Het hupt is 45, heeft 4+1 kind, doet zich voor als iemand van 25. Balt minstens 2 sletjes. -> Rel.quote:
Terwijl zijn echte vrouw en 4 kindjes thuis zitten en van alles niks weet? Niks van Fok! hoe die zich hier voordoet (Niet zo'n probleem, maargoed) en dat die af en toe wat chicks mixt van Fok! Ik vind dat wel redelijk ernstig.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet.
Hij gaat vreemd en doet zich voor als iemand van 25.
Nou en?
Dat hij geen moraal heeft is toch zijn probleem. Zo zijn er wel meer hier hoor. Stemmingmakerij om niks.
En waarom is hij nu gebanned?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het hupt is 45, heeft 4+1 kind, doet zich voor als iemand van 25. Balt minstens 2 sletjes. -> Rel.
Zou hij het opgebiecht hebben ?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terwijl zijn echte vrouw en 4 kindjes thuis zitten en van alles niks weet? Niks van Fok! hoe die zich hier voordoet (Niet zo'n probleem, maargoed) en dat die af en toe wat chicks mixt van Fok! Ik vind dat wel redelijk ernstig.
kloten in ZUUquote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waarom is hij nu gebanned?
BrandX was niet de enigequote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou hij het opgebiecht hebben ?
Wat een klojo.
En wijven zoals BrandX verdienen ook tiet-punishment voor dit soort acties
Ik denk het niet, zo'n lul is het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou hij het opgebiecht hebben ?
Wat een klojo.
En wijven zoals BrandX verdienen ook tiet-punishment voor dit soort acties
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Zal het ook eens proberenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op basis van die topics heb ik in ieder geval geleerd dat slijmen in het fobo van onzekere FOK!-meisjes loont.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef DogTown het volgende:
Ik heb gelezen wat zich afgespeeld heeft en het is dus als volgt: Het_Hupt deed zich dus voor als iemand anders en bleek in werkelijkheid niet 25 maar 45 te zijn en 4 kinderen te hebben met een 5e onderweg.
Toen hij zich nog verschool onder zijn verzonnen identiteit heeft hij 2 foksters flink volgeblaft waarvan er nu een zwanger is.
En nu lopen mensen dus te bitchen op Het_Hupt? Deze man weet gewoon wat hij wil en schroomt zich niet om alles te manipuleren om aan zijn trekken te komen, kudo's dus.
Iedereen die bitcht op deze man is zelf een verliezer, de wereld is hard, pak wat je pakken kan en fuck de andere mensen, immers draait het om jezelf.
Het_Hupt is een echte warrior.
Klacht: Mensen die bitchen op koningen.
Is hij gebanned?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waarom is hij nu gebanned?
Ontzettendquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
BrandX was niet de enigemaar die was in ieder geval 18+
Die kerel heeft blijkbaar ook genoeg meiden van onder de 18 benaderd als ik het zo lees.
Op basis van die topics heb ik in ieder geval geleerd dat slijmen in het fobo van onzekere FOK!-meisjes loont.
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Het_Hupt altijd een sukkeltje, maar als je overduidelijk ruim in de veertig bent en je maakt een meisje wijs da je 25 bent en neukt met 'r, dan ben je gewoon best wel een baas.
Idd, kan niet wachten totdat ik hetzelfde truukje kan doenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Het_Hupt altijd een sukkeltje, maar als je overduidelijk ruim in de veertig bent en je maakt een meisje wijs da je 25 bent en neukt met 'r, dan ben je gewoon best wel een baas.
Je hebt toch wel door dat iemand ouder is als je hem ziet.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
Mooi. En waar en hoelaat zijn dan de algemene beschouwingen? Ik stel voor om half 4 in KLB.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Yvonne zal nog met een persbericht komen.
Reden is niet onbekend.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Reden onbekend.
Yvonne zal nog met een persbericht komen.
Ik ben blij dat ze er achter komen. Mensen die 40+ zijn en zich voordoen als iemand van 20 om zo meiden onder de 18 te benaderen heb ik het niet zo op.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen achter dit soort dingen komen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Onze zoon, ADHD/PDD-NOS heeft voor zijn geboorte 2 minuten zonder zuurstof gezeten en is daar door meervoudig gehandicapt.
14 jaar en het vermogen van en kind van zes, dit vermogen zal altijd op het huidige niveau blijven steken, hoe oud hij ook wordt.
Het lagere school niveau is al te hoog voor hem, laat staan hoger.
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef zovty het volgende:
Mooi. En waar en hoelaat zijn dan de algemene beschouwingen? Ik stel voor om half 4 in KLB.
Maken mensen zich nog druk om Ted?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Reden is niet onbekend.
Hij had gepost dat Ted kleine meisjes uitscheurde in Thailand
Wie is Ted ?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Reden is niet onbekend.
Hij had gepost dat Ted kleine meisjes uitscheurde in Thailand
Zeker zeker, lees de abbo pagina maarquote:Op woensdag 16 september 2009 10:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Maken mensen zich nog druk om Ted?.
Dude die danny genaaid heeft voor 3 ton ofzo. lees even hier:quote:Op woensdag 16 september 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is Ted ?
Toch niet Static ?
Nee, dankje, ik mag niet buiten KLB komen van m'n moeder.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker zeker, lees de abbo pagina maar
quote:
Zeker als diegene over de 40 is en zegt dat hij 25 is! Als je dat niet ziet... tenzij hij er wel ERG goed uit zag voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat iemand ouder is als je hem ziet.
Hij doet het met geld, Het_hupt met een fotoboek.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk is Ted dus gewoon een stereotype FOK! user. Een mannetje van in de 40 die meiden van 20 benaderd.
Dat is jou taak.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef Triggershot het volgende:
Zeg Bowa, wees op zn minst solidair en plaats links voor mensen die het ook hebben gemist.
Nogmaals ik respecteer zijn keuzes niet, maar waarom onstaat er nou een rel terwijl er genoeg mensen met foute moraal op Fok! zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Terwijl zijn echte vrouw en 4 kindjes thuis zitten en van alles niks weet? Niks van Fok! hoe die zich hier voordoet (Niet zo'n probleem, maargoed) en dat die af en toe wat chicks mixt van Fok! Ik vind dat wel redelijk ernstig.
Je bent nu 2 mensen door elkaar aan het halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk is Ted dus gewoon een stereotype FOK! user. Een mannetje van in de 40 die meiden van 20 benaderd.
Heb gedeelte ingelezen. Ook dit heb ik gemistquote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
Dude die danny genaaid heeft voor 3 ton ofzo. lees even hier:
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Niet echt om het hele feit dat hij 2 chicks (quote:Op woensdag 16 september 2009 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nogmaals ik respecteer zijn keuzes niet, maar waarom onstaat er nou een rel terwijl er genoeg mensen met foute moraal op Fok! zitten.
niet in klbquote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is jou taak.
Jij bent hier de mod
Jamaar, jamaar, als je het zo brengt is het niet sappig!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik zo lees is Danny toch niet genaaid? Maar gewoon op basis van een contract dat ze hebben achteraf financieel slechter af ?
Volgens mijn is zijn 'echte' vrouw zwanger in plaats van de Fok!er.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker als diegene over de 40 is en zegt dat hij 25 is! Als je dat niet ziet... tenzij hij er wel ERG goed uit zag voor zijn leeftijd.
Maar verder wel een kansloze actie, vrouw en kinderen thuis en ondertussen allerlei wijven versieren en blijkbaar nog zwanger maken ook![]()
Of is het allemaal leuk verzonnen?
Wat versta jij onder een fout moraal ?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nogmaals ik respecteer zijn keuzes niet, maar waarom onstaat er nou een rel terwijl er genoeg mensen met foute moraal op Fok! zitten.
Ohja wacht dit is FOK he...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, als je het zo brengt is het niet sappig!
Ik gok op het laatste eerlijk gezegd....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker als diegene over de 40 is en zegt dat hij 25 is! Als je dat niet ziet... tenzij hij er wel ERG goed uit zag voor zijn leeftijd.
Maar verder wel een kansloze actie, vrouw en kinderen thuis en ondertussen allerlei wijven versieren en blijkbaar nog zwanger maken ook![]()
Of is het allemaal leuk verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |