abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:32:56 #126
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:14:27 #127
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74583622
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga hem vrijdag de 13e zien
Ik vind dat je wel veel risico neemt hoor
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:37:20 #128
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74584329
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel veel risico neemt hoor
Ja, ga ik nu dood?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:18:39 #129
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74592189
Ik vond hem eng. Aantal keer liepen de rillingen over m'n rug. Maar je moet deze film wel echt in het donker en met het geluid hard aan kijken en er toch wel gefocust op blijven. Als je andere dingen gaat doen tussendoor en je aandacht er niet bij houdt dan kan ik me wel voorstellen dat je een stuk minder snel schrikt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 11 november 2009 @ 00:20:28 #130
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74592231
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef T3rr0r het volgende:

Wat ik overigens wel een beetje vond tegenvallen (vooral in het begin) waren de acteerprestaties van de hoofdpersonen. Er waren al een aantal enge dingen gebeurd en dan nog zijn ze er vrij laconiek onder.
Voor haar was het niks nieuws, er wordt verteld dat ze het al tijden voelt/meemaakt, hij gelooft het allemaal niet zo, misschien daarom?
  woensdag 11 november 2009 @ 11:35:36 #131
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74599085
Misschien ja. Maar desondanks denk ik dat je aan zoiets echt niet snel went. Maar naar mate de film verdorde was de angst wel duidelijker te zien
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 11 november 2009 @ 14:21:46 #132
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_74604415
Iemand hier misschien die alledrie de eindes heeft? Ik heb alleen die van de screener gezien, maar zou graag de andere ook zien.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:28:13 #133
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74604566
Op youtube staat het bioscoop einde, de derde wordt waarschijnlijk op de dvd gezet
pi_74637129
Ik ben erg benieuwd naar deze film, ik hou heel erg van thrillers maar het is zo lastig om goeie films te vinden die echt eng zijn - zonder teveel bloed en monsters met vleugels etc. Het is tegenwoordig vaak heel nep of gewelddadig dus ik ben erg benieuwd naar deze!
Hopelijk is ie net zo eng als the Strangers.
pi_74637250
The Strangers vond ik zo'n kutfilm..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74643896
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:47 schreef Tim86 het volgende:
The Strangers vond ik zo'n kutfilm..
Ik ook!
Ik hoorde van mn vrienden dat hij superspannend was, dus wij zaten er helemaal klaar voor, maar hij viel enorm tegen.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:21:36 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74643986
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AAA2009 het volgende:
In de versie uit 2007 zat een exorcisme video. Ben benieuwd of die video echt is, want ze bedanken in het intro de politie van San Diego voor het leveren van beelden, maar ik heb alleen beelden van de hoofdrolspelers gezien.
dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_74654001
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat filmpje waar dat kind der eigen arm afkluift?
Dat moet wel ja.

Natuurlijk is dat echt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:16:26 #139
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74654070
Ze had eigenlijk nog een fles frietsaus op het nachtkastje staan, maar dat lieten ze niet zien hoor
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:27:10 #140
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74693355
De film gaat op 26 november in Nederland in première, maar was gisteren al in een aantal bioscopen
te bewonderen. De film heeft "maar" $11.000 gekost, maar is in Amerika echt een gigantisch succes. Sterker nog, de film heeft tot nu toe meer dan $100 miljoen dollar opgebracht! De stijl van de film is te vergelijken met die van The Blair Witch Project.

In het kort:
quote:
In september 2006 besloot Micah Sloat een camera in de slaapkamer te plaatsen. Zijn vriendin Katie Featherston was er als kind al zeker van dat iets haar 's nachts in de gaten hield en dat iets was terug. De tapes die Micah in de nachten daarna draaide laten zien of ze alleen waren 's nachts of dat er zich echt iets in het duister van hun huis ophield. De meest besproken film van het jaar liet vanaf de eerste vertoning het publiek in doodsangst achter. Steven Spielberg zag het regiedebuut van gamedesigner Oren Peli, raakte opgesloten in zijn eigen huis maar wist een ding: deze film wil ik hebben.

bron
Recensies:
http://www.imdb.com/title/tt1179904/
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15312
http://www.rottentomatoes.com/m/paranormal_activity/

Trailer:

Mijn ervaring met de film:
De film heb ik gisteren in de (MustSee) bioscoop gezien en ik zal eerlijk zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van Paranormal Activity. Verwacht geen spectaculaire special effects en heel erg briljant acteerwerk, maar de eenvoud maakt deze film erg spannend. Het begin is een beetje wennen want hetgeen wat je krijgt te zien is opgenomen met een simpele camera die bij tijd en wijle onscherp en onrustig is, maar ook dat
heeft wel zo zijn charme. De eenvoud . Hoe langer de film duurt hoe spannender het wordt. Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.

Kortom: ik vond de film erg geslaagd en dat kwam mede omdat ik er redelijk blanco naar toe ging. Ben benieuwd naar jullie reacties. Het is namelijk wel een film die je erg kan waarderen of juist helemaal niet .

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 14-11-2009 14:51:56 ]
pi_74693487
Heb hem zelf thuis gezien, en ik denk dat dat toch wel degelijk bijdraagt aan de sfeer die de film neerzet. De "special effects" of de actiescenes als je ze zo wilt noemen zijn nu niet echt in een enorme hoeveelheid aanwezig, maar zodra er iets gebeurt ben je wel acuut alert. Het concept is naar mijn idee dan ook prima uitgewerkt en bezorgt je regelmatig de "creeps". Als je echter een film verwacht die bol staat van de freaky scenes kom je bedrogen uit. In werkelijkheid is de film meer opgebouwd als een documantaire waardoor het verhaal (naar mijn idee) zeer goed uitgewerkt wordt en je lekker meezuigt in het hele freaky gebeuren.

Kortom: ik geef deze film een 8, mits je hem thuis in het donker kijkt. In de bios lijkt me er echter geen ruk aan.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_74694326
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef DeeCruise het volgende:
Heb hem zelf thuis gezien...
Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).

De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.

Dit is dus een film die je in de bios moet zien!
pi_74694919
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:42:02 #144
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74695062
quote:
Sommige scènes zijn zo freaky dat er vanuit de zaal behoorlijk heftig op werd gereageerd.

Vond het wel redelijk voor zo'n goedkope productie... maar weer behoorlijk gehyped zoals Blair Witch.
pi_74695144
Gister gekeken en toch maar het licht aangelaten vanacht haha.

Ik denk wel dat ik het engste eind heb gezien. Met het einde wat je ook in de trailer ziet . Die andere twee eindes lijken me eigenlijk maar matig...

Het engste vond ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadelen vond ik dat ik de hoofdrolspeelster erg matig vond spelen als ze vrolijk was, ik irriteerde me echt aan haar karakter. Ook bleef die Micka wel heel erg relax onder het hele gebeuren, niet realistisch.

Conclusie: toch echt een hele enge film mits je het goede einde hebt
  zondag 15 november 2009 @ 14:20:51 #146
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_74715589
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Toad het volgende:
@DeeCruise: Thuis in het donker kijken in het donker is beter dan in de bios? Dat moet je toch wel even toelichten hoor. Wat is het nadeel van een bios dan?
Dat je er met een enorme menigte mensen zit. Horrorfilms (als je dit een horror wilt noemen natuurlijk) doen het bij mij altijd beter als je ze thuis kijkt.

Het zou overigens heel goed kunnen dat dit de 2007 versie is. Het einde is i.i.g. niet wat ik verwacht had nadat ik de trailers gezien heb.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 15 november 2009 @ 14:53:26 #147
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74716288
2009 versie gekeken vandeweek. Hoge verwachtingen ervan. Dus lekker samen op de bank, lichten uit, en afwachten maar.

Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond. Maar gezien alle aandacht en commotie eromheen had ik zo veel meer verwacht. De vergelijking met Blair Witch die soms word gemaakt is terecht qua het soort film. Homevideo die uitgelekt zou zijn etc.

Maar Blair Witch was zo vreselijk veel beter.

Nee PA is niet voor herhaling vatbaar.
Vanavond Antichrist kijken, hopelijk is die beter.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_74716973
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef Conekiller het volgende:

Ik wil die verloren tijd terug. Wat een baggerfilm zeg. Misschien dat ik te veel horrorfilms kijk en het daarom een kutfilm vond.
Ik kijk ook regelmatig horror films en ik vond Paranormal Activity juist een verademing vergeleken bij de rest die tegenwoordig wordt uitgebracht. The Blair Witch Project vond ik ook geweldig, en sindsdien is er niet echt een film meer geweest (behalve misschien The Strangers, die vond ik ook erg freaky) die op dezelfde wijze is gemaakt.

Ik las echter wel op imdb dat ze er nu een vervolg op gaan maken, en ik verwacht dat die net zo slecht gaat worden als Blair Witch 2 . Waarom kunnen ze 't nou niet gewoon bij 1 film laten...
pi_74717014
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Suzanne84 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je een 2007 en een 2009 versie hebt. De 2009 versie heeft een ander en schijnt beter einde te hebben dan de 2007 versie. Dus eigenlijk een andere film (mede mogelijk gemaakt door Dreamworks).

De rips die nu of gisteren te downloaden zijn van deze film, zijn meestal de 2007 versie.

Dit is dus een film die je in de bios moet zien!
Dan heb ik denk ik de 2007 versie gezien.
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Orbeatle op 15-11-2009 15:55:34 ]
  zondag 15 november 2009 @ 15:29:29 #150
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_74717042
the strangers vond ik ook al zo'n baggerfilm en met veel bedoel ik tegen de 100 per jaar

El Orfanato vond ik daarentegen erg goed. En The Screen was geweldig.

Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')