Ciao P86 Peter!quote:
Heb jij eigenlijk allemaal privédichtbundels liggen ergens in een doos op zolder?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De sterren vallen
Op in de nacht
Ontwaakt de maan
En schijnt de zon
Van dag te dromen
Nee. Ik heb wel verschillende kladblokken en schriften enzo die ik voor school/studie gebruikte waarin achterin soms een gedichtje of twee staat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk allemaal privédichtbundels liggen ergens in een doos op zolder?
Hoezo, heeft God het Nederlands geschapen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan zal God er wel wat mee bedoelen, Wonderer. Zie het als een teken.
Waar kennis en kundequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel verschillende kladblokken en schriften enzo die ik voor school/studie gebruikte waarin achterin soms een gedichtje of twee staat.
Jazeker, na alle wezens en planten kwam de communicatie aan bod.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo, heeft God het Nederlands geschapen?
Slaap lekker en lét op je kind!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga maar eens op tijd richting bed vandaag
slaap lekker voor een ieder! doeidoei
Takken hangen scheefquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets ja. Maar dan anders.
Dat doet Joost vanavond maarquote:
Ja, ik heb niks gegoogled op klarinet en gedichtjes hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je ze nou gewoon aan het verzinnen voor me?
quote:
Voor welke klas?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Zie je wel! Daar begint de verloedering!
Nou, maar succes morgen voor de klas en niet te streng zijn!
Ik had dan ook van 200 leerlingen als enige een 10 voor het literatuureindproject op de havo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die laatste best nog heel mooi.
Oh ik dacht die staat morgen weer voor de klas!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor welke klas?
Geen verloedering hoor. Dat is gewoon eerlijk verdelen. Hij heeft vanaaf leuk een filmpje in de bios gezien toen Jip stond te spoken en niet wou slapen. Dus is Joost vanavond aan de beurt
Ik ben wel leraar, maar toch ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht die staat morgen weer voor de klas!
Sorry!
Leuk eigenlijk he??quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik in de derde zat van de middelbare school hadden we een week les over poezie, en moest iederen een gedicht schrijven. Dat heb ik toen voor de halve klas gedaan.
Ooohhh echt 100% Ikea nu?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben wel leraar, maar toch ook niet
Ik sta helemaal niet meer voor de klas
Slaapsequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrr ik ga zelf ook slapen. Trusten!
Tofte. En trusten.quote:
Vroomshoop? Hell no!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh echt 100% Ikea nu?Nou ja, daar kom je vast genoeg kinderen tegen.
Ik denk, die staat voor de klas in Vroomshoop ofzo!
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?quote:
Lieverd, kun je nog wat anders dan steeeeeeeeeds weer die verwijten te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?
Dan moet ik zometeen weer zijn bed verschonen.
Liefje, ik heb je dat al vier keer gevraagd, je kunt het toch proberen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lieverd, kun je nog wat anders dan steeeeeeeeeds weer die verwijten te maken?
Je ziet maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, ik heb je dat al vier keer gevraagd, je kunt het toch proberen?
Zal ik dat vanavond even goedmaken
Dan moet je hem maar zindelijk makenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?
Dan moet ik zometeen weer zijn bed verschonen.
Moet ik nou op de logeerkamer slapenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ziet maar.
Ik ben slapen. doeidoei![]()
Bedplassen komt heel veel voor bij kinderen, hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar zindelijk maken
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet ik nou op de logeerkamer slapen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar zindelijk maken
Daar helpt wel of geen water geven 's avonds toch niet tegen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bedplassen komt heel veel voor bij kinderen, hoor
Slaap lekker lieveling.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?
Tot zoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Slaap lekker lieveling.
Ik zie je zo wel
sssssstquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?
Mwa, gewoon door de gloryholequote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?
Ik weet niet wat jij verwacht van 1 van ons, maar der zit een badkamer tussen de slaap- en de logeerkamerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, gewoon door de gloryhole.
Dat zou bij ons nog kunnen ookquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij een gloryhole niet zo'n probleem, dat er een in de kast zit.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou bij ons nog kunnen ookMoet degene op de logeerkamer wel in de kast gaan staan
Dat is niet romantischquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, past wel goed, he?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij een gloryhole niet zo'n probleem, dat er een in de kast zit.
Romantiek is overschat.quote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:17 schreef Xiance het volgende:
ik volg deze avond echt mar de helft
Met op een zonsondergang op een muurtje zitten bij de Maas, met muziek van de rondvaartboten en een pizza van een pizzawinkeltje op de Marktquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem ben ik ook wel een romanticus.
NO WAY!!!quote:
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef wonderer het volgende:
Ik vind romantiek alleen leuk in films
veel romantische films zijn ook erg tragisch en andersom, neem nou de Sissi seriequote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.
Dat kan me nou weer eigenlijk totaal niet boeien.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel romantische films zijn ook erg tragisch en andersom, neem nou de Sissi serie
nee dat snap ik, is ook wel een erug zoet voorbeeldquote:Op woensdag 16 september 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan me nou weer eigenlijk totaal niet boeien.
Requiem vind ik inderdaad prachtig. En Amelie ook, dus er zijn ook wel uitzonderingen op de regel (eigenlijk vrij veel nu ik zo kijk welke films ik allemaal heb).quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat snap ik, is ook wel een erug zoet voorbeeld
reqiuem for a dream vind ik zo'n mooie tragische film, maar bij Amelie komt tragiek en romantiek mooi bij elkaar, toch?
dat zijn films die hoog op mijn lijstje staan, en Happiness bijvoorbeeld ook, ook al zo'n trieste filmquote:Op woensdag 16 september 2009 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk G_E.
[..]
Requiem vind ik inderdaad prachtig. En Amelie ook, dus er zijn ook wel uitzonderingen op de regel (eigenlijk vrij veel nu ik zo kijk welke films ik allemaal heb).
Mijn punt was meer dat het best leuk is, romantiek, maar het past niet bij ons, zeg maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.
jij hebt ook een kort nachtje achter de rugquote:Op woensdag 16 september 2009 07:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen!
Wil je erover pratenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voornammelijk moe. De rest weet ik nog niet zo goed.
Lekker, hij is al op. Mag ik een nieuwequote:Op woensdag 16 september 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een hete cappucino klaar voor Baltar. Erik ook koffie ?
Neen.quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een hete cappucino klaar voor Baltar. Erik ook koffie ?
Opvoedles 1:quote:Op woensdag 16 september 2009 08:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Jip heeft behoorlijk liggen spoken vannacht. EN denk je dat keukenkast dat hoorde? nee hoor. Met geen mogelijkheid wakker te krijgen![]()
Rust, regelmaat en? regels?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Opvoedles 1:
Kleine kinderen hebben behoefte aan de 3R's
hej kerel Relax... had er 2 goed ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:46 schreef Baltar het volgende:![]()
Neeheeeeeeeee.
Rust
Regelmaat
Reinheid
Daar heeft een kind het meest aan
*adem in..... adem uit*quote:Op woensdag 16 september 2009 08:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej kerel Relax... had er 2 goed ja!
Nu moet ik gaan werken
Jij altijdquote:Op woensdag 16 september 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lekker, hij is al op. Mag ik een nieuwe
Koffie is nou ook niet echt dorstlessend.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
het is ook zulk dorstig weer vanochtend
Ja Jip en Keukenkast horen alle twee toch voor 22.00 uur in bed te liggenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat komt omdat ie zo laat nog wakker was. Het arme schaap.
Maar het is nog veel te vroeg voor bierquote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koffie is nou ook niet echt dorstlessend.
Gelukkig zijn wij er nog om je een beetje gezelschap te houdenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:12 schreef Baltar het volgende:
Ik zit weer eens alleen op een verdieping, dat is pas verveling
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog om je een beetje gezelschap te houden
Ik moet telkens een afweging maken tussen jullie en mijn betalende klantenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Moeten jullie wel sneller reageren, flessenpost gaat soms nog sneller
Haha alleen het beste voor Jip natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
*adem in..... adem uit*
Werk ze vandaag! Veel keukens verkopen hoor, anders kun je Jip geen nieuwe kleding geven
Nou Jip anders alwel tegen 18:30 ongeveer hoor!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Jip en Keukenkast horen alle twee toch voor 22.00 uur in bed te liggen
Maar Jip mag toch nooit bij jou op je werk in de ballenbak ?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha alleen het beste voor Jip natuurlijk
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou Jip anders alwel tegen 18:30 ongeveer hoor!
Daar is hij nog te jong voor jammer genoeg! Daar moet je 3 voor zijn en Jip is 2 en een half.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Jip mag toch nooit bij jou op je werk in de ballenbak ?
Jip slaapt 's middags nog he. Dus dit is best een hele goeie tijd daarvoor.quote:
Maar moet jij dan niet zelf dagelijks dat oort reiniigen?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar is hij nog te jong voor jammer genoeg! Daar moet je 3 voor zijn en Jip is 2 en een half.
Het lijtk wel een creche daar doorquote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet jij dan niet zelf dagelijks dat oort reiniigen?
het is toch door al die kwijlende koters een groot bacterieel uitwissel centrum ?
Jip mag wel met mij mee naar de redactie? De receptioniste zorgt wel even voor hem en hij is zo lekker volgzaam zolang zijn knuffel erbij isquote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar is hij nog te jong voor jammer genoeg! Daar moet je 3 voor zijn en Jip is 2 en een half.
Viezerdquote:
Zeg, waar het hart vol van is......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Viezerd![]()
Een beetje mijn kind in verband brengen met iets dat in de verte iets seksueel kan zijn
Mijn kind heeft geen wapens!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeg, waar het hart vol van is......
Ik bedoelde als in een slagwapen om op de telefoniste te meppen
Alsof Jip haar niet met die knuffel kan meppen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeg, waar het hart vol van is......
Ik bedoelde als in een slagwapen om op de telefoniste te meppen
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef Steve het volgende:
Jullie hebben iets als FOK!Eiland nodig.
och ja werk he , je weet welquote:
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn kind heeft geen wapens!
En mijn seksleven is om over naar huis te schrijven
Iets van 9 jaar terug of zoquote:
Lees eens goed wat er staatquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagen
Tilburg is dan ook de poel des verderfsquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagen
U spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook de poel des verderfs
doet ze ooit anders?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef Keukenkast het volgende:
Rita Verdonk is weer aan het mekkeren bij de algemene beschouwingen
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik durf de Lollypop en de Popcorn niet binnen te gaan nee
in het kader van de nationele veilgheid is het beter dat ik hierover geen nadere mededelingen doequote:
Er werd gefloten toen ik laatst langs de Lollipop liepquote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik durf de Lollypop en de Popcorn niet binnen te gaan nee
ze zagen weer vers vleesch lopenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er werd gefloten toen ik laatst langs de Lollipop liep
Beetje vet vleesquote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zagen weer vers vleesch lopen
Brandt niet meteen zijn eigenwaarde af ja, zometeen loopt ie het hele topic te mekkeren over z'n uiterlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zagen weer vers vleesch lopen
Je kent me zo goed, Baltiewaltiequote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Brandt niet meteen zijn eigenwaarde af ja, zometeen loopt ie het hele topic te mekkeren over z'n uiterlijk.
Aanmoedigen moet je dat Stroek!
Beetje doorregen mag best, dat geeft het vlees veel meer smaakquote:
Er zit een model in, maar ik heb er niks mee gedaan omdat ik me verslapen had en net tijd had voor een sigaretquote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Baltar het volgende:
@KK: Tip: doe even je kapsel in model laten knippen, staat je veel beter
Doe maar evenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er zit een model in, maar ik heb er niks mee gedaan omdat ik me verslapen had en net tijd had voor een sigaret
edit: zal ik dat toch maar even doen dan?
en heel tactisch thuis voor de keukenkastjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal fantastisch, maar het is een mooie indicatie
Ik kijk als moeder Teresa
ik lijk er ook zo mooi opquote:Op woensdag 16 september 2009 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heel tactisch thuis voor de keukenkastjes
'k mis alleen de nonnenkapquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal fantastisch, maar het is een mooie indicatie
Ik kijk als moeder Teresa
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
dat truitje kan echt niet, ga je omkleden
van Mismo toch wel ?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...
dan zou je er goed uit zien, ben je daar bang voorquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
lunchquote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Middag
Ik kom net terug ervanquote:
Jip was vandaag heel druk dus ik moet even liggenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nog je middagdutje nodig?
Ow dear *Suspiro* zou er bijna aanstoot aan nemen,....bijnaquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Van jou misschien welquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow dear *Suspiro* zou er bijna aanstoot aan nemen,....bijna
Ben dan ook geen Latino, Nuno ook nietquote:
RIicky M is toch wel een Latino en zeer modieus gekleedquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben dan ook geen Latino, Nuno ook nietKledingadvies van een latino aannemen is voor mij ook zeer onwaarschijnlijk
truequote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
RIicky M is toch wel een Latino en zeer modieus gekleed
hehe that's a shockerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Stroekie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zijn_smerig___.html
waarom worden ze nu weer niet met naam en toenaam genoemd ?
Ja ben benieuwd of de onderzoeksresultaten veel zullen afwijken als ze de eerste de beste parenclub aan een gelijk onderzoek onderwerpenquote:
Is toch nuttige informatiequote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of de onderzoeksresultaten veel zullen afwijken als ze de eerste de beste parenclub aan een gelijk onderzoek onderwerpen
dat ziet geen hondquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is toch nuttige informatieWant wie verwacht er nou dat een darkroom viezig is
Ja wie wil er nu schoonmaker zijn in een dark room, lijkt me ook een moeilijk beroepquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is toch nuttige informatieWant wie verwacht er nou dat een darkroom viezig is
daar hebben ze toch inconviniëntentoeslag voor ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja wie wil er nu schoonmaker zijn in een dark room, lijkt me ook een moeilijk beroep
beterschap jongenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Xiance het volgende:
ohh ik geloof dat ik dood ga
of een voorhoofdholteontsteking.. een van die 2
\quote:
Niks SSDDquote:Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
![]()
Is weer hard gegaan, zie ik.
SSDD?![]()
zo, nu eerst koffie.![]()
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel postenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Darkrooms zijn vies
Veel darkrooms in Amsterdam zijn vies. De hygiëne laat vaak te wensen over.
Dat blijkt uit een woensdag verschenen onderzoek van de GGD in de hoofdstad. Inspecteurs van de organisatie brachten een bezoekje aan negen van deze ruimten waar homo's het met elkaar doen.
ziek en toch nog werken. bikkel.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
\
danke, ik heb de verwarming op 23 staan en een pc thuis laten bezorgen, kan ik lekker in mn eigen warmte dat ding fixen, kan ie vanavond mooi opgehgaald worden
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niks SSDD
lees eens terug
het gaat over smerige darkrooms
lees eens 3 berichtjes terug Miekequote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Darkrooms zijn vies
Veel darkrooms in Amsterdam zijn vies. De hygiëne laat vaak te wensen over.
Dat blijkt uit een woensdag verschenen onderzoek van de GGD in de hoofdstad. Inspecteurs van de organisatie brachten een bezoekje aan negen van deze ruimten waar homo's het met elkaar doen.
dat gaat zn korte termijn tebovenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel posten :6
1 2 | Buffer overload error 09x83662 |
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel posten
iets over BB, Jip en kledingtips.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lees eens 3 berichtjes terug Mieke
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat gaat zn korte termijn teboven
dan roept ie straks
[ code verwijderd ]
die heb ik gisteren niet eens gehad, laat staat vandaag hier op kantoorquote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
lay off the Baileys, sweetie.
je collega's denken misschien wel dat jij melk in de koffie doet maarrequote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren niet eens gehad, laat staat vandaag hier op kantoor
ik heb wel weer gewoon wijn bij de lunch gehadquote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb wel weer gewoon wijn bij de lunch gehad
een lekkere scheut in de koffie for a light buzz.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan denk ik beter vragen wanneer hij geen wijn drinktquote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?
Ook nu je alleen thuiswerkt?quote:
Ik kan toch niet de hele dag binnen zittenquote:
doe koffie zit dus al in de baileysquote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lekkere scheut in de koffie for a light buzz.
ik weet niets van een ontvangstcommite...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat moet het ontvagstcommitee aantreden op Eindhoven CS ?
dat wordt je nieuwe baan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe koffie zit dus al in de baileys
Dat is een nieuwe smaak/variant
daarom mag ik die testen en moet ik er heel enthousiast over vertellen
morgen gaan we weer lunchen jaquote:Op woensdag 16 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar is de buurjongen voor toch
want?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Okay nederlandse politiek is officiel knettergek!
Ik keek net naar wilders bij de algemene beschouwingen en me bek viel open van verbazingquote:
oh en hij is de nederlandse politiek wil je zeggenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik keek net naar wilders bij de algemene beschouwingen en me bek viel open van verbazing
Hij is verre van de enige waar ik me over kan verbazen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh en hij is de nederlandse politiek wil je zeggen
wat me verbaasde is dat de andere politici met hem in gesprek gaan over de onzin die hij verkondigtquote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en hij is de nederlandse politiek wil je zeggen
negeren of aanvallen is geen optie, dat heeft het verleden ons wel geleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat me verbaasde is dat de andere politici met hem in gesprek gaan over de onzin die hij verkondigt
vond vandaag echt wel weer een dieptepunt
pechtold heeft hem toch aangepakt ?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat me verbaasde is dat de andere politici met hem in gesprek gaan over de onzin die hij verkondigt
vond vandaag echt wel weer een dieptepunt
true, vond ze alleen vandaag, te lang doorgaan erop.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
negeren of aanvallen is geen optie, dat heeft het verleden ons wel geleerd.
pechtold was geniaalquote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pechtold heeft hem toch aangepakt ?
tja die gaat er wel goed mee om jaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pechtold heeft hem toch aangepakt ?
Ik merk het.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
blegh..
mijn mening is momenteel nogal.. euh.. gekleurd
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Xiance het volgende:
nou sorry hoor.. maar ik ga dit jaar denk ik ook maar eens op wilders stemmen!
al dat gore kankervolk wat hier niks te zoeken heeft, rot lekker terug naar je eigen zandbank als je je kinderen niet op kan voeden en toch geen nederlands wil praten![]()
(en ja, ik heb het aan de stok gehad met 2 van die stink turken)
zal wel komen dat ik in het noorden woon ofoz maar heb nooit problemen met allochtonenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat het wel meeviel met de turken tegenwoordig?
ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel komen dat ik in het noorden woon ofoz maar heb nooit problemen met allochtonen
Jip verkracht?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:45 schreef Xiance het volgende:
nou weet ik nog steeds niet waarom jip door Vlarp is verkracht en wat dat nou te maken heeft met die breuk tussen bartje een keukenkastje?
Jip is mijn zoonquote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef Xiance het volgende:
wie is jip trouwens?
ik mis altijd de nieuwe fokkers
ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 16 september 2009 18:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jip is mijn zoon
En van keukenkast
quote:
quote:
jij snapt het Yuriquote:
foto's, nichtquote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Vlarp het volgende:
Uhoh... ik ben verliefd op het appartement waar ik net ben wezen kijken![]()
Leuk, met die blauwe muurquote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=565242/ot_3
Vooral de ligging in het centrum is geweldig
Die wilde ik over vervenquote:
Geile shit, tribal wc-brilquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die wilde ik over verven
Er heeft volgens mij een metal head gewoond... de WC bril heeft van die tribal vlammen
Er moet wel wat gebeuren.. maar in ieder geval geen grote verbouwing...quote:
Die is inderdaad leukquote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk
KeukenKast klaar (toch?)
Ff een nieuw kleurtje erover. En klaar
Zit je nou weer achter Vlarp aan?quote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je nou weer achter Vlarp aan?
Doe dan ook niet zoveel moeitequote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Jip jengelt een beetje, ga jij eens kijken`
Ja, dat krijg je hèquote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zoveel moeite![]()
Slaapt hij nu nog steeds niet? Zucht...
Ik ga even kijken
Ben jij gek! Dan slaapt hij straks helemaal niet meer op tijd. Laat em maar even spoken.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Keukenkast het volgende:
Anders neem je hem nog maar even mee naar beneden
Ik denk dat hij nachtmerries heeft, hij jengelt normaal nooit zo. Ik ga hem even halenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij gek! Dan slaapt hij straks helemaal niet meer op tijd. Laat em maar even spoken.
Leuk.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
Kijk eens wie ik bij me heb.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
Je laat hem wel gewoon in bed hoor! Je maakt hem toch niet wakker voor zoiets?
zo leert ie het natuurlijk nooit...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Keukenkast het volgende:
Anders neem je hem nog maar even mee naar beneden
Ik weet zelf wel wat het beste is voor mijn kindje, jaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo leert ie het natuurlijk nooit...
Daar twijfel ik wel een beetje over hoor...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel wat het beste is voor mijn kindje, ja
En de prijs is ook netjes. Het valt niet mee om voor die prijs is leuks in E. te vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
En de badkamer zou opgeknapt kunnen worden, toilet ook. En als ik dat er extra bij kan financieren wil ik dat ook doen...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk
Keuken klaar (toch?)
Ff een nieuw kleurtje erover. En klaar
Klopt, dat is het voordeel van Rotterdam. Niet duur, en toch heel goed kunnen wonenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En de prijs is ook netjes. Het valt niet mee om voor die prijs is leuks in E. te vinden..
Waar staan de dag totalen ook al weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
038. 102 Bartjebart
![]()
(Ow Miiiiiike, sukkel)
General chat meende ikquote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar staan de dag totalen ook al weer?
041. 100 Vlarpquote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
General chat meende ik
Je staat er ook bij
Oeh ik sta maar net 2 posts boven jequote:
Hmm.. beter m'n best moeten doenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh ik sta maar net 2 posts boven je
Ja inderdaad...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |