Ik heb een piemel.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Jij dan BoWa?
Omdat apfel.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:59 schreef zovty het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet gewoon weg?
WAT??!?! ZE WAS HIER LAATST NOG.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:01 schreef pisnicht het volgende:
Ok ik beken, Breathtaking en ik neuken al 5 jaar met elkaar.
Paultje die stiekem Geert Wilders is.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst Krentenbol die een kerel blijkt te zijn, vervolgens Het Hupt die 45 jaar is en 4 kinderen heeft....
What's next:
Yvonne die eigenlijk Yves heet
Remlof die eigenlijk pas in groep 8 zit
NJ die tweedekamerlid blijkt te zijn
WTF
FOK
Wat was er dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:06 schreef H1F5 het volgende:
Ik heb zo het vage vermoeden dat danny het niet helemaal meer trok afgelopen nacht.
closequote:Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef zovty het volgende:
Pisnicht die eigenlijk een lesbo is die van poepsex houdt.
Ik zou hem mijn dochter laten geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:11 schreef Biels het volgende:
Dingen die mijn beeld over de fok-fobohosselaars versterken:
[ afbeelding ]
Moet je oppassen dat hij haar niet bezwangert, getuige zijn 4 (bijna 5) kinderen heeft hij superzaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn dochter laten geven.
Ik had in een aantal topics meegepost, die gesloten zijn om voor mij totaal vreemde redenen. Ik zag er in iig niets schokkends in gebeuren. Naja, whatever.quote:
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef zovty het volgende:
Ok, wat ik tot nu toe heb begrepen is dat het_hupt een mod was (van welk forum?)
Hij heeft dus een vrouw, 4 kinderen en een 5e is onderweg (dang! ik snap de nick! tis net een konijntje!)
Maar ondertussen bangde hij ook nog een mod (Brand_X?)
Da's allemaal leuk voor de beste man en die mod, maar waarom ontstaan er dan rellen?
Ach, dan is zij zijn pakkie an. Scheelt mij weer. En wel kinderbijslag opstrijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Moet je oppassen dat hij haar niet bezwangert, getuige zijn 4 (bijna 5) kinderen heeft hij superzaad.
Nicequote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:.
Ja, en het probleem is?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als iemand van 25 ofzo, en heeft meerde foksletjes gepakt. Blijkt het opeens een getrouwde man van 45 te zijn:.
Oja, en mod van ONZ.
Het is toch altijd wel weer even genieten als iemand totaal iemand anders (in negatieve zin) blijkt te zijn dan hij op internet voordoet.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Nice.
Maar waarom dan rellen? Een machtig (voor fok begrippen he) iemands bijneukertje gepaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |