Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]De bioscoop verzoekt je de zaal te verlaten en dan begint de aftiteling? Begint de aftiteling niet gewoon na het einde zodat je weet dat je de zaal kunt gaan verlaten?
dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, maar als je op een afstandelijke en verstandelijke manier naar de film gaat kijken, dan ga je er niets aan vinden. Als je je eigen (angst)gevoelens met de film weet te verweven en je laat meevoeren door hetgeen de hoofdpersonen overkomt, dan ga je het een topfilm vinden. Zo simpel is het met deze film. Het gaat niet sec om wat je ziet, maar over wat je zelf zou voelen in zo'n situatie. Suspension of disbelief.
Nee, helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef grooteron het volgende:
dus eigenlijk moet je zelf al geestelijk focked up zijn en dan is de film pas goed?
Nope, blijft zwart, vanavond nog gecontroleerd, alleen de gewoonlijke rotzooi als aftellen en Foot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
net gekeken, vond hem erg tegenvallen.quote:
Nou he, wat een ontzettend lekker wijf was dat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Nee hoor, gewoon thuisquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
Lees anders even het topic door ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef PietPatatje het volgende:
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat![]()
Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
welkom in de wondere wereld van de film.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Suusje-V het volgende:
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
Nee daar schiet ik wat mee opquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld van de film.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!![]()
De nachtscenes waren ook het enige.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef DanielleM het volgende:
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |