Nice, laat maar lekker diep inklappen die shit.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst even die djonko rocken, jeweet.
Het is wel een vervelende nerd, met rare gedachtengangen en dubieuze praktijken m.b.t. kloons en dergelijke, maar hij is niet dom ofzo. Zo bedoel ik het meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld (waarbij jij de enige bent die hem niet achterlijk vindt waarschijnlijk)
Progeria of zo dacht ikquote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ookweer waarbij je heel snel uiterlijk oud wordt? Misschien heeft hij dat gebruikt?
En mij dit PM'en.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef Prosac het volgende:
Ik ben altijd te laat bij de rellen. Gelukkig kan ik achter dan nog even (bij)lezen hoe het allemaal echt zit en zat.
Lekken, lekken. Gewoon even wat leegtes invullen, die sowieso voor iedereen al openbaar gemaakt zouden moeten worden. Waarom zouden de users hier niet over mogen meepraten. Revolutie!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat noemt men lekken en ik vind het pluche nog veel te lekker.
Wel veel pageviews voor Danny.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Prosac het volgende:
Als de betreffende personen behoefte hebben om dingen te verduidelijken, zullen ze dat vast doen. Maar fok! zou fok! niet zijn als er vervolgens allerlei aasgieren op af komen om het af te doen als leugens.
Een permban voor slechte smaak? Dan zou heel fok eraan moeten geloven.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je dan vreemd gaat doe het dan goed.
Het gaat om Het_hupt, niet om die blinde hoeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo, als je dom genoeg bent om je ta laten palen door een vent van 45 terwijl je denkt dat hij 25 is kan ik er geen medelijden meehebben.
Als iemand vreemd gaat keur ik het niet goed, maar sommige gedachtes van andere Fokkers keur ik ook niet goed.
Kwestie van Fok! op z'n smalst.
Maar wel kut om een rel te missen.
* Denkt aan Cranequote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel weer even genieten als iemand totaal iemand anders (in negatieve zin) blijkt te zijn dan hij op internet voordoet.
Ik zie nog steeds het probleem niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het gaat om Het_hupt, niet om die blinde hoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |