quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ma leek het een goed idee om er 3 mee te nemen
Normaal heb ik L, maar zij heeft XL gehaald
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:10 schreef Perenbomen het volgende:
Ik lees net
Zeeman die bjorn borgs verkoopt:
Bjorn borgs= 12 euro kooptje tog ( nee )
Zeeman <![]()
Klacht : zeeman
Klacht : zeeman die bjorn borgs verkoopt![]()
Anti klacht : Is er niet.
Handig voor bij een onverwachte erectie.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iddquote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
mensen die 12 euro voor een stom naampje betalen
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Handig voor bij een onverwachte erectie.
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
Hint naar dat ene topic in SEX. Briljant. Wacht ik zoek hem even.quote:
Koop een zwembroekquote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...
Ze gaan ook lekker lang mee, als je de echte hebt tenminste
Alleen ze worden heel vaal als je er mee gaat zwemmen, door het chloor
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank jequote:
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank je
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Hmm daar maar even naar kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:29 schreef MrDrako het volgende:
[..]
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,
die dus gewoon tegen chloor kan, gaat jaren mee, en mn BB en CK boxers blijven mooi
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet andersquote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Waarom dequote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet anders
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef karr-1 het volgende:
Ik wil die troep niet eens hebben als ik het gratis zou krijgen. Mensen die een vermogen betalen voor een naam op een onderbroek........
1-0 voor jouquote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom desmiley denk je ?
Ik betaal gewoon graag voor kwaliteit, jij blijkbaar niet...
Daarom heb ik een iPhone, en jij een Windows Mobile toestel!
Ja, de iPhone is inderdaad het voorbeeld van kwaliteit voor veel geld.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook de kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs. Ik weet niet wat jij doet met onderbroeken, maar na enige tijd zijn ze allemaal aan vervanging toe, ongeacht het merk wat er op staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...
Ik heb in mijn kast 10 met print (die van 25 euro) en 5 blanco (die nu in de aanbieding waren voor 12 euro)
Ze gaan gewoon stukken langer mee en zitten ook nog eens lekkerder dan normale boxers
Oh? Ik hoor juist van veel mensen dat de iPhone bij lange na niet de kwaliteit levert die je verwacht voor dat bedrag, maar dat valt dus best mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, de iPhone is inderdaad het voorbeeld van kwaliteit voor veel geld.
Ja. Het is een uitstekend product voor een zeer schappelijke prijs. Als je tenminste voor kwaliteit wilt betalen, anders blijf je hangen opquote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh? Ik hoor juist van veel mensen dat de iPhone bij lange na niet de kwaliteit levert die je verwacht voor dat bedrag, maar dat valt dus best mee?
Mooi toch? Kan je dat ding nog wat verder omhoog trekken, zodat de tekst wat beter te lezen isquote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga voor Linux Mobilequote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Het is een uitstekend product voor een zeer schappelijke prijs. Als je tenminste voor kwaliteit wilt betalen, anders blijf je hangen opWindows Mobile
.
Iedereen weet dat Android de echte bomb diggidy is. Maar ja, daar moet je nog meer betalen voor de kwaliteit die je krijgt. Een iphone heeft net de juiste verhouding. Je kan er zolang je studeert stoer mee doen omdat het duur is, en als je eenmaal werk hebt kan je roepen dat je niet zoveel wou betalen voor een G1 en dus maar de iphone nam en zo erg prijs/kwaliteitsbewust overkomen.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ga voor Linux MobileGratis, en vele malen beter
Zit je nu zonder ondergoed?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig.
Kijken hoe snel die paupers ineens hun Bjorn Borgs wegflikkeren nu ze dit nieuws horen
Als je trollt, doe het dan goed. Faalhaas.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef zovty het volgende:
Zit je nu zonder ondergoed?
Fout, boxers van bijvoorbeeld h&m dragen even goed. Echt zo'n kut excuus dat het beter draagt. Men koop het alleen omdat het BB is en omdat het "hip" is en niet omdat het beter draagtquote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
[..]
Fout, boxers van bijvoorbeeld h&m dragen even goed. Echt zo'n kut excuus dat het beter draagt. Men koop het alleen omdat het BB is en omdat het "hip" is en niet omdat het beter draagt![]()
Dat dus!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:18 schreef pisnicht het volgende:
mensen die 'tog' schrijven zijn gedoemd om hun kleding vroeg of laat bij de zeeman te kopen.
Nou bahbah, zijn van die flodder wijde dingen zeker waarbij de pijpjes steeds oprollen en zo?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef Vono het volgende:
5 boxers voor 5 euro FTW
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je trollt, doe het dan goed. Faalhaas.
Je vind me dusdanig interessant dat je elke post moet quoten van me
J'Adore.
Want stel je voor dat iemand wat ziet...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is die suffe hype nog niet voorbij?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet je kijken wat een rijen wannabe's er bij de Zeeman komen te staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig.
Kijken hoe snel die paupers ineens hun Bjorn Borgs wegflikkeren nu ze dit nieuws horen
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hèquote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want stel je voor dat iemand wat ziet...
Een zwembroek is genoeg, een onderbroek is niet om in te zwemmen.
Het is een hype van hier tot ginder sinds een paar jaar. 10 jaar geleden was niemand zo idioot om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld. En weet je waarmee ze door de mand vallen? Iedereen gebruikt daarvoor een BB!! Dan maak je mij niet wijs dat het niet alleen voor de show is. Gewoon bullshitquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Vono het volgende:
[..]
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.
Maar somige mensen overdrijven het wel een beetje en dragen hun boxershort belachelijk hoog
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef TGVkopper het volgende:
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hè
Idd, ze lopen gewoon voor lul, alleen ze doen het met een groepjequote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is een hype van hier tot ginder sinds een paar jaar. 10 jaar geleden was niemand zo idioot om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld. En weet je waarmee ze door de mand vallen? Iedereen gebruikt daarvoor een BB!! Dan maak je mij niet wijs dat het niet alleen voor de show is. Gewoon bullshit
[..]
![]()
deze keer ben ik het niet met je eens Mr.Cquote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Er zitten echt wel verschil tussen BB's (Gewoon de echte, want de neppe is ook troep) en goedkopere meuk.Een wereld van verschil bijna.
uhu,,, je moet hem wel net boven je zwembroek dragen he, zodat iedereen Bjorn Borg ziet staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef TGVkopper het volgende:
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hè
En terecht. Het zou overal verboden moeten worden dat smerige gedoe.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik een boxer onder mijn zwembroek doe, zorg ik dat deze niet eens boven de rand van mijn zwembroek uit komt
De 2 zwembaden waar ik wel eens zwem is het namelijk verboden, als ze zien dat je er een draagt word je er uit gestuurd
nee, sapph,quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stelletje BB haters
Jullie dragen zeker 'Funderwear'?
Ik wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik een boxer onder mijn zwembroek doe, zorg ik dat deze niet eens boven de rand van mijn zwembroek uit komt
Wat de neuk is er smerig aan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En terecht. Het zou overal verboden moeten worden dat smerige gedoe.
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Agiath het volgende:
BB
Mensen die ze niet hebben dragen witte ballenknijpers en spelen elke dag WoW.
Nou, dan zien mensen af en toe mijn zwembroek tegen mijn leuter aanplakken. En dan? Valt er heus niet af of zo hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Vono het volgende:
[..]
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.
Maar somige mensen overdrijven het wel een beetje en dragen hun boxershort belachelijk hoog
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
Ook zo mooi, die jongens die in het zwembad hun enige BB short dragen, en wanneer ze zijn omgekleed gewoon hun HEMA short aanhebben.
Bweheheh, ben jij er toevallig ook zo eentje die de rand van z'n BB boxer semi-stoer boven z'n zwembroek uit laat komen?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan zien mensen af en toe mijn zwembroek tegen mijn leuter aanplakken. En dan? Valt er heus niet af of zo hoor.
Oetlul, in het zwembad doe je toch een zwembroek aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat 'kan' niet meer. Leg me dat aub even uit, en dan niet zomaar dingen uit de Vogue ofzo overtypen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
In 2008 en 2007 kon het al niet meer; Björn Borg boxers en 2006 was het omslagpunt. Over die BB boxers had je het toch specifiek in je vorige post?
Maar ik ben blij dat ze jou lekker zitten, zekere in verband met andere onderbroeken. Hoeveel draag je er in de regel eigenlijk over elkaar?
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hè?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
Wat 'kan' niet meer. Leg me dat aub even uit, en dan niet zomaar dingen uit de Vogue ofzo overtypen.
Hoe oud ben je? Ik ken echt geen meisjes ouder dan 15 die zo praten over iets als onderbroeken.
Copycat is ook wel toepasselijk hier, helemaal geen eigen mening natuurlijk.
En ik draag er altijd gewoon eentje.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hè?
Maar dat is mijn mening.
Gastquote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stelletje BB haters
Jullie dragen zeker 'Funderwear'?
Als een hele grote groep mensen zoiets gaat overnemen zodat het eerst mainstream en daarna uitgekauwd wordt, dan kan het niet meer. Als de volgers van de volgers van de trendsetters het hebben ontdekt, zeg maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Kriegel het volgende:
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hè?
Maar dat is mijn mening.
Ik lees hier niets over showen boven normale broeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.
Dat bepalen de grote merken, het is gewoon slimme reclame, vervolgens lezen tutjes als copycat de bladen en kopen alle dingen die wel kunnen 'anno 2009'. Die toevallig 50% duurder zijn geworden en voorin de winkel liggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dienquote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Agiath het volgende:
Dat bepalen de grote merken, het is gewoon slimme reclame, vervolgens lezen tutjes als copycat de bladen en kopen alle dingen die wel kunnen 'anno 2009'. Die toevallig 50% duurder zijn geworden en voorin de winkel liggen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:18 schreef pisnicht het volgende:
mensen die 'tog' schrijven zijn gedoemd om hun kleding vroeg of laat bij de zeeman te kopen.
Echte mannen kijken niet naar wat voor labeltje er in zit. BB of CK of DG boeit niet. Ik heb iets van t kruidvat.. geen idee hoe het heet, maar t zit lekker. Dus boeit echt niet wat je draagt en of het nou nep of echt is.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast!!!
BB boxers zijn voor paupers etc. Echte mannen dragen CK en D&G aangezien die niet met de dozen tegelijk als namaak zijnde worden meegenomen uit Turkije en niet al die pauper tsjappen ermee lopen.
So_Surreal = paupertsjap ?
Iets met n korrel zout ofzo mtb mijn comment?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Echte mannen kijken niet naar wat voor labeltje er in zit. BB of CK of DG boeit niet. Ik heb iets van t kruidvat.. geen idee hoe het heet, maar t zit lekker. Dus boeit echt niet wat je draagt en of het nou nep of echt is.
Oke je hebt gelijk, weten welke onderbroeken anno 2009 wel kunnen is wel een voordeel waarmee je voor de dag kan komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dien.
Echt geweldig dat je voor een aantal modemerken werktquote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dien.
Kom op niet zo haten.. mannen kopen geen shit "gewoon voor zichzelf" zoals vrouwen. Als je meer dan ¤5 voor een boxer neerlegt moeten mensen dat kunnen zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Je mist echt elke keer zo enorm het punt. Grappig.
Het is simpelweg te pauper voor woorden om je Björn Borg boxer te showen. En het is nog meer pauper om te denken dat je dan heel cool ende hip bent.
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef x3ro het volgende:
Kleding heeft voornamelijk nog steeds met smaak te maken. Kan wel in zijn, maar mensen geven er meestal toch een eigen interpretatie aan.
Smaak is subjectief, dus probeer alsjeblieft niet je mening als feit te verkondigen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.
Echt mn punt mis je toch echt HEEL hard. Ik zeg net dat t om smaak gaat. Iedereen heeft een andere smaak. Je kunt niet zeggen dat iemand geen smaakgevoel heeft.. T is dan niet JOU smaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.
Bullshit, sommige dingen kunnen gewoon niet. Zoals een rood vest over een groen overhemd.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echt mn punt mis je toch echt HEEL hard. Ik zeg net dat t om smaak gaat. Iedereen heeft een andere smaak. Je kunt niet zeggen dat iemand geen smaakgevoel heeft.. T is dan niet JOU smaak.
Mja, ik denk alleen dat die uit elkaar vallen als je er tegen aan blaast.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:52 schreef Ayca het volgende:
ze zijn waarschijnlijk nep, kan je ze beter in Turkije halen voor 3 euro
Zeker kan t. Moet ik gaan bewijzen dat t kan? Of t uitziet is n 2e, maar dat is wederom smaak. Alleen wat algemener genomen aangezien bijna iedereen dat zal vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef Androoit het volgende:
[..]
Bullshit, sommige dingen kunnen gewoon niet. Zoals een rood vest over een groen overhemd.
Nee klopt, het is jouW smaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef x3ro het volgende:
Echt mn punt mis je toch echt HEEL hard. Ik zeg net dat t om smaak gaat. Iedereen heeft een andere smaak. Je kunt niet zeggen dat iemand geen smaakgevoel heeft.. T is dan niet JOU smaak.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Die van de Hema zijn ook prima hoor.
De enige smaak wat je het kan noemen, is wansmaak. Er zijn gewoon bepaalde ongeschreven regels van wat kan en niet kan. Maargoed, dat leer je wel als je ouder wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeker kan t. Moet ik gaan bewijzen dat t kan? Of t uitziet is n 2e, maar dat is wederom smaak. Alleen wat algemener genomen aangezien bijna iedereen dat zal vinden.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee klopt, het is jouW smaak.
Ga lekker overnuanceren op FOK!. In KLB.
Je mag tegenwoordig niet meer zomaar overal naakt rondhangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Zith het volgende:
Mensen die onderbroeken tijdens het zwemmen aandoen![]()
In mijn tijd (en ik ben nu 22
lieten we het gewoon bungelen?
Ik beweer niet de ultieme smaak in pacht te hebben. Ik zeg enkel dat patsen met je Björn Borg IMO getuigt van pauperige wansmaak. Maar blijf het vooral doen, hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef x3ro het volgende:
![]()
![]()
Ik lach me rot hier. Jij hebt kennelijk de ultieme smaak in pacht omdat je voor een aantal fashion brands werktow nee wacht, je geeft me gelijk om vervolgens toch even hater over te willen komen door een domme comment erachteraan te slingeren
Gastquote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef x3ro het volgende:
Gast!!!
BB boxers zijn voor paupers etc. Echte mannen dragen CK en D&G aangezien die niet met de dozen tegelijk als namaak zijnde worden meegenomen uit Turkije en niet al die pauper tsjappen ermee lopen.
Ow jij bent dus iemand die vind dat ik net zo goed een snowboardjack van de Lidl kan halen? Aangezien t toch alleen maar onderscheid maakt door het merknaampje?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gast!!!
Echte mannen dragen goedkope onderboeken en vervangen deze pas als ie écht versleten is. Alleen metroseksuelen en manwijven dragen veel te dure merknaampjes om zichzelf te 'onderscheiden'.
Daarom zeg ik ook: alleen metroseksuelen en manwijven doen zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:56 schreef x3ro het volgende:
Ikzelf steek moeite tijd en geld in het vinden van kleding en dat is echt niet alleen om het labeltje. Kwaliteit, afwerking, manier hoe het zit etc. Maar ach, de gemiddelde zeeman pauper zal t nooit snappen
Bjorn Borgquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het zijn meestal dezelfde mensen die een afkeer hebben tegen BB's, in het dagelijks leven haal je ze er zo tussenuit.__!
Jij draagt zeker vale drakenshirts en lelijke legerbroeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: alleen metroseksuelen en manwijven doen zoiets.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het zijn meestal dezelfde mensen die een afkeer hebben tegen BB's, in het dagelijks leven haal je ze er zo tussenuit.__!
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een bepaald merk onderbroeken adorerenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dus jij gaat je smerige boxer in het zwembad dragen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De 2 zwembaden waar ik wel eens zwem is het namelijk verboden, als ze zien dat je er een draagt word je er uit gestuurd
Nope.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jij draagt zeker vale drakenshirts en lelijke legerbroeken.
Een vlot kort kapsel is ook gewoon afschuwelijk. Als je daar niet mee eens bent ben je dik!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Smaak is subjectief, dus probeer alsjeblieft niet je mening als feit te verkondigen.Ik vind het zelf ook afschuwelijk en getuigen van slechte smaak, maar dat is MIJN mening. Niet de zijne.
waarom zou je 20 neerleggen voor een boxer¿ (en niet omdat hij goed zit)quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze kosten ¤20,00 en ze zijn inderdaad fijner als marktboxers of wat dan ook. Tevens is Calvin Klein ook een goed boxer.
Oh en van de H&M ook, maar bij boxers merk je echt wel het verschil of een boxer nou 2 euro kost of 10 t/m 20 euro.
Een stukje katoen vergelijken met een jas die je levend moet houden bij min 30quote:Op woensdag 16 september 2009 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow jij bent dus iemand die vind dat ik net zo goed een snowboardjack van de Lidl kan halen? Aangezien t toch alleen maar onderscheid maakt door het merknaampje?![]()
Ikzelf steek moeite tijd en geld in het vinden van kleding en dat is echt niet alleen om het labeltje. Kwaliteit, afwerking, manier hoe het zit etc. Maar ach, de gemiddelde zeeman pauper zal t nooit snappen
Lul niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze kosten ¤20,00 en ze zijn inderdaad fijner als marktboxers of wat dan ook. Tevens is Calvin Klein ook een goed boxer.
Oh en van de H&M ook, maar bij boxers merk je echt wel het verschil of een boxer nou 2 euro kost of 10 t/m 20 euro.
Omdat BB een leuk merk is voor een boxer, en ja voor zoveel geld ga ik hem ook boven mijn broek uitsteken ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je 20 neerleggen voor een boxer¿ (en niet omdat hij goed zit)
dictatuur noem ik geen kwaliteit.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom desmiley denk je ?
Klopt, omdat Wibra een kutmerk is en een slechte naam heeft wat tevens voor paupers en uitkeringtrekkers is inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul niet.
Als de Wibra dezelfde boxer verkocht voor 10 euro... Dus met zelfde kwaliteit en zelfde kleurtjes, alleen met keigroot WIBRA erop.....
Wedden dat jij hem dan niet droeg ?
Met je fijn zitten
De ultieme pauperhoudingquote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Omdat BB een leuk merk is voor een boxer, en ja voor zoveel geld ga ik hem ook boven mijn broek uitsteken ook.
Waarom pauper, omdat ik het makkelijk kan betalen.quote:
Pauper omdat je zo nodig moet laten zien dat je een BB boxer draagt. Omdat dat ding 20 piek heeft gekost. Dat moeten laten zien is pauperig. Heel pauperig.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom pauper, omdat ik het makkelijk kan betalen.
Nope. Mijn Diesel jeans zouden enkel aan schoonheid verliezen door zo'n foute toevoeging.quote:Stiekem zou je ook wel boven een mooie Diesel broek een mooie BB laten komen.
Het lijkt mij wel vreemd om te zien. Een persoon met lange, ongewassen haren, spikes verwerkt in zijn kleding, overzeas spijkerbroek maar met roze BB boxershort.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom pauper, omdat ik het makkelijk kan betalen.
Stiekem zou je ook wel boven een mooie Diesel broek een mooie BB laten komen.
Zie je wel dat het jou gaat om de naam, niet om het product...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, omdat Wibra een kutmerk is en een slechte naam heeft wat tevens voor paupers en uitkeringtrekkers is inderdaad.
En je merkt het verschil echt wel, goedkope rommel of een iets duurdere boxer. Flodder dingen, worden snel vaal en wijd en de pijpen rollen automatisch op.
Jij gaat toch ook niet bij de Taliban als je iets meer geld kunt verdienen dan je huidige werk.
dan moet ik maar stoppen met het kopen van ondergoed die 50 a 60 euro kostquote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Karina het volgende:
Waarom zou Zeeman geen Bjorn Borg onderbroeken kunnen verkopen, dat is volgens mij precies de winkel waar het volk komt dat die dingen draagt, ik bedoel: je onderbroek boven je spijkerbroek laten uitkomen, hoe idioot is dat?
En dat van die zwembroeken vind ik nog debieler, waarom kopen die gasten geen BB zwembroek? Twee vliegen in 1 klap (of bestaan die niet?).
En überhaupt een discussie over onderbroekenwaar gaat het over...
In geen 100 jaar dat ik een onderbroek ga kopen van 20 euro (of 25, wat is het). Daar kan ik bijna een hele week van eten en die onderbroek zie je toch niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel vreemd om te zien. Een persoon met lange, ongewassen haren, spikes verwerkt in zijn kleding, overzeas spijkerbroek maar met roze BB boxershort.
Je kan toch lezen omdat het goed zit (En dat is echt niet alleen BB's) en ja ik laat het graag zien omdat het mooi is.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:34 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het jou gaat om de naam, niet om het product...
Maar dat heet bij jou vast 'lingerie' en die doe je niet aan in het zwembad, denk ik zoquote:Op woensdag 16 september 2009 13:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
dan moet ik maar stoppen met het kopen van ondergoed die 50 a 60 euro kost
Mutsaers:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: alleen metroseksuelen en manwijven doen zoiets.
Of mensen die collectie van zeeman bijhouden.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:18 schreef pisnicht het volgende:
kloptquote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Maar dat heet bij jou vast 'lingerie' en die doe je niet aan in het zwembad, denk ik zo
Prima. Ik denk dat er hier nog genoeg users rondlopen die het graag voor je zouden kopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
dan moet ik maar stoppen met het kopen van ondergoed die 50 a 60 euro kost
Bjorn Borg zit prima, zeker in verband met andere onderbroeken?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus in 2009 kan het opeens niet meer, zelfs onderbroeken raken uit de mode?
Ze zitten gewoon prima, zeker ivm andere onderbroeken, dus blijf ik ze dragen, als het moet zelfs nog in 2010
Dat bedoel ik.. maar dat koop je met een heel ander doel dan interessant lopen doen met een merkje op de rand van je onderbroek.quote:
Dan wil ik ook zien dat ze het draagt hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Prima. Ik denk dat er hier nog genoeg users rondlopen die het graag voor je zouden kopen.
Jullie zijn de perfecte mooiboi en mooigirl.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kenker hey, is deze 'discussie' nou nog steeds gaande?
Jullie willen toch ook niet dat je vriendin in schrale Hema BH's en strings loopt ?!
Mijn vriendin koopt mooie lingerie, waardoor ik ook wil dat mijn vriendin ziet dat ik ook aandacht besteed aan mijn ondergoed...
Nee, ik ben niet zo'n type die zijn broek op zijn enkels draagt en de BB op schouderhoogtequote:Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie zijn de perfecte mooiboi en mooigirl.
Je doet me denken aan Emimich. Hmmm
Dat is ongeveer 0,2 Inch teveel.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n type die zijn broek op zijn enkels draagt en de BB op schouderhoogte
Bij mij zie je hooguit een halve centimeter van mijn boxer
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Echt, voor dit soort mensen bestaat er reclame. En die verdienen het ook om door de media/reclame in hun kont geneukt te worden. Hun hele leven lang.
Met het verschil dat je bij vrouwenondergoed terdege het verschil ziet tussen 20 euro en 50 euro. Helemaal als je als meid een beetje afwijkende maat hebt, ben je lang bezig een passend zetje bij elkaar te zoeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wees eerlijk, wat geven vrouwen tegenwoordig uit aan BH's en ander ondergoed?
Net of een chick dan zit te wachten op zo'n proleet met Hans Textiel ondergoed ?
Ook wel apart eigenlijk. Als ik een meid was en op een broeiende zomeravond hitsig onder de lakens kruip, zou ik bijna naar de menopauze verlangen als mijn vriend aan komt zetten in een roze boxershort.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
En als je een chick hebt die je afwijst op je Björn Borgloze onderkleding, dan moet je toch eens nadenken over die chick.
In meerdere opzichten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verplaats me even in de gedachten van een vrouw. Waar zou ze voor kiezen:
[Krentenbolmodus AAN]
"Hey kijk die jongen daar op de rand van het zwembad met die lekkere gekleurde Bjorn Borg onderbroek boven zijn zwemshort uit. Die zou ik nou eens even lekker met mijn vriendin willen neuken!"
of
"Whehehe. Check die pauper daar stoer doen met zijn Bjorn Borg boven de zwembroek uit. Hij moet zijn kleine leuter compenseren met een gekleurd opvallend boxershort. Wat een loser. Hij zal wel niks te neuken krijgen, op wat cassieres na"
[Krentenbolmodus UIT]
Nou... ?
Vind het zorgelijk dat het in je opkomt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan je niet verplaatsen of wat ?
margequote:Op woensdag 16 september 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
En ik vraag me af of BB kopers inzien dat ze teveel betalen voor een fakking onderbroek. Bedoel, als de Zeeman ze kan verkopen voor ¤12, wat moet de marche dan wel niet zijn![]()
En hou op over nieuwe/oude collectie
Oh, typoquote:Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
marge
Sowieso de marges op kleding zijn ongelofelijk. Een G-star broek kost een winkel ongeveer 35 euro inkoop. Vervolgens liggen ze voor minimaal 100 euro op het schap. Levi's hier minimaal 100 euro, in de VS 30 á 35 dollar.
maarrrr ik had toch gewoon de Krentenbol modus aanstaan enzoequote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vind het zorgelijk dat het in je opkomt.
Je hebt zeker ook een diamandje in je oor en makeup, want je vriendin besteed aandacht aan dr uiterlijk..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kenker hey, is deze 'discussie' nou nog steeds gaande?
Jullie willen toch ook niet dat je vriendin in schrale Hema BH's en strings loopt ?!
Mijn vriendin koopt mooie lingerie, waardoor ik ook wil dat mijn vriendin ziet dat ik ook aandacht besteed aan mijn ondergoed...
Besteed jij geen aandacht aan je uiterlijk dan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een diamandje in je oor en makeup, want je vriendin besteed aandacht aan dr uiterlijk..
Jij bent aardig wereldvreemd he.. Pas maar op dat je makeup niet uitloopt als je je ergens over opwindtquote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Besteed jij geen aandacht aan je uiterlijk dan ?
Ga anders maar de klamme tosti van een heroinejunk hoertje volblaffen met lauwe but onder een brug
Op ieder potje past een dekseltje
Wat heeft het besteden van aandacht aan je uiterlijk, te maken met een BB boxer ?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga anders maar de klamme tosti van een heroinejunk hoertje volblaffen met lauwe but onder een brug
Het is toch leuk voor je vriendin dat wanneer ze je shirt uit doet, en daarna je boxer, dat die 2 met elkaar combineren ?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft het besteden van aandacht aan je uiterlijk, te maken met een BB boxer ?
Besteed ik bijvoorbeeld geen aandacht aan mijn uiterlijk omdat ik geen lelijke hippy onderbroek draag?
Fucking guido, jij pist zeker ook zittend.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg me pls. dat je niet serieus bent....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is toch leuk voor je vriendin dat wanneer ze je shirt uit doet, en daarna je boxer, dat die 2 met elkaar combineren ?
Dus jij loopt ook nog elke dag rond met ene hawaii shirt?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is toch leuk voor je vriendin dat wanneer ze je shirt uit doet, en daarna je boxer, dat die 2 met elkaar combineren ?
Vind het een stuk minder saai staan dan een grijze Hema onderbroek
Maar zoals ik al zei, dat is mijn mening
Jij hebt er geen last van, aangezien ik ze niet boven mijn broek om hoog trek zoals die 16 jarige petjes
Teveel informatie... dude.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik hoop ook een diamant in mijn oor.
Ik sinds kort dit account maar had ook een normaal account, deze gebruik ik alleen niet meer...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 91 (gemiddeld 14 per dag)
Oh wacht...
Vast en zeker een trolkloon.
Opgelost. Met zoutzuur hopelijk.
Inddquote:Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg me pls. dat je niet serieus bent....
Je matched je onderbroek met je shirt....... of wat ?
Ik heb wel een Golf II gehad, me eerste auto maar na een half jaar de deur uit gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teveel informatie... dude.
Nu heb ik een verkeerd beeld van je, hangend met je peuk over de motorkap van je VW Golf II.
Alto's zeggen dat altijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef marcusa het volgende:![]()
Sowieso die mensen die Bjorn FAIL Borg dragen zijn meelopende losers..
Alto's zijn bang voor kleur, en stiekem de grootste meelopers die er zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alto's zeggen dat altijd.Maar dat zijn stiekem de grootste meelopers.
Wat loop je opeens af te geven op je homeboys?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een toffe vent wasquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Hema![]()
En zelfs de BB-dragers in mijn omgeving zien EINDELIJK in dat het dragen van BB bar weinig meerwaarde heeft. Alsof je bedprestaties beter zijn, wanneer je vriendin een BB bij je uittrekt ipv een boxer van de Hema![]()
En dan maar te zwijgen over paupers die dat ding tot ergens onder de oksels optrekken![]()
En om maar helemaal te zwijgen over opmerkingen als; ja, ze zitten beter. Echt, voor dit soort mensen bestaat er reclame. En die verdienen het ook om door de media/reclame in hun kont geneukt te worden. Hun hele leven lang.
Alto's zijn gewoon anders dan anderen.... alternatief.... daarom zien er ze er ook allemaal eeeeuehm... hetzelfde uitquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alto's zijn bang voor kleur, en stiekem de grootste meelopers die er zijn
Sorry dat ik je heb beledig.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat loop je opeens af te geven op je homeboys?
Ik ben een ekte toffe gast hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een toffe vent was. En nu je verhaal over BB die gewoon lekker zitten bla bla bla. Echte anti climax
.
Wel dus. Heb je het topic uberhaupt gelezen?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zeg "geblindeerde" onderbroekentest. "Met je lekker zitten en beter kwaliteit"Kijken of je nog de BB's er tussen uit kan halen..
Je draagt het gvd als ondergoed, niemand ziet het en het is helemaal belachelijk om het labeltje erbovenuit te laten steken..
Met je bb.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben een ekte toffe gast hoor.![]()
Pff, mensen accepteren niet zoals men is. Belachelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je bb.
Ik verander me ondertitel ook weer
Sowieso, die Jack&Jones boxer zijn van een andere stof, voelt meer stoffig aan en is daardoor minder rek baar, ook zijn de pijpjes daar van een stuk korter waardoor deze veul sneller omhoog kruipen...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zeg "geblindeerde" onderbroekentest. "Met je lekker zitten en beter kwaliteit"Kijken of je nog de BB's er tussen uit kan halen..
Je draagt het gvd als ondergoed, niemand ziet het en het is helemaal belachelijk om het labeltje erbovenuit te laten steken..
Pics?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
In Bjorn Borg's past trouwens een echte grote klabanus zoals de mijne niet in.
Dit topic maakt wel al mooi een schifting in de jongetjes met de kleine plassers en de bigbois.
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sowieso, die Jack&Jones boxer zijn van een andere stof, voelt meer stoffig aan en is daardoor minder rek baar, ook zijn de pijpjes daar van een stuk korter waardoor deze veul sneller omhoog kruipen...
Lulletjequote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
In Bjorn Borg's past trouwens een echte grote klabanus zoals de mijne niet in.
Dit topic maakt wel al mooi een schifting in de jongetjes met de kleine plassers en de bigbois.
Whehe je zei 'pijpjes'quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sowieso, die Jack&Jones boxer zijn van een andere stof, voelt meer stoffig aan en is daardoor minder rek baar, ook zijn de pijpjes daar van een stuk korter waardoor deze veul sneller omhoog kruipen...
Die herken ik nog wel, dat is al een maandje of 2 (3?) geleden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er was trouwens toch ook een tijdje terug een topic (met paint) over een gozer van middelbare leeftijd die in de kleedkamer van de gym een rose BB droeg
?
Ik kan hem niet vinden
Was dat je pa?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er was trouwens toch ook een tijdje terug een topic (met paint) over een gozer van middelbare leeftijd die in de kleedkamer van de gym een rose BB droeg
?
Ik kan hem niet vinden
Dat zeg ik, onderbroeken moet je niet tot je oksels optrekken, het is "onder"goed. Iets wat je onder andere kleding draagt. Dat dat jong grut zo graag hun elastiekrandje boven hun broek willen laten uitsteken is gewoon te debiel voor woorden.. alsof iedereen erop zit te wachten om te zien dat je een geel/paarse onderbroek aan hebt..quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel dus. Heb je het topic uberhaupt gelezen?
Bij lage broeken komt dat nou eenmaal uit en mooi ook, of heb je altijd hoogwater?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, onderbroeken moet je niet tot je oksels optrekken, het is "onder"goed. Iets wat je onder andere kleding draagt. Dat dat jong grut zo graag hun elastiekrandje boven hun broek willen laten uitsteken is gewoon te debiel voor woorden.. alsof iedereen erop zit te wachten om te zien dat je een geel/paarse onderbroek aan hebt..
Overigens mogen vrouwen wel hun string (niet hun BB's) erboven uit laten steken, maar dat terzijde...
Gast, je vriendin moet hipsters dragen als ze een dikke puttenreet heeftquote:
Ik vind een string minder mooi dan een lekkere geile hipster ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Echt?![]()
Geil strak kontje met een string is beter als zoeen hipster.
Ik draag liever geen broeken waarvan het kruis op m'n knieën hangt..quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bij lage broeken komt dat nou eenmaal uit en mooi ook, of heb je altijd hoogwater?
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik draag liever geen broeken waarvan het kruis op m'n knieën hangt..
Heerlijk man als je chick met alleen een stringetje tegen je aan ligt in bed, je pik tegen haar bil aan, je hand om haar heen en een tiet vast pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:51 schreef jxbe84 het volgende:
string... ken je m er af en toe nog tussen schuiven
Hoogwaterbroeken zijn wel een gulden middenweg?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen hier hebben echt nog nooit gehoord van de gulden middenweg
Nee lulletje, hier heb je een rozenwater:quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoogwaterbroeken zijn wel een gulden middenweg?
Ik heb wel een x een topic gepost over stappen met kroeshaar (quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
?
Ik kan hem niet vinden
Captain Obviousquote:Op woensdag 16 september 2009 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee lulletje, hier heb je een rozenwater:
[ afbeelding ]
Ik bedoel de gulden middenweg tussen je broek op hoog water dragen en op je enkels...
*sign.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind een string minder mooi dan een lekkere geile hipster ja.
So truequote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind een string mooier dan een lekkere geile hipster ja.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind een string minder mooi dan een lekkere geile hipster ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Dan heb je neppequote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef jxbe84 het volgende:
In Milaan had ik hier www.diecidecimimoda.it 3 boxers van d&g voor 25 eu in de eerste week van juli, dan houden ze daar uitverkoop. Ook een leuk setje van 3 voor mijn vriendin gehaald(maar die was wel 50)
Bij o.a. dior kan je dan ongeveer de helft winkel met 30 % korting alles uitzoeken (blijft nog prijzig).
en die bjorn borg zijn zowat versleten na 2,5 jr. Had per 2 stuks 10 eu betaald bij zo'n kamper.
Loop jij dan maar voor eeuwig in je nakie rond, je hebt toch ook kleren aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Zith het volgende:
Echt knap van die marketeers trouwens, mensen later betalen om reclame voor je te maken
Mensen die reclame maken en er nog zelf voor betalen ookIs net spongebob die moet betalen om bij de crusty crab te eten
Jij bent zeker van je zaak , maar deze waren toevallig wel echt zoals alles wat er in de winkel te vinden is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef invine het volgende:
[..]
Dan heb je neppeheb ik ook gehad maar heb nu echte en de echte zijn echt 1000x beter
Ik betaal graag voor wat comfort aan den geslachtsdelen
En ik ook!quote:
Sorry dat mijn kleren geen reclame-opdruk hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Loop jij dan maar voor eeuwig in je nakie rond, je hebt toch ook kleren aan.
Ik me transformers balleknijperquote:Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me zojuist een Sponge Bob boxer
aangetrokken. Ben ik nu ook hip? Of moet ik er Bjorn Borg op kalken met watervaste
Sorry, ben een beetje onzeker
Groetjes Anoniempje
Als je jarig bent koop ik je een Kenwyne Jones stringetje.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik me transformers balleknijper
Maar die is gewoon stoer, er is alleen geen plek meer om er BB op te kalken aangezien Optimus Prime er in vol ornaat op staat
Ik heb voor jouw verjaardag al een psv pyama inclussief bijpassend ondergoedset gekocht!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je jarig bent koop ik je een Kenwyne Jones stringetje.
Dan zijn er veel volwassen niet volwassen volgens jou.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry dat mijn kleren geen reclame-opdruk hebbenIk behoor toevallig niet tot de bevolkingsgroep die graag in kleren loopt waar groot op staat van welk bedrijf het is... Wordt toch eens volwassen man
betere cadeauquote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik wist een betere cadeau voor BoWa.
Soms.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef ThaOMG het volgende:
Hey Mr.Cooper jij gebruikt zeker ook Axe deo's ?![]()
Het is al raar als je axe deo gebruiktquote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maargoed het is al langer bekend dat normale dingen hier worden gezien als 'dom en achterlijk'. Stelletje huisautistenalto's. [ afbeelding ]
Ik denk dat vrouwen allang blij zijn dat je je beschimmelde liefdesteen verhuld.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef jxbe84 het volgende:
je bent een clown als je met je ondergoed te koop gaat lopen , al zijn ze van gucci dior of zit er een goud randje aan. Ik heb ook boxers met grote namen (letterlijk &figuurlijk) Het blijft in mijn broek en zo nu en dan word het dan tentoon gesteld aan vrouwelijk schoonen ook die van de h&m valt in de smaak hoor
![]()
Mannen met BJORN BORG onderbox + paintquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
?
Ik kan hem niet vinden
Dat was hem ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen met BJORN BORG onderbox + paint
och en die van de H&M doen het net zo goed hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen allang blij zijn dat je je beschimmeldehaagde liefdesteen verhuld.
Ik mis zijn topicsquote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen met BJORN BORG onderbox + paint
Dat is inderdaad de bevolkingsgroep die ik in mn hoofd had en waarbij ik dus (gelukkig) niet bij hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan zijn er veel volwassen niet volwassen volgens jou.Op shirts en zo moeten geen levensgrote logo's opstaan.
Een G1 of Hero is helemaal niet zo verschrikkelijk duurquote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Android de echte bomb diggidy is. Maar ja, daar moet je nog meer betalen voor de kwaliteit die je krijgt. Een iphone heeft net de juiste verhouding. Je kan er zolang je studeert stoer mee doen omdat het duur is, en als je eenmaal werk hebt kan je roepen dat je niet zoveel wou betalen voor een G1 en dus maar de iphone nam en zo erg prijs/kwaliteitsbewust overkomen.
klacht? euhquote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Perenbomen het volgende:
Gaat dit eigelijk nog over de klacht
Je koopt geen andere boxer dan bb omdat de goedkope boxers (o.a.) sneller omhoog kruipen, maar ik krijg met de gemiddelde bb drager toch echt de indruk dat ze die bb snel genoeg omhoog omhoog kunnen krijgen. Lijkt mij juist een groot voordeel. Scheelt je toch weer flink trekken aan die boxer, wat weer beter is voor de stof en het elastiek.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nooit iets anders gedragen waarschijnlijk dus je weet niet waar je over praat...quote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef JeMoeder het volgende:
Ik koop op de markt 3 boxers voor 5¤. Van dezelfde kwaliteit.
Klacht: je druk maken om Björn Borg overrated vodjes
Klacht2: 5 tot 10x zoveel betalen voor een vodje omdat er een naam op staat![]()
Ik heb er ooit een gekregen, domste cadeau ever, maar het zat niet beter of slechter dan marktzooi.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:16 schreef invine het volgende:
[..]
Nooit iets anders gedragen waarschijnlijk dus je weet niet waar je over praat...
Iddquote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
wtf.. sinds wanneer is het normaal om je onderbroek aan te houden onder je zwembroek.![]()
Nou, als een 14 jarig breezermeisje je zwembroek in de kleedhokjes naar beneden trekt moet ze toch zien dat je veel doekoe hebt/uitgeeft?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
wtf.. sinds wanneer is het normaal om je onderbroek aan te houden onder je zwembroek.![]()
Uit welk jaar kom jij dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
'quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
Hoe minder kledingstukken, hoe sneller ze kan beginnenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nou, als een 14 jarig breezermeisje je zwembroek in de kleedhokjes naar beneden trekt moet ze toch zien dat je veel doekoe hebt/uitgeeft?
Bullshit, wanneer die zwembroek uitgaat hoort mevrouw de geld rol te zienquote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nou, als een 14 jarig breezermeisje je zwembroek in de kleedhokjes naar beneden trekt moet ze toch zien dat je veel doekoe hebt/uitgeeft?
Er zijn gewoon speciaal zwemboxers van Bjorn Borg hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef Prosac het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Er zijn gewoon speciaal zwemboxers van Bjorn Borg hoor
Oftwel gewoon speedo's van bjorn borg. Niks geen "zwemboxers"quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Er zijn gewoon speciaal zwemboxers van Bjorn Borg hoor
Je bedoelt foutjes? Maw: van goedkope boxers krijg je beter zaad zodat er vaker een 'foutje' optreed?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef jxbe84 het volgende:
goedkope boxers zitten niet altijd even lekker, ik heb er o.a. een paar van de hema en h&m , zitten wel goed maar gaan niet lang mee, de wat duurdere merken zitten heerlijk en gaan wat langer mee in de wasmachine....
en mensen die alleen maar goedkopere dragen verklaren waarom er zulke neukfouten op de wereld rondlopen, denk ook eens aan je kindertjes daar beneden
Troost je.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
Tja, om nou nog een Zeemantopic te openen vond ik wat overdrevenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef Pek het volgende:
Deze verdient anders meteen de cult-status, wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]
En dan zo naast je negermatties gaan staan, met die band boven je broek uit. Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |