Tegelijk, hoorde ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef DogTown het volgende:
heeft hij 2 foksters flink volgeblaft
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.quote:
Daar gaan we!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.
Vertel! Lucht je hart! Jij hoeft toch ook niet alleen dat geheim te dragen? Gedeelde smart is halve smart.
Oke.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef DogTown het volgende:
Tevens heb ik ook uit betrouwbare bron vernomen dat Het_Hupt weigert alimentatie te betalen aan de dame die hij bezwangert heeft.
quote:
Ze zijn wel lelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Dus die chix zien de verschil niet tussen een man van 45 en eentje van 25? Respect voor die ouwe hoor, maar hoe fockin blind zijn die chix?
die chi"cks" zijn niet egt de slimste maarja het hupt "prikt" daar wel doorheenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Dus die chix zien de verschil niet tussen een man van 45 en eentje van 25? Respect voor die ouwe hoor, maar hoe fockin blind zijn die chix?
Oh ja?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet er meer van he? Omdat je matties bent met een van de 'slachtoffers'.
Vertel! Lucht je hart! Jij hoeft toch ook niet alleen dat geheim te dragen? Gedeelde smart is halve smart.
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
En die vrouwen hadden niet door dat hij ouder was dan 25 toen ze met hem neukten?
Wat een eindbaas is BrandX trouwens
Ga je het me uitleggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.
Inderdaad, op je 45e moeten de potentieproblemen en de aambeien het toch weggeven, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je het wel doorhebt tegen die tijd he.
Precies! Ik zou ook wel wat van die bron willen weten.. Misschien heeft ie nog tips ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou wel de bron van al deze shit willen weten.
Hoe verschuil je dat je 45 bent en niet 20 jaar jonger, terwijl je die Fok!sters vol zit te blaffen?quote:Toen hij zich nog verschool onder zijn verzonnen identiteit heeft hij 2 foksters flink volgeblaft waarvan er nu een zwanger is.
Is het Het_Hupt opgerot? Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Een usert die we moeten missen door het communistische fok
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:41 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Hoe verschuil je dat je 45 bent en niet 20 jaar jonger, terwijl je die Fok!sters vol zit te blaffen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |