abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72792646

Waar gaat het over ?

After a young, middle class couple moves into what seems like a typical suburban 'starter' tract house, they become increasingly disturbed by a presence that may or may not be somehow demonic but is certainly most active in the middle of the night. Especially when they sleep. Or try to.

Officiele site

http://www.paranormalmovie.com/

Trailer

http://www.paranormalmovie.com/

"Beruchte" film bijna over een paar dat met een camera hun slaap opneemt omdat ze vermoeden dat er meer gebeurd 's nachts.
Is in 2007 door dreamworks opgekocht om te remaken, maar dat gaan ze zo te zien toch maar niet doen.

Reviews

http://cinefantastiqueonl(...)-horror-film-review/
http://www.aintitcool.com/node/35402
http://www.bloody-disgusting.com/review/1944
http://www.dreadcentral.com/reviews/paranormal-activity-2007
http://www.dreadcentral.com/reviews/paranormal-activity-2007
pi_73485404
Zag het op break.com voorbij komen. Met de reacties van mensen, dacht eerst dat het fake was. Maar dit lijkt me wel kickuh!

http://www.break.com/movi(...)ctivity-trailer.html
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73511366
Nu nog wachten op een release hier.
Kan m wel in Delft Demanden, maar ik denk dat ik dan de enige ben
pi_73514821
30 november in Pathe..
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_73682094
Paranormal Activity circuleerd in het sneak circuit. Er is mij verteld dat er maar 1 kopie is en deze print dus elke week in een andere stad is. Gister was de film te zien in de Sneak van Spui, Den Haag. Vorige week was de film de sneak in Amsterdam, waar ze ook filmopnames maakte.

In welke sneak zal hij volgende week zitten, wil hem namelijk enorm graag zien?

In Amerika is de film trouwens een enorme hype geworden;

De film, die ruim een jaar geleden voor een bedrag van slechts 11.000 dollar werd gedraaid, heeft na een handvol testscreenings in Amerika al een enorme schare fans opgebouwd. Een petitie op internet om de film snel in de bioscopen uit te brengen, leverde in korte tijd meer dan een miljoen handtekeningen op. De trailer, waarin slechts te zien is hoe het testpubliek tijdens een voorstelling reageert, is al miljoenen keren gedownload.

Paranormal Activity vertelt over een echtpaar waarvan het huis wordt geteisterd door een demonische entiteit. Om bewijs van zijn aanwezigheid te verzamelen, begint de man van het tweetal alle mysterieuze gebeurtenissen te filmen. De speelfilm bestaat uit de amateuropnamen die hij gedurende drie weken in het huis heeft gemaakt.

De horrorfilm draaide de afgelopen week al in 160 theaters en werd op deze manier de op drie na best bezochte film van Amerika. De productie komt vrijdag uit in achthonderd bioscopen in heel het land. Het fenomeen is vanaf 26 november in de Nederlandse bioscopen te aanschouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door lalithyl op 15-10-2009 07:58:25 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:01:33 #6
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73682175
Lijkt me ook wel tof inderdaad, derhalve TVP
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_73682664
Hij was vorige week in de Sneak in Pathe de Munt!
De zaal zat helemaal vol toen.
Toen werd er ook gefilmd met nightvision camera's om de reacties van het publiek vast te leggen..
Ik vond het een goede schrikfilm!
En als je optimaal wilt genieten van de film, sla de trailer over :-)
pi_73683201
Lowbudget horrorfilm verovert Amerika

toch goed in het nieuws dacht ik zo.
pi_73685268
Iemand enig idee waar die volgende week in de sneak draait?
pi_73697866
Ik ook, al kan die misschien door de hype alleen maar een beetje tegenvallen
pi_73703647
Ik ga zeker naar de bios voor deze film!
pi_73777425
Fuck, dacht dat die Pathe voorstellingen vanavond waren, blijkt het pas 7 november te zijn

Faal.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:25:14 #14
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_73835557
als ze slim zijn gooien ze hem met halloween in een paar pathe theaters....
baal zoooo dat ik de sneak heb gemist in den haag..
pi_73837985
Hey ik doe niet voor niks de moeite he
Paranormal Activity (2007/2009)
pi_73838110
tvp

tevens kick
I feel kinda Locrian today
pi_73838451
Bij de volgende bioscopen nog maar te zien..

PATHÉ ARENA
zaterdag 07 11 2009 23:30
PATHÉ DE MUNT
zaterdag 07 11 2009 00:05
PATHÉ SCHEVENINGEN
zaterdag 07 11 2009 00:00
PATHÉ EINDHOVEN
zaterdag 07 11 2009 00:35
PATHÉ SCHOUWBURGPLEIN
zaterdag 07 11 2009 23:30
pi_73848860
Die gaan we kijken
pi_73877369
PATHÉ SCHEVENINGEN
zaterdag 07 11 2009 00:00

OMG ook echt in midden nacht!
I Break The Rules, So I Dont Care.
pi_73881305
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73886831
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Dat test publiek, tsja in Amerika reageren ze altijd extreem. Ook met Saw toen 2/3 van de zaal zat te kotsen, was ook erg overdreven toen....
Zonder wrijving geen glans
pi_73886850
Wil hem wel zien.
Zonder wrijving geen glans
pi_73915458
Ik ook!
pi_73919262
Er is vandaag een dvd screener uitgekomen op het net. Zo even kijken ben erg benieuwd na al die positieve verhalen

[ Bericht 0% gewijzigd door criminal_mind op 21-10-2009 17:51:16 ]
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_73919301
ik zag de trailer laatst, zag er wel heel spannend uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73931051
Aardige horrorfilm maar meer ook niet. Wel een lekker creepy sfeertje. Toch maakt de film al de hype niet echt waar. Daarvoor heb je toch wel wat meer nodig dan een aantal leuke schrikmomenten. En de mannelijke hoofdpersoon werkte af en toe flink op m'n zenuwen.
pi_73931905
Ik ga 'm zo kijken
pi_73932054
Ondertussen gezien erg goede film
Alleen heeft de screener wel een ander einde dan de bioscoop versie.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_73933426
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef criminal_mind het volgende:
Ondertussen gezien erg goede film
Alleen heeft de screener wel een ander einde dan de bioscoop versie.
De screener heeft het originele einde, de bioscoop versie heeft het nieuwe einde (meer Hollywood-style). Er is ook nog een derde versie van het einde maar die zien we pas op de DVD.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:04:19 #30
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73936608
Nu ik deze reacties lees moet ik er toch over nadenken..

Ookal heb ik ontelbaar veel horrorfilms gezien, ik dacht deze nooit te willen zien Afgezaagde hoofden, ogen uitsteken I don't care, maar geesten/demonen.. Vond the Blair Witch ook creepy de eerste keer dat ik die zag en deze leek nog een stukje enger. Maar goed, meestal wint de nieuwsgierigheid het van de 'angst' dus dat zal nu ook wel gebeuren..

De film valt best mee dus?

yeah I know, de trailer legt het er ook wel erg dik bovenop..
pi_73936974
Heerlijke film om 's nachts voor het slapen gaan te kijken, hoewel ik me in kan leven in de kritiek van sommige critici dat het te weinig om het lijf heeft. In feite is het niet meer dan 90 minuten lang meer van dit:

Maar ik vond de sfeer heerlijk, het heeft een paar goeie schrikeffecten, en sommige dingen waren akelig herkenbaar (wie is er niet ook wel eens 's nachts wakker geschrokken van vreemde geluiden uit een andere kamer?)

Enig minpuntje vond ik het achtergrondverhaal wat ineens om de hoek kwam kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horrorfilms doen mij eigenlijk niks meer, maar deze is de eerste sinds lange tijd die voor mij in de buurt van 'écht eng' komt. In ieder geval de eerste sinds lange tijd waarvan ik weet dat ik een week niet had kunnen slapen als ik hem als kind gezien had.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:28:17 #32
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73937128
Nice, maakt me gelijk weer aan het twijfelen haha
pi_73937550
Lichten uit, kaarsen aan. Biertje er bij, ik heb heerlijk gegriezeld

Tuurlijk, weinig om het lijf hebbend verhaal, maar wel een aanrader voor de liefhebbers van dit genre
  donderdag 22 oktober 2009 @ 02:13:32 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73937696
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Torrio het volgende:
Nu ik deze reacties lees moet ik er toch over nadenken..

Ookal heb ik ontelbaar veel horrorfilms gezien, ik dacht deze nooit te willen zien Afgezaagde hoofden, ogen uitsteken I don't care, maar geesten/demonen.. Vond the Blair Witch ook creepy de eerste keer dat ik die zag en deze leek nog een stukje enger. Maar goed, meestal wint de nieuwsgierigheid het van de 'angst' dus dat zal nu ook wel gebeuren..

De film valt best mee dus?

yeah I know, de trailer legt het er ook wel erg dik bovenop..
Dat idee heb ik ook soms wel eens.
Slashfilms vind ik ook totaal niet eng meer. Al jaren niet meer. Alles waar gewoon mensen worden vermoord enzo ben ik ook niet bang voor.
Maar sommige films over geesten en demonen met veel goeie schrikmomenten is nog wel iets waar ik bang van word
Blair Witch vond ik niet zo. Ik ben wel benieuwd naar deze
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73937735
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73942968
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 02:17 schreef Crushly het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_73943907
Gisteren gezien. Aardige film, best eng af en toe. De film leed wel aan het bekende horrorfilmsyndroom, dat de hoofdpersonen alleen in de problemen komen doordat ze zich als idioten gedragen. Vooral die jongen was een gigantische eikel, waardoor je op het eind niet echt interesse hebt in het lot van de hoofdpersonen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:16:19 #38
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73971303
Die is echt eng!
Ik heb hem nog niet helemaal af gekeken. Want ik wil zo nog slapen. Morgen tijdens daglicht de rest maar eens kijken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73971632
klinkt als een must-see
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 02:10:30 #40
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73972018
Klote, heb 1 scene gezien.. fuck no, deze film ga ik niet kijken
pi_73976716
Heb hem net gezien.

De film is zeker niet slecht en het is een leuke horror met een interessante aanpak, maar de film is absoluut niet zo eng als ik had gehoopt. Blair Witch en [REC] vind ik nog steeds stukken beter.

Een 7.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:35:28 #42
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_73992519
Nieuwsgierigheid heeft het weer gewonnen, net de film gezien.

Voor mij was dit de engste/spannendste film die ik ooit heb gezien, totdat het einde kwam.. Zal niet teveel verraden, maar die viel toch wat tegen. Misschien hoopte ik teveel op een AAAAAAAAAAAAA-einde, omdat de rest van de film gewoon creepy is..

Blij dat ik hem niet 's nachts heb gekeken , wel zeker een aanrader!

9/10

edit: heb de screener gezien, bioscoop einde is wel vet, maar toch ook weer een beetje cliché..

[ Bericht 8% gewijzigd door Torrio op 23-10-2009 20:27:16 ]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:14:20 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74002391
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Jeeh het volgende:
Heb hem net gezien.

De film is zeker niet slecht en het is een leuke horror met een interessante aanpak, maar de film is absoluut niet zo eng als ik had gehoopt. Blair Witch en [REC] vind ik nog steeds stukken beter.

Een 7.
Ik vind de Blair Witch niet zo boeiend.
[REC] was wel aardig, maar niet meer niet minder.

Hopelijk is PA beter
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:25:15 #44
27648 Weakling
available in strong mint
pi_74012954
Gisternacht screener bekeken. Klamme handjes film. Ontzettend creepy sfeer. Maar ik werd wel even compleet uit het verhaal gehaald door het stukje
SPOILER
Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.

Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_74033089
Ik heb vanavond deze film gezien, in het donker, samen met een vriend erbij.
De scare-factor is vrijwel net zo goed als in Blair Witch, voornamelijk te danken aan de opbouw en realisme, miniem gebruik van 'visuals'. Goed aantal momenten gehad waar je toch even met de mond open wacht met adem halen, benieuwd wat er zal gebeuren.
De screener die op Internet rondwaaid is overigens de versie uit 2007, de film die nu is uitgegeven is een bijgepoetste versie met hier en daar veranderingen (effecten), waaronder een ander einde.
Ik zal deze film nog steeds dus dan ook in de bios willen zien.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:56:45 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74033362
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Weakling het volgende:
Gisternacht screener bekeken. Klamme handjes film. Ontzettend creepy sfeer. Maar ik werd wel even compleet uit het verhaal gehaald door het stukje
SPOILER
Dat was erg slecht opgezet. Gelukkig werd dat weer goed gemaakt in de rest van de film.

Verder bewonderenswaardig hoe men met zulke buitengewoon eenvoudige middelen je op de kast kunnen jagen. Ik zie honderd keer liever een griezelfilm zoals dit dan de zogenaamde horror films waar een hoop in gehakt en gezaagd wordt. Die vind ik nooit eng, hooguit ranzig.
Dat zijn ook meer Slashers. Dat kun je geen horror noemen
pi_74033376
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:03:37 #48
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74033453
Ik vind hem veel beter dan The Blair Witch, mede omdat er wordt ingegaan op 'algemene' angsten, dingen waar iedereen ooit weleens bang voor is geweest..

Op een paar dingen na dan..
pi_74033665
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
nee, niet zo'n hype (yet), maar wel net zo goed.
Zelf vond ik blair witch ietsjes 'leuker' om naar te kijken vanwege de setting in een bos, dit gaf het een wat 'rijkere' achtergrond en zodoende (letterlijk) meer ruimte en mogelijkheden voor mysterie, Paranormal Activity moet het alllemaal doen in één en hetzelfde huis

Overigens is PA wel enger op zeker gebied, het speelt zich af in een huis, blair witch (BWP) is in een ver bos, dat maakt het wel zo dat de situaties in PA veel directer op je inwerken simpelweg omdat het een wat bekendere omgeving is, het zou ook jou huis kunnen zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door NDAsilenced op 25-10-2009 02:32:31 ]
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:38:44 #50
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74033992
Wat mij trouwens ook van het begin af aan opviel..
SPOILER
pi_74039208
Afgelopen nacht bekeken,gezellig met de vriendin op bed. haha
Zonder dat ik iets aan trailer had gezien,gingen we er allebei blind in.

Ik vond het een goede film,met paar leuke schrik momenten.
Heb er zeker van genoten,alleen het einde had beter gekund.
Maar zeker een aanrader!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_74040314
Dit is echt zo'n film die ik niet wil zien, omdat ik weet dat ik er echt dagenlang bang van ben 's nachts.
Ook typisch zo;n film die ik desondanks wel ga bekijken...

Lijkt me in iedergeval super spannend!
Maar misschien toch maar wel even wachten op de dvd release.....
pi_74060803
Iemand meer informatie over de verschillende eindes?

Wel genoten, met een wat grotere groep gekeken dus dan is die meteen al minder eng. Deze film had echter nog zoveel enger gekund, maar misschien is die daarom juist wel weer een stuk realistischer. De Blair Witch project haalde daar ook zijn kracht uit. En ook de opbouw van spanning vond ik heel erg op de Blair Witch lijken.
SPOILER
pi_74069342
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef flappiewappie het volgende:
Iemand meer informatie over de verschillende eindes?
Dit is de bioscoop-versie:

class="spoiler">
SPOILER
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:46:33 #55
251119 Rainesz
flets outz
pi_74070906
de official theatrical einde had op de dvd beter gestaan!!
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Rainesz op 26-10-2009 12:18:59 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:32 #56
69994 seto
-|||--------|||-
pi_74071339
Vond hem zeer tegenvallen. Misschien verwachtte ik iets teveel door de hype, maar naast een paar schrikeffectjes viel ik bijna in slaap. Ik nam de film niet meer serieus nadat
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 26-10-2009 12:30:43 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:04:54 #57
69994 seto
-|||--------|||-
pi_74071440
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Rainesz het volgende:
bla
spoiler much?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:53:17 #58
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74073021
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Rainesz het volgende:
geen spoiler
Dude.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:19:23 #59
251119 Rainesz
flets outz
pi_74073784
Mijn excuses...dacht er niet bij na bij het typen!!
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:35:37 #60
133369 Jivis
Critikut
pi_74074212
Best benieuwd hier naar. Toch wil ik hem eigenlijk het liefst vermijden, aangezien ik echt totaal niet tegen dit soort films kan . Ik slaap dan echt een paar nachten met het licht aan en met mijn hoofd naar de muur. Blair Witch Project heb ik uit voorzorg overdag gekeken, maar vond ik alsnog geniaal.
Amen.
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPN
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:49:54 #61
128150 Symer
pi_74074585
Vergeet niet dat demonen zich voeden met negatieve energie. Dus hoe banger je bent, hoe groter de kans dat er daadwerkelijk een demon verschijnt.

Ik heb mezelf als kind een flink aantal keren grandioos bang weten te maken met dat gegeven
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:43:16 #62
133369 Jivis
Critikut
pi_74076173
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef Symer het volgende:
Vergeet niet dat demonen zich voeden met negatieve energie. Dus hoe banger je bent, hoe groter de kans dat er daadwerkelijk een demon verschijnt.

Ik heb mezelf als kind een flink aantal keren grandioos bang weten te maken met dat gegeven
Oh nee, waarom zeg je dat nou, nu heb ik een chronisch slaaptekort .
Amen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:52:28 #63
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74076413
Maar toch moet je hem zien!

Angst is goed voor je gezondheid
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:54:12 #64
133369 Jivis
Critikut
pi_74076457
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef Torrio het volgende:
Maar toch moet je hem zien!

Angst is goed voor je gezondheid
Volgensmij krijg je er juist hartritmestoornissen van .
Amen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:31:00 #65
128150 Symer
pi_74077639
Er staan beelden van publieksreacties van de eerste screening in Amsterdam op paranormalactivity.nl

Grappig om het verschil te zien tussen Amerikanen en nuchtere Hollanders

De enige reactie die ze in NL in beeld hebben weten te brengen was iemand die d'r hand voor d'r mond doet, maar die kan net zo goed aan het gapen zijn
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:26:24 #66
133369 Jivis
Critikut
pi_74087627
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Symer het volgende:
Er staan beelden van publieksreacties van de eerste screening in Amsterdam op paranormalactivity.nl

Grappig om het verschil te zien tussen Amerikanen en nuchtere Hollanders

De enige reactie die ze in NL in beeld hebben weten te brengen was iemand die d'r hand voor d'r mond doet, maar die kan net zo goed aan het gapen zijn
Amerikanen verdubbelen ook elke emotie tien keer. Zijn allemaal een beetje als Gordon dus.

Nederlanders .
Amen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:41:03 #67
216022 Kerol
Coño
pi_74097362
Maar even gaan kijken binnenkort! TVP!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:02:54 #68
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74169960
Wat een GRAF EIND!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:07:26 #69
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74170168
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat een GRAF EIND!!
Let me guess, screener versie? Zo zat ik dus ook na het einde..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:09:18 #70
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74170246
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef Torrio het volgende:

[..]

Let me guess, screener versie? Zo zat ik dus ook na het einde..
ja ik heb ook al het alternatieve eind gelezen
SPOILER
Nou als dat dan alles goed moet maken is dat ook een kut eind....
Surfshark - veilig toegang tot het open internetBetrouwbaar en snel - ExpressVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:13:33 #71
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74170422
Dat einde ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
SPOILER
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:15:32 #72
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74170509
SPOILER
Kut dus! Anticlimax
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:32:46 #73
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74171187
Maar dan heeft het wel iets symbolisch!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:27:26 #74
157472 Tim86
pi_74173218
Ik ging kapot bij het theater einde..zat hem op youtube te kijken met geluid iets te hard en mijn neus praktisch op het scherm...Mijn huisgenoot zei voor het eerst pure angst in mijn ogen te hebben gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:37:19 #75
174756 Rnie
& Bert
pi_74189755
net gezien....jesus wat een slaapwekkend filmpje zeg. De hype omtrent de film zorgde ervoor dat ik de film MOEST zien! Helaas viel hij enorm tegen...wat de blair witch WEL had, maakt deze film niet waar. Het orgineel zijn.....first person camera beelden zijn leuk mits je een interessant verhaal hebt. Bij de blairwitch zit er nog een heel verhaal omheen. In deze film wordt er geen verhaal verteld.
SPOILER
.
De enige echte.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:46:30 #76
128150 Symer
pi_74190107
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef Rnie het volgende:
net gezien....jesus wat een slaapwekkend filmpje zeg.
Zo'n film moet je dan ook niet overdag kijken.
SPOILER
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:52:37 #77
269343 harmenst
pi_74190308
Ik heb de film en wil het ook nog zien, maar durf het niet in mijn eentje te kijken

Veel reacties op twitter omstreeks deze film zoals "Heb al 2 weken niet fatsoenlijk kunnen slapen door deze kut film".
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:54:43 #78
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_74190389
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef harmenst het volgende:
Ik heb de film en wil het ook nog zien, maar durf het niet in mijn eentje te kijken

Veel reacties op twitter omstreeks deze film zoals "Heb al 2 weken niet fatsoenlijk kunnen slapen door deze kut film".
Ik heb hem gekeken, 2 dagen terug. Ik ben een redelijke schijterd, en deze film wordt in het laatste deel wel redelijk creepy. Ik had er alleen 's avonds in bed een beetje last van (wat was dat geluid?! ), maar omdat ik hem overdag keek was ie bij het kijken zelf niet echt eng
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:45:18 #79
277447 eurabia
pi_74194775
Teveel hype er omheen en jammer dat het budget te klein was want ze konden er een classic horror film van maken als ze er wat meer geld in hadden gepompt. FF serieus.. naar een scherm kijken en geklop horen is niet eng tenzij je met de hype meeloopt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:48:19 #80
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74194891
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef eurabia het volgende:
FF serieus.. naar een scherm kijken en geklop horen is niet eng tenzij je met de hype meeloopt.
Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.
De snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPN
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:58:39 #81
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74195216
Gisteren gekeken en vond hem wel redelijk creepy. Alleen het einde was een beetje jammer (screener).
Net dus maar even het andere einde bekeken en dat is toch even een flinke verbetering.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:16:00 #82
277447 eurabia
pi_74195749
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Torrio het volgende:

[..]

Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.
Maar al die Freddy en Halloween films leunen veel op achtergrond muziek om het schrikeffect aan te dikken ghehe. Paranormal Activty had wel zo z'n schrik momenten, maar jammer dat ze een magere budget hadden. Ik had die dame graag tegen het plafond willen zien vliegen, maar ja dat kost helaas geld.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:08:03 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74217130
Ik durf 'm niet te zien (vond The Gremlins al eng) maar geweldig dat hij maar voor 11.000 dollar gemaakt is. Dat bewijst maar weer dat je geen miljoenen dollars nodig hebt om een echt goede film te maken.

Dat was hetzelfde met The Blair Witch Project: whoaaaah ook zo eng (ik geloof op TV gezien). Pure klasse...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:09:38 #84
133369 Jivis
Critikut
pi_74217182
Issie enger of minder eng als Blair Witch Project? Die vond ik namelijk wel meevallen.
Amen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:16:37 #85
277447 eurabia
pi_74217449
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik durf 'm niet te zien (vond The Gremlins al eng) maar geweldig dat hij maar voor 11.000 dollar gemaakt is. Dat bewijst maar weer dat je geen miljoenen dollars nodig hebt om een echt goede film te maken.

Dat was hetzelfde met The Blair Witch Project: whoaaaah ook zo eng (ik geloof op TV gezien). Pure klasse...
The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjes
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:20:20 #86
277447 eurabia
pi_74217595
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef Jivis het volgende:
Issie enger of minder eng als Blair Witch Project? Die vond ik namelijk wel meevallen.
Hij is in ieder geval niet zo hysterisch als de Blair Witch Project.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:28:57 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74217903
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef eurabia het volgende:

[..]

The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjes
Ja, ik vond het eng... die beesten gingen op een gegeven moment in de Moulinex Groenterasp, het bloed spatte door de keuken!!! En dat was gekwalificeerd als een 'kinderfilm'!!! Nu ben ik absoluut niet maatgevend want ik ga alleen naar films onder de 12 maar dit vond ik te ver gaan.

Overigens vind ik die hele leeftijdsindicatie drie keer niks. De meest enge films worden voor onder de 12 jaar geschikt geacht. Nou, sinds ik een keer (tegen mijn zin want de rest wilde graag) een film met Charles Bronson heb gezien, waarbij verkrachters met messen door het beeld renden, geloof ik daar geen bal meer van. Zelfs in de laatste scéne rende er nog één door het beeld, het hield niet op. Ik ga maar op mijn neus af.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:55:30 #88
120141 kv26
pi_74234164
Ik heb hem net gezien en heb nog steeds de kriebels. Ik vond hem eng. Ik vond de Blair Witch project ook eng toen ik hem in de bios had gezien. Een paar slechte nachten gehad. Zal ik nu ook wel hebben. Straks maar even een leuk filmpje kijken.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:58:14 #89
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_74238689
Ik vind 'm grappig...

Moet nog steeds de film zien...misschien morgenavond eens tijd voor
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:21:49 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74244263
Net gezien, maar wat een suf einde. Is het origineel nog ergens te zien?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Zavvi - Fandom en GeekgearZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:23:38 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74244280
Maar welk einde heeft de bioscoop dan?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:24:19 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74244289
Waar was die scene trouwens dat Micah tegen de camera wordt geworpen, zat niet in de screener.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:28:00 #93
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74244339
ik vond 'm eng, maar ben dan ook een schijtebroek
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:31:20 #94
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74244374
Gisteravond in bed even snel bekeken, leek me wel redelijk beklemmend. Zal binnenkort een poging wagen om hem helemaal goed te bekijken. De vergelijking met de Blair Witch lijkt me wel rechtvaardig.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:19:20 #95
128150 Symer
pi_74246783
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Stefan het volgende:
Maar welk einde heeft de bioscoop dan?
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef Stefan het volgende:
Waar was die scene trouwens dat Micah tegen de camera wordt geworpen, zat niet in de screener.
SPOILER
  zondag 1 november 2009 @ 21:00:01 #96
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_74291145
Zojuist de screener gekeken. In mn eentje. In t donker. Freaky shit!
Komt niet vaak voor dat ik toch maar even n lampje aandoe in de woonkamer vanwege de film.....
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  zondag 1 november 2009 @ 21:02:56 #97
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74291350
ohja, wat ik me afvroeg
SPOILER
  zondag 1 november 2009 @ 23:48:34 #98
65494 Zeurberus
pi_74301682
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat ik me afvroeg
SPOILER
Vanavond film gekeken met vriendin in bed die absoluut niet tegen dit soort films kan. Tel daarbij het gure weer en gebrek aan ondertiteling op (hard geluid) en je zit zo in de film

Ik ben blij te concluderen dat er eindelijk weer een echte horrorfilm is zonder schrikmomenten aangedikt met vage creepy muziek of cuts met vage schrikmomenten (Drag Me To Hell iemand?).

Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:
SPOILER
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  maandag 2 november 2009 @ 10:27:16 #99
128150 Symer
pi_74307987
quote:
ohja, wat ik me afvroeg
SPOILER
Ik kan de film nu niet terugkijken, maar in mijn herinnering
SPOILER
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:
SPOILER
Volgens mij is het nog simpeler.
SPOILER
  maandag 2 november 2009 @ 11:35:39 #100
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_74310150
quote:
ohja, wat ik me afvroeg
SPOILER
SPOILER
Heb net het
SPOILER
gezien... Allemachtig ik schrok me dood. Nu nog het derde einde zien, ben benieuwd of die ergens online staat of dat we moeten wachten op de dvd-release
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
De snelste VPN - FastestVPNVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  donderdag 5 november 2009 @ 00:07:29 #101
194264 NoCigar
pi_74407065
Een echt goede film vond ik het niet, maar zeker in het begin wel spannend. Later vond ik het een beetje onzinnig worden en Mikka bleek ineens een debiel te zijn, iets dat mijn inlevingsvermogen gedurende de rest van de film nooit zo verhoogt. Maar wel de moeite waar om eens te kijken en ik kan me goed voorstellen dat mensen hem heel eng vinden, mits gekeken op het juiste moment in de jusite omstandigheden.
Ik heb TBWP ooit op een warme zomerdmiddag gekeken op een slechte TV met veel reflectie: dat werkt niet echt: klotefilm.
anonieme razernist
  donderdag 5 november 2009 @ 07:50:59 #102
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74409221
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:07 schreef NoCigar het volgende:
Een echt goede film vond ik het niet, maar zeker in het begin wel spannend. Later vond ik het een beetje onzinnig worden en Mikka bleek ineens een debiel te zijn, iets dat mijn inlevingsvermogen gedurende de rest van de film nooit zo verhoogt. Maar wel de moeite waar om eens te kijken en ik kan me goed voorstellen dat mensen hem heel eng vinden, mits gekeken op het juiste moment in de jusite omstandigheden.
Ik heb TBWP ooit op een warme zomerdmiddag gekeken op een slechte TV met veel reflectie: dat werkt niet echt: klotefilm.
Voor iemand die er van overtuigd is dat het paranormale niet bestaat is het toch wel opvallend dat je juist naar deze film gaat
  donderdag 5 november 2009 @ 10:04:06 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74411181
Nou eergisteren gezien en wat een tegenvaller zeg.

Ik had verwacht dat ik anderhalf uur met klamme handjes gezeten zou hebben en niets is minder waar. Ik ben niet 1 keer geschrokken en vond het meeste maar een beetje overdreven.
Ik gaf al aan dat ik de Blair Witch ook niet zo best vond en dit is van hetzelfde kaliber. Als het je zou overkomen (waarvan ik niet geloof dat het kan) zou het misschien wel onwijs eng zijn, maar als film vond ik het maar matig. Als de simpele schrikelementen die er in zaten me moeten laten schrikken dan is het wel een beetje naief.

Me vriendin vond hem wel spannend maar niet eng. De vriendin van het broertje van me zus vond hem wel eng, maar die kijkt nooit dat soort films en is vrij snel op de kast te krijgen

Voor mij echt een film voor mensen die geloven in het paranormale of mensen die zelden een horror zien en dus van dit soort dingen nog schrikken.

Wat een teleurstelling
  donderdag 5 november 2009 @ 10:47:41 #104
194264 NoCigar
pi_74412334
quote:
Op donderdag 5 november 2009 07:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Voor iemand die er van overtuigd is dat het paranormale niet bestaat is het toch wel opvallend dat je juist naar deze film gaat
Ik ben er niet heengegaan, hij is tot mij gekomen.
anonieme razernist
  donderdag 5 november 2009 @ 12:25:58 #105
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_74415388
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef Komakie het volgende:
De vriendin van het broertje van me zus vond hem wel eng,
Dat is toch gewoon jouw vriendin dan??
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  donderdag 5 november 2009 @ 12:34:43 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74415609
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:25 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon jouw vriendin dan??
Damn er klopt echt helemaal niets van die zin

Wat ik bedoelde, de vriendin van het broertje van mijn vriendin
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:45:47 #107
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74441155
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Torrio het volgende:
Wat mij trouwens ook van het begin af aan opviel..
SPOILER
hahaha dat was ook het eerste wat ik dacht!!!!
verder best een aardige film maar veel ongeloofwaardige dingen erin
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 6 november 2009 @ 01:29:08 #108
271129 SameOldGrind
pi_74441649
deze staat toch wel in mijn top van de worst movies ever.

1 voordeel: na het zien van de film weet ik iig wel in welke kleur en kleurcombo's ik mijn volgende huis ga schilderen
  vrijdag 6 november 2009 @ 01:30:59 #109
271129 SameOldGrind
pi_74441664
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef eurabia het volgende:

[..]

Maar al die Freddy en Halloween films leunen veel op achtergrond muziek om het schrikeffect aan te dikken ghehe. Paranormal Activty had wel zo z'n schrik momenten, maar jammer dat ze een magere budget hadden. Ik had die dame graag tegen het plafond willen zien vliegen, maar ja dat kost helaas geld.
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:51:05 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74443547
Meest bizarre aan de film is dat Amerikanen op IMDB zeggen dat de hoofdrolspeeltster 'fat' is.

Please

Lekker ding hoor, jammer dat ze niet bloot te zien was.
Surf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:06:51 #111
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74443823
Hier nog een werkende link naar het einde van de screenerversie
http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=15591
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:02:01 #112
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74448744
Ik vond het wel wat hebben.

Vooral spannend, maar dan bedoel ik vooral dat ik benieuwd was wat er nu weer ging gebeuren, niet eng-spannend (ik heb 'm nochtans 's nachts gekeken in een huis waar af en toe dingen kraken en "bonk" zeggen, dus de omstandigheden waren ideaal )

Leuk dus. Komt niet in de buurt van [REC], maar dat vond ik dan ook één van de beste horrorfilms ooit. Wel beter dan Blair Witch, daar heb ik nooit het boeiende van gezien en dat was sowieso een rip-off van The Last Broadcast.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 8 november 2009 @ 02:37:05 #113
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74498994
Net gezien en ik vond hem toch zeker wel spannend hoor.
SPOILER
Ik lig toch wat minder op mijn gemak in me bedje vanavond
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 8 november 2009 @ 20:53:15 #114
71141 IdlersDream
Supernova
pi_74520092
Ongelooflijk slechte film.

Geen verhaal, voorspelbaar verloop, idiote personages zonder enige diepgang en makkelijk effecten. In de nacht als t spannend wordt telkens die diepe eraserhead bass eronder zetten. pfff makkelijk effectbejag.

Ergste van allemaal is dat de film niet spannend was. 90% van de tijd heb ik me kapot verveelt. Don't believe the hype!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  zondag 8 november 2009 @ 20:55:23 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74520265
quote:
Op zondag 8 november 2009 02:37 schreef Equites het volgende:
Net gezien en ik vond hem toch zeker wel spannend hoor.
SPOILER
Ik lig toch wat minder op mijn gemak in me bedje vanavond
dat vond ik ook het meest enge stukje inderdaad, vreselijk
  maandag 9 november 2009 @ 01:49:48 #116
274356 AAA2009
pi_74530816
Uit Wikipedia:

"Spielberg allegedly returned to DreamWorks the next day with the DVD in a "garbage bag" because he thought the DVD was "haunted".
According to Spielberg, minutes after he viewed the film, his bedroom doors "locked by themselves" and he could not get out without calling in a locksmith"

[ Bericht 22% gewijzigd door AAA2009 op 09-11-2009 04:01:03 ]
  maandag 9 november 2009 @ 07:50:18 #117
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_74531493
Vond 'm erg goed! Helemaal de scene met de dichtklappende deur en die met de voetstappen in het meel! Erg indrukwekkend en zeker beter dan Blair Witch
  maandag 9 november 2009 @ 19:01:02 #118
182649 frame-saw
Aap.
pi_74549178
Ik vond het einde wel heel eng. Verder heb ik het gapend bekeken, vond het echt geen fuck aan. Ik vond de hoofdpersonages allebei irritant, dus het kon me weinig schelen wat er mee gebeurde. Wel respect voor de actrice, dat ze zolang verticale buikspieroefeningen kan doen ( ).
Ik schrok slechts één keer, de eerste keer met de deur. En die gil was ook wel intens en eigenlijk durfde ik niet verder te kijken toen je op het einde die voetstappen naar boven hoorde (verwachtte een freaky klein meisje) maar toen ik dus verder keek dacht ik mwahhh, was dit het?

Film krijgt hooguit een 6, had hoge verwachtingen maar die werden niet waargemaakt (had vooral reacties van Amerikanen gelezen.. dan krijg je dat).
  maandag 9 november 2009 @ 22:38:30 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74557512
ik vond alleen de hauntings te lineair toenemen.
toegeven ik had niet verwacht dat ze uit bed gegrist zou worden maar je wist dat er elke nacht net iets ergers/creepyers ging gebeuren dan de nacht ervoor.
stay frosty
  maandag 9 november 2009 @ 23:04:41 #120
274356 AAA2009
pi_74558419
Heb vannacht de film (2007 versie) alleen in mijn huiskamer bekeken om half 3 s'nachts. Woon in een gebouw uit de 19de eeuw en denk dat het hier ook kan spoken.

Tijdens de film viel er een doos van een verhoging boven mijn deur (soort zolder), wat een harde knal veroorzaakte, dit tijdens de scene dat Katie haar oude foto bekeek.

Het einde was erg spannend en echte horror.

[ Bericht 2% gewijzigd door AAA2009 op 09-11-2009 23:10:42 ]
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 9 november 2009 @ 23:09:01 #121
274356 AAA2009
pi_74558565
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.
  maandag 9 november 2009 @ 23:13:28 #122
274356 AAA2009
pi_74558724
-

[ Bericht 99% gewijzigd door AAA2009 op 09-11-2009 23:14:11 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:53:51 #123
71141 IdlersDream
Supernova
pi_74561314
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AAA2009 het volgende:
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:37:00 #124
182649 frame-saw
Aap.
pi_74567698
quote:
Ja de film is waargebeurd hè
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:54:17 #125
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_74578010
Net gezien. Film was wel zeker eng, maar ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen. Verder was het wel allemaal iets te linear, en gebeurt er vooral in het eerste halfuur eigelijk helemaal niets..
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:32:56 #126
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74582298
Ik ga hem vrijdag de 13e zien
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:14:27 #127
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74583622
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga hem vrijdag de 13e zien
Ik vind dat je wel veel risico neemt hoor
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:37:20 #128
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74584329
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel veel risico neemt hoor
Ja, ga ik nu dood?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:18:39 #129
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74592189
Ik vond hem eng. Aantal keer liepen de rillingen over m'n rug. Maar je moet deze film wel echt in het donker en met het geluid hard aan kijken en er toch wel gefocust op blijven. Als je andere dingen gaat doen tussendoor en je aandacht er niet bij houdt dan kan ik me wel voorstellen dat je een stuk minder snel schrikt.
SPOILER
Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 11 november 2009 @ 00:20:28 #130
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74592231
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef T3rr0r het volgende:

Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.
Voor haar was het niks nieuws, er wordt verteld dat ze het al tijden voelt/meemaakt, hij gelooft het allemaal niet zo, misschien daarom?
Surf prive met PureVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 11 november 2009 @ 11:35:36 #131
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74599085
Misschien ja. Maar desondanks denk ik dat je aan zoiets echt niet snel went. Maar naar mate de film verdorde was de angst wel duidelijker te zien
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 11 november 2009 @ 14:21:46 #132
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_74604415
Iemand hier misschien die alledrie de eindes heeft? Ik heb alleen die van de screener gezien, maar zou graag de andere ook zien.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:28:13 #133
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74604566
Op youtube staat het bioscoop einde, de derde wordt waarschijnlijk op de dvd gezet
  donderdag 12 november 2009 @ 15:44:12 #134
279687 Levey
pi_74637129
Ik ben erg benieuwd naar deze film, ik hou heel erg van thrillers maar het is zo lastig om goeie films te vinden die echt eng zijn - zonder teveel bloed en monsters met vleugels etc. Het is tegenwoordig vaak heel nep of gewelddadig dus ik ben erg benieuwd naar deze!
Hopelijk is ie net zo eng als the Strangers.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:47:56 #135
157472 Tim86
pi_74637250
The Strangers vond ik zo'n kutfilm..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 12 november 2009 @ 19:18:21 #136
202914 musicfreakyme
pi_74643896
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:47 schreef Tim86 het volgende:
The Strangers vond ik zo'n kutfilm..
Ik ook!
Ik hoorde van mn vrienden dat hij superspannend was, dus wij zaten er helemaal klaar voor, maar hij viel enorm tegen.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:21:36 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74643986
quote:
dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?
stay frosty
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:13:07 #138
157472 Tim86
pi_74654001
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?
Dat moet wel ja.

Natuurlijk is dat echt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:16:26 #139
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74654070
Ze had eigenlijk nog een fles frietsaus op het nachtkastje staan, maar dat lieten ze niet zien hoor
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:27:10 #140
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74693355
De film gaat op 26 november in Nederland in première, maar was gisteren al in een aantal bioscopen
te bewonderen. De film heeft "maar" $11.000 gekost, maar is in Amerika echt een gigantisch succes. Sterker nog, de film heeft tot nu toe meer dan $100 miljoen dollar opgebracht! De stijl van de film is te vergelijken met die van The Blair Witch Project.

In het kort:
quote:
In september 2006 besloot Micah Sloat een camera in de slaapkamer te plaatsen. Zijn vriendin Katie Featherston was er als kind al zeker van dat iets haar 's nachts in de gaten hield en dat iets was terug. De tapes die Micah in de nachten daarna draaide laten zien of ze alleen waren 's nachts of dat er zich echt iets in het duister van hun huis ophield. De meest besproken film van het jaar liet vanaf de eerste vertoning het publiek in doodsangst achter. Steven Spielberg zag het regiedebuut van gamedesigner Oren Peli, raakte opgesloten in zijn eigen huis maar wist een ding: deze film wil ik hebben.

bron
Recensies:
http://www.imdb.com/title/tt1179904/
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15312
http://www.rottentomatoes.com/m/paranormal_activity/

Trailer:

Mijn ervaring met de film:
De film heb ik gisteren in de (MustSee) bioscoop gezien en ik zal eerlijk zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van Paranormal Activity. Verwacht geen spectaculaire special effects en heel erg briljant acteerwerk, maar de eenvoud maakt deze film erg spannend. Het begin is een beetje wennen want hetgeen wat je krijgt te zien is opgenomen met een simpele camera die bij tijd en wijle onscherp en onrustig is, maar ook dat
heeft wel zo zijn charme. De eenvoud . Hoe langer de film duurt hoe spannender het wordt. Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.

Kortom: ik vond de film erg geslaagd en dat kwam mede omdat ik er redelijk blanco naar toe ging. Ben benieuwd naar jullie reacties. Het is namelijk wel een film die je erg kan waarderen of juist helemaal niet .

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 14-11-2009 14:51:56 ]
De snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPN
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:32:05 #141
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_74693487
Heb hem zelf thuis gezien, en ik denk dat dat toch wel degelijk bijdraagt aan de sfeer die de film neerzet. De "special effects" of de actiescenes als je ze zo wilt noemen zijn nu niet echt in een enorme hoeveelheid aanwezig, maar zodra er iets gebeurt ben je wel acuut alert. Het concept is naar mijn idee dan ook prima uitgewerkt en bezorgt je regelmatig de "creeps". Als je echter een film verwacht die bol staat van de freaky scenes kom je bedrogen uit. In werkelijkheid is de film meer opgebouwd als een documantaire waardoor het verhaal (naar mijn idee) zeer goed uitgewerkt wordt en je lekker meezuigt in het hele freaky gebeuren.

Kortom: ik geef deze film een 8, mits je hem thuis in het donker kijkt. In de bios lijkt me er echter geen ruk aan.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:11:42 #142
269319 Suzanne84
pi_74694326
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef DeeCruise het volgende:
Heb hem zelf thuis gezien...
Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).

De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.

Dit is dus een film die je in de bios moet zien!
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:36:08 #143
30117 Toad
pi_74694919
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:42:02 #144
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74695062
quote:
Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.

Vond het wel redelijk voor zo'n goedkope productie... maar weer behoorlijk gehyped zoals Blair Witch.
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:45:25 #145
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_74695144
Gister gekeken en toch maar het licht aangelaten vanacht haha.

Ik denk wel dat ik het engste eind heb gezien. Met het einde wat je ook in de trailer ziet . Die andere twee eindes lijken me eigenlijk maar matig...

Het engste vond ik:
SPOILER
Nadelen vond ik dat ik de hoofdrolspeelster erg matig vond spelen als ze vrolijk was, ik irriteerde me echt aan haar karakter. Ook bleef die Micka wel heel erg relax onder het hele gebeuren, niet realistisch.

Conclusie: toch echt een hele enge film mits je het goede einde hebt
  zondag 15 november 2009 @ 14:20:51 #146
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_74715589
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Toad het volgende:
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?
Dat je er met een enorme menigte mensen zit. Horrorfilms (als je dit een horror wilt noemen natuurlijk) doen het bij mij altijd beter als je ze thuis kijkt.

Het zou overigens heel goed kunnen dat dit de 2007 versie is. Het einde is i.i.g. niet wat ik verwacht had nadat ik de trailers gezien heb.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 15 november 2009 @ 14:53:26 #147
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74716288
2009 versie gekeken vandeweek. Hoge verwachtingen ervan. Dus lekker samen op de bank, lichten uit, en afwachten maar.

Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond. Maar gezien alle aandacht en commotie eromheen had ik zo veel meer verwacht. De vergelijking met Blair Witch die soms word gemaakt is terecht qua het soort film. Homevideo die uitgelekt zou zijn etc.

Maar Blair Witch was zo vreselijk veel beter.

Nee PA is niet voor herhaling vatbaar.
Vanavond Antichrist kijken, hopelijk is die beter.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zondag 15 november 2009 @ 15:25:59 #148
150706 Orbeatle
pi_74716973
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Conekiller het volgende:

Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond.
Ik kijk ook regelmatig horror films en ik vond Paranormal Activity juist een verademing vergeleken bij de rest die tegenwoordig wordt uitgebracht. The Blair Witch Project vond ik ook geweldig, en sindsdien is er niet echt een film meer geweest (behalve misschien The Strangers, die vond ik ook erg freaky) die op dezelfde wijze is gemaakt.

Ik las echter wel op imdb dat ze er nu een vervolg op gaan maken, en ik verwacht dat die net zo slecht gaat worden als Blair Witch 2 . Waarom kunnen ze 't nou niet gewoon bij 1 film laten...
  zondag 15 november 2009 @ 15:27:54 #149
150706 Orbeatle
pi_74717014
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Suzanne84 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).

De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.

Dan heb ik denk ik de 2007 versie gezien.
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Orbeatle op 15-11-2009 15:55:34 ]
  zondag 15 november 2009 @ 15:29:29 #150
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74717042
the strangers vond ik ook al zo'n baggerfilm en met veel bedoel ik tegen de 100 per jaar

El Orfanato vond ik daarentegen erg goed. En The Screen was geweldig.

Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
Anoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en GeekgearCyberghost VPN
  zondag 15 november 2009 @ 15:31:13 #151
150706 Orbeatle
pi_74717075
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:29 schreef Conekiller het volgende:
the strangers vond ik ook al zo'n baggerfilm

El Orfanato vond ik daarentegen erg goed. En The Screen was geweldig.

Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
Smaken verschillen inderdaad .
Het zijn wel beide films die je of helemaal geweldig vind, of helemaal kut. Er is niet echt een gulden middenweg ofzo.

El Orfanato moet ik nog kijken (is van Guillermo del Toro toch? Dan zal ik 'm wel vet vinden).
The Screen zegt me helemaal niets...

Komen er 100 horrorfilms per jaar uit? .
  zondag 15 november 2009 @ 15:34:07 #152
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74717142
del torro idd, zit erg goed in elkaar weer.

en een stuk of 100 al snel hoor. Je moet niet alleen de grote producties kijken En er zijn veel films van vroeger de ik nog niet gezien heb, en sommige die ik vaker kijk

[ Bericht 23% gewijzigd door Conekiller op 15-11-2009 15:39:16 ]
  zondag 15 november 2009 @ 15:39:39 #153
150706 Orbeatle
pi_74717255
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:34 schreef Conekiller het volgende:
del torro idd, zit erg goed in elkaar weer.

Prima. Thaise film?
Ik zal er eens naar gaan zoeken.

Tot zo ver off-topic .
  zondag 15 november 2009 @ 21:19:13 #154
98011 m0ridin
pi_74728212
Heb hem vanavond ook gezien (de 2007 versie) en vond hem zeker ok!

Met hele beperkte middelen een heel creepy sfeertje neergezet met echte schrik en kippevel momenten. Het grootste nadeel vond ik alleen die Micah, wat een enorme eikel waardoor ik met hem echt helemaal niks had. Kon me weinig schelen wat er met hem zou gebeuren.

Ben zelf trouwens niet echt van de horrorfilms in de vorm van veel bloed, ingewanden en dat soort zut (ok, eigenlijk slashers) maar meer van de sfeerfilms en daar valt deze wat mij betreft zeker wel onder.

Verder niet heel veel van de hype meegekregen van tevoren dus dat hielp misschien ook wel.
  maandag 16 november 2009 @ 00:05:42 #155
52512 DJJoris
pi_74736167
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Suzanne84 het volgende:

[..]

SPOILER
  maandag 16 november 2009 @ 00:50:59 #156
133369 Jivis
Critikut
pi_74737242
Heb hem ook gezien.

En nu loop ik om 0:50 te fokken terwijl 7:00 de wekker gaat.

Trek uw conclusies .
Amen.
  maandag 16 november 2009 @ 01:01:40 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74737451
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat moet wel ja.

Natuurlijk is dat echt.
Idd. Zoiets fake je niet.
  maandag 16 november 2009 @ 08:19:46 #158
98011 m0ridin
pi_74739226
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Jivis het volgende:
Heb hem ook gezien.

Trek uw conclusies .
Haha, en ik werd om 3 uur in de nacht wakker omdat (en waarna) ik steeds (bij de buren... hoop ik ) heel kort een radio hoorde afgaan. Kon t toch niet laten om weer even aan de film te denken
  maandag 16 november 2009 @ 09:52:12 #159
150706 Orbeatle
pi_74740505
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef DJJoris het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 16 november 2009 @ 19:11:16 #160
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74756817
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef Jivis het volgende:
Heb hem ook gezien.

Trek uw conclusies .
hehe toen ik hem ging kijken moest ik overwerkern..
wou eigenlijk naar bed maar toch ff een kwartiertje kijken.... toen dacht ik halverwege ik moet hem afzien anders slaap ik nooit! mn wekker ging ook om 7 uur en de film was half 2 klaar
stay frosty
Cyberghost VPNZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 16 november 2009 @ 19:11:35 #161
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74756828
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Idd. Zoiets fake je niet.
stay frosty
  maandag 16 november 2009 @ 19:55:02 #162
274892 IkBenGeenKloon.
pi_74758686
HEUL NIET ECHT!!11
  donderdag 19 november 2009 @ 00:39:30 #163
182649 frame-saw
Aap.
pi_74838885
Kan iemand een linkje posten/PM'en van het bioscoopeinde? Ben wel benieuwd maar heb geen idee waar ik op moet zoeken op Youtube.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:26:22 #164
98011 m0ridin
pi_74843346
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef frame-saw het volgende:
Kan iemand een linkje posten/PM'en van het bioscoopeinde? Ben wel benieuwd maar heb geen idee waar ik op moet zoeken op Youtube.
paranormal activity theatrical ending of iets in die richting...
  donderdag 19 november 2009 @ 12:35:37 #165
271129 SameOldGrind
pi_74847084
er staan zoveel parodien op dat het niet meer grappig is... ik kan m ook niet vinden
  donderdag 19 november 2009 @ 12:38:52 #166
182649 frame-saw
Aap.
pi_74847167
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef SameOldGrind het volgende:
er staan zoveel parodien op dat het niet meer grappig is... ik kan m ook niet vinden
Inderdaad, heb overal op gezocht. Daarom vroeg ik een linkje
  donderdag 19 november 2009 @ 13:02:00 #167
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_74847795
Ik vond de film erg tegenvallen. Er gebeurt weinig en de karakters van de personages zijn naar mijn mening niet geloofwaardig.
Die vriend neemt alles iets te weinig serieus voor wat ie al gezien en gehoord heeft. Denk dat iemand in het echt allang in een hotel had gezeten!! Ik iig wel!!
Hij hield maar weinig rekening met haar gevoelens en ik had zo'n gast er allang uitgetrapt na zijn ouji-bord geintje!!!
En waarom doen ze er zolang over om die specialist te contacten??
Verder is het niet duidelijk waarom de demon juist nu zoveel heftiger word?! Hij zou haar haar hele leven al stalken toch?

Er was teveel irritatie voor me om goed in de film te komen. Heb dan ook geen problemen gehad om lekker in slaap te vallen na de film gezien te hebben!
It's all a blur!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 13:15:28 #168
182649 frame-saw
Aap.
pi_74848248
Die demon wordt natuurlijk heftiger omdat die vriend hem zit uit te dagen. Contact duurt lang omdat die man het allemaal te luchtig neemt. Dat hotel: die vriend laat haar echt niet alleen, en samen naar een hotel heet geen zin. En verder: die gast was gewoon een eikel.

Die dingen zijn wel verklaarbaar, maar ik vind het ook maar irritante personages hoor
  donderdag 19 november 2009 @ 17:28:24 #169
271129 SameOldGrind
pi_74856757
ik zou ook 7 kleuren stront schijten, vond dat ook een beetje ongeloofwaardig idd
  donderdag 19 november 2009 @ 20:49:33 #170
27648 Weakling
available in strong mint
pi_74863483
Ik val misschien een beetje in herhaling met een post hierboven, maar
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef xxjosjex het volgende:
Ik vond de film erg tegenvallen. Er gebeurt weinig en de karakters van de personages zijn naar mijn mening niet geloofwaardig.
Tis wel in het echt ook een koppel meen in gelezen te hebben in Empire, maar dat maakt ze nog geen goede acteurs natuurlijk.
quote:
Die vriend neemt alles iets te weinig serieus voor wat ie al gezien en gehoord heeft. Denk dat iemand in het echt allang in een hotel had gezeten!! Ik iig wel!!
De verschijning is niet plaatsgebonden, maar persoongebonden, dus naar een hotel gaan zou niks uithalen.
quote:
Hij hield maar weinig rekening met haar gevoelens en ik had zo'n gast er allang uitgetrapt na zijn ouji-bord geintje!!!
Dat was idd een rotstreek met het ouija bord en jammergenoeg ook meteen het meest voorspelbare.
quote:
En waarom doen ze er zolang over om die specialist te contacten??
Misschien een verschil met de bios versie. Ik heb alleen de "oude" versie gezien en daar kwam al in een vroeg stadium de specialist een keertje langs.
quote:
Verder is het niet duidelijk waarom de demon juist nu zoveel heftiger word?! Hij zou haar haar hele leven al stalken toch?
Sluit me aan bij de vorige spreker: uitgedaagd worden door het vriendje, dan vraag je er om ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:51:41 #171
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_74882538
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Weakling het volgende:

Misschien een verschil met de bios versie. Ik heb alleen de "oude" versie gezien en daar kwam al in een vroeg stadium de specialist een keertje langs.

SPOILER
It's all a blur!!!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:09:58 #172
137508 Urquhart
pi_74883163
Ik had hoge verwachtingen, dus hij kon eigenlijk alleen maar tegenvallen. Maar los van mijn eigen verwachtingen, is het wel een goede horrorfilm an sich. Het sfeertje werd erg goed neergezet, vooral die beklemmende momenten met die voetstappen op de trap

Geen topper, maar wel goede film.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:36:33 #173
27648 Weakling
available in strong mint
pi_74884091
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef xxjosjex het volgende:
SPOILER
Ah, dan is dat deel hetzelfde als de versie die ik gezien heb.
SPOILER
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:49:32 #174
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74893164
Nog een paar dagen en dan draait 'ie eindelijk in de bios. *hier* staan nog wat recensies .
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:59:19 #175
274242 PieterOrno
pi_74893468
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ah, dan is dat deel hetzelfde als de versie die ik gezien heb.
SPOILER
En het blijft een film, he
  maandag 23 november 2009 @ 22:27:17 #176
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_74952041
Holy crap wat was deze film eng. .

Gelukkig heb ik niets van de hype meegekregen voor ik hem zag.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:19:40 #177
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_74995823
De vader van een vriendin en vriend van mij had die film gedownload en gekeken met zijn vriendin en zoon (die vriend van mij dus).
Alledrie vonden ze 'm super eng en als de één de ander voor de grap liet schrikken tijdens/na de film sprongen ze gillend/huilend een meter van de bank
Ik moet 'm zien
  woensdag 25 november 2009 @ 18:57:54 #178
150706 Orbeatle
pi_74996598
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef Suusje-V het volgende:
De vader van een vriendin en vriend van mij had die film gedownload en gekeken met zijn vriendin en zoon (die vriend van mij dus).
.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:03:39 #179
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_74996832
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

.
Ghehe wait.

Vader: P.
Vriendin van vader: C.
Zoon: R.
Dochter: N.

R + N zijn vrienden van mij, en zijn broer en zus.
P heeft Paranormal Activity gedownload en ging die kijken met R. en C.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:30:12 #180
137508 Urquhart
pi_74997691
Best een goede film, maar door de hype valt hij tegen.
Surf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  woensdag 25 november 2009 @ 19:31:01 #181
150706 Orbeatle
pi_74997720
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:03 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ghehe wait.

Vader: P.
Vriendin van vader: C.
Zoon: R.
Dochter: N.

R + N zijn vrienden van mij, en zijn broer en zus.
P heeft Paranormal Activity gedownload en ging die kijken met R. en C.
Goed verhaal.
Het blijft verwarrend . Maar, ik vat 'm.

Kortom: ga die film kijken, gek!
  woensdag 25 november 2009 @ 23:54:25 #182
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75007597
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Het blijft verwarrend . Maar, ik vat 'm.

Kortom: ga die film kijken, gek!
Maar ik durf nieeeeet
Sowieso niet in de bios, ik hou er niet van op op openbare klapstoeltjes te urineren
Ik vraag m'n vriend wel of hij 'm wil downloaden
  donderdag 26 november 2009 @ 11:33:18 #183
150706 Orbeatle
pi_75014509
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:54 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Maar ik durf nieeeeet
Sowieso niet in de bios, ik hou er niet van op op openbare klapstoeltjes te urineren
Ik vraag m'n vriend wel of hij 'm wil downloaden
Pffft, beetje stoer doen dat je die film moet zien maar ondertussen niet durven .

Check wel de 2009 versie als je 'm download. Die is net wat tofferder (of je gaat 'm gewoon in de bioscoop kijken en zeikt heel die stoel onder).
  donderdag 26 november 2009 @ 11:45:24 #184
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75014834
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
Check wel de 2009 versie als je 'm download. Die is net wat tofferder (of je gaat 'm gewoon in de bioscoop kijken en zeikt heel die stoel onder).
Heb niet beide versies helemaal gezien, wel de 2007 versie helemaal en van de 2009 versie alleen het einde. Vond zelf het einde van de 2007 versie een stuk beter. Het einde van de 2009 versie is mij te gemakkelijk.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:55:22 #185
150706 Orbeatle
pi_75015157
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef Weakling het volgende:

[..]

Heb niet beide versies helemaal gezien, wel de 2007 versie helemaal en van de 2009 versie alleen het einde. Vond zelf het einde van de 2007 versie een stuk beter. Het einde van de 2009 versie is mij te gemakkelijk.
Zal mijn reactie maar even tussen spoiler tags zetten, anders ben ik bang dat ik het verpest voor sommige mensen .
SPOILER
  donderdag 26 november 2009 @ 12:33:25 #186
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75016500
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Orbeatle het volgende:
Zal mijn reactie maar even tussen spoiler tags zetten, anders ben ik bang dat ik het verpest voor sommige mensen .
SPOILER
Doe ik ook maar in spoiler tags dan
SPOILER
  donderdag 26 november 2009 @ 14:41:17 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75020480
Ook gezien (2007-versie). Ik vond hem saai en vooral totaal niet eng.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 26 november 2009 @ 14:49:58 #188
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_75020771
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ook gezien (2007-versie). Ik vond hem saai en vooral totaal niet eng.

ik vond hem nog saaier en nog minder eng

wat een gigantische butt-film
The Outside Agency
  donderdag 26 november 2009 @ 15:16:44 #189
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_75021692
Twee ballen in de NRC en een vrij zure recensie (alleen het einde vonden ze wel goed). Is het zo veel saaier dan Blair Witch Project zoals in de recensie wordt gesuggereerd?
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:18:18 #190
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75021752
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Twee ballen in de NRC en een vrij zure recensie (alleen het einde vonden ze wel goed). Is het zo veel saaier dan Blair Witch Project zoals in de recensie wordt gesuggereerd?
ik vind van niet, ik vond 'm wel spannend.
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 26 november 2009 @ 15:53:41 #191
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_75023052
Net gezien in de bioscoop en ook al gingen de lichten aan, men bleef zitten omdat men niet kon geloven dat dit het einde was.
En er kwam niks meer en we kregen het verzoek de zaal te verlaten en toen begon de aftiteling
Verder wel een goede film.

7.5/10
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:15:33 #192
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75045199
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef SigmundFreud het volgende:
Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:17:09 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75046694
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:

En er kwam niks meer en we kregen het verzoek de zaal te verlaten en toen begon de aftiteling
Verder wel een goede film.
De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:30:05 #194
52512 DJJoris
pi_75051490
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
De film heeft geen aftiteling, tenminste, ik heb hem bij het monteren en draaien niet gezien, het beeld wordt zwart en even daarna gaan de lichten in de zaal aan.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:52:09 #195
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75054340
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:15 schreef Weakling het volgende:

[..]

Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.
Bedankt voor het uitleggen van hoe films in het algemeen werken, maar het werkte gewoon niet bij deze film.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:52:55 #196
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75058849
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef DJJoris het volgende:

[..]

De film heeft geen aftiteling, tenminste, ik heb hem bij het monteren en draaien niet gezien, het beeld wordt zwart en even daarna gaan de lichten in de zaal aan.
beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:56:33 #197
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75059000
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
Bedankt voor het uitleggen van hoe films in het algemeen werken, maar het werkte gewoon niet bij deze film.
Ja, maar het geldt veel meer voor deze film dan voor andere films. Bij andere films kun je je nog vergapen aan de mooie plaatjes, verrast zijn door de special effecten, ontroerd worden door de muziek of geboeid worden door de dialogen.

Je laat je dan niet zozeer meeslepen met het verhaal, of hoeft daar in ieder geval minder in te investeren om die film toch vermakelijk te vinden. Al die extraatjes die het makkelijker maken om een positieve kijkervaring te hebben ontbreken bij Paranormal Activity.

Het kost daardoor de gemiddelde kijker meer moeite om zich mee te laten slepen denk ik. Daarnaast brengt PA bijna niets expliciet in beeld en moet je ook daardoor nog harder dan bij andere films je eigen fantasie laten werken.

Dan kun je het uiteindelijk nog steeds een slechte film vinden. Ik wil niet beweren dat iedereen dit een goede film moet vinden. Het enige wat ik via een grote omweg probeer te zeggen is dat het bij PA veel moeilijker is om jezelf te verliezen in de film dan bij andere films, maar als je dat lukt er veel plezier aan kunt beleven.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:07:35 #198
246323 grooteron
pi_75059437
deze ga ik vanavond in de bios kijken:D
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:13:25 #199
213010 haakon
pi_75059677
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef grooteron het volgende:
deze ga ik vanavond in de bios kijken:D
jammer geld
The Outside Agency
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:14:03 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75059701
Ik vond 'm helemaal niet eng, maar toch best wel interessant en geslaagd. Wat nu?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:53:30 #201
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_75064346
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee wij kregen een zwart scherm te zien waarop de lichten aangingen.
Het betrof Pathe de Munt in Amsterdam
Geen idee waarom dat was, vandaag Couple Retreat daar gezien. dat was helemaal niks
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:17:31 #202
246323 grooteron
pi_75067247
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:15 schreef Weakling het volgende:

[..]

dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:05:19 #203
27648 Weakling
available in strong mint
pi_75073120
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef grooteron het volgende:
dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?
Nee, helemaal niet.
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:44:25 #204
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_75076101
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou

[ Bericht 98% gewijzigd door RijstNatie op 28-11-2009 01:40:00 ]
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 28 november 2009 @ 01:37:27 #205
52512 DJJoris
pi_75076928
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
Nope, blijft zwart, vanavond nog gecontroleerd, alleen de gewoonlijke rotzooi als aftellen en Foot.
  zaterdag 28 november 2009 @ 01:45:24 #206
246323 grooteron
pi_75077041
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Weakling het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.
net gekeken, vond hem erg tegenvallen.
verhaal duurde zolang voordat er pas echt iets gebeurde dat ik dacht van: "oké oké" en toen was de film afgelopen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:13:21 #207
150706 Orbeatle
pi_75080308
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:

[ afbeelding ]
Nou he, wat een ontzettend lekker wijf was dat.
  zondag 29 november 2009 @ 13:28:02 #208
202914 musicfreakyme
pi_75107678
Ik durf hem éch niet te kijken
  zondag 29 november 2009 @ 13:29:18 #209
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_75107711
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
  zondag 29 november 2009 @ 13:46:42 #210
202914 musicfreakyme
pi_75108178
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
De snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zondag 29 november 2009 @ 23:07:36 #211
281097 PietPatatje
pi_75129373
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat

Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
  maandag 30 november 2009 @ 09:49:19 #212
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_75135266
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
Nee hoor, gewoon thuis En ik had er geen last van, ik had hem immers toch al gezien!
  maandag 30 november 2009 @ 09:53:17 #213
150706 Orbeatle
pi_75135366
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef PietPatatje het volgende:
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat

Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
Lees anders even het topic door ofzo?
  maandag 30 november 2009 @ 19:04:39 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_75154197
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:

[ afbeelding ]
stay frosty
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:48:35 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_75303436
wow wat een kutfilm was dat
  zaterdag 5 december 2009 @ 00:49:23 #216
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75304919
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
wow wat een kutfilm was dat
Dat dus.
Ik weet nou niet welke van de 2 ik gezien heb, allemaal heel onduidelijk.
Niet in de bios gezien, maar m'n vriend had hem gedownload (achter het linkje stond wel 2009).
Omdat we achteraf gezien dus niet wisten of het die van 2007 of 2009 was hebben we het opgezocht en ik zag in screenshots enzo geen verschil, dus ik weet het nu alsnog niet

Is nou het enige verschil de laatste 4 minuten van de film?
Of zijn het ook echt andere acteurs enzo?

Verder viel hij best tegen.
De enige spannende/enge stukjes waren die nachtstukjes. Maar dat is (bij elkaar opgeteld) echt een heel klein deel van de film. De schrikmomenten díé er waren waren ook écht schrikmomenten, dus daar wel weer props voor
Toch zeker niet de engste film 'ooit'.

We wilden eigenlijk vanavond naar de bios gaan om 'm te zien, maar hij had hem stiekem gister als verrassing gedownload. En achteraf gezien ben ik ook blij dat ik daar m'n geld niet aan heb uitgegeven
  zaterdag 5 december 2009 @ 00:50:38 #217
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75304941
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
  zaterdag 5 december 2009 @ 00:53:50 #218
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75304988
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Suusje-V het volgende:
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
welkom in de wondere wereld van de film.
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:01:56 #219
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75305134
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

welkom in de wondere wereld van de film.
Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:15:07 #220
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_75305314
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!
wanneer ze een film verkopen met iets wat op het woord waargebeurd lijkt verkoopt het 3x beter...
nee het is niet waargebeurd en ja het is allemaal nep
stay frosty
Cyberghost VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:49:31 #221
260716 DanielleM
pi_75307829
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
Because simple is bad!
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:13:01 #222
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75310512
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef DanielleM het volgende:
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:33:47 #223
271129 SameOldGrind
pi_75312399
slechtste film ooit
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:20:52 #224
260716 DanielleM
pi_75318214
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!
Because simple is bad!
  zondag 6 december 2009 @ 13:58:12 #225
16812 NDAsilenced
pi_75336159
  zondag 6 december 2009 @ 18:19:38 #226
179381 Teteteterek
pi_75343387
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zondag 6 december 2009 @ 20:30:15 #227
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75347491
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef DanielleM het volgende:

[..]

De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!

De eerste paar nachtscenes waren ook helemaal niet eng, maar gewoon het idee dat je denkt dat er wat gaat gebeuren laat je al in een hoekje kruipen
In totaal denk ik maar 5 schrikmomenten in die hele film ofzo Misschien nog wel minder
  maandag 7 december 2009 @ 10:53:24 #228
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_75363446
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Vooral een hype, écht goed is het niet.

Positief:
De sfeer die de film ademt. Vooral de slaapkamer scenes zijn beklemmend. De filmmuziek ontbreekt, maar toch weten de slaapkamersscenes een spanning op te bouwen.

Negatief:
De spanningsopbouw eindigt in een climax van iets engs. Helaas zat ik geen 1x rechtop in mijn stoel van angst of schrik. Beetje jammer voor dit genre.
Ook vond ik het ontbreken aan een verhaal waarom Katie wordt achtervolgt door paranormale gebeurtenissen. Het komt enigszins aan bod als hij die website vindt, maar dat was echt te mager.
Kortom, ik miste een climax, er kwam maar geen punt waarop het echt té eng werd en ik werd niet meegenomen in de paniek van Katie en dus ook niet meegezogen in het verhaal.

Verder zitten er teveel foutjes in die mij stoorden. Inconsistent camera gebruik (waar ik extra op let als het zogenaamd een handheld film is), inconsistenties tussen was je 'live' zag vanuit de camera en wanneer ze het terugkeken op de laptop (op de laptop was alles veel lichter en scherper) etc.

Vermakelijk was het. Een 6+ wat mij betreft. Maar écht goed? Nee, veel te weinig overtuigend.
  maandag 7 december 2009 @ 10:58:53 #229
187077 starla
>dEAR<
pi_75363601
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand! )

Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
I feel kinda Locrian today
  maandag 7 december 2009 @ 11:53:13 #230
73305 Stpan
pi_75365409
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Teteteterek het volgende:
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
Heb nu ook net het bioscoopeinde bekeken. Dat einde is inderdaad een stuk beter.

En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?
Cyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPNSurf prive met PureVPN
  maandag 7 december 2009 @ 12:11:14 #231
150706 Orbeatle
pi_75366085
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Stpan het volgende:

[..]
En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?
.
  maandag 7 december 2009 @ 12:15:04 #232
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75366210
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef starla het volgende:
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand! )

Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
Ja, het acteerwerk was inderdaad echt goed!
Verder ook met je eens
  maandag 7 december 2009 @ 12:15:15 #233
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75366216
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

.
Dat
  maandag 7 december 2009 @ 15:16:15 #234
271129 SameOldGrind
pi_75373258
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB
  maandag 7 december 2009 @ 15:34:36 #235
150706 Orbeatle
pi_75374030
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SameOldGrind het volgende:
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB
http://www.pathe.nl
  maandag 7 december 2009 @ 16:29:57 #236
73305 Stpan
pi_75376537
Staat op 1 van de eerste pagina's van dit topic.
  maandag 7 december 2009 @ 16:34:23 #237
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75376710
Bekijk deze YouTube-video

Deze bedoel je?

Maar die doet 't niet meer
  maandag 7 december 2009 @ 16:48:52 #238
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75377262
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog

Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film
  maandag 7 december 2009 @ 16:50:27 #239
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377327
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Suusje-V het volgende:
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog

Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film
Klopt .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 7 december 2009 @ 16:51:19 #240
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75377362
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Klopt .
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  maandag 7 december 2009 @ 16:52:47 #241
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377415
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!
Durf ik niet te zeggen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 7 december 2009 @ 16:54:56 #242
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75377510
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen.
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?
  maandag 7 december 2009 @ 16:57:13 #243
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377593
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?
Te eng voor kleine meisjes.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 7 december 2009 @ 17:00:19 #244
182649 frame-saw
Aap.
pi_75377703
Post eens linkje van het filmpje, want als ik daar op zoek krijg ik nog een fake.
  maandag 7 december 2009 @ 17:23:25 #245
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75378497
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Te eng voor kleine meisjes.

@ frame-saw:

(wel opgenomen vanuit de bioscoopzaal lijkt me)
  maandag 7 december 2009 @ 21:19:47 #246
179381 Teteteterek
pi_75388811
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
  maandag 7 december 2009 @ 21:35:36 #247
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75389564
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Teteteterek het volgende:
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken
  maandag 7 december 2009 @ 21:39:29 #248
179381 Teteteterek
pi_75389776
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoor
SPOILER
  maandag 7 december 2009 @ 21:42:00 #249
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_75389923
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoor
SPOILER
Dat zegt genoeg
Kijk hem wel weer eens als m'n vriend erbij is bij het daglicht.
Ik hou echt van horrors enzo, vind 't leuk als het eng is.
Maar ik heb mezelf inmiddels al zo zitten opvreten dat ik 'm niet eens meer durf aan te klikken.
Net telkens stoer geklikt van "Nu ga ik 'm kijken! " en dan zie ik dat donkere blauwe beeld en ik zet 'm gelijk weer af

Ghehe, ik ben een schijterd
Terwijl ik er verder geen zak aan vond toen ik de film op de megagrote tv keek bij m'n vriend midden in de nacht met alle lichten uit en wat kaarsjes aan
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:02:35 #250
274471 lelouch
pi_75395704
Verleden week gezien in de bios. Geweldig gewoon!
Het 2007 einde op het net gekeken, maar vind de bios versie leuker
Cyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:12:44 #251
231587 dreamzk
No Homo
pi_75395986
2 weken geleden gezien in de bios en dit was de eerste keer dat ik echt bang was. Elke keer (na de pauze) als ze weer gingen slapen zat ik al met mn handen samengedrukt bijna niet druvend te kijken. Gelukkig had een vriend het erger en die heeft de helft van de film gemist doordat hij zn sjaal voor zn ogen had

Einde kon idd beter, beetje voorspelbaar maar maakt het niet minder eng.

Slaaptekort heb ik niet gehad, alleen zo nu en dan als ik geluiden hoor snachts begin ik hem soms wel te knijpen .

Al met al, aanrader vind ik!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 9 december 2009 @ 15:28:48 #252
70739 Bellah
Blaat.
pi_75448201
Pff wat word je paranoïde van deze film, zeg. Rillingen!
  woensdag 9 december 2009 @ 20:36:00 #253
14928 ddx
pi_75458865
Kan het niet echt een horror noemen, meer drama/thriller oid.
En dan lijkt het een horror te gaan worden, is het afgelopen...
  zondag 13 december 2009 @ 00:44:31 #254
148687 Chuphinh
pi_75567198
Ik heb de hype niet meegekregen, maar heb het zojuist gekeken. Lekkere film hoor. Veel rust, fijne sfeer en net dat beetje creepy spanning. Had de bioscoop einde, maar meteen ook dat andere gedownload. Tweede viel inderdaad uit de toon, maar was wel enger geweest

Vond het een mooie film voor dit tijdstip
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:26:07 #255
128271 Slayage
INFP
pi_75802193
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shit de bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:26:50 #256
179381 Teteteterek
pi_75805080
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Slayage het volgende:
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shit de bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
niet de moeite waard
  maandag 21 december 2009 @ 11:02:43 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75870959
Gisteren gezien en vond hem vrij aardig. Ik heb engere films gezien maar toch was ie zijn geld wel waard.
Het feit dat je zo weinig ziet is juist het mooie. Maar je voelt het gevaar steeds groter worden.
SPOILER
  maandag 21 december 2009 @ 12:20:16 #258
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_75874109
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 21 december 2009 @ 12:27:15 #259
128150 Symer
pi_75874386
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.

Ik zat me echt af te vragen of dat einde nou serieus bedoeld was of dat de makers dat voor de lol geschoten hebben en per ongeluk achter de film hebben geplakt.
  maandag 21 december 2009 @ 15:16:25 #260
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_75881365
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef Symer het volgende:
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.

Inderdaad, het bioscoopeinde is misschien wat 'enger' maar wel een typisch hollywood einde.. Screener einde paste veel mooier bij de rest van de film!
Anoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 21 december 2009 @ 17:30:44 #261
281780 skudkind
pi_75887119
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Aarti het volgende:
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen

Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  maandag 21 december 2009 @ 17:51:07 #262
154842 pleeborstel
pi_75887972
Nah, deze film is toch totaal niet eng

Eigenlijk een hele saaie lowbudgetfilm, niet de moeite waard imo
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:09:28 #263
257553 Diveaux
pi_75906961
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:S
Ne laisse pas le temps,te decevoir..
...ll ne peut etre conquis..
Dans la tristesse,
dans la douleur...
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:53:22 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75908685
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:

mnoh, zó eng was 'ie niet, en ik ben wat films betreft wel een echte schijtebroek hoor...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:13:22 #265
150706 Orbeatle
pi_75917010
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Deze film is gewoon TE eng:S
Dat is wel héél erg overdreven. Dan ben je niet veel gewend...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:25:48 #266
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_75917526
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef skudkind het volgende:

[..]

Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
Ik heb ook met het licht aangeslapen, en heb geeist dat mijn man mijn hand vasthield
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 23 december 2009 @ 14:38:21 #267
214739 FL_Freak
pi_75970224
Spoiler spoiler spoiler!
SPOILER
  woensdag 23 december 2009 @ 14:59:28 #268
150706 Orbeatle
pi_75971169
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
Spoiler spoiler spoiler!
SPOILER
SPOILER
  woensdag 23 december 2009 @ 15:03:10 #269
214739 FL_Freak
pi_75971321
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Orbeatle het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 23 december 2009 @ 16:03:38 #270
150706 Orbeatle
pi_75974036
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
SPOILER
Ja wat een matige scene was dat.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetBetrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPN
  zondag 24 januari 2010 @ 23:22:03 #271
56945 Ace1
pi_77232864
Heb net de 720p versie gezien... erg freaky met lichten uit en geluid hard!
SPOILER
  maandag 8 maart 2010 @ 22:39:15 #272
260603 EchoAlpha
pi_78912844
Er zijn 3 verschillende eindes mensen
Original Ending
SPOILER
Theatrical Ending
SPOILER
Alternate Ending
SPOILER
Ik had de Theatrical versie eerst..Echt spannende film...Kon niet wachten op wat er ging gebeuren
  maandag 8 maart 2010 @ 22:40:48 #273
157472 Tim86
pi_78912910
Die ontdekking is wel kick-waardig ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 8 maart 2010 @ 22:50:56 #274
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_78913415
zo he joh dat wisten we nog niet!
stay frosty
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:08:13 #275
260603 EchoAlpha
pi_78917454
Ja rustig aan penisvreters, FL_Freak heeft het over beide eindes terwijl het er drie zijn
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:32:03 #276
150706 Orbeatle
pi_78930076
Er is nog een vierde einde.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:56:21 #277
213010 haakon
pi_78930917
toch kutfilm, vond dr echt niets aan.
geen enkele keer geschrokken, helaas.
The Outside Agency
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:25:24 #278
167816 TheMagnificent
pi_78931938
Ik vond 'm ook zwaar tegenvallen. Niets aan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:31:48 #279
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_78932147
aardig afstudeerproject
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 4 april 2010 @ 22:55:05 #280
77303 IV_Xample
pi_79950199
nu eindelijk ook eens gezien

maar jeetje wat vond ik hem eng, je weet gewoon in die nacht-scenes dat er wat gaat gebeuren als de klok weer normaal loopt....bah bah, kreeg er gewoon rillingen van, maar toch willen blijven kijken he

ik vond het een spannende film in ieder geval en ja smaken verschillen
wij hadden de theatrical ending.....spooky einde trouwens...
what you see, is what you get!
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  woensdag 7 april 2010 @ 10:45:56 #281
162134 PushyGurl
duh
pi_80035038
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
  woensdag 7 april 2010 @ 10:50:00 #282
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80035213
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
nee
ga eens koffie halen
  woensdag 7 april 2010 @ 13:02:26 #283
231587 dreamzk
No Homo
pi_80039998
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

nee
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 7 april 2010 @ 13:35:17 #284
179381 Teteteterek
pi_80041130
quote:
  woensdag 7 april 2010 @ 13:46:49 #285
260603 EchoAlpha
pi_80041615
quote:
  woensdag 7 april 2010 @ 13:51:33 #286
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80041774
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 7 april 2010 @ 14:48:46 #287
8361 Meaghan
pi_80043705
Voor diegenen die deze film wel konden waarderen, kijk ook eens naar 'Paranormal Entity'.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:15:39 #288
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_80049620
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef SameOldGrind het volgende:
slechtste film ooit
  woensdag 7 april 2010 @ 18:52:19 #289
150706 Orbeatle
pi_80053303
quote:
Zo, dat is interresand! . Misschien is het idd waargebeurt!!11! .
Ik vond de film ook niet slechd .
  maandag 12 april 2010 @ 22:54:35 #290
278566 aapinator
toch...?
pi_80246621
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.

Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Verwijder het achterwiel niet.
Surf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPNSurf prive met PureVPN
  maandag 12 april 2010 @ 23:08:25 #291
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_80247281
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.

Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
ik heb nog geen argument van je gehoord waarom die zo slecht is.....
stay frosty
  maandag 12 april 2010 @ 23:11:18 #292
260603 EchoAlpha
pi_80247404
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:

Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:05:06 #293
163183 ExperimentalFrentalMental
Hell Awaits
pi_80253289
Wat een kutfilm

Mensen die geloven dat dit echt is....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:24:06 #294
150706 Orbeatle
pi_80253712
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een kutfilm

Mensen die geloven dat dit echt is....
Is het niet echt dan? .
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:25:19 #295
163183 ExperimentalFrentalMental
Hell Awaits
pi_80253749
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Is het niet echt dan? .
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die meenden dat dit echt gebeurd was.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:33:17 #296
213010 haakon
pi_80253947
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?

Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
The Outside Agency
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:37:12 #297
102554 roepdeman
pi_80255601
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.
Dan is The Strangers een even goede film volgens deze bewering?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:55:10 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80256183
Gisteren ook eindelijk maar eens gekeken, vond het een prima film qua opbouw maar absoluut niet spannend, eng of wat dan ook, al deelde m'n vriendin die mening niet echt.
Het was allemaal iets te voorspelbaar, gebeurde te weinig en zal vermoedelijk alleen écht aanslaan bij mensen die zelf geloven in dat soort krachten en er enige angst voor hebben.
Al moet ik toegeven, toen ik eenmaal in m'n nest lag en iets vreemds hoorde dacht ik direct aan die film terwijl het de kat was.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:59:56 #299
296416 DoubleHawk
pi_80256334
quote:
5caring motherfuckers like stephen king flicks
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:01:11 #300
296416 DoubleHawk
pi_80256374
kutfilm trouwens.
5caring motherfuckers like stephen king flicks
Surf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:08:50 #301
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80256620
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef haakon het volgende:
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?

Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
De film leeft op 'suggestie dat er iets gebeurt' waardoor je op t puntje van je stoel gaat zitten omdat je iets verwacht, en door het 'home-video' uiterlijk voelt het echter aan.. Je raakt 'freaked-out' vanwege de geluiden die je hoort, en slaapt de nacht erna zelf ook onrustig.

Dat was tenminste de bedoeling neem ik aan.. Niet helemaal gelukt..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')