Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Pfffff de SC, wat doen jullie toch?
Mogge!
Gelukkig maar dan dat ik extra grote enveloppen heb gekocht met bubbeltjesplastig, en de tekeningen voor de zekerheid ook nog tussen karton en twee vellen papier heb gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!
Mogguh mop!Niet vergeten een foto van het hartje te maken he?
En een poster door je brievenbus gepropt? Die dingen zijn toch hartstikke stevig?
Da's wel met brute kracht gegaan dan!
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Hoe ist met Geer, JJH? Heeft ze goed geslapen?
Volgens mij wel prima, stond me al met een scheef koppie op te wachten toen ik binnenkwam.quote:
Wat ik dan wel weer hilarisch vond was zijn verhalen over wat voor vormen sommige pakketjes hebben: fietsbanden, autobanden etc..quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.
Nu welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ingetje zat er wel op te wachten geloof ik, maar die is niet online he?
Autobanden gingen bij ons altijd los, en die stuiteren best ongecontroleerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer hilarisch vond was zijn verhalen over wat voor vormen sommige pakketjes hebben: fietsbanden, autobanden etc..
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys Anatomy begint weer bijna! [ afbeelding ]
Dan liggen Muis en ik weer in katzwijm voor de buis
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Greys het volgende:
Het stomme met McArmy is, is dat ie eigenlijk helemaal niet mooi is.
Verreweg de minst mooie man in Greys Anatomy. Oh wacht, even Muis een goede morgen bezorgen voor morgenochtend als ze dit terugleest...(Goedemorgen Muisje!)
De meest sexy tv-zoen evah!Hij gromt nog net niet!
Goed idee, young Padawanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* Loveless85 pakt dweil maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |