Mwa, gewoon door de gloryholequote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?
Ik weet niet wat jij verwacht van 1 van ons, maar der zit een badkamer tussen de slaap- en de logeerkamerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, gewoon door de gloryhole.
Dat zou bij ons nog kunnen ookquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij een gloryhole niet zo'n probleem, dat er een in de kast zit.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou bij ons nog kunnen ookMoet degene op de logeerkamer wel in de kast gaan staan
Dat is niet romantischquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, past wel goed, he?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij een gloryhole niet zo'n probleem, dat er een in de kast zit.
Romantiek is overschat.quote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:17 schreef Xiance het volgende:
ik volg deze avond echt mar de helft
Met op een zonsondergang op een muurtje zitten bij de Maas, met muziek van de rondvaartboten en een pizza van een pizzawinkeltje op de Marktquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem ben ik ook wel een romanticus.
NO WAY!!!quote:
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef wonderer het volgende:
Ik vind romantiek alleen leuk in films
veel romantische films zijn ook erg tragisch en andersom, neem nou de Sissi seriequote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.
Dat kan me nou weer eigenlijk totaal niet boeien.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel romantische films zijn ook erg tragisch en andersom, neem nou de Sissi serie
nee dat snap ik, is ook wel een erug zoet voorbeeldquote:Op woensdag 16 september 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan me nou weer eigenlijk totaal niet boeien.
Requiem vind ik inderdaad prachtig. En Amelie ook, dus er zijn ook wel uitzonderingen op de regel (eigenlijk vrij veel nu ik zo kijk welke films ik allemaal heb).quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat snap ik, is ook wel een erug zoet voorbeeld
reqiuem for a dream vind ik zo'n mooie tragische film, maar bij Amelie komt tragiek en romantiek mooi bij elkaar, toch?
dat zijn films die hoog op mijn lijstje staan, en Happiness bijvoorbeeld ook, ook al zo'n trieste filmquote:Op woensdag 16 september 2009 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk G_E.
[..]
Requiem vind ik inderdaad prachtig. En Amelie ook, dus er zijn ook wel uitzonderingen op de regel (eigenlijk vrij veel nu ik zo kijk welke films ik allemaal heb).
Mijn punt was meer dat het best leuk is, romantiek, maar het past niet bij ons, zeg maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Wat dat betreft ben ik mee van de tragiek in films. De films waarbij ik me na afloop kut voel vind ik vaak de beste.
jij hebt ook een kort nachtje achter de rugquote:Op woensdag 16 september 2009 07:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen!
Wil je erover pratenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voornammelijk moe. De rest weet ik nog niet zo goed.
Lekker, hij is al op. Mag ik een nieuwequote:Op woensdag 16 september 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een hete cappucino klaar voor Baltar. Erik ook koffie ?
Neen.quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een hete cappucino klaar voor Baltar. Erik ook koffie ?
Opvoedles 1:quote:Op woensdag 16 september 2009 08:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Jip heeft behoorlijk liggen spoken vannacht. EN denk je dat keukenkast dat hoorde? nee hoor. Met geen mogelijkheid wakker te krijgen![]()
Rust, regelmaat en? regels?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Opvoedles 1:
Kleine kinderen hebben behoefte aan de 3R's
hej kerel Relax... had er 2 goed ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:46 schreef Baltar het volgende:![]()
Neeheeeeeeeee.
Rust
Regelmaat
Reinheid
Daar heeft een kind het meest aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |