Ciao P86 Peter!quote:
Heb jij eigenlijk allemaal privédichtbundels liggen ergens in een doos op zolder?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De sterren vallen
Op in de nacht
Ontwaakt de maan
En schijnt de zon
Van dag te dromen
Nee. Ik heb wel verschillende kladblokken en schriften enzo die ik voor school/studie gebruikte waarin achterin soms een gedichtje of twee staat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk allemaal privédichtbundels liggen ergens in een doos op zolder?
Hoezo, heeft God het Nederlands geschapen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan zal God er wel wat mee bedoelen, Wonderer. Zie het als een teken.
Waar kennis en kundequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel verschillende kladblokken en schriften enzo die ik voor school/studie gebruikte waarin achterin soms een gedichtje of twee staat.
Jazeker, na alle wezens en planten kwam de communicatie aan bod.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo, heeft God het Nederlands geschapen?
Slaap lekker en lét op je kind!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga maar eens op tijd richting bed vandaag
slaap lekker voor een ieder! doeidoei
Takken hangen scheefquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets ja. Maar dan anders.
Dat doet Joost vanavond maarquote:
Ja, ik heb niks gegoogled op klarinet en gedichtjes hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je ze nou gewoon aan het verzinnen voor me?
quote:
Voor welke klas?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Zie je wel! Daar begint de verloedering!
Nou, maar succes morgen voor de klas en niet te streng zijn!
Ik had dan ook van 200 leerlingen als enige een 10 voor het literatuureindproject op de havo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die laatste best nog heel mooi.
Oh ik dacht die staat morgen weer voor de klas!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor welke klas?
Geen verloedering hoor. Dat is gewoon eerlijk verdelen. Hij heeft vanaaf leuk een filmpje in de bios gezien toen Jip stond te spoken en niet wou slapen. Dus is Joost vanavond aan de beurt
Ik ben wel leraar, maar toch ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht die staat morgen weer voor de klas!
Sorry!
Leuk eigenlijk he??quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik in de derde zat van de middelbare school hadden we een week les over poezie, en moest iederen een gedicht schrijven. Dat heb ik toen voor de halve klas gedaan.
Ooohhh echt 100% Ikea nu?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben wel leraar, maar toch ook niet
Ik sta helemaal niet meer voor de klas
Slaapsequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrr ik ga zelf ook slapen. Trusten!
Tofte. En trusten.quote:
Vroomshoop? Hell no!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh echt 100% Ikea nu?Nou ja, daar kom je vast genoeg kinderen tegen.
Ik denk, die staat voor de klas in Vroomshoop ofzo!
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?quote:
Lieverd, kun je nog wat anders dan steeeeeeeeeds weer die verwijten te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?
Dan moet ik zometeen weer zijn bed verschonen.
Liefje, ik heb je dat al vier keer gevraagd, je kunt het toch proberen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lieverd, kun je nog wat anders dan steeeeeeeeeds weer die verwijten te maken?
Je ziet maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, ik heb je dat al vier keer gevraagd, je kunt het toch proberen?
Zal ik dat vanavond even goedmaken
Dan moet je hem maar zindelijk makenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom geef je Jip steeds water voor hij gaat slapen?
Dan moet ik zometeen weer zijn bed verschonen.
Moet ik nou op de logeerkamer slapenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ziet maar.
Ik ben slapen. doeidoei![]()
Bedplassen komt heel veel voor bij kinderen, hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar zindelijk maken
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet ik nou op de logeerkamer slapen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar zindelijk maken
Daar helpt wel of geen water geven 's avonds toch niet tegen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bedplassen komt heel veel voor bij kinderen, hoor
Slaap lekker lieveling.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We waren er toch al over uit dat dat niet hoefde?
Tot zoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Slaap lekker lieveling.
Ik zie je zo wel
sssssstquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat maakt goedmaakseks zo lastig, huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |