abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75805080
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Slayage het volgende:
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shit de bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
niet de moeite waard
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 21 december 2009 @ 11:02:43 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75870959
Gisteren gezien en vond hem vrij aardig. Ik heb engere films gezien maar toch was ie zijn geld wel waard.
Het feit dat je zo weinig ziet is juist het mooie. Maar je voelt het gevaar steeds groter worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 december 2009 @ 12:20:16 #258
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_75874109
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_75874386
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.

Ik zat me echt af te vragen of dat einde nou serieus bedoeld was of dat de makers dat voor de lol geschoten hebben en per ongeluk achter de film hebben geplakt.
  maandag 21 december 2009 @ 15:16:25 #260
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_75881365
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef Symer het volgende:
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.

Inderdaad, het bioscoopeinde is misschien wat 'enger' maar wel een typisch hollywood einde.. Screener einde paste veel mooier bij de rest van de film!
pi_75887119
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Aarti het volgende:
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen

Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_75887972
Nah, deze film is toch totaal niet eng

Eigenlijk een hele saaie lowbudgetfilm, niet de moeite waard imo
pi_75906961
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:S
Ne laisse pas le temps,te decevoir..
...ll ne peut etre conquis..
Dans la tristesse,
dans la douleur...
pi_75908685
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:

mnoh, zó eng was 'ie niet, en ik ben wat films betreft wel een echte schijtebroek hoor...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75917010
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Deze film is gewoon TE eng:S
Dat is wel héél erg overdreven. Dan ben je niet veel gewend...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:25:48 #266
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_75917526
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef skudkind het volgende:

[..]

Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
Ik heb ook met het licht aangeslapen, en heb geeist dat mijn man mijn hand vasthield
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_75970224
Spoiler spoiler spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75971169
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
Spoiler spoiler spoiler!
SPOILER
SPOILER
pi_75971321
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Orbeatle het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_75974036
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
SPOILER
Ja wat een matige scene was dat.
pi_77232864
Heb net de 720p versie gezien... erg freaky met lichten uit en geluid hard!
SPOILER
pi_78912844
Er zijn 3 verschillende eindes mensen
Original Ending
SPOILER
Theatrical Ending
SPOILER
Alternate Ending
SPOILER
Ik had de Theatrical versie eerst..Echt spannende film...Kon niet wachten op wat er ging gebeuren
pi_78912910
Die ontdekking is wel kick-waardig ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 8 maart 2010 @ 22:50:56 #274
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_78913415
zo he joh dat wisten we nog niet!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_78917454
Ja rustig aan penisvreters, FL_Freak heeft het over beide eindes terwijl het er drie zijn
pi_78930076
Er is nog een vierde einde.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:56:21 #277
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78930917
toch kutfilm, vond dr echt niets aan.
geen enkele keer geschrokken, helaas.
The Outside Agency
pi_78931938
Ik vond 'm ook zwaar tegenvallen. Niets aan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:31:48 #279
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_78932147
aardig afstudeerproject
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79950199
nu eindelijk ook eens gezien

maar jeetje wat vond ik hem eng, je weet gewoon in die nacht-scenes dat er wat gaat gebeuren als de klok weer normaal loopt....bah bah, kreeg er gewoon rillingen van, maar toch willen blijven kijken he

ik vond het een spannende film in ieder geval en ja smaken verschillen
wij hadden de theatrical ending.....spooky einde trouwens...
what you see, is what you get!
pi_80035038
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
  woensdag 7 april 2010 @ 10:50:00 #282
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80035213
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
nee
ga eens koffie halen
pi_80039998
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

nee
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80041130
quote:
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_80041615
quote:
  woensdag 7 april 2010 @ 13:51:33 #286
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80041774
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80043705
Voor diegenen die deze film wel konden waarderen, kijk ook eens naar 'Paranormal Entity'.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:15:39 #288
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_80049620
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef SameOldGrind het volgende:
slechtste film ooit
pi_80053303
quote:
Zo, dat is interresand! . Misschien is het idd waargebeurt!!11! .
Ik vond de film ook niet slechd .
pi_80246621
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.

Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Verwijder het achterwiel niet.
  maandag 12 april 2010 @ 23:08:25 #291
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_80247281
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.

Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
ik heb nog geen argument van je gehoord waarom die zo slecht is.....
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_80247404
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:

Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.
pi_80253289
Wat een kutfilm

Mensen die geloven dat dit echt is....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_80253712
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een kutfilm

Mensen die geloven dat dit echt is....
Is het niet echt dan? .
pi_80253749
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Is het niet echt dan? .
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die meenden dat dit echt gebeurd was.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:33:17 #296
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80253947
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?

Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
The Outside Agency
pi_80255601
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.
Dan is The Strangers een even goede film volgens deze bewering?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:55:10 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80256183
Gisteren ook eindelijk maar eens gekeken, vond het een prima film qua opbouw maar absoluut niet spannend, eng of wat dan ook, al deelde m'n vriendin die mening niet echt.
Het was allemaal iets te voorspelbaar, gebeurde te weinig en zal vermoedelijk alleen écht aanslaan bij mensen die zelf geloven in dat soort krachten en er enige angst voor hebben.
Al moet ik toegeven, toen ik eenmaal in m'n nest lag en iets vreemds hoorde dacht ik direct aan die film terwijl het de kat was.
pi_80256334
quote:
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_80256374
kutfilm trouwens.
5caring motherfuckers like stephen king flicks
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:08:50 #301
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80256620
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef haakon het volgende:
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?

Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
De film leeft op 'suggestie dat er iets gebeurt' waardoor je op t puntje van je stoel gaat zitten omdat je iets verwacht, en door het 'home-video' uiterlijk voelt het echter aan.. Je raakt 'freaked-out' vanwege de geluiden die je hoort, en slaapt de nacht erna zelf ook onrustig.

Dat was tenminste de bedoeling neem ik aan.. Niet helemaal gelukt..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')