ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel komen dat ik in het noorden woon ofoz maar heb nooit problemen met allochtonen
Jip verkracht?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:45 schreef Xiance het volgende:
nou weet ik nog steeds niet waarom jip door Vlarp is verkracht en wat dat nou te maken heeft met die breuk tussen bartje een keukenkastje?
Jip is mijn zoonquote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef Xiance het volgende:
wie is jip trouwens?
ik mis altijd de nieuwe fokkers
ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 16 september 2009 18:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jip is mijn zoon
En van keukenkast
quote:
quote:
jij snapt het Yuriquote:
foto's, nichtquote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Vlarp het volgende:
Uhoh... ik ben verliefd op het appartement waar ik net ben wezen kijken![]()
Leuk, met die blauwe muurquote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=565242/ot_3
Vooral de ligging in het centrum is geweldig
Die wilde ik over vervenquote:
Geile shit, tribal wc-brilquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die wilde ik over verven
Er heeft volgens mij een metal head gewoond... de WC bril heeft van die tribal vlammen
Er moet wel wat gebeuren.. maar in ieder geval geen grote verbouwing...quote:
Die is inderdaad leukquote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk
KeukenKast klaar (toch?)
Ff een nieuw kleurtje erover. En klaar
Zit je nou weer achter Vlarp aan?quote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je nou weer achter Vlarp aan?
Doe dan ook niet zoveel moeitequote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Jip jengelt een beetje, ga jij eens kijken`
Ja, dat krijg je hèquote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zoveel moeite![]()
Slaapt hij nu nog steeds niet? Zucht...
Ik ga even kijken
Ben jij gek! Dan slaapt hij straks helemaal niet meer op tijd. Laat em maar even spoken.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Keukenkast het volgende:
Anders neem je hem nog maar even mee naar beneden
Ik denk dat hij nachtmerries heeft, hij jengelt normaal nooit zo. Ik ga hem even halenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij gek! Dan slaapt hij straks helemaal niet meer op tijd. Laat em maar even spoken.
Leuk.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
Kijk eens wie ik bij me heb.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
Je laat hem wel gewoon in bed hoor! Je maakt hem toch niet wakker voor zoiets?
zo leert ie het natuurlijk nooit...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Keukenkast het volgende:
Anders neem je hem nog maar even mee naar beneden
Ik weet zelf wel wat het beste is voor mijn kindje, jaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo leert ie het natuurlijk nooit...
Daar twijfel ik wel een beetje over hoor...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel wat het beste is voor mijn kindje, ja
En de prijs is ook netjes. Het valt niet mee om voor die prijs is leuks in E. te vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
En de badkamer zou opgeknapt kunnen worden, toilet ook. En als ik dat er extra bij kan financieren wil ik dat ook doen...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad leuk
Keuken klaar (toch?)
Ff een nieuw kleurtje erover. En klaar
Klopt, dat is het voordeel van Rotterdam. Niet duur, en toch heel goed kunnen wonenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En de prijs is ook netjes. Het valt niet mee om voor die prijs is leuks in E. te vinden..
Waar staan de dag totalen ook al weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
038. 102 Bartjebart
![]()
(Ow Miiiiiike, sukkel)
General chat meende ikquote:Op woensdag 16 september 2009 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar staan de dag totalen ook al weer?
041. 100 Vlarpquote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
General chat meende ik
Je staat er ook bij
Oeh ik sta maar net 2 posts boven jequote:
Hmm.. beter m'n best moeten doenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh ik sta maar net 2 posts boven je
Ja inderdaad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |