quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ma leek het een goed idee om er 3 mee te nemen
Normaal heb ik L, maar zij heeft XL gehaald
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:10 schreef Perenbomen het volgende:
Ik lees net
Zeeman die bjorn borgs verkoopt:
Bjorn borgs= 12 euro kooptje tog ( nee )
Zeeman <![]()
Klacht : zeeman
Klacht : zeeman die bjorn borgs verkoopt![]()
Anti klacht : Is er niet.
Handig voor bij een onverwachte erectie.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iddquote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
mensen die 12 euro voor een stom naampje betalen
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Handig voor bij een onverwachte erectie.
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
mensen die 12 euro voor een stom naampje betalen
Hint naar dat ene topic in SEX. Briljant. Wacht ik zoek hem even.quote:
Koop een zwembroekquote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...
Ze gaan ook lekker lang mee, als je de echte hebt tenminste
Alleen ze worden heel vaal als je er mee gaat zwemmen, door het chloor
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank jequote:
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank je
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Hmm daar maar even naar kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:29 schreef MrDrako het volgende:
[..]
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,
die dus gewoon tegen chloor kan, gaat jaren mee, en mn BB en CK boxers blijven mooi
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet andersquote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Waarom dequote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet anders
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef karr-1 het volgende:
Ik wil die troep niet eens hebben als ik het gratis zou krijgen. Mensen die een vermogen betalen voor een naam op een onderbroek........
1-0 voor jouquote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom desmiley denk je ?
Ik betaal gewoon graag voor kwaliteit, jij blijkbaar niet...
Daarom heb ik een iPhone, en jij een Windows Mobile toestel!
Ja, de iPhone is inderdaad het voorbeeld van kwaliteit voor veel geld.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon graag voor kwaliteit, jij blijkbaar niet...
Daarom heb ik een iPhone, en jij een Windows Mobile toestel!
Ook de kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs. Ik weet niet wat jij doet met onderbroeken, maar na enige tijd zijn ze allemaal aan vervanging toe, ongeacht het merk wat er op staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...
Ik heb in mijn kast 10 met print (die van 25 euro) en 5 blanco (die nu in de aanbieding waren voor 12 euro)
Ze gaan gewoon stukken langer mee en zitten ook nog eens lekkerder dan normale boxers
Oh? Ik hoor juist van veel mensen dat de iPhone bij lange na niet de kwaliteit levert die je verwacht voor dat bedrag, maar dat valt dus best mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, de iPhone is inderdaad het voorbeeld van kwaliteit voor veel geld.
Ja. Het is een uitstekend product voor een zeer schappelijke prijs. Als je tenminste voor kwaliteit wilt betalen, anders blijf je hangen opquote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh? Ik hoor juist van veel mensen dat de iPhone bij lange na niet de kwaliteit levert die je verwacht voor dat bedrag, maar dat valt dus best mee?
Mooi toch? Kan je dat ding nog wat verder omhoog trekken, zodat de tekst wat beter te lezen isquote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga voor Linux Mobilequote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Het is een uitstekend product voor een zeer schappelijke prijs. Als je tenminste voor kwaliteit wilt betalen, anders blijf je hangen opWindows Mobile
.
Iedereen weet dat Android de echte bomb diggidy is. Maar ja, daar moet je nog meer betalen voor de kwaliteit die je krijgt. Een iphone heeft net de juiste verhouding. Je kan er zolang je studeert stoer mee doen omdat het duur is, en als je eenmaal werk hebt kan je roepen dat je niet zoveel wou betalen voor een G1 en dus maar de iphone nam en zo erg prijs/kwaliteitsbewust overkomen.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ga voor Linux MobileGratis, en vele malen beter
Zit je nu zonder ondergoed?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig.
Kijken hoe snel die paupers ineens hun Bjorn Borgs wegflikkeren nu ze dit nieuws horen
Als je trollt, doe het dan goed. Faalhaas.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef zovty het volgende:
Zit je nu zonder ondergoed?
Fout, boxers van bijvoorbeeld h&m dragen even goed. Echt zo'n kut excuus dat het beter draagt. Men koop het alleen omdat het BB is en omdat het "hip" is en niet omdat het beter draagtquote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
[..]
Fout, boxers van bijvoorbeeld h&m dragen even goed. Echt zo'n kut excuus dat het beter draagt. Men koop het alleen omdat het BB is en omdat het "hip" is en niet omdat het beter draagt![]()
Dat dus!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:18 schreef pisnicht het volgende:
mensen die 'tog' schrijven zijn gedoemd om hun kleding vroeg of laat bij de zeeman te kopen.
Nou bahbah, zijn van die flodder wijde dingen zeker waarbij de pijpjes steeds oprollen en zo?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef Vono het volgende:
5 boxers voor 5 euro FTW
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je trollt, doe het dan goed. Faalhaas.
Je vind me dusdanig interessant dat je elke post moet quoten van me
J'Adore.
Want stel je voor dat iemand wat ziet...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is die suffe hype nog niet voorbij?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet je kijken wat een rijen wannabe's er bij de Zeeman komen te staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Prachtig.
Kijken hoe snel die paupers ineens hun Bjorn Borgs wegflikkeren nu ze dit nieuws horen
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hčquote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want stel je voor dat iemand wat ziet...
Een zwembroek is genoeg, een onderbroek is niet om in te zwemmen.
Het is een hype van hier tot ginder sinds een paar jaar. 10 jaar geleden was niemand zo idioot om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld. En weet je waarmee ze door de mand vallen? Iedereen gebruikt daarvoor een BB!! Dan maak je mij niet wijs dat het niet alleen voor de show is. Gewoon bullshitquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Vono het volgende:
[..]
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.
Maar somige mensen overdrijven het wel een beetje en dragen hun boxershort belachelijk hoog
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef TGVkopper het volgende:
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hč
Idd, ze lopen gewoon voor lul, alleen ze doen het met een groepjequote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is een hype van hier tot ginder sinds een paar jaar. 10 jaar geleden was niemand zo idioot om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld. En weet je waarmee ze door de mand vallen? Iedereen gebruikt daarvoor een BB!! Dan maak je mij niet wijs dat het niet alleen voor de show is. Gewoon bullshit
[..]
![]()
deze keer ben ik het niet met je eens Mr.Cquote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Er zitten echt wel verschil tussen BB's (Gewoon de echte, want de neppe is ook troep) en goedkopere meuk.Een wereld van verschil bijna.
uhu,,, je moet hem wel net boven je zwembroek dragen he, zodat iedereen Bjorn Borg ziet staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef TGVkopper het volgende:
In de hel is een speciaal hoekje ingericht voor mensen die een BB onder hun zwembroek dragen, dat weet je toch hč
En terecht. Het zou overal verboden moeten worden dat smerige gedoe.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik een boxer onder mijn zwembroek doe, zorg ik dat deze niet eens boven de rand van mijn zwembroek uit komt
De 2 zwembaden waar ik wel eens zwem is het namelijk verboden, als ze zien dat je er een draagt word je er uit gestuurd
nee, sapph,quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stelletje BB haters
Jullie dragen zeker 'Funderwear'?
Ik wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als ik een boxer onder mijn zwembroek doe, zorg ik dat deze niet eens boven de rand van mijn zwembroek uit komt
Wat de neuk is er smerig aan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En terecht. Het zou overal verboden moeten worden dat smerige gedoe.
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Agiath het volgende:
BB
Mensen die ze niet hebben dragen witte ballenknijpers en spelen elke dag WoW.
Nou, dan zien mensen af en toe mijn zwembroek tegen mijn leuter aanplakken. En dan? Valt er heus niet af of zo hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Vono het volgende:
[..]
euhm,... wel dus. Heb je ooit een surfshort aangehad? Al trek je daar geen boxershort onder aan dan..ja, dat kan je wel verzinnen.
Maar somige mensen overdrijven het wel een beetje en dragen hun boxershort belachelijk hoog
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
Ook zo mooi, die jongens die in het zwembad hun enige BB short dragen, en wanneer ze zijn omgekleed gewoon hun HEMA short aanhebben.
Bweheheh, ben jij er toevallig ook zo eentje die de rand van z'n BB boxer semi-stoer boven z'n zwembroek uit laat komen?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan zien mensen af en toe mijn zwembroek tegen mijn leuter aanplakken. En dan? Valt er heus niet af of zo hoor.
Oetlul, in het zwembad doe je toch een zwembroek aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat 'kan' niet meer. Leg me dat aub even uit, en dan niet zomaar dingen uit de Vogue ofzo overtypen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
In 2008 en 2007 kon het al niet meer; Björn Borg boxers en 2006 was het omslagpunt. Over die BB boxers had je het toch specifiek in je vorige post?
Maar ik ben blij dat ze jou lekker zitten, zekere in verband met andere onderbroeken. Hoeveel draag je er in de regel eigenlijk over elkaar?
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hč?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
Wat 'kan' niet meer. Leg me dat aub even uit, en dan niet zomaar dingen uit de Vogue ofzo overtypen.
Hoe oud ben je? Ik ken echt geen meisjes ouder dan 15 die zo praten over iets als onderbroeken.
Copycat is ook wel toepasselijk hier, helemaal geen eigen mening natuurlijk.
En ik draag er altijd gewoon eentje.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hč?
Maar dat is mijn mening.
Gastquote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stelletje BB haters
Jullie dragen zeker 'Funderwear'?
Als een hele grote groep mensen zoiets gaat overnemen zodat het eerst mainstream en daarna uitgekauwd wordt, dan kan het niet meer. Als de volgers van de volgers van de trendsetters het hebben ontdekt, zeg maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Kriegel het volgende:
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Björn Borg boxers showen boven je reguliere broek. Echt een helder licht ben je niet, hč?
Maar dat is mijn mening.
Ik lees hier niets over showen boven normale broeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want het is of of. Björn Borg is gewoon voor paupers die denken modern te zijn, maar daarin enorm falen anno 2009.
Dat bepalen de grote merken, het is gewoon slimme reclame, vervolgens lezen tutjes als copycat de bladen en kopen alle dingen die wel kunnen 'anno 2009'. Die toevallig 50% duurder zijn geworden en voorin de winkel liggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk, hoe iets eerst cool is en dan ineens 'niet meer kan'. Wie bepaalt dat?
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dienquote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Agiath het volgende:
Dat bepalen de grote merken, het is gewoon slimme reclame, vervolgens lezen tutjes als copycat de bladen en kopen alle dingen die wel kunnen 'anno 2009'. Die toevallig 50% duurder zijn geworden en voorin de winkel liggen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:18 schreef pisnicht het volgende:
mensen die 'tog' schrijven zijn gedoemd om hun kleding vroeg of laat bij de zeeman te kopen.
Echte mannen kijken niet naar wat voor labeltje er in zit. BB of CK of DG boeit niet. Ik heb iets van t kruidvat.. geen idee hoe het heet, maar t zit lekker. Dus boeit echt niet wat je draagt en of het nou nep of echt is.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast!!!
BB boxers zijn voor paupers etc. Echte mannen dragen CK en D&G aangezien die niet met de dozen tegelijk als namaak zijnde worden meegenomen uit Turkije en niet al die pauper tsjappen ermee lopen.
So_Surreal = paupertsjap ?
Iets met n korrel zout ofzo mtb mijn comment?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Echte mannen kijken niet naar wat voor labeltje er in zit. BB of CK of DG boeit niet. Ik heb iets van t kruidvat.. geen idee hoe het heet, maar t zit lekker. Dus boeit echt niet wat je draagt en of het nou nep of echt is.
Oke je hebt gelijk, weten welke onderbroeken anno 2009 wel kunnen is wel een voordeel waarmee je voor de dag kan komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dien.
Echt geweldig dat je voor een aantal modemerken werktquote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit tutje werkt voor een aantal grote modemerken, met alle voordeeltjes van dien.
Kom op niet zo haten.. mannen kopen geen shit "gewoon voor zichzelf" zoals vrouwen. Als je meer dan ¤5 voor een boxer neerlegt moeten mensen dat kunnen zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Je mist echt elke keer zo enorm het punt. Grappig.
Het is simpelweg te pauper voor woorden om je Björn Borg boxer te showen. En het is nog meer pauper om te denken dat je dan heel cool ende hip bent.
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef x3ro het volgende:
Kleding heeft voornamelijk nog steeds met smaak te maken. Kan wel in zijn, maar mensen geven er meestal toch een eigen interpretatie aan.
Smaak is subjectief, dus probeer alsjeblieft niet je mening als feit te verkondigen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.
Echt mn punt mis je toch echt HEEL hard. Ik zeg net dat t om smaak gaat. Iedereen heeft een andere smaak. Je kunt niet zeggen dat iemand geen smaakgevoel heeft.. T is dan niet JOU smaak.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. En als je je Björn Borg boxer boven je jeans wil showen, getuigt dat van geen smaakgevoel. Of van slechte smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |