Nope, blijft zwart, vanavond nog gecontroleerd, alleen de gewoonlijke rotzooi als aftellen en Foot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
beeld zwart en daarna komen wel wat teksten volgens mij.
net gekeken, vond hem erg tegenvallen.quote:
Nou he, wat een ontzettend lekker wijf was dat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb hem gisteren voor de 2e keer bekeken, deze keer met vriendinnen. Zij moesten zo hard lachen om de nepheid dat ik me begon af te vragen waarom ik hem ooit creepy heb gevonden...
Nee hoor, gewoon thuisquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hopelijk was dat niet in de bioscoop?
Irritant namelijk als mensen heel hard lachen terwijl andere mensen nog in "spanning" zitten...
No offense
Lees anders even het topic door ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef PietPatatje het volgende:
Heb hem net in de bios gezien, terwijl ik naast el-hamdoui zat![]()
Maar ik kreeg te horen dat de film 2 eindes heeft en dat er dus ook twee eindes worden vertoond.
Ik vroeg me af wat hiervan waar was en of iemand weet waar ik die andere versie kan zien....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef RijstNatie het volgende:
Vond die Katie wel enorm grote lekkere borsten hebben zeg, alsjemenou![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
welkom in de wondere wereld van de film.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:50 schreef Suusje-V het volgende:
Ik snap overigens ook niet of dit nou echt gebeurd is ofzo.
Ik dacht dat ik aan het eind van de film een foto van een jong stel zag (volgens mij niet dezelfde als de acteurs) met iets van "In loving memory of Katie [achternaam] and Micah [achternaam]" (of iets dergelijks).
Weet iemand verder meer over het verhaal achter de film of is het gewoon een en al fictie?
Nee daar schiet ik wat mee opquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld van de film.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee daar schiet ik wat mee op
Was overigens wel een serieuze vraag.
Want mocht het waargebeurd zijn (of gebaseerd op iets waargebeurds) ben ik wel geïnteresseerd in het verhaal erachter!![]()
De nachtscenes waren ook het enige.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef DanielleM het volgende:
Gister in de bios gezien. Ik vond hem echt doodeng! Vooral die nachtscenés. Wel grappig dat de een hem totaal ruk vindt en de ander doodeng. Beste low-budget film die ik ooit gezien heb!!
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De nachtscenes waren ook het enige.
Die waren echt goed.
Maar om de rest van die film nou eng te noemen..
De eerste paar nachtscenes waren ook helemaal niet eng, maar gewoon het idee dat je denkt dat er wat gaat gebeuren laat je al in een hoekje kruipenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef DanielleM het volgende:
[..]
De dagscenes waren helemaal niet eng. Ik had het eerste kwartier van de film zoiets van is dit het nou, maar toen kwamen die nachtscenes!!
Vooral een hype, écht goed is het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef cobain1994 het volgende:
Is dit net zo'n hype als ''the blair witch project'' of is de film echt goed?
Heb nu ook net het bioscoopeinde bekeken. Dat einde is inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef Teteteterek het volgende:
Jammer dat ik die screener versie heb bekeken, want ik was ook redelijk teleurgesteld met dat einde. Het zien van dat andere einde, op een klein scherm met kut kwaliteit op youtube, geeft al meer voldoening dan die hele film in totaal. ondanks dat ik hem keek met alle lichten uit, alleen thuis etc.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Stpan het volgende:
[..]
En Suusje-V, natuurlijk is het allemaal echt, je hebt het toch met eigen ogen zien gebeuren wat ze hebben gefilmd?
Ja, het acteerwerk was inderdaad echt goed!quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef starla het volgende:
Niet zó eng als ik gehoopt had, iets teveel gehyped inderdaad (we demand!)
Maar....wel beter dan de gemiddelde horrorfilm die anno 2009 uitkomt. Ik geef het toch een 8;
Winstpunten zijn het overtuigende acteerwerk tijdens de enge scenes, het vrij originele idee (ok, films of spoken zijn vaak gedaan, maar toch niet in deze hoedanigheid. Blair Witch en Rec. komen nog het dichtstbij) en het creeren van sfeer bijna alleen door geluid.
Minpunten zijn inderdaad de foutjes, het gebrek aan écht enge scenes en het vrij slappe einde.
http://www.pathe.nlquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef SameOldGrind het volgende:
KAN IEMAND HET BIOSCOOPEINDE POSTEN AUB
Kloptquote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Suusje-V het volgende:
Woow ik vond net een ander filmpje op youtube (gewoon de eerste aanklikken als je zoekt op 'paranormal activity ending'), en die heb ik niet eens af durven kijken
Ik schrok me rot man
Ze flikkert iets (Micah?) tegen de camera aan en gaat met 'm aan de slag (wat weet ik niet) en op het moment dat ze met haar enge zombie gezicht dichterbij de camera kwam heb ik 'm snel uitgeklikt. Alleen m'n pc liep vast dus ik hoorde nog door m'n speakers een eng gekrijs/gebonk ofzo. Jezus, hartslag ineens omhoog
Misschien durf ik 'm binnenkort af te kijken
Maar dan is het bioscoopeinde toch zeker wel het engste stukje van de film
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?quote:
Durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nadat ze zo eng richting de camera gaat met haar zombiehoofd?
Ik wil 'm afkijken maar ik durf niet!![]()
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?quote:
Te eng voor kleine meisjes.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Omdat je 't niet meer weet of omdat je 't niet wil verneuken voor de peepz die 't nog niet hebben gezien?
In het 2e geval: PM?
Ja echt he.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Teteteterek het volgende:
Nu ik dat zo weer terug kijk met hard geluid, dan is dat ene stukje echt zo veel beter dan de rest van die film
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoorquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik durf 'm alleen nogsteeds niet af te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op het laatst gebeurt er neit zo veel hoorDat zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hem wel weer eens als m'n vriend erbij is bij het daglicht.
Ik hou echt van horrors enzo, vind 't leuk als het eng is.
Maar ik heb mezelf inmiddels al zo zitten opvreten dat ik 'm niet eens meer durf aan te klikken.
Net telkens stoer geklikt van "Nu ga ik 'm kijken!" en dan zie ik dat donkere blauwe beeld en ik zet 'm gelijk weer af
Ghehe, ik ben een schijterd
Terwijl ik er verder geen zak aan vond toen ik de film op de megagrote tv keek bij m'n vriend midden in de nacht met alle lichten uit en wat kaarsjes aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |