niet de moeite waardquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Slayage het volgende:
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shitde bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het bioscoopeinde is misschien wat 'enger' maar wel een typisch hollywood einde.. Screener einde paste veel mooier bij de rest van de film!quote:Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef Symer het volgende:
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Aarti het volgende:
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
mnoh, zó eng was 'ie niet, en ik ben wat films betreft wel een echte schijtebroek hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Dat is wel héél erg overdreven. Dan ben je niet veel gewend...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:S
Ik heb ook met het licht aangeslapen, en heb geeist dat mijn man mijn hand vasthieldquote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
Spoiler spoiler spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Ja wat een matige scene was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theatrical EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternate EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had de Theatrical versie eerst..Echt spannende film...Kon niet wachten op wat er ging gebeuren![]()
![]()
Die ontdekking is wel kick-waardig ja![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
zo he joh dat wisten we nog niet!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Er is nog een vierde einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aardig afstudeerproject[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
nu eindelijk ook eens gezien
maar jeetje wat vond ik hem eng, je weet gewoon in die nacht-scenes dat er wat gaat gebeuren als de klok weer normaal loopt....bah bah, kreeg er gewoon rillingen van, maar toch willen blijven kijken he
ik vond het een spannende film in ieder geval en ja smaken verschillen
wij hadden de theatrical ending.....spooky einde trouwens...what you see, is what you get!![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
neequote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
ga eens koffie halen![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
![]()
Zo, dat is interresand!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?. Misschien is het idd waargebeurt!!11!
.
Ik vond de film ook niet slechd.
![]()
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Verwijder het achterwiel niet.![]()
ik heb nog geen argument van je gehoord waarom die zo slecht is.....quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was![]()
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Is het niet echt dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is.....
![]()
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die meenden dat dit echt gebeurd was.quote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?
Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.The Outside Agency![]()
Dan is The Strangers een even goede film volgens deze bewering?quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Gisteren ook eindelijk maar eens gekeken, vond het een prima film qua opbouw maar absoluut niet spannend, eng of wat dan ook, al deelde m'n vriendin die mening niet echt.
Het was allemaal iets te voorspelbaar, gebeurde te weinig en zal vermoedelijk alleen écht aanslaan bij mensen die zelf geloven in dat soort krachten en er enige angst voor hebben.
Al moet ik toegeven, toen ik eenmaal in m'n nest lag en iets vreemds hoorde dacht ik direct aan die film terwijl het de kat was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5caring motherfuckers like stephen king flicks![]()
De film leeft op 'suggestie dat er iets gebeurt' waardoor je op t puntje van je stoel gaat zitten omdat je iets verwacht, en door het 'home-video' uiterlijk voelt het echter aan.. Je raakt 'freaked-out' vanwege de geluiden die je hoort, en slaapt de nacht erna zelf ook onrustig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef haakon het volgende:
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?
Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.
Dat was tenminste de bedoeling neem ik aan.. Niet helemaal gelukt..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties Forumhop: Hop naar: