Je kent me zo goed, Baltiewaltiequote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Brandt niet meteen zijn eigenwaarde af ja, zometeen loopt ie het hele topic te mekkeren over z'n uiterlijk.
Aanmoedigen moet je dat Stroek!
Beetje doorregen mag best, dat geeft het vlees veel meer smaakquote:
Er zit een model in, maar ik heb er niks mee gedaan omdat ik me verslapen had en net tijd had voor een sigaretquote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Baltar het volgende:
@KK: Tip: doe even je kapsel in model laten knippen, staat je veel beter
Doe maar evenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er zit een model in, maar ik heb er niks mee gedaan omdat ik me verslapen had en net tijd had voor een sigaret
edit: zal ik dat toch maar even doen dan?
en heel tactisch thuis voor de keukenkastjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal fantastisch, maar het is een mooie indicatie
Ik kijk als moeder Teresa
ik lijk er ook zo mooi opquote:Op woensdag 16 september 2009 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heel tactisch thuis voor de keukenkastjes
'k mis alleen de nonnenkapquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal fantastisch, maar het is een mooie indicatie
Ik kijk als moeder Teresa
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
dat truitje kan echt niet, ga je omkleden
van Mismo toch wel ?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...
dan zou je er goed uit zien, ben je daar bang voorquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dag dat ik kledingadvies van een latino aanneem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |