Het hupt is 45, heeft 4+1 kind, doet zich voor als iemand van 25. Balt minstens 2 sletjes. -> Rel.quote:
Terwijl zijn echte vrouw en 4 kindjes thuis zitten en van alles niks weet? Niks van Fok! hoe die zich hier voordoet (Niet zo'n probleem, maargoed) en dat die af en toe wat chicks mixt van Fok! Ik vind dat wel redelijk ernstig.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet.
Hij gaat vreemd en doet zich voor als iemand van 25.
Nou en?
Dat hij geen moraal heeft is toch zijn probleem. Zo zijn er wel meer hier hoor. Stemmingmakerij om niks.
En waarom is hij nu gebanned?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het hupt is 45, heeft 4+1 kind, doet zich voor als iemand van 25. Balt minstens 2 sletjes. -> Rel.
Zou hij het opgebiecht hebben ?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terwijl zijn echte vrouw en 4 kindjes thuis zitten en van alles niks weet? Niks van Fok! hoe die zich hier voordoet (Niet zo'n probleem, maargoed) en dat die af en toe wat chicks mixt van Fok! Ik vind dat wel redelijk ernstig.
kloten in ZUUquote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waarom is hij nu gebanned?
BrandX was niet de enigequote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou hij het opgebiecht hebben ?
Wat een klojo.
En wijven zoals BrandX verdienen ook tiet-punishment voor dit soort acties
Ik denk het niet, zo'n lul is het wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou hij het opgebiecht hebben ?
Wat een klojo.
En wijven zoals BrandX verdienen ook tiet-punishment voor dit soort acties
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Zal het ook eens proberenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op basis van die topics heb ik in ieder geval geleerd dat slijmen in het fobo van onzekere FOK!-meisjes loont.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef DogTown het volgende:
Ik heb gelezen wat zich afgespeeld heeft en het is dus als volgt: Het_Hupt deed zich dus voor als iemand anders en bleek in werkelijkheid niet 25 maar 45 te zijn en 4 kinderen te hebben met een 5e onderweg.
Toen hij zich nog verschool onder zijn verzonnen identiteit heeft hij 2 foksters flink volgeblaft waarvan er nu een zwanger is.
En nu lopen mensen dus te bitchen op Het_Hupt? Deze man weet gewoon wat hij wil en schroomt zich niet om alles te manipuleren om aan zijn trekken te komen, kudo's dus.
Iedereen die bitcht op deze man is zelf een verliezer, de wereld is hard, pak wat je pakken kan en fuck de andere mensen, immers draait het om jezelf.
Het_Hupt is een echte warrior.
Klacht: Mensen die bitchen op koningen.
Is hij gebanned?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waarom is hij nu gebanned?
Ontzettendquote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
BrandX was niet de enigemaar die was in ieder geval 18+
Die kerel heeft blijkbaar ook genoeg meiden van onder de 18 benaderd als ik het zo lees.
Op basis van die topics heb ik in ieder geval geleerd dat slijmen in het fobo van onzekere FOK!-meisjes loont.
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Het_Hupt altijd een sukkeltje, maar als je overduidelijk ruim in de veertig bent en je maakt een meisje wijs da je 25 bent en neukt met 'r, dan ben je gewoon best wel een baas.
Idd, kan niet wachten totdat ik hetzelfde truukje kan doenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Het_Hupt altijd een sukkeltje, maar als je overduidelijk ruim in de veertig bent en je maakt een meisje wijs da je 25 bent en neukt met 'r, dan ben je gewoon best wel een baas.
Je hebt toch wel door dat iemand ouder is als je hem ziet.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef speknek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |