SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de bioscoop-versie:quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef flappiewappie het volgende:
Iemand meer informatie over de verschillende eindes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Rainesz op 26-10-2009 12:18:59 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 26-10-2009 12:30:43 ]
Oh nee, waarom zeg je dat nou, nu heb ik een chronisch slaaptekortquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef Symer het volgende:
Vergeet niet dat demonen zich voeden met negatieve energie. Dus hoe banger je bent, hoe groter de kans dat er daadwerkelijk een demon verschijnt.
Ik heb mezelf als kind een flink aantal keren grandioos bang weten te maken met dat gegeven
Volgensmij krijg je er juist hartritmestoornissen vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef Torrio het volgende:
Maar toch moet je hem zien!
Angst is goed voor je gezondheid
Amerikanen verdubbelen ook elke emotie tien keer. Zijn allemaal een beetje als Gordon dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Symer het volgende:
Er staan beelden van publieksreacties van de eerste screening in Amsterdam op paranormalactivity.nl
Grappig om het verschil te zien tussen Amerikanen en nuchtere Hollanders![]()
De enige reactie die ze in NL in beeld hebben weten te brengen was iemand die d'r hand voor d'r mond doet, maar die kan net zo goed aan het gapen zijn
ja ik heb ook al het alternatieve eind gelezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Let me guess, screener versie? Zo zat ik dus ook na het einde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als dat dan alles goed moet maken is dat ook een kut eind....☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut dus! Anticlimax☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..De enige echte.
Zo'n film moet je dan ook niet overdag kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef Rnie het volgende:
net gezien....jesus wat een slaapwekkend filmpje zeg.
Ik heb hem gekeken, 2 dagen terug. Ik ben een redelijke schijterd, en deze film wordt in het laatste deel wel redelijk creepy. Ik had er alleen 's avonds in bed een beetje last van (wat was dat geluid?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef harmenst het volgende:
Ik heb de film en wil het ook nog zien, maar durf het niet in mijn eentje te kijken
Veel reacties op twitter omstreeks deze film zoals "Heb al 2 weken niet fatsoenlijk kunnen slapen door deze kut film".
Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef eurabia het volgende:
FF serieus.. naar een scherm kijken en geklop horen is niet eng tenzij je met de hype meeloopt.
Maar al die Freddy en Halloween films leunen veel op achtergrond muziek om het schrikeffect aan te dikken ghehe. Paranormal Activty had wel zo z'n schrik momenten, maar jammer dat ze een magere budget hadden. Ik had die dame graag tegen het plafond willen zien vliegen, maar ja dat kost helaas geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat vind ik enger/spannender dan welke Freddy of Leatherface dan ook. Dat laat niks aan je fantasie of verbeelding over. Dit wel.
The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik durf 'm niet te zien (vond The Gremlins al eng) maar geweldig dat hij maar voor 11.000 dollar gemaakt is. Dat bewijst maar weer dat je geen miljoenen dollars nodig hebt om een echt goede film te maken.
Dat was hetzelfde met The Blair Witch Project: whoaaaah ook zo eng (ik geloof op TV gezien). Pure klasse...
Hij is in ieder geval niet zo hysterisch als de Blair Witch Project.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef Jivis het volgende:
Issie enger of minder eng als Blair Witch Project? Die vond ik namelijk wel meevallen.
Ja, ik vond het eng... die beesten gingen op een gegeven moment in de Moulinex Groenterasp, het bloed spatte door de keuken!!! En dat was gekwalificeerd als een 'kinderfilm'!!! Nu ben ik absoluut niet maatgevend want ik ga alleen naar films onder de 12 maar dit vond ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef eurabia het volgende:
[..]
The Gremlins eng ghehe? Zulke lieve beestjes
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Stefan het volgende:
Maar welk einde heeft de bioscoop dan?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef Stefan het volgende:
Waar was die scene trouwens dat Micah tegen de camera wordt geworpen, zat niet in de screener.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat ik me afvroegVanavond film gekeken met vriendin in bed die absoluut niet tegen dit soort films kan. Tel daarbij het gure weer en gebrek aan ondertiteling op (hard geluid) en je zit zo in de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij te concluderen dat er eindelijk weer een echte horrorfilm is zonder schrikmomenten aangedikt met vage creepy muziek of cuts met vage schrikmomenten (Drag Me To Hell iemand?).
Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
ohja, wat ik me afvroegIk kan de film nu niet terugkijken, maar in mijn herinneringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
Wat betreft het einde van de screener, dit viel mij op:Volgens mij is het nog simpeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohja, wat ik me afvroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien... Allemachtig ik schrok me dood. Nu nog het derde einde zien, ben benieuwd of die ergens online staat of dat we moeten wachten op de dvd-releaseBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: