abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75076928
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
Nope, blijft zwart, vanavond nog gecontroleerd, alleen de gewoonlijke rotzooi als aftellen en Foot.
pi_75077041
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Weakling het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.
net gekeken, vond hem erg tegenvallen.
verhaal duurde zolang voordat er pas echt iets gebeurde dat ik dacht van: "oké oké" en toen was de film afgelopen.
pi_75080308
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou

[ afbeelding ]
Nou he, wat een ontzettend lekker wijf was dat.
pi_75107678
Ik durf hem éch niet te kijken
  zondag 29 november 2009 @ 13:29:18 #209
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_75107711
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_75108178
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
pi_75129373
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat

Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
  maandag 30 november 2009 @ 09:49:19 #212
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_75135266
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
Nee hoor, gewoon thuis En ik had er geen last van, ik had hem immers toch al gezien!
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_75135366
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef PietPatatje het volgende:
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat

Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
Lees anders even het topic door ofzo?
  maandag 30 november 2009 @ 19:04:39 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_75154197
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou

[ afbeelding ]
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:48:35 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_75304919
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
wow wat een kutfilm was dat
Dat dus.
Ik weet nou niet welke van de 2 ik gezien heb, allemaal heel onduidelijk.
Niet in de bios gezien, maar m'n vriend had hem gedownload (achter het linkje stond wel 2009).
Omdat we achteraf gezien dus niet wisten of het die van 2007 of 2009 was hebben we het opgezocht en ik zag in screenshots enzo geen verschil, dus ik weet het nu alsnog niet

Is nou het enige verschil de laatste 4 minuten van de film?
Of zijn het ook echt andere acteurs enzo?

Verder viel hij best tegen.
De enige spannende/enge stukjes waren die nachtstukjes. Maar dat is (bij elkaar opgeteld) echt een heel klein deel van de film. De schrikmomenten díé er waren waren ook écht schrikmomenten, dus daar wel weer props voor
Toch zeker niet de engste film 'ooit'.

We wilden eigenlijk vanavond naar de bios gaan om 'm te zien, maar hij had hem stiekem gister als verrassing gedownload. En achteraf gezien ben ik ook blij dat ik daar m'n geld niet aan heb uitgegeven
pi_75304941
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
pi_75304988
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Suusje-V het volgende:
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
welkom in de wondere wereld van de film.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75305134
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

welkom in de wondere wereld van de film.
Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:15:07 #220
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_75305314
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!
wanneer ze een film verkopen met iets wat op het woord waargebeurd lijkt verkoopt het 3x beter...
nee het is niet waargebeurd en ja het is allemaal nep
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_75307829
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
Because simple is bad!
pi_75310512
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef DanielleM het volgende:
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
pi_75312399
slechtste film ooit
pi_75318214
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!
Because simple is bad!
pi_75343387
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_75347491
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef DanielleM het volgende:

[..]

De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!

De eerste paar nachtscenes waren ook helemaal niet eng, maar gewoon het idee dat je denkt dat er wat gaat gebeuren laat je al in een hoekje kruipen
In totaal denk ik maar 5 schrikmomenten in die hele film ofzo Misschien nog wel minder
  maandag 7 december 2009 @ 10:53:24 #228
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_75363446
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
Vooral een hype, écht goed is het niet.

Positief:
De sfeer die de film ademt. Vooral de slaapkamer scenes zijn beklemmend. De filmmuziek ontbreekt, maar toch weten de slaapkamersscenes een spanning op te bouwen.

Negatief:
De spanningsopbouw eindigt in een climax van iets engs. Helaas zat ik geen 1x rechtop in mijn stoel van angst of schrik. Beetje jammer voor dit genre.
Ook vond ik het ontbreken aan een verhaal waarom Katie wordt achtervolgt door paranormale gebeurtenissen. Het komt enigszins aan bod als hij die website vindt, maar dat was echt te mager.
Kortom, ik miste een climax, er kwam maar geen punt waarop het echt té eng werd en ik werd niet meegenomen in de paniek van Katie en dus ook niet meegezogen in het verhaal.

Verder zitten er teveel foutjes in die mij stoorden. Inconsistent camera gebruik (waar ik extra op let als het zogenaamd een handheld film is), inconsistenties tussen was je 'live' zag vanuit de camera en wanneer ze het terugkeken op de laptop (op de laptop was alles veel lichter en scherper) etc.

Vermakelijk was het. Een 6+ wat mij betreft. Maar écht goed? Nee, veel te weinig overtuigend.
pi_75363601
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand! )

Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
I feel kinda Locrian today
  maandag 7 december 2009 @ 11:53:13 #230
73305 Stpan
pi_75365409
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Teteteterek het volgende:
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
Heb nu ook net het bioscoopeinde bekeken. Dat einde is inderdaad een stuk beter.

En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?
pi_75366085
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Stpan het volgende:

[..]
En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?
.
pi_75366210
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef starla het volgende:
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand! )

Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
Ja, het acteerwerk was inderdaad echt goed!
Verder ook met je eens
pi_75366216
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

.
Dat
pi_75373258
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB
pi_75374030
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SameOldGrind het volgende:
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB
http://www.pathe.nl
  maandag 7 december 2009 @ 16:29:57 #236
73305 Stpan
pi_75376537
Staat op 1 van de eerste pagina's van dit topic.
pi_75376710
Bekijk deze YouTube-video

Deze bedoel je?

Maar die doet 't niet meer
pi_75377262
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog

Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film
  maandag 7 december 2009 @ 16:50:27 #239
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377327
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Suusje-V het volgende:
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog

Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film
Klopt .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_75377362
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Klopt .
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!
  maandag 7 december 2009 @ 16:52:47 #241
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377415
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!
Durf ik niet te zeggen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_75377510
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen.
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?
  maandag 7 december 2009 @ 16:57:13 #243
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75377593
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?
Te eng voor kleine meisjes.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_75377703
Post eens linkje van het filmpje, want als ik daar op zoek krijg ik nog een fake.
pi_75378497
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Te eng voor kleine meisjes.

@ frame-saw:

(wel opgenomen vanuit de bioscoopzaal lijkt me)
pi_75388811
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
pi_75389564
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Teteteterek het volgende:
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken
pi_75389776
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75389923
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt genoeg
Kijk hem wel weer eens als m'n vriend erbij is bij het daglicht.
Ik hou echt van horrors enzo, vind 't leuk als het eng is.
Maar ik heb mezelf inmiddels al zo zitten opvreten dat ik 'm niet eens meer durf aan te klikken.
Net telkens stoer geklikt van "Nu ga ik 'm kijken! " en dan zie ik dat donkere blauwe beeld en ik zet 'm gelijk weer af

Ghehe, ik ben een schijterd
Terwijl ik er verder geen zak aan vond toen ik de film op de megagrote tv keek bij m'n vriend midden in de nacht met alle lichten uit en wat kaarsjes aan
pi_75395704
Verleden week gezien in de bios. Geweldig gewoon!
Het 2007 einde op het net gekeken, maar vind de bios versie leuker
pi_75395986
2 weken geleden gezien in de bios en dit was de eerste keer dat ik echt bang was. Elke keer (na de pauze) als ze weer gingen slapen zat ik al met mn handen samengedrukt bijna niet druvend te kijken. Gelukkig had een vriend het erger en die heeft de helft van de film gemist doordat hij zn sjaal voor zn ogen had

Einde kon idd beter, beetje voorspelbaar maar maakt het niet minder eng.

Slaaptekort heb ik niet gehad, alleen zo nu en dan als ik geluiden hoor snachts begin ik hem soms wel te knijpen .

Al met al, aanrader vind ik!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_75448201
Pff wat word je paranoïde van deze film, zeg. Rillingen!
pi_75458865
Kan het niet echt een horror noemen, meer drama/thriller oid.
En dan lijkt het een horror te gaan worden, is het afgelopen...
pi_75567198
Ik heb de hype niet meegekregen, maar heb het zojuist gekeken. Lekkere film hoor. Veel rust, fijne sfeer en net dat beetje creepy spanning. Had de bioscoop einde, maar meteen ook dat andere gedownload. Tweede viel inderdaad uit de toon, maar was wel enger geweest

Vond het een mooie film voor dit tijdstip
pi_75802193
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shit de bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')