Idd, was.quote:
Kan mij dat schelen. Beetje rellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:11 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
De hoeveelste ben jij wel niet
hij was die dj toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Was jij niet een mod?
Ga jij nu bekend maken dat je een 60-jarige bent die opzoek is naar kleine FOK!-meisjes?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen in ONZ staan nog twee topics. De rest is verwijderd ?!?
Verdammt. Nu kan ik me niet meer bijlezen.
Staan nog twee topics met een slotje in ONZ -> Mis hier het Hupt.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:54 schreef Jarno het volgende:
Ff een samenvatting zou okay zijn idd.
Ik heb een piemel.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Jij dan BoWa?
Omdat apfel.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:59 schreef zovty het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet gewoon weg?
WAT??!?! ZE WAS HIER LAATST NOG.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:01 schreef pisnicht het volgende:
Ok ik beken, Breathtaking en ik neuken al 5 jaar met elkaar.
Paultje die stiekem Geert Wilders is.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst Krentenbol die een kerel blijkt te zijn, vervolgens Het Hupt die 45 jaar is en 4 kinderen heeft....
What's next:
Yvonne die eigenlijk Yves heet
Remlof die eigenlijk pas in groep 8 zit
NJ die tweedekamerlid blijkt te zijn
WTF
FOK
Wat was er dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:06 schreef H1F5 het volgende:
Ik heb zo het vage vermoeden dat danny het niet helemaal meer trok afgelopen nacht.
closequote:Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef zovty het volgende:
Pisnicht die eigenlijk een lesbo is die van poepsex houdt.
Ik zou hem mijn dochter laten geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:11 schreef Biels het volgende:
Dingen die mijn beeld over de fok-fobohosselaars versterken:
[ afbeelding ]
Moet je oppassen dat hij haar niet bezwangert, getuige zijn 4 (bijna 5) kinderen heeft hij superzaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn dochter laten geven.
Ik had in een aantal topics meegepost, die gesloten zijn om voor mij totaal vreemde redenen. Ik zag er in iig niets schokkends in gebeuren. Naja, whatever.quote:
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef zovty het volgende:
Ok, wat ik tot nu toe heb begrepen is dat het_hupt een mod was (van welk forum?)
Hij heeft dus een vrouw, 4 kinderen en een 5e is onderweg (dang! ik snap de nick! tis net een konijntje!)
Maar ondertussen bangde hij ook nog een mod (Brand_X?)
Da's allemaal leuk voor de beste man en die mod, maar waarom ontstaan er dan rellen?
Ach, dan is zij zijn pakkie an. Scheelt mij weer. En wel kinderbijslag opstrijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Moet je oppassen dat hij haar niet bezwangert, getuige zijn 4 (bijna 5) kinderen heeft hij superzaad.
Nicequote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:.
Ja, en het probleem is?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:.
Oja, en mod van ONZ.
Het is toch altijd wel weer even genieten als iemand totaal iemand anders (in negatieve zin) blijkt te zijn dan hij op internet voordoet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Nice.
Maar waarom dan rellen? Een machtig (voor fok begrippen he) iemands bijneukertje gepaald?
"He Hoi, ik ben de vader van het_Hupt en hij kon niet komen maar ik wil je ook wel neuken, akkoord?"quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
En die wijven denken dan niet van: he hij is helegaar geen 25!
Namen?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Biels het volgende:
en heeft meerde foksletjes gepakt.
Dat BrandX zwanger is van hem, maar dat hij weigert allimentatie te betalen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ja, en het probleem is?
Dan zie ik nog het probleem niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat BrandX zwanger is van hem, maar dat hij weigert allimentatie te betalen ?
Nee. Lamon is niet achterlijk, gewoon vervelend. Het_hupt brengt infantiel naar een compleet nieuw niveau.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Trannellius het volgende:
Is hij dan ook de man achter de schermen bij het fenomeen Lamon?
2 maar?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Biels het volgende:
[..]
BrandX en Kyna.
Meer weet ik er niet. Yvonne zou er nog een topic over openen () ofzo.
Als ik die foto's zo zie kan ik wel begrijpen dat ze een "ach, beter gaat het voor mij niet worden" gevoel kreeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
En die wijven denken dan niet van: he hij is helegaar geen 25!
Deze zijn bevestigd. Maar wie weet hoeveel het er nog zijn! Spanning en sensatie op de interwebs, dames en heren!quote:
Dat vind ik niet aardig en niet nodig.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Als ik die foto's zo zie kan ik wel begrijpen dat ze een "ach, beter gaat het voor mij niet worden" gevoel kreeg.
Als je dan vreemd gaat doe het dan goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Biels het volgende:
[..]
BrandX en Kyna.
Ik heb even mijn respect bij beiden ge-uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Biels het volgende:
[..]
BrandX en Kyna.
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Deze zijn bevestigd. Maar wie weet hoeveel het er nog zijn! Spanning en sensatie op de interwebs, dames en heren!
Ja gadverdammequote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je dan vreemd gaat doe het dan goed.
Ik zocht nog een verklaring over waarom ze het_hupt zou doen terwijl hij zich voordoet als 25 en dan opeens 45 blijkt te zijn. Dit is de enige logische.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat vind ik niet aardig en niet nodig.
Eerst even die djonko rocken, jeweet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:27 schreef DogTown het volgende:
Boswachter, waarom blaas je niet met die echte shit dan.
Dan nog... Sommige conclusies kun je misschien beter als een oefening voor de lezer laten.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zocht nog een verklaring over waarom ze het_hupt zou doen terwijl hij zich voordoet als 25 en dan opeens 45 blijkt te zijn. Dit is de enige logische.
Dames, ander topic...quote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst even die djonko rocken, jeweet.
Daar zijn de meningen over verdeeld (waarbij jij de enige bent die hem niet achterlijk vindt waarschijnlijk)quote:
Hoe heet dat syndroom ookweer waarbij je heel snel uiterlijk oud wordt? Misschien heeft hij dat gebruikt?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zocht nog een verklaring over waarom ze het_hupt zou doen terwijl hij zich voordoet als 25 en dan opeens 45 blijkt te zijn. Dit is de enige logische.
Nice, laat maar lekker diep inklappen die shit.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst even die djonko rocken, jeweet.
Het is wel een vervelende nerd, met rare gedachtengangen en dubieuze praktijken m.b.t. kloons en dergelijke, maar hij is niet dom ofzo. Zo bedoel ik het meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld (waarbij jij de enige bent die hem niet achterlijk vindt waarschijnlijk)
Progeria of zo dacht ikquote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ookweer waarbij je heel snel uiterlijk oud wordt? Misschien heeft hij dat gebruikt?
En mij dit PM'en.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef Prosac het volgende:
Ik ben altijd te laat bij de rellen. Gelukkig kan ik achter dan nog even (bij)lezen hoe het allemaal echt zit en zat.
Lekken, lekken. Gewoon even wat leegtes invullen, die sowieso voor iedereen al openbaar gemaakt zouden moeten worden. Waarom zouden de users hier niet over mogen meepraten. Revolutie!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat noemt men lekken en ik vind het pluche nog veel te lekker.
Wel veel pageviews voor Danny.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Prosac het volgende:
Als de betreffende personen behoefte hebben om dingen te verduidelijken, zullen ze dat vast doen. Maar fok! zou fok! niet zijn als er vervolgens allerlei aasgieren op af komen om het af te doen als leugens.
Een permban voor slechte smaak? Dan zou heel fok eraan moeten geloven.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je dan vreemd gaat doe het dan goed.
Het gaat om Het_hupt, niet om die blinde hoeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo, als je dom genoeg bent om je ta laten palen door een vent van 45 terwijl je denkt dat hij 25 is kan ik er geen medelijden meehebben.
Als iemand vreemd gaat keur ik het niet goed, maar sommige gedachtes van andere Fokkers keur ik ook niet goed.
Kwestie van Fok! op z'n smalst.
Maar wel kut om een rel te missen.
* Denkt aan Cranequote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel weer even genieten als iemand totaal iemand anders (in negatieve zin) blijkt te zijn dan hij op internet voordoet.
Ik zie nog steeds het probleem niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het gaat om Het_hupt, niet om die blinde hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |