1 2 3 | [img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/s.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/p.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/e.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/e.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/d.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/empty.gif\[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/c.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/h.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/a.gif[/img][img]http://www.glittergraphicsnow.com/images/generator/psy/t.gif[/img] |
Flikker toch op met je glittersquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[ code verwijderd ]
De glitterletters uit de OP! Graag gedaan!
Oeh, en MM is er niet?quote:
Kostte Geer dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik het nog ff niet ga doen. Eerst eens kijken hoeveel Geer me gaat kosten op maandbasis. Vandaag was in ieder geval duur genoeg.
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!
Moet je eerst van die rondjes kunnen blazen enzo.
En dan met dat ding in naar beneden lopen " mam, is er nog cooohooooolaa?"quote:
*kras*quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Glittertttts!
Elke zichzelf respecterende reeks heeft een OP plaatje.
Wij nu ook.
*stil*
*mooi*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Jawel, maar met rooksignalen neukt het zo lastig!
Moet je eerst van die rondjes kunnen blazen enzo.
dan motten ook alle ava's erinquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Glittertttts!
Elke zichzelf respecterende reeks heeft een OP plaatje.
Wij nu ook.
*stil*
*mooi*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan met dat ding in naar beneden lopen " mam, is er nog cooohooooolaa?"
Klopt. Maar wel 70 euro, en nog 'even 80 euro aan de kattenbak, reismandje krabpaal enz enz enz.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kostte Geer dan?![]()
Ze is iig " geholpen", gechipt en geent/ontwormd.
Dus die kosten heb je straks niet meer
Ja! Godver! Kijk! Dat zeg ik!quote:
we zaten op een 0 level. Er valt niks te dalenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een hond geadopteerd; zonder te kijken eentje gekozen
.
[..]
Het niveau daalt
Ik moest iets met rooksignalen bedenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een hond geadopteerd; zonder te kijken eentje gekozen
.
[..]
Het niveau daalt
Per mail:quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Maes het volgende:
Nou wil ik weten welke hond Elisa geadopteerd heeft. Ik heb Nala en Simba
Lulkoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In het echt zijn we heul normaal iig
Jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
In het echt zijn we heul normaal iig
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest iets met rooksignalen bedenken.
Aangezien MM geband is om gezeur over roken.
Ja nou, een grap uitleggen is zo niet lollig.
*kras*
Baloe was 105quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef JJH het volgende:
K
[..]
Klopt. Maar wel 70 euro, en nog 'even 80 euro aan de kattenbak, reismandje krabpaal enz enz enz.
Wat nou weer!quote:
Tuurlijk je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Per mail:
Bewoner: Rocky
Het is toch wel gewoon voor alle beessies he
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je nietquote:
Waddan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je niet
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En allemaal mooie kopjes en plaatjes en alle huisdieren van de vaste bezoekers.
Ik heb gelijk als in 'ja, het is voor alle beessies'?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef Maes het volgende:
Tuurlijk je hebt gelijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind je hassikke liev, maar helemaal normaal ben je niet
Ach, ik geloof ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe was 105![]()
En ik heb ook nog gezegd dat ik lid was van de dierenbescherming; kreeg ik 20 euro korting![]()
Andere kosten zijn eenmalig en de liefde die je terugkrijgt is onbetaalbaar![]()
Muts!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gelijk als in 'ja, het is voor alle beessies'?!
Ik weet niet eens wie Rocky is
Ik stel aan u voor:quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je in een groen shirt met glitters op de dames op de grond een poes gaat kroelen, dan mankeer je wat. Maar het siert jequote:
Je had er gewoon eentje blind gekozen toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
af-zich-te-lijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik stel aan u voor:
[ afbeelding ]
Rocky de likkekerd
heb je wat te doen :quote:
Nou, dáár zit wat in. Jij bent redelijk normaal, of je weet het goed te verbergenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Ik ben gewoon de enige normale hier, dat is toch wat
Ik heb het menu geopend en er gewoon eentje halverwege gekozenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Je had er gewoon eentje blind gekozen toch?
Nou, da's Rocky
En ze gebruiken het voor alle beestjes ja, dat stond ook bij het katten adoptieplan
wellus!quote:
Och de schatquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik stel aan u voor:
[ afbeelding ]
Rocky de likkekerd
Al deed afgelopen zaterdag wel een dame met een pet héél hard of zo Elisa was, maar dat geloofde ik niet zo eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Een dier is nooit lelijk. Vind ik. En ik vind Rocky een mooie hond!
Jullie zijn gewoon jaloers
Ik ben echt trots
Nou, ik kan toch niet echt zeggen dat ie vooraan stond toen de knappigheid werd uitgedeelt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wellus!
die andere grote kwijlende lobbes, dies ook lelijk, maar juist heel grappig door zn lelijkheid
Ik vind het echt eeuwige zonde dat een hond als mr max daar nog zit of zoals bommel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Rocky is niet lelijk.
k heb t nergens over knapquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik kan toch niet echt zeggen dat ie vooraan stond toen de knappigheid werd uitgedeelt.
Haha dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dáár zit wat in. Jij bent redelijk normaal, of je weet het goed te verbergen
Mee eensquote:
quote:
Zondag voor het eerst geproefd; idd jummiequote:
Nah, dat moet een hoax zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef JJH het volgende:
Al deed afgelopen zaterdag wel een dame met een pet héél hard of zo Elisa was, maar dat geloofde ik niet zo eigenlijk.
rare combi's om te drinken heb jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
jillz is goor!
Ik vind het naar appelsap met water en pis smaken
Strongbow is nog veel guurder
Hooks of Ho-aks?quote:
breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
rare combi's om te drinken heb jij
doeiquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
ohai!
werd anders net benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
werd anders net benieuwd
* Ynske krijgt rare ideeën over wat MM Qwea laat drinken![]()
Geweldig héquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt wel de knuppel in het hoenderhok gegooid!
Omdat je best lief in het echt bent, maar op FOK! ben je toch wel een spook!quote:
Want? Deze rel is toch gewoon terecht. En die kloon van Robijn was ook terechtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je best lief in het echt bent, maar op FOK! ben je toch wel een spook!
Casper is ook best een aardig spookje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Deze rel is toch gewoon terecht. En die kloon van Robijn was ook terecht
Zo te zien zijn we nog maar lekker saampjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Casper is ook best een aardig spookje.
Ken je klassiekers
Ik kijk geen Oprah.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Hé, een pittig kort rood kapsel bij Oprah!
Mocht je willenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zo te zien zijn we nog maar lekker saampjes
Ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef JJH het volgende:
Is het normaal dat katten Australië proberen te bereiken door de kattebak?
Mooi zo.quote:
Whut!quote:Oh en dat van dat pittige korte rode kapsel van die dame bij Oprah neem ik terug.
Want haar halve lijf is weg, weggegeten door een vleesetende bacterie
Zag ik ook al. Misschien ook wel het verstandigst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSS
Er zit een slot op voor de nacht
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.quote:
*aai*quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSS
Er zit een slot op voor de nacht
Is nu al iet anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.
Nog geen 60 uur later vocht ze voor haar leven in het ziekenhuis en zagen de dokters in de operatiekamer de vleesetende bacterie van haar arm naar haar borstkas gaan, gewoon voor hun ogen. En nu is er een heel deel van haar weg, ze liet het net zienZie RTL8.
Wringt zich ertussen, geeft kopjes en kijkt aandschtvragend.quote:
En da's dan bij die foto van mij met Boor, die emo webcam fotoquote:Mooie foto van 2 katjes :cat: :cat: rrrrrrrrrrrr! :blink:
Nee hoor,gewoon en fantastische mooie foto, x Robbie
Prrrttttquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef JJH het volgende:
Wringt zich ertussen, geeft kopjes en kijkt aandschtvragend.
Alsof jij 18 bentquote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb het hier ooit al eens over mijn neef gehad he?
Die van Hyves.
Dit is toch niet normaal, als familie zijnde?![]()
[..]
En da's dan bij die foto van mij met Boor, die emo webcam foto
Oh en die neef is 40
Zie sluitpost van Yvonne...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prrrtttt
LL, kun je één keer kort uitleggen wat het verhaal achter H_H nou is> Behalve dan dat ie ouder is en iets met BX zou hebben gehad?!
quote:
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijdquote:En ik vind 'm wel een beetje raar fliterig ofzo... Beetjeidd als het van familie komt
Ja, nou. Maar waarom is dat allemaal belangrijk voor ons? Ik mis de kloe!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zie sluitpost van Yvonne...
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
Nou ik zou ook echt het niet tegen een nichtje over de 2 katjes op de foto hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijd
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan de OP?
Het_hupt is 45, geen 25
Het_hupt is getrouwd
Het_hupt heeft 4 (bijna 5) kids
Het_hupt heeft geneukt met BrandX (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
Het_hupt hefet geneukt met Kyna (buiten dat z'n vrouw het wist/weet om)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef yvonne het volgende:
Laten we even één ding heel duidelijk hebben, Albert, Alfred of weetikveel hoe hij heet Het-hupt is 100% een patient te noemen.
Dat er hier nu mensen schade oplopen door deze malloot is eik te dol voor woorden.
EN enorm laat door het slotje heen EN enorm spuit 11quote:
en daar issie danquote:
O, maar dat is vaak normaal voor oudere (no offense, no offense) mensen op hyves. Die denken dan dat ze jong moeten doen ofzo...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik doelde dan ook op het kinderachtige gedrag en taalgebruik voor iemand van die leeftijd
Ze dragen ook een soort van voorbeeldfunctie uit hier op fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Het kwalijke er aan is neem ik aan ook dat hij mod is geweest.
Dat zouden toch wel een beetje betrouwbare personen moeten zijn lijkt me.
Anders is de geloofwaardigheid ook ver te zoeken.
Ja, geloof het wel ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar dat is vaak normaal voor oudere (no offense, no offense) mensen op hyves. Die denken dan dat ze jong moeten doen ofzo...![]()
Greys, had die halve vrouw ook last van de MRSA bacterie?
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:06 schreef Ynske het volgende:
MB Hier moet je zijn!
[..]
en daar issie dan
Geeft niet hoor mop, we zijn blij dat je er bent!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EN enorm laat door het slotje heen EN enorm spuit 11![]()
Maar hooooi, ik ben er weer
Ja, kijk naar mijquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Zoiets hoorde ik net ook bij die basketballer voorbijkomen, bij hem tijdens een enkeloperatie.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel ja!
Die bacterie kwam tijdens het snijden in haar vinger in haar lijf terecht en maakte al haar weefsel 'vloeibaar'
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niet hoor mop, we zijn blij dat je er bent!
De meeste heb je afgelopen zaterdag nog gezienquote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.
Zijn jullie wel echt allemaal![]()
![]()
En kan iemand dat mens van die 'Pokkie foetsie' reclame een opdonder geven?
Ik geloof niet eens dat ik het erg vind hoor, van de groepsfoto'squote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de groepsfoto's nog niet bewerktDat wilde ik net doen, maar toen moest ik me eerst door tientallen pagina's het Hupt en F&FSC heen worstelen
Haat me niet![]()
Okequote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik het erg vind hoor, van de groepsfoto's
Hij was ook snel genoeg mod-afquote:Op woensdag 16 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
jij welquote:
Lof joe enniewee!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de groepsfoto's nog niet bewerktDat wilde ik net doen, maar toen moest ik me eerst door tientallen pagina's het Hupt en F&FSC heen worstelen
Haat me niet![]()
Een mod moet de users en het forum dienen. En in welke hoedanigheid hij / zij dat dan doet boeit me niet zo. Maar als een mod anderen belazert, dan zit het niet goed. Je moet als mod gewoon een beetje extra oppassen. Je voordoen als een 25-jarige en dan users versieren is niet goedquote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus.. eerst die Krentenbol die heel iemand anders bleek te zijn en nu dit.
Zijn jullie wel echt allemaal![]()
![]()
Hoe lang heeft het geduurd dan dat hij mod was?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij was ook snel genoeg mod-af.
Wat hij ^^ zegtquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef JJH het volgende:
Ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Mensjes, tot morgen!
Er zijn er echter geloof ik ook een aantal het topic ontvlucht omdat het allemaal te snel ging en te druk wasquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat hij ^^ zegt
Ik wilde graag nog even zeggen dat ik een leuk bij-effect van een actie vindt dat er - in elk geval een poosje - iets leuks is om over te praten. En dat het dan op het forum ook ff een stukje leuker is
Ik ben een beetje bang voor die gekke bekken waar jullie het over haddenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ingetje zat er wel op te wachten geloof ik, maar die is niet online he?
FU.quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK WIL DE FOTO'S NU!!!![]()
JA NU!!!
VOOR 00:30
SNAP JE DAT![]()
Naja, het is meer dat op geen enkele foto iedereen naar (dezelfde) camera keek en dat ziet er dan raar uit. En er knippert vast ook wel iemand op een foto enzoquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor die gekke bekken waar jullie het over hadden![]()
Jij kunt zeker uitslapen?quote:
Oh-oh is alweer terug geweest!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn er echter geloof ik ook een aantal het topic ontvlucht omdat het allemaal te snel ging en te druk was
Hoezo? Heb je mij ook ziek gemeld?quote:
Ik dacht dat ik iets hoorde over extra dagje vrij enzoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je mij ook ziek gemeld?
Ik denk dat ik nog even de laptop mee naar bed neem.
Net als die nacht dat ik heel de avond per ongeluk de voordeur wagenwijd open had laten staan en niet durfde te slapen. Those were the days. Met Hara!![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Ynske het volgende:
uitslapen, check, morgen wel
toch ga ik onder de wol
Dat ging over die ene week dat ik een daggie ziekenhuis had gehad. Eind meiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets hoorde over extra dagje vrij enzo![]()
Ik was alleen thuis (omdat de meneer een dag of drie per week over de grens is) en het was heel warm geweest die dag, dus ik dacht tien minuten voordat ik ging slapen even de slaapkamerramen tegen elkaar open te zetten. In het donker, want muggen etc. En toen ik de trap weer af liep zag ik de voordeur wagenwijd open staan. Die had dus heel de avond open gestaan, vergeten dicht te doen na het visjes voeren ofzoquote:Wat voordeur open? Hara? Nacht wakker? Tell me...
Ok das wel raar, maar je had niet zoiets van ik bel ff een vriendin en check al bellend ff het hele huis?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik was alleen thuis (omdat de meneer een dag of drie per week over de grens is) en het was heel warm geweest die dag, dus ik dacht tien minuten voordat ik ging slapen even de slaapkamerramen tegen elkaar open te zetten. In het donker, want muggen etc. En toen ik de trap weer af liep zag ik de voordeur wagenwijd open staan. Die had dus heel de avond open gestaan, vergeten dicht te doen na het visjes voeren ofzo
En toen dacht aan wie en wat er allemaal boven kon zitten in het donker en durfde ik niet meer te slapenHara is toch altijd wakker 's nachts, dus die hield me gezelschap!
![]()
En uiteindelijk ging ik toch maar naar boven, laptop mee en live vanuit bed FOK!-en omdat ik dan kon roepen als er iemand wasVrouwen....
Nee geen topic openen, maar gewoon hier gillen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok das wel raar, maar je had niet zoiets van ik bel ff een vriendin en check al bellend ff het hele huis?
Jij denkt dat als er iemand in je huis zit je nog ff de tijd hebt een topic erover te openen
Neuh vast nietquote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee geen topic openen, maar gewoon hier gillen.
Nou ja, het ging om het gevóel, snap je?
En ik heb het huis wel gecheckt, tot achter het douchegordijn aan toe, maar mijn hart klopte wel in mijn keel.
Op maandagavond komt ook altijd dat geestengebeuren op tv en dat durf ik ook niet te kijken als ik alleen thuis ben. Dan ga ik mezelf lopen opfokken dat ik iets hoor. Zal vast niet de enige zijn die dat heeft
Geen idee, ik ook niet namelijk. Maar 't was wel iedere keer een hele soap met die gast. Volgens mij heeft 't nog geen 2 maanden geduurd. Kan ook één zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurd dan dat hij mod was?
(Ik kom daar nooit)
HALLO HALLO.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.... stilletjes doen
Greys Anatomy begint weer bijna!quote:Op woensdag 16 september 2009 01:16 schreef Loveless85 het volgende:
Het word sowieso tijd dat er weer wat series gaan draaien.
Big Bang Theoryquote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys Anatomy begint weer bijna! [ afbeelding ]
Dan liggen Muis en ik weer in katzwijm voor de buis
Angela Schijf is toch niet zó hot...quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Greys het volgende:
Ja maar daar zit McArmy niet in, wat hebben we daar nou aan![]()
Ik heb laatst trouwens 'Lieve Lust' gedownload en alle afleveringen gekeken.
Was best leuk!Nooit verwacht eigenlijk. Met Angela Schijf en plenty sex, dat moet mannen toch ook aanspreken?
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Greys het volgende:
Het stomme met McArmy is, is dat ie eigenlijk helemaal niet mooi is.
Verreweg de minst mooie man in Greys Anatomy. Oh wacht, even Muis een goede morgen bezorgen voor morgenochtend als ze dit terugleest...(Goedemorgen Muisje!)
De meest sexy tv-zoen evah!Hij gromt nog net niet!
quote:samtakymanta (4 maanden geleden)
Fuck me.....sry, i meant...Damn.
wwexandxgreys (4 maanden geleden)
LOL. I was thinking the same thing, don't even worry about it. (:
samtakymanta (4 maanden geleden)
dammit...everytime i watch this i get this rush n i say "whoa" n hold my breath. especially when he looks at her n grabs her rite before that passionate kiss. My point: Rough = Very Sexy.
Nee, da's niets, want die willen het niet echt.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Loveless85 het volgende:
PRRRRRRRR
Yo, Jennifer, Bracha en Nicolette aan het tongen
*pakt vast de dweil om hier de rotzooi op te ruimen*quote:Op woensdag 16 september 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*deurtje verder holt dan met Youtube filmpje onder arm*
Truste Greysiequote:Op woensdag 16 september 2009 01:40 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes!
Jaaaa, lekker hoorrrrr. Ik heb gister tijdens het snijden van de groenten in mijn duim gesneden. Gelukkig ben ik er nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was bleekselderij aan het snijden en sneed in haar vinger.
Nog geen 60 uur later vocht ze voor haar leven in het ziekenhuis en zagen de dokters in de operatiekamer de vleesetende bacterie van haar arm naar haar borstkas gaan, gewoon voor hun ogen. En nu is er een heel deel van haar weg, ze liet het net zienZie RTL8.
Van hetzelfde!quote:
Als we écht snel gingen was dit topic gister ook vol gegaanquote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef nokwanda het volgende:
en goeiemorgen allemaal. Wat gingen jullie abominabel snel. Zou de verkeerspolitie op dit topic moeten wijzen.
Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van mij stuurde me laatst een poster op. In een koker. Met pakketpost.
Had de postbode op een of andere manier die hele koker door mn brievenbus gepropt, die poster zag er niet meer uit!
Maar niks aan te doen, was niet verzekerd ( had ook geen waarde die poster ).
Eikels, je betaalt toch geen pakketpost om dat ding dan maar door je brievenbus gefrot te krijgen?
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad haddenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500
Maar wat een domme actie. je vraagt je af: waar zitten die hersens dan?
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad hadden
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heurquote:Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?
Hier nog 1quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heur
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden op een gegeven moment een klacht ingediend omdat er 1 een pakketje zou hebben geprobeerd te bezorgen, maar niets heeft laten weten. Kwam vanuit Engeland en tegen de tijd dat wij wisten hoe of wat en de juiste tracking gegevens hadden, was het pakket alweer retour gestuurd. Dus wij een klacht ingediend (klinkt misschien wat overdreven maar het was wel belangrijk enzo), komt die man pisnijdig bij onze buurvrouw vragen waarom wij een klacht ingediend hadden
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ie het komt vragen alleen al.
Maar snapte hij het toen wel?
Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Pfffff de SC, wat doen jullie toch?
Mogge!
Gelukkig maar dan dat ik extra grote enveloppen heb gekocht met bubbeltjesplastig, en de tekeningen voor de zekerheid ook nog tussen karton en twee vellen papier heb gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!
Mogguh mop!Niet vergeten een foto van het hartje te maken he?
En een poster door je brievenbus gepropt? Die dingen zijn toch hartstikke stevig?
Da's wel met brute kracht gegaan dan!
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Hoe ist met Geer, JJH? Heeft ze goed geslapen?
Volgens mij wel prima, stond me al met een scheef koppie op te wachten toen ik binnenkwam.quote:
Wat ik dan wel weer hilarisch vond was zijn verhalen over wat voor vormen sommige pakketjes hebben: fietsbanden, autobanden etc..quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.
Nu welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ingetje zat er wel op te wachten geloof ik, maar die is niet online he?
Autobanden gingen bij ons altijd los, en die stuiteren best ongecontroleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer hilarisch vond was zijn verhalen over wat voor vormen sommige pakketjes hebben: fietsbanden, autobanden etc..
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys Anatomy begint weer bijna! [ afbeelding ]
Dan liggen Muis en ik weer in katzwijm voor de buis
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Greys het volgende:
Het stomme met McArmy is, is dat ie eigenlijk helemaal niet mooi is.
Verreweg de minst mooie man in Greys Anatomy. Oh wacht, even Muis een goede morgen bezorgen voor morgenochtend als ze dit terugleest...(Goedemorgen Muisje!)
De meest sexy tv-zoen evah!Hij gromt nog net niet!
Goed idee, young Padawanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* Loveless85 pakt dweil maar weer
Mops this floor, I mustquote:
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je zult wel moe zijn met al dat uitslapen van de laatste dagen!
Moet ie maar op tijd naar bed gaan...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je zult wel moe zijn met al dat uitslapen van de laatste dagen!
Ben je nu al moe? De dag is pas halverwege?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga er even weer wat koffie in gooien hier.
En ik drink niet eens koffie
Ondankbaar nestquote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Daar zit niet een hond bij die ik leuk vind, ondanks dat ze lachen
Goed hoor ! Werkloos momenteel dus aaaaaaaaaalle tijd voor de diertjesquote:Op woensdag 16 september 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:Oh dood aan de belastingmensen zeg, wat een ellende dat volk!
Non, doe es vertellen hoe het met je gaat ipv alleen maar lekkere plaatjes posten
Cup-a-soupje dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Mogguh Kweej!
En Loveless: welnee. Klein dipje, verder fris en fruitig
quote:
O ja, da's waar ook. Wij hebben iets met paars en glittersquote:Op woensdag 16 september 2009 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
GLITTERSSSSSSSSSSS
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARS
MET
GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTEEEEEEEEEEERSSSSSSS
Vooral paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarsquote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Wij hebben iets met paars en glitters
Jij hebt niet eens hallo gezegd tegen mij.quote:
Als je je handjes maar wast na het snijden.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
En wtf, hoe krijg je ineens zo'n vleesetende bacterie? En zo snelNu durf ik niet meer te snijden.
Hoe werkt dat in godsnaamquote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
http://www.glittergraphicsnow.com/textgenerator/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |