Het lijtk wel een creche daar doorquote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet jij dan niet zelf dagelijks dat oort reiniigen?
het is toch door al die kwijlende koters een groot bacterieel uitwissel centrum ?
Jip mag wel met mij mee naar de redactie? De receptioniste zorgt wel even voor hem en hij is zo lekker volgzaam zolang zijn knuffel erbij isquote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar is hij nog te jong voor jammer genoeg! Daar moet je 3 voor zijn en Jip is 2 en een half.
Viezerdquote:
Zeg, waar het hart vol van is......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Viezerd![]()
Een beetje mijn kind in verband brengen met iets dat in de verte iets seksueel kan zijn
Mijn kind heeft geen wapens!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeg, waar het hart vol van is......
Ik bedoelde als in een slagwapen om op de telefoniste te meppen
Alsof Jip haar niet met die knuffel kan meppen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeg, waar het hart vol van is......
Ik bedoelde als in een slagwapen om op de telefoniste te meppen
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef Steve het volgende:
Jullie hebben iets als FOK!Eiland nodig.
och ja werk he , je weet welquote:
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn kind heeft geen wapens!
En mijn seksleven is om over naar huis te schrijven
Iets van 9 jaar terug of zoquote:
Lees eens goed wat er staatquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagen
Tilburg is dan ook de poel des verderfsquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het nu al zo ver? Net getrouwd met BB en dan al klagen
U spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook de poel des verderfs
doet ze ooit anders?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef Keukenkast het volgende:
Rita Verdonk is weer aan het mekkeren bij de algemene beschouwingen
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik durf de Lollypop en de Popcorn niet binnen te gaan nee
in het kader van de nationele veilgheid is het beter dat ik hierover geen nadere mededelingen doequote:
Er werd gefloten toen ik laatst langs de Lollipop liepquote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik durf de Lollypop en de Popcorn niet binnen te gaan nee
ze zagen weer vers vleesch lopenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er werd gefloten toen ik laatst langs de Lollipop liep
Beetje vet vleesquote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zagen weer vers vleesch lopen
Brandt niet meteen zijn eigenwaarde af ja, zometeen loopt ie het hele topic te mekkeren over z'n uiterlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zagen weer vers vleesch lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |