lunchquote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Middag
Ik kom net terug ervanquote:
Jip was vandaag heel druk dus ik moet even liggenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nog je middagdutje nodig?
Ow dear *Suspiro* zou er bijna aanstoot aan nemen,....bijnaquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...
Van jou misschien welquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow dear *Suspiro* zou er bijna aanstoot aan nemen,....bijna
Ben dan ook geen Latino, Nuno ook nietquote:
RIicky M is toch wel een Latino en zeer modieus gekleedquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben dan ook geen Latino, Nuno ook nietKledingadvies van een latino aannemen is voor mij ook zeer onwaarschijnlijk
truequote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
RIicky M is toch wel een Latino en zeer modieus gekleed
hehe that's a shockerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Stroekie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zijn_smerig___.html
waarom worden ze nu weer niet met naam en toenaam genoemd ?
Ja ben benieuwd of de onderzoeksresultaten veel zullen afwijken als ze de eerste de beste parenclub aan een gelijk onderzoek onderwerpenquote:
Is toch nuttige informatiequote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of de onderzoeksresultaten veel zullen afwijken als ze de eerste de beste parenclub aan een gelijk onderzoek onderwerpen
dat ziet geen hondquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is toch nuttige informatieWant wie verwacht er nou dat een darkroom viezig is
Ja wie wil er nu schoonmaker zijn in een dark room, lijkt me ook een moeilijk beroepquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is toch nuttige informatieWant wie verwacht er nou dat een darkroom viezig is
daar hebben ze toch inconviniėntentoeslag voor ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja wie wil er nu schoonmaker zijn in een dark room, lijkt me ook een moeilijk beroep
beterschap jongenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Xiance het volgende:
ohh ik geloof dat ik dood ga
of een voorhoofdholteontsteking.. een van die 2
\quote:
Niks SSDDquote:Op woensdag 16 september 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
![]()
Is weer hard gegaan, zie ik.
SSDD?![]()
zo, nu eerst koffie.![]()
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel postenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Darkrooms zijn vies
Veel darkrooms in Amsterdam zijn vies. De hygiėne laat vaak te wensen over.
Dat blijkt uit een woensdag verschenen onderzoek van de GGD in de hoofdstad. Inspecteurs van de organisatie brachten een bezoekje aan negen van deze ruimten waar homo's het met elkaar doen.
ziek en toch nog werken. bikkel.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
\
danke, ik heb de verwarming op 23 staan en een pc thuis laten bezorgen, kan ik lekker in mn eigen warmte dat ding fixen, kan ie vanavond mooi opgehgaald worden
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niks SSDD
lees eens terug
het gaat over smerige darkrooms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |