lees eens 3 berichtjes terug Miekequote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Darkrooms zijn vies
Veel darkrooms in Amsterdam zijn vies. De hygiëne laat vaak te wensen over.
Dat blijkt uit een woensdag verschenen onderzoek van de GGD in de hoofdstad. Inspecteurs van de organisatie brachten een bezoekje aan negen van deze ruimten waar homo's het met elkaar doen.
dat gaat zn korte termijn tebovenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel posten :6
1 2 | Buffer overload error 09x83662 |
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees gewoon eens terug in plaats van dubbel posten
iets over BB, Jip en kledingtips.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lees eens 3 berichtjes terug Mieke
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat gaat zn korte termijn teboven
dan roept ie straks
[ code verwijderd ]
die heb ik gisteren niet eens gehad, laat staat vandaag hier op kantoorquote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
lay off the Baileys, sweetie.
je collega's denken misschien wel dat jij melk in de koffie doet maarrequote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren niet eens gehad, laat staat vandaag hier op kantoor
ik heb wel weer gewoon wijn bij de lunch gehadquote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb wel weer gewoon wijn bij de lunch gehad
een lekkere scheut in de koffie for a light buzz.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan denk ik beter vragen wanneer hij geen wijn drinktquote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drink je altijd wijn bij de lunch?
Ook nu je alleen thuiswerkt?quote:
Ik kan toch niet de hele dag binnen zittenquote:
doe koffie zit dus al in de baileysquote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lekkere scheut in de koffie for a light buzz.
ik weet niets van een ontvangstcommite...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat moet het ontvagstcommitee aantreden op Eindhoven CS ?
dat wordt je nieuwe baan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe koffie zit dus al in de baileys
Dat is een nieuwe smaak/variant
daarom mag ik die testen en moet ik er heel enthousiast over vertellen
morgen gaan we weer lunchen jaquote:Op woensdag 16 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar is de buurjongen voor toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |