Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van mij stuurde me laatst een poster op. In een koker. Met pakketpost.
Had de postbode op een of andere manier die hele koker door mn brievenbus gepropt, die poster zag er niet meer uit!
Maar niks aan te doen, was niet verzekerd ( had ook geen waarde die poster ).
Eikels, je betaalt toch geen pakketpost om dat ding dan maar door je brievenbus gefrot te krijgen?
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad haddenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is gelukkig verzekerd tot ¤ 500
Maar wat een domme actie. je vraagt je af: waar zitten die hersens dan?
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al zo ver dat ik denk dat ze wel een beroep geleerd hadden als ze die gehad hadden
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heurquote:Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de vrouw die geen studie heeft afgemaakt?
Hier nog 1quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook niet, maar ik heb wel een beroep nu heur
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden op een gegeven moment een klacht ingediend omdat er 1 een pakketje zou hebben geprobeerd te bezorgen, maar niets heeft laten weten. Kwam vanuit Engeland en tegen de tijd dat wij wisten hoe of wat en de juiste tracking gegevens hadden, was het pakket alweer retour gestuurd. Dus wij een klacht ingediend (klinkt misschien wat overdreven maar het was wel belangrijk enzo), komt die man pisnijdig bij onze buurvrouw vragen waarom wij een klacht ingediend hadden
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ie het komt vragen alleen al.
Maar snapte hij het toen wel?
Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Pfffff de SC, wat doen jullie toch?
Mogge!
Gelukkig maar dan dat ik extra grote enveloppen heb gekocht met bubbeltjesplastig, en de tekeningen voor de zekerheid ook nog tussen karton en twee vellen papier heb gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, slowchatten in een SC topic, hoe dúrven we!
Mogguh mop!Niet vergeten een foto van het hartje te maken he?
En een poster door je brievenbus gepropt? Die dingen zijn toch hartstikke stevig?
Da's wel met brute kracht gegaan dan!
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Wat een gebagger hier 's nachts zeg![]()
Wel leuk teruglezen, dat wel..
En de TNTRavage heeft in Zwolle rond kerst nog op de pakketjes-sorteer-afdeling gewerkt, als je echt breekbare spullen hebt moet je ze ook echt goed inpakken, er wordt flink mee gesmeten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Hoe ist met Geer, JJH? Heeft ze goed geslapen?
Volgens mij wel prima, stond me al met een scheef koppie op te wachten toen ik binnenkwam.quote:
Wat ik dan wel weer hilarisch vond was zijn verhalen over wat voor vormen sommige pakketjes hebben: fietsbanden, autobanden etc..quote:Op woensdag 16 september 2009 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bij alle pakketdiensten zo hoor. ik heb een poosje bij DPD gewerkt en alleen als er groot en duidelijk BREEKBAAR op stond wer het met enigzins respect behandeld.
Nu welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ingetje zat er wel op te wachten geloof ik, maar die is niet online he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |