goed voorstellen dat mensen hem heel eng vinden, mits gekeken op het juiste moment in de jusite omstandigheden.
Ik heb TBWP ooit op een warme zomerdmiddag gekeken op een slechte TV met veel reflectie: dat werkt niet echt: klotefilm.
![]()
![]()
Nou eergisteren gezien en wat een tegenvaller zeg.
Ik had verwacht dat ik anderhalf uur met klamme handjes gezeten zou hebben en niets is minder waar. Ik ben niet 1 keer geschrokken en vond het meeste maar een beetje overdreven.
Ik gaf al aan dat ik de Blair Witch ook niet zo best vond en dit is van hetzelfde kaliber. Als het je zou overkomen (waarvan ik niet geloof dat het kan) zou het misschien wel onwijs eng zijn, maar als film vond ik het maar matig. Als de simpele schrikelementen die er in zaten me moeten laten schrikken dan is het wel een beetje naief.
Me vriendin vond hem wel spannend maar niet eng. De vriendin van het broertje van me zus vond hem wel eng, maar die kijkt nooit dat soort films en is vrij snel op de kast te krijgen
Voor mij echt een film voor mensen die geloven in het paranormale of mensen die zelden een horror zien en dus van dit soort dingen nog schrikken.
Wat een teleurstelling
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Ik ben er niet heengegaan, hij is tot mij gekomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 07:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor iemand die er van overtuigd is dat het paranormale niet bestaat is het toch wel opvallend dat je juist naar deze film gaatanonieme razernist![]()
Dat is toch gewoon jouw vriendin dan??quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef Komakie het volgende:
De vriendin van het broertje van me zus vond hem wel eng,
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl![]()
Damn er klopt echt helemaal niets van die zinquote:Op donderdag 5 november 2009 12:25 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon jouw vriendin dan??
Wat ik bedoelde, de vriendin van het broertje van mijn vriendin
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Torrio het volgende:
Wat mij trouwens ook van het begin af aan opviel..hahaha dat was ook het eerste wat ik dacht!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder best een aardige film maar veel ongeloofwaardige dingen erinDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
deze staat toch wel in mijn top van de worst movies ever.
1 voordeel: na het zien van de film weet ik iig wel in welke kleur en kleurcombo's ik mijn volgende huis ga schilderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef eurabia het volgende:
[..]
Maar al die Freddy en Halloween films leunen veel op achtergrond muziek om het schrikeffect aan te dikken ghehe. Paranormal Activty had wel zo z'n schrik momenten, maar jammer dat ze een magere budget hadden. Ik had die dame graag tegen het plafond willen zien vliegen, maar ja dat kost helaas geld.
![]()
![]()
![]()
Meest bizarre aan de film is dat Amerikanen op IMDB zeggen dat de hoofdrolspeeltster 'fat' is.
Please
Lekker ding hoor, jammer dat ze niet bloot te zien was.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Hier nog een werkende link naar het einde van de screenerversie
http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=15591Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ik vond het wel wat hebben.
Vooral spannend, maar dan bedoel ik vooral dat ik benieuwd was wat er nu weer ging gebeuren, niet eng-spannend (ik heb 'm nochtans 's nachts gekeken in een huis waar af en toe dingen kraken en "bonk" zeggen, dus de omstandigheden waren ideaal)
Leuk dus. Komt niet in de buurt van [REC], maar dat vond ik dan ook één van de beste horrorfilms ooit. Wel beter dan Blair Witch, daar heb ik nooit het boeiende van gezien en dat was sowieso een rip-off van The Last Broadcast.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Net gezien en ik vond hem toch zeker wel spannend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig toch wat minder op mijn gemak in me bedje vanavond
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ongelooflijk slechte film.
Geen verhaal, voorspelbaar verloop, idiote personages zonder enige diepgang en makkelijk effecten. In de nacht als t spannend wordt telkens die diepe eraserhead bass eronder zetten. pfff makkelijk effectbejag.
Ergste van allemaal is dat de film niet spannend was. 90% van de tijd heb ik me kapot verveelt. Don't believe the hype!Maybe you're the same as me, we see things they'll never see![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 02:37 schreef Equites het volgende:
Net gezien en ik vond hem toch zeker wel spannend hoor.dat vond ik ook het meest enge stukje inderdaad, vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig toch wat minder op mijn gemak in me bedje vanavond![]()
![]()
Uit Wikipedia:
"Spielberg allegedly returned to DreamWorks the next day with the DVD in a "garbage bag" because he thought the DVD was "haunted".
According to Spielberg, minutes after he viewed the film, his bedroom doors "locked by themselves" and he could not get out without calling in a locksmith"
[ Bericht 22% gewijzigd door AAA2009 op 09-11-2009 04:01:03 ]![]()
Vond 'm erg goed! Helemaal de scene met de dichtklappende deur en die met de voetstappen in het meel! Erg indrukwekkend en zeker beter dan Blair Witch![]()
![]()
Ik vond het einde wel heel eng. Verder heb ik het gapend bekeken, vond het echt geen fuck aan. Ik vond de hoofdpersonages allebei irritant, dus het kon me weinig schelen wat er mee gebeurde. Wel respect voor de actrice, dat ze zolang verticale buikspieroefeningen kan doen ().
Ik schrok slechts één keer, de eerste keer met de deur. En die gil was ook wel intens en eigenlijk durfde ik niet verder te kijken toen je op het einde die voetstappen naar boven hoorde (verwachtte een freaky klein meisje) maar toen ik dus verder keek dacht ik mwahhh, was dit het?
Film krijgt hooguit een 6, had hoge verwachtingen maar die werden niet waargemaakt (had vooral reacties van Amerikanen gelezen.. dan krijg je dat).![]()
ik vond alleen de hauntings te lineair toenemen.
toegeven ik had niet verwacht dat ze uit bed gegrist zou worden maar je wist dat er elke nacht net iets ergers/creepyers ging gebeuren dan de nacht ervoor.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Heb vannacht de film (2007 versie) alleen in mijn huiskamer bekeken om half 3 s'nachts. Woon in een gebouw uit de 19de eeuw en denk dat het hier ook kan spoken.
Tijdens de film viel er een doos van een verhoging boven mijn deur (soort zolder), wat een harde knal veroorzaakte, dit tijdens de scene dat Katie haar oude foto bekeek.
Het einde was erg spannend en echte horror.
[ Bericht 2% gewijzigd door AAA2009 op 09-11-2009 23:10:42 ]![]()
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AAA2009 het volgende:
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see![]()
Ja de film is waargebeurd hèquote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AAA2009 het volgende:
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.![]()
![]()
Net gezien. Film was wel zeker eng, maar ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen. Verder was het wel allemaal iets te linear, en gebeurt er vooral in het eerste halfuur eigelijk helemaal niets..![]()
Ja, ga ik nu dood?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel veel risico neemt hoor
![]()
Ik vond hem eng. Aantal keer liepen de rillingen over m'n rug. Maar je moet deze film wel echt in het donker en met het geluid hard aan kijken en er toch wel gefocust op blijven. Als je andere dingen gaat doen tussendoor en je aandacht er niet bij houdt dan kan ik me wel voorstellen dat je een stuk minder snel schrikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.It's about being boss, not being the boss...![]()
Voor haar was het niks nieuws, er wordt verteld dat ze het al tijden voelt/meemaakt, hij gelooft het allemaal niet zo, misschien daarom?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef T3rr0r het volgende:
Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.
![]()
Misschien ja. Maar desondanks denk ik dat je aan zoiets echt niet snel went. Maar naar mate de film verdorde was de angst wel duidelijker te zien
It's about being boss, not being the boss...![]()
Iemand hier misschien die alledrie de eindes heeft? Ik heb alleen die van de screener gezien, maar zou graag de andere ook zien.![]()
Ik ben erg benieuwd naar deze film, ik hou heel erg van thrillers maar het is zo lastig om goeie films te vinden die echt eng zijn - zonder teveel bloed en monsters met vleugels etc. Het is tegenwoordig vaak heel nep of gewelddadig dus ik ben erg benieuwd naar deze!
Hopelijk is ie net zo eng als the Strangers.![]()
The Strangers vond ik zo'n kutfilm..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ook!quote:
Ik hoorde van mn vrienden dat hij superspannend was, dus wij zaten er helemaal klaar voor, maar hij viel enorm tegen.![]()
dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AAA2009 het volgende:
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Dat moet wel ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?
Natuurlijk is dat echt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De film gaat op 26 november in Nederland in première, maar was gisteren al in een aantal bioscopen
te bewonderen. De film heeft "maar" $11.000 gekost, maar is in Amerika echt een gigantisch succes. Sterker nog, de film heeft tot nu toe meer dan $100 miljoen dollar opgebracht! De stijl van de film is te vergelijken met die van The Blair Witch Project.
In het kort:Recensies:quote:In september 2006 besloot Micah Sloat een camera in de slaapkamer te plaatsen. Zijn vriendin Katie Featherston was er als kind al zeker van dat iets haar 's nachts in de gaten hield en dat iets was terug. De tapes die Micah in de nachten daarna draaide laten zien of ze alleen waren 's nachts of dat er zich echt iets in het duister van hun huis ophield. De meest besproken film van het jaar liet vanaf de eerste vertoning het publiek in doodsangst achter. Steven Spielberg zag het regiedebuut van gamedesigner Oren Peli, raakte opgesloten in zijn eigen huis maar wist een ding: deze film wil ik hebben.
bron
http://www.imdb.com/title/tt1179904/
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15312
http://www.rottentomatoes.com/m/paranormal_activity/
Trailer:
Mijn ervaring met de film:
De film heb ik gisteren in de (MustSee) bioscoop gezien en ik zal eerlijk zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van Paranormal Activity. Verwacht geen spectaculaire special effects en heel erg briljant acteerwerk, maar de eenvoud maakt deze film erg spannend. Het begin is een beetje wennen want hetgeen wat je krijgt te zien is opgenomen met een simpele camera die bij tijd en wijle onscherp en onrustig is, maar ook dat
heeft wel zo zijn charme. De eenvoud. Hoe langer de film duurt hoe spannender het wordt. Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.
Kortom: ik vond de film erg geslaagd en dat kwam mede omdat ik er redelijk blanco naar toe ging. Ben benieuwd naar jullie reacties. Het is namelijk wel een film die je erg kan waarderen of juist helemaal niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 14-11-2009 14:51:56 ]![]()
Heb hem zelf thuis gezien, en ik denk dat dat toch wel degelijk bijdraagt aan de sfeer die de film neerzet. De "special effects" of de actiescenes als je ze zo wilt noemen zijn nu niet echt in een enorme hoeveelheid aanwezig, maar zodra er iets gebeurt ben je wel acuut alert. Het concept is naar mijn idee dan ook prima uitgewerkt en bezorgt je regelmatig de "creeps". Als je echter een film verwacht die bol staat van de freaky scenes kom je bedrogen uit. In werkelijkheid is de film meer opgebouwd als een documantaire waardoor het verhaal (naar mijn idee) zeer goed uitgewerkt wordt en je lekker meezuigt in het hele freaky gebeuren.
Kortom: ik geef deze film een 8, mits je hem thuis in het donker kijkt. In de bios lijkt me er echter geen ruk aan.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).quote:
De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.
Dit is dus een film die je in de bios moet zien!![]()
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?![]()
quote:Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.
Vond het wel redelijk voor zo'n goedkope productie... maar weer behoorlijk gehyped zoals Blair Witch.![]()
Gister gekeken en toch maar het licht aangelaten vanacht haha.
Ik denk wel dat ik het engste eind heb gezien. Met het einde wat je ook in de trailer ziet. Die andere twee eindes lijken me eigenlijk maar matig...
Het engste vond ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadelen vond ik dat ik de hoofdrolspeelster erg matig vond spelen als ze vrolijk was, ik irriteerde me echt aan haar karakter. Ook bleef die Micka wel heel erg relax onder het hele gebeuren, niet realistisch.
Conclusie: toch echt een hele enge film mits je het goede einde hebt![]()
![]()
Dat je er met een enorme menigte mensen zit. Horrorfilms (als je dit een horror wilt noemen natuurlijk) doen het bij mij altijd beter als je ze thuis kijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Toad het volgende:
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?
Het zou overigens heel goed kunnen dat dit de 2007 versie is. Het einde is i.i.g. niet wat ik verwacht had nadat ik de trailers gezien heb.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
2009 versie gekeken vandeweek. Hoge verwachtingen ervan. Dus lekker samen op de bank, lichten uit, en afwachten maar.
Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond. Maar gezien alle aandacht en commotie eromheen had ik zo veel meer verwacht. De vergelijking met Blair Witch die soms word gemaakt is terecht qua het soort film. Homevideo die uitgelekt zou zijn etc.
Maar Blair Witch was zo vreselijk veel beter.
Nee PA is niet voor herhaling vatbaar.
Vanavond Antichrist kijken, hopelijk is die beter."Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."![]()
Ik kijk ook regelmatig horror films en ik vond Paranormal Activity juist een verademing vergeleken bij de rest die tegenwoordig wordt uitgebracht. The Blair Witch Project vond ik ook geweldig, en sindsdien is er niet echt een film meer geweest (behalve misschien The Strangers, die vond ik ook erg freaky) die op dezelfde wijze is gemaakt.quote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Conekiller het volgende:
Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond.
Ik las echter wel op imdb dat ze er nu een vervolg op gaan maken, en ik verwacht dat die net zo slecht gaat worden als Blair Witch 2. Waarom kunnen ze 't nou niet gewoon bij 1 film laten...
![]()
Dan heb ik denk ik de 2007 versie gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).
De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.
Dit is dus een film die je in de bios moet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Orbeatle op 15-11-2009 15:55:34 ]![]()
the strangers vond ik ook al zo'n baggerfilmen met veel bedoel ik tegen de 100 per jaar
El Orfanato vond ik daarentegen erg goed. En The Screen was geweldig.
Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."![]()
Smaken verschillen inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 15:29 schreef Conekiller het volgende:
the strangers vond ik ook al zo'n baggerfilm
El Orfanato vond ik daarentegen erg goed. En The Screen was geweldig.
Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Het zijn wel beide films die je of helemaal geweldig vind, of helemaal kut. Er is niet echt een gulden middenweg ofzo.
El Orfanato moet ik nog kijken (is van Guillermo del Toro toch? Dan zal ik 'm wel vet vinden).
The Screen zegt me helemaal niets...
Komen er 100 horrorfilms per jaar uit?.
![]()
del torro idd, zit erg goed in elkaar weer.
en een stuk of 100 al snel hoor. Je moet niet alleen de grote producties kijkenEn er zijn veel films van vroeger de ik nog niet gezien heb, en sommige die ik vaker kijk
[ Bericht 23% gewijzigd door Conekiller op 15-11-2009 15:39:16 ]"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."![]()
Prima. Thaise film?quote:Op zondag 15 november 2009 15:34 schreef Conekiller het volgende:
del torro idd, zit erg goed in elkaar weer.
Ik zal er eens naar gaan zoeken.
Tot zo ver off-topic.
![]()
Heb hem vanavond ook gezien (de 2007 versie) en vond hem zeker ok!
Met hele beperkte middelen een heel creepy sfeertje neergezet met echte schrik en kippevel momenten. Het grootste nadeel vond ik alleen die Micah, wat een enorme eikel waardoor ik met hem echt helemaal niks had. Kon me weinig schelen wat er met hem zou gebeuren.
Ben zelf trouwens niet echt van de horrorfilms in de vorm van veel bloed, ingewanden en dat soort zut (ok, eigenlijk slashers) maar meer van de sfeerfilms en daar valt deze wat mij betreft zeker wel onder.
Verder niet heel veel van de hype meegekregen van tevoren dus dat hielp misschien ook wel.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).
Dit is dus een film die je in de bios moet zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb hem ook gezien.
En nu loop ik om 0:50 te fokken terwijl 7:00 de wekker gaat.
Trek uw conclusies.
Amen.![]()
Idd. Zoiets fake je niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moet wel ja.
Natuurlijk is dat echt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Haha, en ik werd om 3 uur in de nacht wakker omdat (en waarna) ik steeds (bij de buren... hoop ikquote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Jivis het volgende:
Heb hem ook gezien.
Trek uw conclusies.
) heel kort een radio hoorde afgaan. Kon t toch niet laten om weer even aan de film te denken
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef DJJoris het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe toen ik hem ging kijken moest ik overwerkern..quote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Jivis het volgende:
Heb hem ook gezien.
Trek uw conclusies.
wou eigenlijk naar bed maar toch ff een kwartiertje kijken.... toen dacht ik halverwege ik moet hem afzien anders slaap ik nooit!mn wekker ging ook om 7 uur en de film was half 2 klaar
stay frosty![]()
stay frosty![]()
Kan iemand een linkje posten/PM'en van het bioscoopeinde? Ben wel benieuwd maar heb geen idee waar ik op moet zoeken op Youtube.![]()
paranormal activity theatrical ending of iets in die richting...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef frame-saw het volgende:
Kan iemand een linkje posten/PM'en van het bioscoopeinde? Ben wel benieuwd maar heb geen idee waar ik op moet zoeken op Youtube.![]()
Inderdaad, heb overal op gezocht. Daarom vroeg ik een linkjequote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef SameOldGrind het volgende:
er staan zoveel parodien op dat het niet meer grappig is... ik kan m ook niet vinden![]()
![]()
Ik vond de film erg tegenvallen. Er gebeurt weinig en de karakters van de personages zijn naar mijn mening niet geloofwaardig.
Die vriend neemt alles iets te weinig serieus voor wat ie al gezien en gehoord heeft. Denk dat iemand in het echt allang in een hotel had gezeten!! Ik iig wel!!
Hij hield maar weinig rekening met haar gevoelens en ik had zo'n gast er allang uitgetrapt na zijn ouji-bord geintje!!!
En waarom doen ze er zolang over om die specialist te contacten??
Verder is het niet duidelijk waarom de demon juist nu zoveel heftiger word?! Hij zou haar haar hele leven al stalken toch?
Er was teveel irritatie voor me om goed in de film te komen. Heb dan ook geen problemen gehad om lekker in slaap te vallen na de film gezien te hebben!
It's all a blur!!!![]()
Die demon wordt natuurlijk heftiger omdat die vriend hem zit uit te dagen. Contact duurt lang omdat die man het allemaal te luchtig neemt. Dat hotel: die vriend laat haar echt niet alleen, en samen naar een hotel heet geen zin. En verder: die gast was gewoon een eikel.
Die dingen zijn wel verklaarbaar, maar ik vind het ook maar irritante personages hoor![]()
![]()
Ik val misschien een beetje in herhaling met een post hierboven, maarTis wel in het echt ook een koppel meen in gelezen te hebben in Empire, maar dat maakt ze nog geen goede acteurs natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef xxjosjex het volgende:
Ik vond de film erg tegenvallen. Er gebeurt weinig en de karakters van de personages zijn naar mijn mening niet geloofwaardig.De verschijning is niet plaatsgebonden, maar persoongebonden, dus naar een hotel gaan zou niks uithalen.quote:Die vriend neemt alles iets te weinig serieus voor wat ie al gezien en gehoord heeft. Denk dat iemand in het echt allang in een hotel had gezeten!! Ik iig wel!!Dat was idd een rotstreek met het ouija bord en jammergenoeg ook meteen het meest voorspelbare.quote:Hij hield maar weinig rekening met haar gevoelens en ik had zo'n gast er allang uitgetrapt na zijn ouji-bord geintje!!!Misschien een verschil met de bios versie. Ik heb alleen de "oude" versie gezien en daar kwam al in een vroeg stadium de specialist een keertje langs.quote:En waarom doen ze er zolang over om die specialist te contacten??Sluit me aan bij de vorige spreker: uitgedaagd worden door het vriendje, dan vraag je er om ...quote:Verder is het niet duidelijk waarom de demon juist nu zoveel heftiger word?! Hij zou haar haar hele leven al stalken toch?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Weakling het volgende:
Misschien een verschil met de bios versie. Ik heb alleen de "oude" versie gezien en daar kwam al in een vroeg stadium de specialist een keertje langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's all a blur!!!![]()
Ik had hoge verwachtingen, dus hij kon eigenlijk alleen maar tegenvallen. Maar los van mijn eigen verwachtingen, is het wel een goede horrorfilm an sich. Het sfeertje werd erg goed neergezet, vooral die beklemmende momenten met die voetstappen op de trap
Geen topper, maar wel goede film.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef xxjosjex het volgende:Ah, dan is dat deel hetzelfde als de versie die ik gezien heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah, dan is dat deel hetzelfde als de versie die ik gezien heb.En het blijft een film, heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De vader van een vriendin en vriend van mij had die film gedownload en gekeken met zijn vriendin en zoon (die vriend van mij dus).
Alledrie vonden ze 'm super eng en als de één de ander voor de grap liet schrikken tijdens/na de film sprongen ze gillend/huilend een meter van de bank
Ik moet 'm zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef Suusje-V het volgende:
De vader van een vriendin en vriend van mij had die film gedownload en gekeken met zijn vriendin en zoon (die vriend van mij dus)..
![]()
Ghehe wait.quote:
Vader: P.
Vriendin van vader: C.
Zoon: R.
Dochter: N.
R + N zijn vrienden van mij, en zijn broer en zus.
P heeft Paranormal Activity gedownload en ging die kijken met R. en C.![]()
![]()
![]()
Goed verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe wait.
Vader: P.
Vriendin van vader: C.
Zoon: R.
Dochter: N.
R + N zijn vrienden van mij, en zijn broer en zus.
P heeft Paranormal Activity gedownload en ging die kijken met R. en C.![]()
Het blijft verwarrend. Maar, ik vat 'm.
Kortom: ga die film kijken, gek!![]()
Maar ik durf nieeeeetquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Het blijft verwarrend. Maar, ik vat 'm.
Kortom: ga die film kijken, gek!
![]()
Sowieso niet in de bios, ik hou er niet van op op openbare klapstoeltjes te urineren
Ik vraag m'n vriend wel of hij 'm wil downloaden![]()
![]()
Pffft, beetje stoer doen dat je die film moet zien maar ondertussen niet durvenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar ik durf nieeeeet![]()
Sowieso niet in de bios, ik hou er niet van op op openbare klapstoeltjes te urineren
Ik vraag m'n vriend wel of hij 'm wil downloaden.
Check wel de 2009 versie als je 'm download. Die is net wat tofferder (of je gaat 'm gewoon in de bioscoop kijken en zeikt heel die stoel onder).![]()
Heb niet beide versies helemaal gezien, wel de 2007 versie helemaal en van de 2009 versie alleen het einde. Vond zelf het einde van de 2007 versie een stuk beter. Het einde van de 2009 versie is mij te gemakkelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
Check wel de 2009 versie als je 'm download. Die is net wat tofferder (of je gaat 'm gewoon in de bioscoop kijken en zeikt heel die stoel onder).There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zal mijn reactie maar even tussen spoiler tags zetten, anders ben ik bang dat ik het verpest voor sommige mensenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heb niet beide versies helemaal gezien, wel de 2007 versie helemaal en van de 2009 versie alleen het einde. Vond zelf het einde van de 2007 versie een stuk beter. Het einde van de 2009 versie is mij te gemakkelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Orbeatle het volgende:
Zal mijn reactie maar even tussen spoiler tags zetten, anders ben ik bang dat ik het verpest voor sommige mensen.
Doe ik ook maar in spoiler tags danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ook gezien (2007-versie). Ik vond hem saai en vooral totaal niet eng.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ook gezien (2007-versie). Ik vond hem saai en vooral totaal niet eng.
ik vond hem nog saaier en nog minder eng
wat een gigantische butt-filmThe Outside Agency![]()
Twee ballen in de NRC en een vrij zure recensie (alleen het einde vonden ze wel goed). Is het zo veel saaier dan Blair Witch Project zoals in de recensie wordt gesuggereerd?Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.![]()
ik vind van niet, ik vond 'm wel spannend.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Twee ballen in de NRC en een vrij zure recensie (alleen het einde vonden ze wel goed). Is het zo veel saaier dan Blair Witch Project zoals in de recensie wordt gesuggereerd?![]()
Net gezien in de bioscoop en ook al gingen de lichten aan, men bleef zitten omdat men niet kon geloven dat dit het einde was.
En er kwam niks meer en we kregen het verzoek de zaal te verlaten en toen begon de aftiteling
Verder wel een goede film.
7.5/10![]()
Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Twee ballen in de NRC en een vrij zure recensie (alleen het einde vonden ze wel goed). Is het zo veel saaier dan Blair Witch Project zoals in de recensie wordt gesuggereerd?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
En er kwam niks meer en we kregen het verzoek de zaal te verlaten en toen begon de aftiteling
Verder wel een goede film.
De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
De film heeft geen aftiteling, tenminste, ik heb hem bij het monteren en draaien niet gezien, het beeld wordt zwart en even daarna gaan de lichten in de zaal aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
![]()
Bedankt voor het uitleggen van hoe films in het algemeen werken, maar het werkte gewoon niet bij deze film.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef DJJoris het volgende:
[..]
De film heeft geen aftiteling, tenminste, ik heb hem bij het monteren en draaien niet gezien, het beeld wordt zwart en even daarna gaan de lichten in de zaal aan.
Ja, maar het geldt veel meer voor deze film dan voor andere films. Bij andere films kun je je nog vergapen aan de mooie plaatjes, verrast zijn door de special effecten, ontroerd worden door de muziek of geboeid worden door de dialogen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
Bedankt voor het uitleggen van hoe films in het algemeen werken, maar het werkte gewoon niet bij deze film.
Je laat je dan niet zozeer meeslepen met het verhaal, of hoeft daar in ieder geval minder in te investeren om die film toch vermakelijk te vinden. Al die extraatjes die het makkelijker maken om een positieve kijkervaring te hebben ontbreken bij Paranormal Activity.
Het kost daardoor de gemiddelde kijker meer moeite om zich mee te laten slepen denk ik. Daarnaast brengt PA bijna niets expliciet in beeld en moet je ook daardoor nog harder dan bij andere films je eigen fantasie laten werken.
Dan kun je het uiteindelijk nog steeds een slechte film vinden. Ik wil niet beweren dat iedereen dit een goede film moet vinden. Het enige wat ik via een grote omweg probeer te zeggen is dat het bij PA veel moeilijker is om jezelf te verliezen in de film dan bij andere films, maar als je dat lukt er veel plezier aan kunt beleven.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
jammer geldquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef grooteron het volgende:
deze ga ik vanavond in de bios kijken:D
The Outside Agency![]()
Ik vond 'm helemaal niet eng, maar toch best wel interessant en geslaagd. Wat nu?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
wij kregen een zwart scherm te zien waarop de lichten aangingen.
Het betrof Pathe de Munt in Amsterdam
Geen idee waarom dat was, vandaag Couple Retreat daar gezien. dat was helemaal niks![]()
![]()
dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.
![]()
Nee, helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef grooteron het volgende:
dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou![]()
![]()
[ Bericht 98% gewijzigd door RijstNatie op 28-11-2009 01:40:00 ]Nothing to see here, carry on![]()
Nope, blijft zwart, vanavond nog gecontroleerd, alleen de gewoonlijke rotzooi als aftellen en Foot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
![]()
net gekeken, vond hem erg tegenvallen.quote:
verhaal duurde zolang voordat er pas echt iets gebeurde dat ik dacht van: "oké oké" en toen was de film afgelopen.![]()
Nou he, wat een ontzettend lekker wijf was dat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense![]()
![]()
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat![]()
Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....![]()
Nee hoor, gewoon thuisquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
En ik had er geen last van, ik had hem immers toch al gezien!
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
Lees anders even het topic door ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef PietPatatje het volgende:
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat![]()
Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
stay frosty![]()
Dat dus.quote:
Ik weet nou niet welke van de 2 ik gezien heb, allemaal heel onduidelijk.
Niet in de bios gezien, maar m'n vriend had hem gedownload (achter het linkje stond wel 2009).
Omdat we achteraf gezien dus niet wisten of het die van 2007 of 2009 was hebben we het opgezocht en ik zag in screenshots enzo geen verschil, dus ik weet het nu alsnog niet![]()
Is nou het enige verschil de laatste 4 minuten van de film?
Of zijn het ook echt andere acteurs enzo?
Verder viel hij best tegen.
De enige spannende/enge stukjes waren die nachtstukjes. Maar dat is (bij elkaar opgeteld) echt een heel klein deel van de film. De schrikmomenten díé er waren waren ook écht schrikmomenten, dus daar wel weer props voor
Toch zeker niet de engste film 'ooit'.
We wilden eigenlijk vanavond naar de bios gaan om 'm te zien, maar hij had hem stiekem gister als verrassing gedownload. En achteraf gezien ben ik ook blij dat ik daar m'n geld niet aan heb uitgegeven![]()
![]()
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?![]()
welkom in de wondere wereld van de film.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Suusje-V het volgende:
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?![]()
Nee daar schiet ik wat mee opquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld van de film.
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!![]()
wanneer ze een film verkopen met iets wat op het woord waargebeurd lijkt verkoopt het 3x beter...
nee het is niet waargebeurd en ja het is allemaal nep
stay frosty![]()
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!Because simple is bad!![]()
De nachtscenes waren ook het enige.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef DanielleM het volgende:
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..![]()
![]()
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
Because simple is bad!![]()
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
De eerste paar nachtscenes waren ook helemaal niet eng, maar gewoon het idee dat je denkt dat er wat gaat gebeuren laat je al in een hoekje kruipenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef DanielleM het volgende:
[..]
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!
In totaal denk ik maar 5 schrikmomenten in die hele film ofzoMisschien nog wel minder
![]()
![]()
Vooral een hype, écht goed is het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
Positief:
De sfeer die de film ademt. Vooral de slaapkamer scenes zijn beklemmend. De filmmuziek ontbreekt, maar toch weten de slaapkamersscenes een spanning op te bouwen.
Negatief:
De spanningsopbouw eindigt in een climax van iets engs. Helaas zat ik geen 1x rechtop in mijn stoel van angst of schrik. Beetje jammer voor dit genre.
Ook vond ik het ontbreken aan een verhaal waarom Katie wordt achtervolgt door paranormale gebeurtenissen. Het komt enigszins aan bod als hij die website vindt, maar dat was echt te mager.
Kortom, ik miste een climax, er kwam maar geen punt waarop het echt té eng werd en ik werd niet meegenomen in de paniek van Katie en dus ook niet meegezogen in het verhaal.
Verder zitten er teveel foutjes in die mij stoorden. Inconsistent camera gebruik (waar ik extra op let als het zogenaamd een handheld film is), inconsistenties tussen was je 'live' zag vanuit de camera en wanneer ze het terugkeken op de laptop (op de laptop was alles veel lichter en scherper) etc.
Vermakelijk was het. Een 6+ wat mij betreft. Maar écht goed? Nee, veel te weinig overtuigend.![]()
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand!)
Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.I feel kinda Locrian today![]()
Heb nu ook net het bioscoopeinde bekeken. Dat einde is inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Teteteterek het volgende:
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Stpan het volgende:
[..]
En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?.
![]()
Ja, het acteerwerk was inderdaad echt goed!quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef starla het volgende:
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand!)
Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
Verder ook met je eens![]()
![]()
http://www.pathe.nlquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SameOldGrind het volgende:
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB![]()
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog
Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Suusje-V het volgende:
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog
Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?quote:
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!![]()
![]()
![]()
Durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!
Henk Knaagt Aan Schenen
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?quote:
In het 2e geval: PM?![]()
![]()
Te eng voor kleine meisjes.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?Henk Knaagt Aan Schenen
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die filmAnybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
Ja echt he.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Teteteterek het volgende:
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken![]()
![]()
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoorquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoorDat zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hem wel weer eens als m'n vriend erbij is bij het daglicht.
Ik hou echt van horrors enzo, vind 't leuk als het eng is.
Maar ik heb mezelf inmiddels al zo zitten opvreten dat ik 'm niet eens meer durf aan te klikken.
Net telkens stoer geklikt van "Nu ga ik 'm kijken!" en dan zie ik dat donkere blauwe beeld en ik zet 'm gelijk weer af
Ghehe, ik ben een schijterd
Terwijl ik er verder geen zak aan vond toen ik de film op de megagrote tv keek bij m'n vriend midden in de nacht met alle lichten uit en wat kaarsjes aan![]()
![]()
Verleden week gezien in de bios. Geweldig gewoon!
Het 2007 einde op het net gekeken, maar vind de bios versie leuker![]()
![]()
2 weken geleden gezien in de bios en dit was de eerste keer dat ik echt bang was. Elke keer (na de pauze) als ze weer gingen slapen zat ik al met mn handen samengedrukt bijna niet druvend te kijken. Gelukkig had een vriend het erger en die heeft de helft van de film gemist doordat hij zn sjaal voor zn ogen had
Einde kon idd beter, beetje voorspelbaar maar maakt het niet minder eng.
Slaaptekort heb ik niet gehad, alleen zo nu en dan als ik geluiden hoor snachts begin ik hem soms wel te knijpen.
Al met al, aanrader vind ik!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Kan het niet echt een horror noemen, meer drama/thriller oid.
En dan lijkt het een horror te gaan worden, is het afgelopen...![]()
Ik heb de hype niet meegekregen, maar heb het zojuist gekeken. Lekkere film hoor. Veel rust, fijne sfeer en net dat beetje creepy spanning. Had de bioscoop einde, maar meteen ook dat andere gedownload. Tweede viel inderdaad uit de toon, maar was wel enger geweest
Vond het een mooie film voor dit tijdstip![]()
![]()
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shitde bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
niet de moeite waardquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Slayage het volgende:
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shitde bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
Gisteren gezien en vond hem vrij aardig. Ik heb engere films gezien maar toch was ie zijn geld wel waard.
Het feit dat je zo weinig ziet is juist het mooie. Maar je voelt het gevaar steeds groter worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes![]()
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.
Ik zat me echt af te vragen of dat einde nou serieus bedoeld was of dat de makers dat voor de lol geschoten hebben en per ongeluk achter de film hebben geplakt.![]()
Inderdaad, het bioscoopeinde is misschien wat 'enger' maar wel een typisch hollywood einde.. Screener einde paste veel mooier bij de rest van de film!quote:Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef Symer het volgende:
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Aarti het volgende:
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Nah, deze film is toch totaal niet eng![]()
Eigenlijk een hele saaie lowbudgetfilm, niet de moeite waard imo![]()
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:SNe laisse pas le temps,te decevoir..
...ll ne peut etre conquis..
Dans la tristesse,
dans la douleur...![]()
mnoh, zó eng was 'ie niet, en ik ben wat films betreft wel een echte schijtebroek hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...![]()
Dat is wel héél erg overdreven. Dan ben je niet veel gewend...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:S![]()
Ik heb ook met het licht aangeslapen, en heb geeist dat mijn man mijn hand vasthieldquote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes![]()
Spoiler spoiler spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
Spoiler spoiler spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Ja wat een matige scene was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb net de 720p versie gezien... erg freaky met lichten uit en geluid hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn 3 verschillende eindes mensen
Original EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theatrical EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternate EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had de Theatrical versie eerst..Echt spannende film...Kon niet wachten op wat er ging gebeuren![]()
![]()
Die ontdekking is wel kick-waardig ja![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo he joh dat wisten we nog niet!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Er is nog een vierde einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aardig afstudeerproject[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
nu eindelijk ook eens gezien
maar jeetje wat vond ik hem eng, je weet gewoon in die nacht-scenes dat er wat gaat gebeuren als de klok weer normaal loopt....bah bah, kreeg er gewoon rillingen van, maar toch willen blijven kijken he
ik vond het een spannende film in ieder geval en ja smaken verschillen
wij hadden de theatrical ending.....spooky einde trouwens...what you see, is what you get!![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
neequote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
ga eens koffie halen![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
![]()
Zo, dat is interresand!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?. Misschien is het idd waargebeurt!!11!
.
Ik vond de film ook niet slechd.
![]()
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Verwijder het achterwiel niet.![]()
ik heb nog geen argument van je gehoord waarom die zo slecht is.....quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
stay frosty![]()
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was![]()
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Is het niet echt dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is.....
![]()
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die meenden dat dit echt gebeurd was.quote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?
Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.The Outside Agency![]()
Dan is The Strangers een even goede film volgens deze bewering?quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Gisteren ook eindelijk maar eens gekeken, vond het een prima film qua opbouw maar absoluut niet spannend, eng of wat dan ook, al deelde m'n vriendin die mening niet echt.
Het was allemaal iets te voorspelbaar, gebeurde te weinig en zal vermoedelijk alleen écht aanslaan bij mensen die zelf geloven in dat soort krachten en er enige angst voor hebben.
Al moet ik toegeven, toen ik eenmaal in m'n nest lag en iets vreemds hoorde dacht ik direct aan die film terwijl het de kat was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5caring motherfuckers like stephen king flicks![]()
De film leeft op 'suggestie dat er iets gebeurt' waardoor je op t puntje van je stoel gaat zitten omdat je iets verwacht, en door het 'home-video' uiterlijk voelt het echter aan.. Je raakt 'freaked-out' vanwege de geluiden die je hoort, en slaapt de nacht erna zelf ook onrustig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef haakon het volgende:
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?
Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
Dat was tenminste de bedoeling neem ik aan.. Niet helemaal gelukt..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties Forumhop: Hop naar: